ISUZU D-MAX

Ülevaade

Nutikam ja turvalisem uhiuus Isuzu D-Max

Võimas ja vastupidav Isuzu D-Max püsib täiuslikult teel tänu oma kaasaegsele tugevdatud ja jäigastatud konstruktsioonile ning jõuülekande, roolisüsteemi ja vedrustuse täiustustele. Isuzu D-Maxil on 1,9-liitrine RZ4E-HI diiselmootor (Euro 6d) ja 6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline „Rev-Tronic“-automaatkäigukast koos käsitsi käiguvahetust võimaldava sportrežiimiga. Pikapiga võib vedada kuni 3500 kg piduritega haagist ning haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem on põhivarustuses. Isuzu D-Max on saadaval lülitatava nelikveoga ja tagadiferentsiaali lukustusega (välja arvatud varustustase L). D-Maxi kliirens on 240 mm.

 

Kolm kabiinitüüpi

SPACE CAB on loodud kuni neljale inimesele ning on varustatud mugavate vastassuundades avanevate ustega, mis võimaldavad esiistmete tagust ruumi paremini kasutada.

  • 18-tollised valuveljed
  • Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
  • Porikaitsed ees ja taga
  • Tagaklaasi soojendus
  • Elektrilised küljeaknad ees
  • CD/DAB-raadio/Bluetooth/USB/AUX
  • Vihmaandur, esi- ja kaugtulede automaatne lülitus
  • Istmesoojendusega esiistmed
  • Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem koos veojõukontrolliga
  • Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
  • Liiklusmärkide tuvastamine ja intelligentne kiiruspiirik
  • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus- ja vältimissüsteem
  • Koormakinnitusaasad kastis

Hind alates 29 990 €


REGULAR CAB on kõige väiksem kabiinitüüp, milles on esiistmetel piisavalt ruumi kahele.

  • 18-tollised terasveljed
  • Mootori tühikäigul seiskamise ja käivitamise süsteem
  • Porikaitsed ees ja taga
  • Tavapärased ja disainitud harjad klaasipuhastitele
  • Elektrilised küljeaknad ees
  • Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
  • Bluetooth/USB/AUX
  • Vihmaandur ja esitulede automaatne lülitus
  • Istmesoojendusega esiistmed
  • Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
  • Koormakinnitusaasad kastist väljas
  • Kaitseraam kabiini taga

Hind alates 26 990 €


DOUBLE CAB mahutab kuni viis inimest ning selles on piisavalt ruumi kaubale ja seadmetele.

  • 18-tollised valuveljed
  • Elektrilised küljeaknad ees ja taga
  • Kiirushoidik ja kiiruspiirik
  • Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
  • Porikaitsed ees ja taga
  • CD/DAB-raadio/Bluetooth/USB/AUX
  • Vihmaandur, esi- ja kaugtulede automaatne lülitus
  • Pimenurga jälgimissüsteem
  • Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem
  • Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
  • Liiklusmärkide tuvastamine ja intelligentne kiiruspiirik
  • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus- ja vältimissüsteem, sõiduraja hoidmise abisüsteem
  • Koormakinnitusaasad kastis

Hind alates 31 990 €

 

Isuzu D-Max Black Edition

Hind alates 25 490 €

Sõltumata sellest, kas tegemist on alles alustava või juba kogemustega ettevõttega, käsitöö, põllumajanduse või ehitusvaldkonnaga – Isuzu D-Max Black Editioni peale võid kindel olla. Lisa oma autoparki jõuline tööloom ja koge rohkem paindlikkust oma igapäevases äritegevuses.

 

Nutikad turva- ja juhiabisüsteemid

Uue Isuzu D-Maxi kere on tugevdatud, et kaitsta reisijaid paremini mis tahes nurga alt saabuva välise löögi eest. Suuremad pidurid ees ja taga lisavad pidurdusjõudu, istmed on aga loodud hädaolukorras lööki neelama. Ning kui mõni D-Maxi kaheksast turvapadjast peaks rakenduma, avanevad pikapi uksed lukust automaatselt.

D-Max sisaldab paljusid automaatselt ja iseseisvalt rakenduvaid turvafunktsioone, mis töötavad ohtlike olukordade lahendamise nimel – tavaliselt juba enne, kui juht üldse mõistab, et on hädas. Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur, tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem, sõidurajalt kõrvalekaldumise ennetussüsteem* ja pimenurga jälgimissüsteem*.

 

Kõik pildid on illustratiivsed.

