70 PROTSENTI PEUGEOT’ MUDELITEST ON ELEKTRIFITSEERITUD

Elektrifitseerimine on Peugeot’ brändistrateegia keskmes ning uus Peugeot 308, mille puhul saab juba sõiduki müügile jõudmise hetkest valida kahe hübriidmootori vahel, on selle järjekordseks tõestuseks. Uue 308 ja selle hübriidversioonide turule tulekuga tõuseb Peugeot’ mudelivaliku elektrifitseerumise määr juba 70 protsendini. 2023. aastaks on 85% brändi mudelivalikust elektrifitseeritud ning 2025. aastaks jõutakse Euroopas saja protsendini.

Peugeot’ mudelivaliku elektrifitseerimine algas kolm aastat tagasi, kui avalikkuse ette jõudis Peugeot e-208. Sellest ajast alates on lõviembleemiga täielektrilised mudelid (e-208, e-2008, e-Traveller ja e-Expert) ning pistikhübriidid (3008 ja 508) oma kohta turul järjekindlalt kindlustanud. 2021. aasta esimese viie kuu tulemuste põhjal on Peugeot Euroopa teine kõige edukam autotootja ning kolmas kõige edukam elektrisõidukite tootja. Mudelid e-208 ning e-2008 on oma segmentides saavutanud märkimisväärset müügiedu, haarates iga kuuga järjest suuremat osa turust.

„Elektrifitseerimine on meie Power of Choice strateegia olulisim element, võimaldades klientidel valida just neile kõige paremini sobiva jõuallika, tegemata seejuures kompromisse sõiduelamuse või disaini arvelt. Peugeot müügiedu Euroopas nii sisepõlemis-, hübriid- või elektriliste sõidukite hulgas näitab, et oleme õigel teel. Soovime kõikjal olla arenguvedurid – nii riikides, kus elektriautode segment on veel arengufaasis, kui riikides, kus elektri- ja hübriidsõidukid moodustavad enamuse turust,” sõnas Peugeot’ tegevjuht Linda Jackson.

Peugeot pakub oma mudelitest elektriversioone nii era- kui ka tarbesõidukite segmentides. Power of Choice strateegia aluseks on tootmisplatvorm, mis lubab kasutada ja klientidele pakkuda tehnoloogiaid, mis sobivad kõige paremini klientide vajadustega: elektrimootoreid, pistikhübriide või sisepõlemismootoreid.

UUS PEUGEOT 308

 

Uus Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 suudab arendada kuni 225 hobujõudu, ühendades 180 hobujõulise PureTech bensiinimootori (132 kW) ning 81 kW elektrimootori. Kooslust toetab 8-käiguline e-EAT8 käigukast ning sõiduk toodab kilomeetri kohta vaid 26g CO2 heitmeid. Elektrilises režiimis võimaldab uus 308 HYBRID läbida kuni 59 kilomeetrit täiesti heitmevabalt (WLTP testiprotokolli järgi, mille tulemused on lõplikul kinnitamisel).

HYBRID 180 e-EAT8 mudeliversiooni viib edasi 150 hobujõudu arendav (110 kW) PureTech bensiinimootor, mida toetab 81 kW elektrimootor ning e-EAT8 käigukast. Täiselektrilises režiimis on võimalik sõidukiga läbida kuni 60 kilomeetrit heitmevabalt (WLTP testprotokolli järgi, mille tulemused on kinnitamisel).

Valmis vallutama uusi kõrgusi

Uus mudel Hyundai BAYON

Tänu väljapeetud välimusele, ruumikale salongile ja kõrgele istumisasendile tunned alati, et eesolev tee on sinu kontrolli all.

Esmaklassiline turvalisus ja ühenduvus

Tipptasemel ühenduvus ja esmaklassiline turvavarustus, nagu navigatsioonipõhine intelligentne kiirushoidik, annavad sulle enesekindluse igal valitud teel.

Rohkem ruumi, rohkem võimalusi

Suure pakiruumi ja ruumika salongiga uhiuus BAYON tagab, et saad teekonnale kaasa võtta kõik vajaliku.

Ole valmis igaks seikluseks – Uus BAYON saabub juba eeloleval suvel! 

Otsime oma meeskonda autopesijat-abitöölist

Peamisteks ülesanneteks on autode käsipesu ja autosalongide sisepuhastus ning vahatamine.

