Lihtne püüda!

Laoautod kiirelt kätte

Unistad uuest autost? Tee oma unistus teoks! Õngitse endale üks kohe saadaval olev laoauto. Välja tõmbamist ootavad Hyundai i30, KONA hübriidautod ja paar Suzuki mudelit – Swift ja Ignis.

Laoautod kiirelt kätte

Unistad uuest autost? Tee oma unistus teoks! Õngitse endale üks kohe saadaval olev laoauto. Valik on lai.

 

Hyundai KONA laoauto Topautost

Hyundai laoautod

Vaata valikut

 
Suzuki Vitara laoautod Topautost

Suzuki laoautod

Vaata valikut

 

Laoautosid on piiratud kogus, nii et tasub kiire olla ja meeldiv auto ära krabada.

Küsi pakkumist

PEUGEOT SIHIB TURULIIDRI POSITSIOONI

100% ELEKTRILISTE KAUBIKUTEGA PEUGEOT

sihib turuliidri positsiooni

Täiselektriliste kaubikute tervikliku mudeliriviga sihib Peugeot järgmisel aastal Euroopas saastevabade kaubikute müügis turuliidri positsiooni. Sealjuures on Peugeot esimeste tootjate seas, kelle kogu kaubikute mudelirivi on täielikult elektrifitseeritud. Tänavu jõuab Peugeot klientideni kokku üle 4000 elektrilise tarbesõiduki ning uusi tellimusi on vastu võetud juba enam kui 10 000.

Sel aastal Rahvusvahelise Aasta Kaubiku 2021 tiitli pälvinud e-Expert´i kõrval on elektriajamitega varustatud ka e-Boxer ja e-Partner. Lisaks 100% elektrilistele sõidukitele paiskab Peugeot veel enne aasta lõppu tootmisse oma esimese vesinik-kütuseelemendiga elektrikaubiku e-Expert Hydrogen.

„Me lubasime, et 2021. aasta lõpuks saab kogu meie tarbesõidukite mudelirivi elektrifitseeritud ja pidasime sõna. Stellantis on esimene autotootja, kes selleni jõudis. Enamgi veel – oleme pühendunud innovatsioonile ning hakkame juba lähinädalatel kaubikutele pakkuma ka vesinik-kütuseelemendil toidet,“ rõhutab Xavier Peugeot, Stellantis Grupi tarbesõidukite ja äriüksuse tegevjuht.

Prantsuse brändi elektrikaubikutel on samad kasutusomadused ning praktilisus nagu harjumuspärastel diiselkaubikutel, kuid elektrilised sõidukid ei tekita müra, vibratsiooni ega saastet. Samuti on ülalpidamiskulud madalamad kui sisepõlemismootoriga versioonidel.

PEUGEOT’ ELEKTRILISTE TARBESÕIDUKITE MUDELIRIVI

Peugeot Partner on olnud müügil enam kui sajas riigis alates turule tulekust 1996. aastal. Tänaseks on toodetud 2 000 000 sõidukit ja võidetud arvukaid auhindu. Peugeot Partner on alates 2018. aastast oma segmendi turuliider Euroopas ning näidanud läbi aastate kindlat kasvu.

e-Partner

Uus Peugeot e-Partner:

  • Sõiduulatus kuni 275 km (WLTP)
  • 2 pikkust (Standard ja Long)
  • 2 keretüüpi: kaubik (kuni 3 istet) ja pikendatud kabiin (kuni 5 istet)
  • Lubatud järelhaagise mass kuni 750 kg
  • Lubatud kandevõime kuni 800 kg
  • Kaubaruumi maht kuni 4.4 m³ – täpselt sama, mis sisepõlemismootoriga versioonil.

Partnerit toodetakse EMP2 platvormil (Efficient Modular Platform), mis võimaldab kasutada eri kütuseliikidel töötavaid mootoreid. Peugeot e-Partneril on100% elektriline mootor, mis arendab 100 kW (136 hj) ja 260 Nm pöördemomenti.

/image/91/6/peugeot-exp-2019-060-fr.792916.jpg

Uus Peugeot e-Expert:

Peugeot Experti viimase põlvkonna sõidukeid on juba praeguseks müüdud enam kui 195 000.
Experti elektriline versioon hääletati 2021. aasta Aasta Kaubikuks, olles järjestikku kuues Peugeot mudel, mis selle pälvinud.