* See süsteem võib mõne Isuzu mudeli puhul olla lisavarustuses.

Salong

Käepärane disain. Täielik mugavus.

Pikapiga reisimine pole kunagi olnud nii mugav. Samuti on sul käeulatuses täiustatud tehnoloogia ja uuenduslikud lahendused, mida kaasaegselt autolt ootad. D-Maxil on kõrglahutusega kohandatav puuteekraan* koos DAB+ digitaalse raadioga, Android Auto™ ja juhtmevaba Apple CarPlay® tugi, samuti häältuvastus.

 

* Saadaval ainult LS-varustustasemega Space Cab mudelile.

Rool on väiksem ja sportlikum, reguleeritava kalde ja sügavusega.

 

 

 

 

 

9-tolline puuteekraan CD- ja DVD-mängijaga, raadio ja tagurduskaameraga.*

* Saadaval LSE-varustustasemega Double Cab mudelile

 

 

 

Automaatne kahetsooniline kliimaseade.*

* Saadaval LS-varustustasemega Space Cab ja LSE-varustustasemega Double Cab mudelile.

 

 

 

4,2-tolline värvilise ekraaniga näidikuplokk.

 

Isuzu mugavatel ümberkujundatud istmetel on istmesoojendus ja nimmetugede reguleerimine standardvarustuses. Lisavarustusena võid valida kaheksas suunas elektriliselt reguleeritavad istmed.

Jõudlus

Too kõik kõikjale

Isuzu D-Max kastikas viib su usaldusväärselt kohale: liivas, mudas ja kasvõi kuni 800 mm sügavuses vees – ilma täiendava lisavarustuseta. Lülitatava nelikveo ja lukustatava tagadiferentsiaali* abil võid ületada igasuguse maastiku ja jõuda sihtkohta usaldusväärselt ja turvaliselt ka siis, kui vead enam kui 1000 kg raskust koormat.

 

* Välja arvatud L-varustustasemega mudelid.

Kontsentreeritud jõudlus

Uuendatud 1,9-liitrise ühisanumsissepritsega turbodiiselmootoril, mille võimsus on 120 kW (163 hj), kasutatakse AdBlue-tehnoloogiat lämmastikoksiidi heitmete vähendamiseks. 6-käigulise manuaalkäigukastiga auto kombineeritud CO2-heitmed on 216–220 g/km, 6-käigulisel automaatkäigukastiga mudelil 238–241 g/km. Kombineeritud kütusekulu on 8,2–8,4 l/100 km (manuaalkäigukast) ja 9,1–9,2 l/100 km (automaatkäigukast) kohta.

 

 

 

 

 

Tagadiferentsiaali lukustus*

Mudastelt te

edelt liivase põhjani. Tagadiferentsiaali lukustussüsteemiga saab sinu pikap rasketel pinnastel lihtsalt hakkama. Kui süsteem tagasillas sisse lülitada, püsid turvaliselt rajal.

 

* Välja arvat

ud L-varustustasemega mudelid.

 

 

 

 

 

Haagise mass kuni 3500 kg

Isuzu aitab sul vedada kõike. Alates hobustest kuni ehitusmaterjalide või kiirkaatrini – D-Maxi saad usaldada. Tänu haagise õõtsumisvastasele kontrollsüsteemile oled väljaspool ohtu ka maanteel raske koorma ja suure kiirusega sõites.

Black Edition

 

Sõltumata sellest, kas tegemist on alles alustava või juba kogemustega ettevõttega, käsitöö, põllumajanduse või ehitusvaldkonnaga – Isuzu D-Max Black Editioni peale võid kindel olla. Lisa oma autoparki jõuline tööhobune ja koge rohkem paindlikkust oma igapäevases äritegevuses.

 

Isuzu D-Max Black Editioni 1,9-liitrise ühisanumsissepritsega turbodiiselmootori võimsuseks on 120 kW (163hj). Sellel mudelil on hüdrauliline roolivõimendi, mis sobib paremini raskete koormate veoks. Käetoed, taskud ja pudelihoidjad esiustes on pisiasjad, mis omavad suurt tähtsust, kui pead autos iga päev töötama.

 

Kiirushoidik teeb sõitmise maanteel palju mugavamaks, eriti siis, kui eelistasid manuaalkäigukasti. Kuna sõidu ajal on oluline ka nähtavus, on sellel mudelil vihmaandur ja esitulede automaatne lülitus standardvarustuses. Maastikul sõites hoiavad haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem, nõlvaltstardiabi süsteem, mägipidur, elektrooniline stabiilsuskontroll ja veojõukontrollisüsteem sind kindlalt rajal.