Kasuks on varasem töökogemus autopesijana või autode poleerimisel-vahatamisel

Pakume stabiilset tööd ja tööks vajalikku erialast väljaõpet.

Vajalik B-kategooria autojuhiload.

Tööleasumise aeg: niipea kui võimalik.

CV saata aadressile keskus@uak.ee

Info: +372 51 29 635

Hyundai SUV mudelivalik

Lõpuks ometi kaaslane, mis meeldib kõigile

Mõned autod on sellised, mis kohe meeldivad ega jää märkamatuks. Hyundai linnamaasturite enesekindel välimus, tehnilised uuendused ja mugav salong on valmis pakkuma kauakestvaid lahendusi sinu igapäevaste vajaduste rahuldamiseks.

Igal sõidukil meie SUV mudelivalikus on oma iseloom – täpselt nagu nende juhtidelgi. Soovid teada, milline mudel sobib sulle kõige paremini? Vaata kohe.

Uus Hyundai TUCSON

Uuel Tucsonil on jõuline, nurki rõhutav välimus. See väike pereautoks sobiv linnamaastur on seest ruumikas ja sisaldab rohkelt varustust. Esmakordselt on avatuna kujundatud salongis uudne puutetundliku funktsiooniga keskkonsool.

TUCSON on Euroopa autoostjate seas enimmüüdud Hyundai mudel. Uuendatud TUCSON on nüüd saadaval ka pistikhübriidina ja N Line’i sportlike välis- ja sisevarustuse disainirõhutustega, mis on inspireeritud Hyundai N mudelist.

Hind alates 22 990 €


Uus Hyundai KONA

Oma väljapoole suunatud disaini ja innovaatilise ühenduvusega paistab KONA

teiste hulgast silma. Ta pakub hulgaliselt tehnilisi uuendusi turvalisuse, mugavuse ning teabe- ja meelelahutussüsteemi osas.

Lisaks hübriid- ja täiselektrilisele mudelile on KONA valikus nüüd ka sportlik N Line’i versioon.

Ja enamgi veel: saadaval on Hyundai tippmudel KONA N. N-tusiast võib selle auto viia ükskõik kuhu – nii maanteele kui ka võidusõidurajale.

Hind alates 17 590 €

 


Uus Hyundai SANTA FE

Meie linnamaasturite perekonna lipulaev on nüüd veelgi eksklusiivsem: uue SANTA FE dünaamilise välimuse kõrval on erilist tähelepanu pööratud ka kvaliteetsetele materjalidele, uutele turvasüsteemidele ja täiendatud sõidutehnoloogiatele.

Klientide rõõmustamiseks on SANTA FE nüüd saadaval ka täishübriidina ja pistikhübriidina.

Hind alates 43 990 €

 

 


Tulemas: uus Hyundai BAYON

Uhiuus BAYON on väljast väike, kuid seest suur kompaktne linnamaastur, mis on loodud kustumatu mulje avaldamiseks. Varustatud hulga nutikate tehnoloogiatega, nagu oma klassi parim turvavarustus ja ühenduvusfunktsioonid, pakub uus mudel intelligentset tõhusust uuenduslike jõuülekandesüsteemidega.

Hinda ei ole veel teatatud. Saadaval suvel 2021.

 

 


Sina sõidad, meie hoolitseme ülejäänu eest

Valides Hyundai, saad alati kõrgeima kvaliteedi. Kvaliteedi, mida võid usaldada aastaid ja millele me anname nüüd veelgi laialdasema garantii.

  • 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii.
  • 8 aastat / 160 000 km võimsa liitiumioon-polümeeraku garantii (hübriid, pistikhübriid ja elektriautod).
  • 5 aastat maanteeabi.
  • 5 aastat iga-aastasi sõidukikontrolle

Hyundai Tucson pälvis Geeniuse põhjalikus testis parima linnamaasturi tiitli!

Eesti suurim autoportaal Autogeenius viis läbi põhjaliku testi ning pani ritta 50 parimat linnamaasturit. Ülitihedas konkurentsis saavutas esikoha Hyundai Tucson, mis pälvis kuuest kogenud autoajakirjanikust žürii poolehoiu kui linnadžiip, mis paistab positiiivselt silma nii oma välimuse kui ka kasutusomaduste poolest ning mis on kõiki auto olulisi aspekte arvesse võttes kenasti tasakaalus.