  • Valikus on akud mahutavusega 50 ja 75 kWh
  • Sõiduulatus kuni 330 km (WLTP)
  • 3 pikkust (Compact, Standard ja Long)
  • Lubatud järelhaagise mass kuni 1000 kg
  • Lubatud kandevõime kuni 1275 kg
  • Kaubaruumi maht on identne sisepõlemismootoriga versiooniga (6,6m³)


Uus Peugeot e-Expert Hydrogen

HydrogenVesinikul töötav Peugeot e-Expert Hydrogen on üks esimesi omasuguseid, mis seeriatootmisse jõuab. Uus Peugeot e-Expert Hydrogen paistab silma uuendusliku vesinikul töötava keskmise jõudlusega pistik-kütuseelemendil põhine-va elektrisüsteemi poolest, mis koosneb:

  • Kütuseelemendist, mis toodab elektrit, mis on vajalik sõiduki käitamiseks ja pardal asuvast vesinikupaagist.
  • Liitium-ioon kõrgepingeakust mahutavusega 10,5 kWh, mida saab laadida elektrivõrgust ja mis varustab teatud sõidufaasides elektriajamit elektriga.
  • Sõiduulatus kuni 400 km (WLTP)
  • 2 pikkust (Standard ja Long)
  • Lubatud järelhaagise mass kuni 1000 kg
  • Lubatud kandevõime kuni 1275 kg
  • Kaubaruumi maht 6,1 m³

/image/01/5/peugeot-box-2019-026-fr.707015.jpg

Uus elektriline Peugeot e-Boxer

Peugeot e-Boxeris on ühendatud kompaktsed mõõdud ja maksimaalne kandevõime, akud asuva põranda all ega mõjuta kuidagi kaubaruumi mahtu. Elektrikaubik arendab 90 kW (122 hj) ja 260 Nm pöördemomenti, mis on kohalt võttes vahetult kasutatav. Tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 110 km/h (4-tonnise versiooni puhul 90 km/h).

  • 2 erinevat aku mahutavust 37 kWh ja 70 kWh
  • Sõiduulatus kuni 340 km WLTP (veel kinnitamisel)
  • 4 pikkust ja 3 kõrgust
  • Lubatud kandevõime 1890 kg (sõltuvalt versioonist)
  • Kaubaruumi maht kuni 17 m³, mis on identne sisepõlemismootoriga versiooniga.

PEUGEOT VIDEOCHECK

TASUTA ÜLEVAADE SINU AUTO TEHNILISESEST SEISUKORRAST

Videocheck on tasuta teenus, millega saab videoklippide abil lihtsa, mugava ja kontaktivaba ülevaate oma sõiduki tehnilisest seisukorrast. Filmime ja saadame Sulle üksikasjaliku videosalvestise koos vajalike remonttööde nimekirja ning hinnapakkumisega, mille hulgast saad valida koheselt teostatavad tööd, planeerida need järgmiseks korraks või võtta lihtsalt teadmiseks.

Kuidas videocheck töötab?

Too oma sõiduk Peugeot´volitatud teenindusse. Klienditeenindaja teostab auto esmase ülevaatuse, mille järel kontrollib mehaanik autot põhjalikult ja loob videosalvestuse, kus võtab kokku auto üksikasjaliku ülevaatuse tulemused. Vajalike tööde nimekiri ja hinnapakkumine koos videoga saadetakse Sulle lingina SMS-i või e-posti teel. Peale videoga tutvumist, kus mehaanik näitab ja selgitab auto tehnilist seisukorda, saad kinnitada sobivamad lisatööd täidetud vormi abil.

PEUGEOT SPORT: 40 AASTAT EDULUGU JA INNOVATSIOONI

Algselt Peugeot Talbot Sport nime kandnud Peugeot’ sportautode arendustiim loodi 1981. aasta oktoobris. Nelja aastakümne jooksul on edukalt võisteldud mootorispordi tippsarjades ja võistlustel kogu maailmas ning saavutatud võidusõidus ja rallispordis väljapaistev positsioon.

 Alates maailma esimese ajavõtuga võidusõidu võidust distantsil Paris-Bordeaux-Paris 1895. aastal on bränd arendanud üha uusi tehnoloogilisi uuendusi. Värskeimaks näiteks on FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlused FIA WEC, milles osalemiseks loodud hüperauto 9X8 hiljuti avalikkuse ette toodi. Peugeot alustab viiendat aastakümmet maailma mootorispordis eesmärgiga lisada ajalooraamatusse järjekordne kuulsusrikas peatükk.