 

 

Regular Cab Black Edition

  • 6-käiguline manuaalkäigukast
  • Nelikvedu

Hind: 25 490 €

 

 

Space Cab Black Edition

  • 6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline automaatkäigukast
  • Nelikvedu

Hind alates: 27 990 € (manuaalkäigukast), 28 990 € (automaatkäigukast)

 

 

Küsi pakkumist

 

Peugeot jätkab sõiduautode mudelirivi elektrifitseerimist uue e-Rifteriga

Täiselektrilisel e-Rifteril on säilitatud kõik põhimudeli eelised ning see on jätkuvalt sama ruumikas ja praktiline nagu sisepõlemismootoriga versioon.

Peugeot e-Rifteril on 100% elektriline mootor, mis arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti, ja seda vahetult kohalt startides. Puuduvad käiguvahetuse üleminekud, mootorist tulenev vibratsioon, müra, mõõtori lõhnad ning loomulikult CO2 heitmed.

Mõlemad pakutavad versioonid, nii standard (L1)- kui ka pika kerega (L2), on varustatud liitium-ioon akudega mahutavusega 50 kWh. Sõltuvalt konfiguratsioonist ja sõidutingimustest saab ühe laadimisega läbida kuni 280 kilomeetrit (WLTP). Elektrilise Rifteri maksimaalne sõidukiirus on135 km/h.

Laadimislahendused ja sõidurežiimid
Keskendudes erinevatele tarbimisvajadustele ja taristulahendustele on auto põhivarustuses 7,4 kW ühefaasiline laadija.

Sõitjateruumi soojendusega seotud akude jahutus võimaldab kasutada kuni 100 kW kiirlaadijaid ja suurendada seeläbi sõiduulatust ning pikendada akude efektiivset kasutusiga. Avaliku kiirlaadijaga saab 30 minutiga laadida kuni 80 protsenti e-Rifteri akust.

Tavaline käigukast on asendatud e-Toggle käiguvahetuslülitiga. Klahv„B“ aktiveerib intensiivsema pidurdusrežiimi, mis lülitub sisse, kui gaasipedaal on vabastatud ja tänu millele on võimalik pikendada sõiduulatust. Vaikimisi seadeks on leebe regeneratiivne pidurdus, mille tunnetus ei erine sisepõlemismootoriga autost.

ECO-sõidurežiim on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus, Normal-sõidurežiim on optimaalne igapäevaseks kasutamiseks ja

Power-režiim pakub suuremat võimsust ja paremat kiirendust.

 Uuenenud Peugeot i-Cockpit
Peugeot i-Cockpiti näidikutepaneeli infovoog on kohandatud elektriautole sobivaks.

Põhinäidik kuvab erinevate sõidurežiimide energia hetkekulu ning keskekraan võimaldab jälgida energiavoogu, laadimist, läbitud kilometraaži ja muid olulisi parameetreid.

Eraldi skaalad näitavad, kui palju energiat kulub kabiini temperatuurile (soojendamiseks või jahutamiseks) ning akude laetuse taset.

Nutitelefoni ekraanipilti saab kuvada uue Peugeot e-Rifteri keskekraanile kasutades MirrorScreeniga ühilduvaid Apple CarPlay või Android Auto rakendusi.

Eesrindlik ruumikus ja praktilisus
e-Rifter on varustatud uusimate Peugeot juhiabisüsteemidega ning sõltuvalt varustustasemest on autol võtmeta sisenemine ja käivitus, viieastmeline veojõukontroll, mäkketõusu abi, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatusfunktsioon, automaatne hädapidurdus, liiklusmärgituvastus, haagise stabiilsuskontroll jpm.

Mõlemasse versiooni – 4,4 m pikkusesse põhimudelisse ja 4,75 m pika kerega versiooni saab paigaldada valikuliselt viis või seitse istet.

Teises istmereas on kõik kolm istet eraldi seadistatavad ja tänu ISOFIX kinnitustele saab kõikidele istmetele paigaldada mugavalt näiteks laste turvatoolid. Istmeid saab ka lihtsalt põrandasse kokku klappida, kasutades selleks „Magic Flat“ funktsiooni. L2 versiooni kolmanda istmerea kaks eraldi istet on nihutatavad ja eemaldatavad kohanemaks kõigi olukordadega ja vajadusel eelistamaks pakiruumi mahtu või reisijate põlveruumi.