Autogeeniuse ekspertide sõnul on Tucsoni sõitjateruum piisavalt avar ning ka pakiruumi oma 620 liitriga oma klassi üks mahukamaid. Ajakirjanike poolehoiu tõi Tucsonile lai mootorivalik, mille seas on nii otto- kui ka diiselmootoreid, poolhübriide ning täishübriid. Täpi i-le pani Autogeeniuse ekspertide sõnul aasta lõpus uuenenud Tucsoni disain, mis on julge ja silmapaistev, ent hea maitse piiridesse jääv nii seest kui ka väljast.

Autogeenius soovitab 1,6liitrise poolhübriidbensiinimootoriga, automaatkäigukasti ning Style-varustusega Hyundai Tucsoni versiooni, mis maksab 26 990 eurot.

Kogu autotesti on võimalik lugeda siit:

https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/suur-linnamaasturite-edetabel-parimast-halvimani-kuni-30-000-euro-eest/

Autogeeniuse põhjendust, miks esikohale platseerus just Hyundai Tucson, saab lugeda siit: https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/suur-linnamaasturite-edetabel-miks-on-just-need-maasturid-parimad-mida-hetkel-eestis-osta-saad/

Citroën ja Peugeot toovad turule vesinik-kütuseelementi kasutavad tarbesõidukid

PSA grupi ja Fiat Chrysleri (FCA) ühinemisel loodud autotootja Stellantis tõi hiljuti avalikkuse ette lahenduse, mis võimaldab võtta kasutusele vesinik-kütuseelemendi. Esimeses järjekorras hakkavad vesinikku kütusena kasutama Citroëni ja Peugeot’ tarbesõidukid.

Nii Peugeot kui ka Citroën pakuvad esinduslikku valikut elektrilisi tarbesõidukeid, millele lisanduvad juba selle aasta lõpus vesinik-kütuseelementi kasutavad mudelid, et tagada võimalikult pikk sõiduulatus, 100 % heitmevabadus, lühike tankimisaeg ning maksimaalne kandevõime.

Stellantis on koostöös Faurecia ning Symbioga otsustanud keskmise jõudlusega kütuseelemendi kasuks, süsteem koosneb 45 kW koguvõimsusega vesinik-kütuseelemendist, sõiduki põhja alla paigaldatud 4,4 kg (700 bar) mahutavusega vesinikupaagist ning 10,5 kWh akust.

Kütuseelemendi ülesandeks on pakkuda sõidu ajal pidevat ning stabiilset elektrivoogu. Aku on laetav ka vooluvõrgust ning aitab kiirendustel ja salvestab regeneratiivset pidurdusenergiat.

Stellantise toodetud vesinikusõidukid suudavad ühe laadimis- ning tankimiskorraga läbida kuni 400 km (WLTP). Vesinikupaagi saab tanklas täita umbes kolme minutiga. Sõidukite kandevõime ning mahutavus on võrdväärne sisepõlemismootoriga versioonidega, aga nad on 100% heitmevabad.

10,5 kWh akut on võimalik laadida 11 kW laadijaga ning elektrimootor (100 kW, 260 Nm) kasutab sama ajamit, mida kasutatakse täna saadaval olevates täiselektrilistes mudelites.

Uudse kütuseelemendiga sõidukite tootmine algab 2021. aasta lõpus.

PEUGEOT 208 ON TEIST KUUD JÄRJEST EUROOPA ENIMMÜÜDUD AUTO

Selle aasta esimese kahe kuu jooksul on Peugeot näidanud Euroopas rekordilisi müüginumbreid: Peugeot 208 on automüügiedetabelis esikohal ning Peugeot 2008 neljandal kohal, seega mahub Euroopa kõige populaarsemate sõidukite esiviisikusse suisa kaks Peugeot’ mudelit.

Peugeot 208 on edetabelis esikohal juba teist kuud järjest. Margi ajaloos esmakordselt hoitakse müügiedetabelis esikohta nii kuu lõikes kui ka üldvaates.

Peugeot 2008 jõudis möödunud kuu müügiedetabelis kolmandale kohale ning aasta lõikes asetseb mudel neljandal kohal, näidates seega möödunud aastaga võrreldes ligi 64% paremaid tulemusi, ajal mil turg tervikuna on ligi viiendiku võrra langenud.