„Mootorisport annab autotööstuse käsutusse erakordse tehnoloogilise katselabori, mis kiirendab uurimistööd ja edasiminekut,“ usub Peugeot’ tegevjuht Linda Jackson. „See mängib suurt rolli meie uute mudelite väljatöötamisel ning uudsete liikumislahenduste arendamisel tulevikus. Peugeot Sport on 40 aastagamootorispordis saavutanud palju, mille üle uhked olla.“

Peugeot Sport on tootnud arvukalt kultusautosid, nagu näiteks Peugeot 205 T16, 405 T16, 206 WRC, 306 Maxi ja 905. Siia nimekirja võib lisada ka Peugeot 908, 208 T16 Pikes Peak, 2008 DKR, 3008 DKR, 208 WRX. Tänavu lisandunud revolutsioonilisele Peugeot 9X8 mudelile on antud kandev roll Peugeot’ elektrifitseerumise plaanides, ühendades samal ajal tihedaid sidemeid brändi spordi- ja disainisuuna vahel.

Peugeot Sport olulisemad saavutused alates 1982. aastast

  • 5 WRC tiitlit tootjate arvestuses: 1985, 1986, 2000, 2001 ja 2002;
  • 4 WRC üldvõitu sõitjate arvestuses: Timo Salonen, Juha Kankkunen ja Marcus Grönholm (kaks korda);
  • 3 Intercontinental Rally Challenge tiitlit sõitjate ja tootjate arvestuses (2007, 2008 ja 2009);
  • 3 Le Mans 24 Hours võitu: 1992 (Yannick Dalmas/Derek Warwick/Mark Blundell), 1993 (Christophe Bouchut/Eric Hélary/Geoff Brabham ) ja 2009 (Marc Gené/David Brabham /Alex Wurz);
  • 3 Pikes Peaki mäkketõusuvõistluse võitu: 1988 (Ari Vatanen), 1989 (Robby Unser) ja 2013 (Sébastien Loeb);
  • Super Touring tiitlid, nende seas 1997 German Super Tourenwagen Cup võit 406 (Laurent Aïello);
  • 7 Dakari rally võitu: 1987 (Ari Vatanen), 1988 (Juha Kankkunen), 1989 ja 1990 (Ari Vatanen), 2016 ja 2017 (Stéphane Peterhansel) ja 2018 (Carlos Sainz);
  • 1 rallikrossi maailmameistritiitel (2015).
  • pikk nimekiri võite kodustelt rallivõistlustelt;

Autosportlased ja tiitlivõitjad, kes neid legendaarseid autosid on roolinud, on saanud olla kindlad Peugeot Sport tiimi hoolikatele, kohusetundlikele ja võiduhimulistele liikmetele, kes on brändi lippu uhkelt kõrgel hoidnud. Eelmiste tiimi-pealike – Jean Todt, Corrado Provera, Jean-Pierre Nicolas ja Bruno Famin, kui nimetada vaid mõnda – võidunälg on kantud veendumusest, et inimesi tuleb liita, olla innovaatiline ning inspireerida.

Mootorisport on sügaval Prantsuse autotootja DNAs ja kõik Peugeot Sport programmid on seadistatud mõne tehnoloogilise strateegia või visiooni taustajõuks, alates turvalisusest ja sooritusest kuni uute energialahenduste, efektiivsuse, elektroonika ning juhiabisüsteemideni.

Täna on Peugeot Sport programmi südameks Peugeot 9X8 hüperauto, mis sümboliseerib Peugeot’ plaane lähituleviku liikuvuslahenduste osas, panustades samas uurimistöösse koos võidusõitjatega, kes annavad uusi ideid ja millest lõikavad tulevikus kasu ka tavaautojuhid.

Oktoobris tähistab Peugeot Sport juba 40ndat sünnipäeva.

ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV

Elektriautondus selle kõige elegantsemal kujul. ŠKODA ENYAQ iV eduka turuletoomise järel lisab ŠKODA oma esimese täiselektrilise linnamaasturi valikusse veelgi emotsiooneäratavama kerevariandi. Neljaukselise ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV iseloomustavaks jooneks on elegantne ja lauge tagaosa.

  • Täiselektrilise lipulaeva ŠKODA ENYAQ iV uus, veelgi emotsiooneäratavam kerevariant
  • Kolm võimsusvarianti, taga- või nelikvedu ning veelgi parem aerodünaamika
  • Avar siseruum ja disainikontseptsioonid said inspiratsiooni moodsatest elukeskkondadest

ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV on võrratu täiendus ENYAQ iV valikusse ning pakub tõeliselt dünaamilist autot aktiivset elustiili nautivatele klientidele. Ruumika sisemusega, mis on piisavalt avar kuni viiele inimesele, ja 570-liitrise pakiruumiga on see suurepärane pereauto. Uusima mudeli valik sisaldab kolme võimsusvarianti: ENYAQ COUPÉ iV 60 ja ENYAQ COUPÉ iV 80 on mõlemad tagaveolised, kuna ENYAQ COUPÉ iV 80x saab nelikveo. Aerodünaamika on veelgi parem kui ENYAQ iV-l ja õhutakistustegur 0,247, tänu millele on neljaukseline kupee ka tõhusam. Interjööri pilkupüüdvaim osa on 13-tolline keskne puutetundlik ekraan.