Peugeot e-Rifter jõuab Eestisse 2021. aasta lõpus.

Peugeot’ järgmine elektriline tarbesõiduk- e-Partner

Peugeot on Euroopas esimeste seas, kes pakub kõiki peamisi tarbesõidukite mudeleid ka täiselektrilise versioonina, mis kinnitab tootja tõsiseid kavatsusi selles turusegmendis. Tänavu lisandub Peugeot e-Experti ja e-Boxeri kõrvale ka 100% elektriline e-Partner.

Valikuvabadust esiplaanile seades on uus Peugeot e-Partner saadaval kahe kerepikkusega (L1 ja L2) ning kuni 5-istmelisena. E-kaubik suudab vedada kuni 750 kg haagist ja kandevõime on kuni 800 kg. Kaubaruumi mahutavus on kuni 4,4 m3, mis on täpselt sama, mis sisepõlemismootoriga versioonil.

Elektrikaubiku sõiduulatus on kuni 275 km (WLTP). Lähtudes asjaolust, et 80 % tarbesõidukijuhtidest sõidavad päevas keskmiselt vähem kui 200 km, on Peugeot Partneri elektriversioon enesestmõistetav valik.

Elektrimootor arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti, mis on rakendatav kohe sõidukiga paigalt võttes.

Sobiv kõikideks töödeks

Kaubaruumi pikkus on kasvanud standardversioonil 3,09 meetrini ja pikema kerega versiooni puhul koguni 3,44 meetrini, lisaks on sõiduki eesosas 500 liitrit kaubaruumi. Keskmise istekoha seljatoes paiknev integreeritud kirjutuslaud võimaldab luua liikuva kontori. Kokkuklapitav laud on pööratav nii kaasreisija kui ka juhi suunas.

Panipaigad, mahutavusega kokku kuni 113 liitrit, on mõeldud väga erinevate kasutajate vajadustele ja on sõitjateruumis kergesti ligipääsetavad ning nutikalt paigutatud. Üks praktiline panikaik paikneb kaasreisija istekoha ees, kus traditsiooniliselt paikneb autodel kaasreisija turvapadi ja turvapadi ise on paigutatud ruumi säästmiseks lakke. Suuremat turvalisust tagavad tabalukuga lukustatavad panipaigad keskmise istekoha all.

Akud paiknevad auto põranda all ega mõjuta kuidagi kaubaruumi mahtu. Akude selline paigutus ja optimaalne kaalujaotus teeb auto jäigemaks, kindlustades samasuguse sõidurõõmu nagu sisepõlemismootoriga sõidukis.

Mugavus ja praktilisus

Uus Peugeot e-Partner pakub sõitjatele võimsa 5 kW soojenduse abil mugavat sõidukogemust iga ilmaga, samuti on versioonist sõltuvalt saadaval istmesoojendused.

Elektrikaubiku praktilisus annab eeskuju terves segmendis. E-Partner on varustatud reguleeritava Multiflex-pinkistmega, mis võimaldab esimeses reas istuda kolmel inimesel. Seda hindavad kasutajad kõrgelt, sest vedada saab korraga nii personali kui ka tööriistu või materjale. Keskmine iste on tavalisest laiem tänu elektrilisele käsipidurile, mis asendab tavapärast käsipidurihoobi.

Moodne tehnoloogia ja juhiabid

Peugeot e-Partnerit on võimalik varustada järgmiste juhiabide ja tehnoloogiliste lahendustega: uste võtmeta avamine ja käivitus, juhtmevaba laadimine nutitelefonidele, viieastmeline Advanced Grip Control veojõusüsteem, Visiopark 180° tagurduskaamera, juhi tähelepanu jälgimissüsteem, liiklusmärkide tuvastuse süsteem, ülekoormusindikaator, haagise stabiilsuskontrollisüsteem, sõidureast kõrvalekaldumise hoiatus, automaatne hädapidurdus, automaatselt ümberlülituvad lähi- ja kaugtuled ning Surround Rear Vision, mis kuvab auto taga ja küljel toimuva 5-tollisele ekraanile.

Nutitelefonidel on kindel koht igapäevaelus, samuti ka Peugeot e-Partneris. Kogu info saab peegeldada keskekraanile Mirror Screen funktsiooniga tänu Apple CarPlay™ ja Android Auto™ ühenduvusele.