Autotootja jaoks on tegu märkimisväärse ning julgustava tulemusega, arvestades, et viimati küündis bränd sarnase eduni 2008. aasta märtsis. Edetabelis on aidanud kõrged kohad saavutada autofirma kõikide meeskondade aastatepikkune sihipärane töö.

Europe-27 ehk Euroopa Liidu liikmesriikide turul on Peugeot võtnud suisa 2 esimest positsiooni: Peugeot 208 esikohal ning Peugeot 2008 teisel kohal. Loe lähemalt siit.

Autotootja jaoks on tegu märkimisväärse ning julgustava tulemusega, arvestades, et viimati küündis bränd sarnase eduni 2008. aasta märtsis. Kahe B-segmendi sõiduauto müügiedu annab kinnitust, et brändi strateegilised valikud on olnud õiged.

PEUGEOT UUS NÄGU – TÄIESTI UUS PEUGEOT 308

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendas põhjalikult oma identiteeti ning võttis kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Peugeot 308 kolmas põlvkond on esimene Peugeot mudel, mille esiosa ehib hiljuti avalikustatud uus logo. Uus 308 rõõmustab ajatu ja stiilse disaini, moodsate juhiabisüsteemide ning konkurentidest eristuva omanäolise interjöörilahendusega i-Cockpit®, milles aukohal uudne info- ja meelelahutussüsteem.

Mudeli eelneva kahe põlvkonna autosid on müüdud rohkem kui seitse miljonit ning 2014. aastal võideti ka mainekas Euroopa Aasta Auto tiitel.

Lisaks eelnimetatule on kolmanda põlvkonna mudelil ette näidata laienenud jõuallikate valik – lisaks bensiini- ja diiselmootoritele on nüüd saadaval ka kaks hübriidajamiga mudeliversiooni.

Intuitiivne ja mugav i-Cockpit®
Peugeot i-Cockpit® interjöörilahendusest on tänaseks saanud oluline osa kaubamärgi DNA-st, mis muutub iga põlvkonnaga järjest intuitiivsemaks ja juhisõbralikumaks.

Auto moodsa kujundusega keskkonsoolist leiab palju detaile, mis tagavad igapäevase kasutusmugavuse: juhtmevaba telefonilaadija, kaks topsihoidjat, kaks USB-C pistikut ja esiistmete vaheline käetugi, mille all on mahukas 34-liitrine panipaik.

Armatuurlauda ehib10-tollise diagonaaliga HD-ekraan, mis võimaldab juhtmevabalt telefoni ekraani autosse peegeldada, võimaldades korraga ühendada kuni kaks seadet. Sarnaselt tahvelarvutile on info- ja meelelahutussüsteem ekraan kasutaja vajaduste kohaselt ümber seadistatav ja võimaldab kasutada mitmeid otseteid.

Kasutajaliidest täiustavad ka häälkäsklused, mille kasutamine annab veelgi enam võimalusi ohutule sõidule keskendumiseks. Lausu: „OK Peugeot“ ning kasuta justkui möödaminnes mitmeid valikseadeid, pööramata kordagi oma tähelepanu teelt.

Täiustatud juhiabisüsteemid
Uue põlvkonna Peugeot 308 pardalt leiab täiustatud juhiabisüsteemid, nagu näiteks Drive Assist 2.0, mis astub sammu edasi isejuhtivate sõidukite suunas. 8-käiguliste automaatkäigukastidega autodel on juures adaptiivne püsikiirushoidja ja sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatus, mida täiendavad kolm uudset funktsionaalsust:

– Poolautomaatne reavahetus – kiirustel 70-180 km/h soovitab auto sobival hetkel eessõitjast mööduda, et õigel ajal oma sõidurajale tagasi naasta.
– Soovituslik sõidukiirus liiklusmärkidele vastavalt (kuni 180 km/h)
– Soovituslik sõidukiirus eesootavate kurvide raskusastest lähtuvalt (kuni 180 km/h)

Lisaks eelmainitule on mudeli põhi- ja lisavarustuse hulgas mitmeid juhiabisüsteeme, mida on seni nähtud vaid premium-klassi autodel. Uue 308 kasutajate päralt on pimenurga jälgimine, tagurdades auto eest läbi liikujate eest hoiatav rakendus, pesuriga tagurduskaamera ja nn panoraamkaamerad, mis hõlbustavad manööverdamist, kuvades pildi sõiduki lähiümbruses olevast. Samuti võtmeta avamine ja käivitamine, soojendusega rooliratas ja esiklaas ning tagurdamisel külgmisi tahavaatepeegleid sättiv funktsionaalsus.