Kiirlaadimisvõimalus

Peugeot e-Partneri L1 ja L2 versioonid on saadaval 18 moodulist koosneva liitium-ioon akuga, mille mahutavus on 50 kWh ja mis tagab kuni 275 km läbisõiduulatust sõltuvalt versioonist, temperatuurist ja juhtimisstiilist.

Uue Peugeot e-Partneri roolis on võimalik valida kolme sõidurežiimi seast:

  • Eco (60 kW, 190 Nm), mis on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus.
  •  Normal (80 kW, 210 Nm), mis optimaalne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Power (100 kW, 260 Nm), mis pakub vajalikku võimsust raskete esemete vedamiseks.

E-Partner on varustatud kahe aeglustusrežiimiga: mõõdukas aeglustus, mille aeglustus on sarnane sisepõlemismootoriga autole ja võimendatud aeglustus, mis suurendab aeglustust gaasipedaali vabastamisel, laadides seeläbi ka akut.

Akude soojendamine on ühendatud sõitjateruumi soojendusega ning see tagab kiire laadimise, optimeeritud läbisõiduulatuse ja pikema kasutusaja.

Aku termoregulaator võimaldab 100kW laadijate kasutamise ja 80% laetuse taseme saavutamise 30 minutiga.

Uus Peugeot e-Partner tuleb Balti riikides müügile 2021. aasta teises pooles

Uuemõisa Autokeskus – viiendat aastat järjest parim Peugeot esindus järelteeninduses

Uuemõisa Autokeskus sai viiendat aastat järjest Baltikumi B-grupi parimaks Peugeot esinduseks järelteeninduses.

Konkurentsis olid Peugeot esindused Eestist, Lätist ja Leedust, kellest parimaks osutus Uuemõisa Autokeskus. Hinnati erinevaid olukordi teenuse kvaliteedist, müügist, turundusest, tehnilisest valmisolekust jpm.

2019 aastal saime lisaks parima järelteeninduse tiitlile ka parima Eesti Peugeot remonditöökoja tiitli.

Parim Peugeot remonditöökoda Eestis 2019 ja 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 Baltikumi B-grupi parim Peugeot esindus järelteeninduses.

Meil on hea meel, et suudame Läänemaal pakkuda Baltikumi parimal tasemel autoteenindust.

Vaata teeninduse pakkumisi

Broneeri teeninduse aeg

Seitsmes etapp Ralli Monza 2020

Autoralli MM-sarja hooaeg lõppeb esimest korda kalendrisse kuuluva Monza asfaldietapiga. 

Monza rallit juhib päeva viimase katse eel Lappi, Neuville ja Suninen mängust väljas, Tänak viies.

Autoralli MM-sarja hooaeg lõppeb esimest korda kalendrisse kuuluva Monza asfaldietapiga. Finaali eel püsib endiselt lahtine nii individuaalne kui ka võistkondlik tiitel.

Tänak-Järveoja testikatsel teised.

Tiitlit on võimalik võita veel neljal sõitjal: Elfyn Evansil, Sébastien Ogier’l, Thierry Neuville’il ja Ott Tänakul.

Rajaga tutvumise järel kommenteeris Tänak: “Olud on kindlasti huvitavad. Kui hooaeg algab tavaliselt Monte Carloga, siis seekord tundub, et ka lõppeb Montega. Päris talvised olud. Esimene rajaga tutvumise päev oli kuiv, teine on olnud lumine, kohati isegi väga lumine”.

Kuues etapp Sardiinia ralli 2020

Sardiinia ralli võitis teist aastat järjest hispaanlane Dani Sordo. Hyundaile kindlustas kaksikvõidu viimasel katsel Sebastien Ogier’st möödunud Thierry Neuville. Ott Tänak sai kuuenda koha, kuid võitis punktikatse ning hoiab kaks etappi enne hooaja lõppu sarja üldarvestuses neljandat kohta.

“Reedel, kui pidime maadlema amordiprobleemiga, teadsime kohe, et puhtalt sõiduga me enam kõrgesse mängu ei sekku” tõdes Tänak ralli lõppedes.

Ralli lõpptulemus

MM punktiseis pärast 6. etappi

Tänak – Järveoja alustavad Sardiinia ralli teist võistluspäeva kaheksandalt kohalt, eile esimesel neljal kiiruskatsel kaotati palju aega, sest eestlasi kimbutasid vedrustuse probeelmid. Pärastlõunaks saadi auto korda, kuid kõrgesse mängu enam sekkuda ei olnud võimalik.

Tänak lõpetas Sardiinia ralli teise päeva kuuendana, Ogier tõusis kahe Hyundai vahele teiseks!
Enne nelja viimast katset juhib rallit Dani Sordo 27,4 sekundiga Sebastien Ogier’ ja 28,9 sekundiga Thierry Neuville’i ees.

Tulemused pärast 12 kiiruskatset

Tulemused pärast esimest võistluspäeva

Autoralli MM-sarja arvatavalt eelviimane etapp sõidetakse sel nädalalõpul Sardiinias. Neljapäevasel testikatsel näitasid Ott Tänak ja Martin Järveoja parimat aega, täpselt sama ajaga tulid lõpuni Evans – Martin.

Ott Tänak tunnistas kolmapäeva õhtul ajakirjanikega suheldes, et eesmärk saab olla ainult võit. Muu meid ei rahulda. Sardiinia ralli on lähiajaloos pakkunud Tänakule ja Järveojale erinevaid emotsioone ja just siin said nad kolm aastat tagasi oma karjääri esimese MM-ralli võidu.

Testikatse lõppes õnnetult 20-aastasele Toyota sõitjale Kalle Rovanperäle, kes keeras auto üle katuse. Sardiinia ralli esimene kiiruskatse on kavas reedel kell 8.50.

Testikatse tulemused

508 PSE – kõige võimsam PEUGEOT

508 PSE – seni kõige võimsam PEUGEOT’ seeriatootmise mudel

PEUGEOT SPORT inseneride arendustöö tulemusena jõuab peagi turule PEUGEOT 508 PSE – brändi esimene seeriatootmise sõiduk, mille identiteeti kirjeldab kõige paremini sõna „kilovatt“. Selliseid võimsus- ja jõumomendi näitajaid, nagu uuel 508 PSE-l, ei ole PEUGEOT seeriatootmisemudelitel veel nähtud.

PEUGEOT 508 PSE ja 508 SW PSE on esimesed PEUGEOT SPORT ENGINEERED sõidukid, mis ühendavad täiuslikult sportlikkuse ja tipptehnoloogiad. PSE tootesarja visuaalse identiteedi silmapaistvamad elemendid on kolm krüptoniitrohelist küünist, mis on inspireeritud legendaarse PEUGEOT 504 Coupé tagatulede siluetist. 508 PSE on otsast lõpuni tõeline tipptehnoloogiline meistriteos ja PEUGEOT SPORT inseneride oskuste musternäide.

PEUGEOT SPORT PERFORMANCE
508 PSE on seni kõige võimsam PEUGEOT seeriatootmises olev sõiduk, mille ajam hõlmab elektrimootori ja sisepõlemismootori nutikat kombinatsiooni, mis muudab selle märkimisväärselt võimsaks – 360 hobujõudu pöördemomendiga 520 Nm.

508 PSE on võimeline:

  • kiirendama 0-100 km/h 5,2 sekundiga,
  • läbima 1000 m 24,5 sekundiga,
  • arendama kiirust 80-120 km/h 3 sekundiga,
  • saavutama maksimaalseks kiiruseks 250 km/h (elektrooniliselt piiratud).

Pakkumaks parimat võimalikku kombinatsiooni masina jõudlusest ja sõidumugavusest, on PEUGEOT SPORT insenerid kohandanud juba tuttava 508 vastavaks PSE versiooni sõiduomadustele:

  • 3 vedrustusreziimi (Comfort/Hybrid/Sport),
  • madaldatud veermik 24 mm laiendatud rööpmega ees ja 12 mm laiendatud rööpmega taga,
  • 380 mm läbimõõduga esipidurikettad ja fikseeritud neljasilindrilised pidurisadulad,
  • 20-tollised veljed koos Michelin© Pilot Sport 4S rehvidega.

ENNEOLEMATU EFEKTIIVSUS
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED 360 hj võimsus on saavutatud sisepõlemismootori ja kahe elektrimootori kombineerimisel, millest üks on masina esiosas ja teine tagaosas. Nelikvedu tagab optimaalse haardumise olenemata ilmastikuoludest.

Võimalik on valida viie erineva sõidurežiimi vahel:
Elektriline sõidurežiim tagab elektrimootorile iseloomuliku erksuse ja jõulise kiirenduse 0 km/h kuni 140 km/h vahemikus. Mudeli elektriline läbisõiduulatus on kuni 42 km (WLTP standardi järgi).