Kaheksakäigulise automaatkäigukasti korral (EAT8) saab auto varustada püsikiirushoidjaga, millel on ka Stop & Go funktsioon. Selline lahendus suudab hoida eesliikujaga soovitud pikivahet ja sisaldab lisaks õnnetusehoiatusele ka automaatset hädapidurdust (süsteem toimib kiirusvahemikus 7-140 km/h).

Lisavarustusena on saadaval ka süsteem, mis aitab nii öösel kui ka päevasel ajal tuvastada jalakäijaid ja jalgrattureid, sisaldades vastavat hoiatust ning auto trajektoori korrigeerimist nendeks puhkudeks, kui sõiduk hakkab juhi tähelepanematuse tõttu oma sõidurajalt välja kalduma. Sõiduohutusele aitavad kaasa ka automaatselt ümberlülituvad kaug- ja lähituled ja täiustatud liiklusmärkide tuvastussüsteem.

Uue 308 põhivarustuse hulka kuuluvad LED-esituled ning GT ja GT Pack varustusastmetes on mudelil ette näidata võimsa valgusvihuga Matrix LED esituled.

Õdus ja ruumikas
Uue mudeli istmete ja polstrite juures on märksõnadeks mugavus ning kvaliteetsed materjalid. Istmete tootmisel on kasutatud toonitud kangaid, struktuurvõrke ja ka luksuslikke materjale, nagu näiteks pööratud nahale sarnanev Alcantara ning reljeefse mustriga pehme Nappa nahk.

Auto esiistmeid on juba jõutud hinnata AGR (Aktion für Gesunder Rücken) sertifikaadiga, mis teeniti välja õnnestunud ergonoomika ja ohtrate seadistamisvõimaluste eest. Teises reas istujatel on lähtuvalt mudeli pikemast teljevahest (+55 mm võrreldes eelkäijaga) palju rohkem jalaruumi.

Uue 308 pakiruumi maht on 412 liitrit, mille saab tagaistmete seljatugede kokku klappimisega viia 1323-liitrini. Lisaks 28-liitrine panipaik pakiruumi põhja all.

Interjööri õhu kvaliteeti järgib 308 Air Quality System (AQS), mis lülitub vajadusel automaatselt siseõhu ringlusele.

Väga hea audioelamuse tagab ühes Focaliga loodud FOCAL® Premium Hi-Fi helisüsteem, mille arendamiseks kulus ühtekokku kolm aastat.

Kaks pistikhübriidi
Kolmanda põlvkonna Peugeot 308 pakub lisaks tavapärastele bensiini- ja diiselmootoritele ka kahte laetavat pistikhübriidi.

Neist esimeseks on HYBRID 225 e-EAT8, mille korral on kaheksakäigulise automaatkäigukasti külge kinnitatud ajam, mis koosneb 180 hj (132 kW) arendavast bensiinipõletajast, mida täiendab 81 kW arendav elektrimootor. Laetud akuploki korral võib selline versioon läbida elektrilises sõidurežiimis kuni 59 kilomeetrit ja vastavalt kinnitamisjärgus olevatele heitmenäitudele on mudeli C0₂ heitmete kogus vaid 26 grammi 100 km kohta (WLTP-metoodika kohaselt).

HYBRID 180 e-EAT8 pakub kooslust 150 hobujõulisest (110 kW) PureTech mootorist ning 81 kW arendavast elektrimootorist. Sellise pistikhübriidi maksimaalne sõiduulatus on elektrilises sõidurežiimis 60 km ja tavakasutuse korral toodab see C0₂ heitmeid vaid 25 grammi iga 100 km kohta (WLTP).

Lisaks nimetatud jõuallikatele on Peugeot 308 valikus veel sisepõlemismootorid, mis vastavad Euro 6 nõuetele. Bensiinimootoreist on valikus kolme silindriga 1,2-liitrised jõuallikad (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 ning PureTech 130 S&S EAT8). Diiselmootorite jaotuses on pakkuda kaks nelja silindriga 1,5 liitrist jõuallikat (BlueHdi 130 S&S BVM6 ja BlueHdi 130 S&S EAT8).