Hybrid sõidurežiim optimeerib sisepõlemismootori ja elektrimootori kasutamise, et tagada jõudlus võimalikult kütusesäästlikult.

Comfort režiim on sarnane Hybrid režiimile, erinevuseks on pehmeks reguleeritud vedrustus, mis tagab tippklassi sõidumugavuse.

Sport režiimi maksimaalne võimsus (360 hj) on mõeldud sportliku sõiduelamuse saamiseks. Lisaks mõjutab ja muudab see režiim ka roolivõimendi tööd, vedrustuse ja gaasipedaali seadistusi ning digitaalse ekraani värvikombinatsioone. Sisepõlemismootori abil on tagatud pidevalt ka aku vajalik laetus maksimaalse võimsuse saavutamiseks.

Aku täislaadimise võimalused on paindlikud:

  • vähem kui 7 tunniga tavapärasest vooluvõtupesast (näiteks kodumajapidamises),
  • 4 tunniga 16-amprisest vooluvõtupesast,
  • vähem kui 2 tunniga 32-amprisest Wall Box laadimiskilbist.

508 PSE salong ja pagasiruum on sama ruumikad nagu sisepõlemismootoriga mudeliversioonidel. See on saavutatud tänu elektrimootorite ja aku nutikale paigutusele.

Sportliku mudeliversiooni CO2 heitmekoguste näitaja on WLTP protokolli järgi kinnitatud andmetel vaid 46 g CO2/km, mis vastab kütusekulule 2,03 liitrit saja km kohta.

AINULAADNE SÕIDUELAMUS
508 PSE on peenhäälestatud vastavalt masina tegelikele võimetele ja sõiduomadusetele, pakkudes nii tippklassi juhitavust ja teelpüsivust ning roolisüsteemi seadistuste täiuslikkus väljendub igas manöövris.

Suurima võimaliku ohutuse tagamiseks on 508 PSE varustatud kõikide PEUGEOT 508 mudelile pakutavate juhiabidega: Night Vision öövaatlusseade, adaptiivne püsikiiruse hoidja koos Stop & Go funktsiooniga, sõidurealt väljakaldumise hoiatussüsteem, automaatne hädapidurdus jne. FOCAL® Hi-Fi helisüsteem kuulub sõiduki põhivarustusse.

PEUGEOT i-Cockpit® armatuur koos kompaktse rooli ning digitaalse näiduplokiga moodustavad hämmastava terviku masina üldise kontseptsiooniga, millele lisatud PEUGEOT SPORT ENGINEERED disainielemendid toovad varjamatult esile mudeli eksklusiivse iseloomu.

Muuhulgas on rõhutatult eksklusiivne Comfort-fit eriseeria istmete polster, mille valmistamisel on kombineeritud nahk, 3D võrkkudum ja Alcantara©.

Täiuslikku voolujoonelisust rõhutavad:

  • agressiivse stiiliga iluvõre, esipamper, õhuvõtuavad ja embleem sõiduki esiosas;
  • kolmeosaline küljespoiler koos krüptoniitroheliste dekoratiivelementidega, sõiduki külgedel;
  • elektrolüütilise töötlusega, musta värvi summutiotsad, läikivmust keskdiffuuser auto tagaosas;
  • 20-tollised veljed koos MICHELIN© Pilot Sport 4S rehvidega ja PEUGEOT SPORT esipidurite pidurisadulad.

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED on saadaval kolmes värvitoonis: Selenium hall, Perla Nera must ja Pearl valge.

Mudeli tellimuste vastuvõtmine algab 2021. aasta alguses.

Telia vahetab oma autopargi elektriautode vastu

Telia sai sel esmaspäeval, 21. septembril, kätte viimased tellitud Hyundai KONA elektriautod. Telia vahetab oma autopargi välja elektriautode vastu, et toetada ettevõtte eesmärki saada 2030. aastaks täielikult süsinikneutraalseks.

Telia on võtnud endale ambitsioonika eesmärgi – ettevõte soovib jõuda 2030. aastaks punkti, kus õhku paisatava CO2-e kogus on null, mida toetab ka praeguse autopargi väljavahetamine. Telia autopargis on nüüd 15 Hyundai KONA elektriautot, mis hakkavad paiknema Telia Mustamäe peakontori juures. Elektriautod on mõeldud eeskätt töösõitudeks, kuid ettevõtte töötajatel on võimalus neid ka erakasutusse rentida.

Aasta alguses korraldas Telia oma töötajatele infopäeva, kus räägiti täpsemalt ettevõtte tulevikuplaanidest. Hyundai ja Topauto tõid omalt poolt kohale saadaolevad elektriautod, et kõik saaksid neid proovida. Elektriautoga sõitmine ei ole ainult roheline mõtteviis ja maailma päästmine, vaid see on vaikne, lihtne ja innovaatiline liikumisviis.

Kevadel tehti töötajate seas uuring, millest selgus, et igapäevaselt läbivad inimesed kodust tööle ja tagasi liikumisel ligi 45 000 kilomeetrit. See tähendab, et nädalaga sõidavad Telia töötajad 5,6 ringi ümber maailma! Telia autopargi väljavahetamise eesmärgiks on nii keskkonna-jalajälje vähendamine kui ka töötajate ning klientide teadlikkuse kasvatamine elektriautode kasutamise osas. Telia haldusjuht Mari-Liis Vihul  ütles, et ta usub, ettevõtted peaksid just selliseid samme astuma, hoidmaks meie ühist keskkonda.

„Esimeste elektriautode soetamise eesmärgiks on anda oma töötajatele elektriautode kasutamisel kogemus, julgustades neid seega tegema hiljem samas suunas otsuseid ka oma isiklike sõidukite soetamisel,“ kirjutas Telia elektriautode ostu taotluses Keskkonnainvesteeringute Keskusele (KIK).

Uuringutes on välja toodud, et elektriautod on nagu 20 aastat tagasi sülearvutid, kui kasutajad ei teadnud, mida ja kuidas valikuprotsessis peaks arvesse võtma. Seetõttu on Hyundai valmis äriklientidele tegema spetsiaalseid elektriauto info- ja proovisõidu päevi, et teemat lähemalt tutvustada.

Juba oktoobri keskel avab KIK uue taotlusvooru kuni 50 000 eurot maksvate täiselektriliste sõidukite 5000 € suuruse ostutoetuse saamiseks ning selle alla kuuluvad nii Hyundai KONA kui ka IONIQ.

Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust.

Küsi pakkumist

*Allikad: Telia, ituudised.ee, Facebooki kasutajate kogutud andmed detsember 2019 kuni jaanuar 2020. Fotod: Topauto ja Hyundai Motor Baltic.

Viies etapp Türgi ralli 2020

Autoralli MM-sari jätkub reedest pühapäevani sõidetava Türgi ralliga, mis on selleaastase MM sarja viies etapp. Türgi autoralli MM-etapp algab reedel kell 9.01 sõidetava testikatsega. Õige võistlus hakkab pihta sama päeva õhtul, mil sõidetakse kaks kiiruskatset.

Autoralli Türgi etapi võitis Toyotaga kihutav Elfyn Evans, kes tõusis MM-sarja üldliidriks. Roolisüsteemi rikke tõttu laupäeva hommikul võidukihutamise pooleli jätnud Tänak – Järveoja alustasid viimast võistluspäeva superrally süsteemis ning teenisid punktikatselt 4 punkti.

MM-sarja üldseis:
1. Elfyn Evans 97
2. Sebastien Ogier 79
3. Ott Tänak 70
4. Kalle Rovanperä 70
5. Thierry Neuville 65
6. Esapekka Lappi 38
7. Teemu Suninen 34
8. Craig Breen 25
9. Sebastien Loeb 24
10. Gus Greensmith 16

Ralli lõpptulemus

Ott Tänak ja Martin Järveoja (Hyundai i20 WRC) olid sunnitud Türgi ralli juba laupäevasel esimesel kiiruskatsel pooleli jätma, põhjuseks roolisüsteemi tehniline rike.

Ogier’ jaoks algas Türgi ralli teine võistluspäev igati korralikult, kuid päeva teises pooles tabas tema auto käigukasti tehniline probleem ja lisaks rehvipurunemine 6. katsel ning nii pidi ta liidrikoha loovutama Thierry Neuville’ile.

Tulemused pärast 8. kiiruskatset

Türgi ralli teisel ehk avapäeva viimasel katsel kimbutas sõitjaid tolm ja see kajastus ka katse aegades, selle tagajärjel langes Ott Tänak – Martin Järveoja kolmandalt kohalt seitsmendaks.

Kõige kiiremat minekut näitas üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb, kes juhib rallit 1,2 sekundiga Thierry Neuville’i ees.

Tulemused pärast 2. kiiruskatset

Testikatse tulemused