Uut Peugeot 308 mudelit toodetakse Prantsusmaal ja on saadaval Baltikumis alates 2021. aasta sügisest.

Küsi pakkumist

Uuemõisa Autokeskuse töö seoses eriolukorraga.

Hea klient, koostööpartner!

Seoses koroonaviiruse laialdase levikuga Eestis ja sooviga hoida oma töötajate ning klientide tervist juhime tähelepanu ettevaatusabinõudele.

Alates 11.03.2021 kehtivad uued tervisekaitse nõuded.

Külasta meie salongi tervena, ka vähima haiguse kahtluse korral püsi kodus ja lepime kokku uue aja. Müügisalongis on välja pandud desinfitseerimis- ja isikukaitsevahendid. Desinfitseerime ja tuulutame autod peale igat kasutust. Salongis palume järgida välja pandud juhiseid. Auto hooldustööde ajal palume võimalusel mitte viibida ootealas, kehtib 25% täituvuse nõue.

Oleme Teie jaoks olemas ja vajadusel valmis suhtlema distantsilt telefoni või e-posti teel. Meie teenuseid saab mugavalt ja kontakti vabalt broneerida virtuaalselt ning Teiega võetakse ühendust.

Broneeri teeninduse aeg

Broneeri autopesu aeg

Küsi pakkumist

Uuemõisa Autokeskuse hooldusüksuse töö jätkub tavapäraselt.

Rohkem infot koroonaviiruse levikuga seotud ettevaatusabinõude ja soovituste kohta on leitav Terviseameti kodulehelt.

Püsime terved ja hoolime teineteist!

PEUGEOT UUS LOGO

Alates 25. veebruarist möirgab enam kui 200-aastane Peugeot lõvi veelgi valjemini

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendab põhjalikult oma identiteeti ning võtab kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist 2021 asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Alates 1850. aastast on ettevõttel olnud kasutusel järjestikku kümme logo, mis kõik inspireeritud lõvist. Nüüdne versioon on juba üheteistkümnes ning paistab eelkäijatest silma eelkõige jõulisuse ja ajatu elegantsiga.

PEUGEOT on alati ajaga kaasas käinud, olnud innovatsiooni eesliinil ja pakkunud omast ajast ette rutates uute vajaduste, harjumuste ja muutustega kokku sobivaid mobiilsuslahendusi.

Viimase 10 aasta jooksul on kogu mudelirivi läbinud kardinaalseid muudatusi nii disainis kui tehnoloogiates ning alates 2010. aastast kasutusel olnud lõvimärk läbibki uuenduskuuri peamiselt selleks, et hoida sammu Peugeot autode kiire arenguga ja jõulise liikumisega premium-segmendi poole.

Värske identiteediga uuenev mudelirivi juhatatakse sisse täiesti uue Peugeot 308-ga, mis veel sel aastal turule jõuab.

Uus logo on loodud kestma

Just seetõttu on otsustatud valida vapilik disain – ajatu, universaalne ja multikultuurne vorm. See sümboliseerib ühtekuuluvust ja tunnustust. Enesekindla ja ajatu uue identiteediga liidab PEUGEOT oma pika ajaloo hüpermodernsusega.

PEUGEOT uus identiteet ühendab endas kahte olulist printsiipi:

  • Ela hetkes

Maailmas, mis pidevalt muutub ja areneb üha kiiremini, on just aeg saanud üheks kallimaks varaks.  Selles muutuvas maailmas pakub PEUGEOT võimaluse nautida iga hetke täiel rinnal.

  • Naudi kompromissitut kvaliteeti

Autod, müügiesindused, lisavarustus, veebilehed, kommunikatsioon – kõigis kokkupuutekohtades on PEUGEOT lubadus pakkuda ühtlaselt kvaliteetset brändikogemust.

 

Uue ajastu lõvid

Läbi värske rahvusvahelise kampaania puudutab PEUGEOT tänapäeva “lõvide” uut territooriumi – aeg. Igas vanuses, erinevatest kultuuriruumidest ja mitmekülgsete taustadega UUE AJASTU LÕVID hindavad võimu ja raha asemel eelkõige kvaliteetaega.

Brändi eesmärk on julgustada oma kliente haarama oma aja ohjad ja nautima iga hetke.

Peugeot on esindatud 160. riigis 10 000 müügikohaga ja mullu müüdi maailmas peaaegu 1 200 000 uut sõidukit.