Emotsiooneäratavad jooned ja põhivarustuses panoraam-klaaskatus
Uus ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV saab veelgi emotsiooneäratavama disaini kui baasvariant. Panoraam-klaaskatus kuulub põhivarustusse ning alates B-piilarist laskub sujuvalt tagaosa suunas. Kupee on neli millimeetrit pikem (üldpikkus 4653 mm) ja üks millimeeter kõrgem (kõrgus 1617 mm) kui ENYAQ iV. Laiuse ja teljevahe – vastavalt 1879 mm ja 2765 mm – poolest on mudelid identsed, kuna kupee 570-liitrine pakiruum on oma mahult väga lähedal linnamaasturi 585 liitrile. Suured valuveljed mõõduga 19 kuni 21 tolli rõhutavad auto jõulist väljanägemist. Täis-LED-maatriksesituled kuuluvad lisavarustuse hulka. Nende iga kaugtulemoodul koosneb 24 ükshaaval juhitavast valgusdioodist, tänu millele võib juht pidevalt hoida kaugtulesid sisselülitatuna, kartmata kaasliiklejate pimestamist. Täis-LED-tagatuled on samuti saadaval lisana. Nende erijooneks on kristallimotiividega disain ja dünaamilised suunatuled, kuna tagatuled moodustavad auto tagaosal margile iseloomuliku C-tähe kuju.

Crystal Face, mille 131 valgusdioodi valgustavad ŠKODA silmatorkava esivõre püstribisid ja horisontaalliiste, on veel üks ENYAQ COUPÉ iV-le pakutav lisa. Täis-LED-maatriksesitulede LED-moodulid ja päevatuled loovad samuti animeeritud tervitusvalgustuse.

Interjööri disainikontseptsioonid
ŠKODA pakub ENYAQ COUPÉ iV interjööri tarvis uuenduslikke disainikontseptsioone ja selget lisavarustuse menüüd. Disainikontseptsioonide loomisel saadi inspiratsiooni moodsatest elukeskkondadest ja need asendavad klassikalisi varustustasemeid. Kasutatud stiil, värvid ja materjalid on maitsekalt kooskõlas. Baasvariandina pakutav disainikontseptsioon Loft jätab moodsa, koduse ja peresõbraliku mulje. Selle hallide ja mustade toonide kombinatsioon on ajatu. Teiste disainikontseptsioonide tarvis on saadaval jätkusuutlikud materjalid. Disainikontseptsiooni Lodge istmekatted on näiteks 40 protsendi ulatuses valmistatud uuest naturaalvillast ja kannavad Woolmark Company kvaliteedimärki, kuna ülejäänud 60 protsenti moodustab taaskasutatud polüester (iga auto jaoks läheb tarvis 318 kasutatud PET-pudelit). Disainikontseptsiooni ecoSuite konjakivärvi nahkpolster on pargitud keskkonnasõbraliku ja jätkusuutliku protsessiga, milles kasutatakse oliivileheekstrakti ilma mingite kemikaalideta.

Kaks akut, kolm võimsusvarianti ning taga- ja nelikvedu
ŠKODA pakub ENYAQ COUPÉ iV tarvis kahe eri mahutavusega akusid ja kolme võimsusvarianti. Akud paiknevad Volkswageni kontserni elektriajamiga moodulplatvormi põrandas. ENYAQ COUPÉ iV 60 saab liitium-ioonaku mahutavusega 62 kWh, millest kasutatavat netomahutavust on 58 kWh. Elektrimootor arendab võimsust 132 kW ning käitab tagarattaid läbi ühekäigulise käigukasti. ENYAQ COUPÉ iV 80 on samuti tagaveoline ja seda viib edasi elektrimootor võimsusega 150 kW. Suurema, 82 kWh akuga (netomahutavus 77 kWh) varustatult ja tänu auto eeskujulikule aerodünaamikale, mida iseloomustab õhutakistustegur (cd) 0,247 suudab see variant läbida üle 535 kilomeetri ja pakub seega suurimat sõiduulatust mudelivalikus. ENYAQ COUPÉ iV 80x varustatakse suurema akuga, mis käitab ka esisillal asuvat teist 80 kW võimsusega elektrimootorit, tänu millele see variant on nelikveoline. Kaks elektrimootorit kokku arendavad 195 kW võimsust. Vahelduvvoolu-seinakilpi võimsusega kuni 11 kW – st ŠKODA iV Chargerit – kasutades saab uhiuue kupee täielikult laadida kuue kuni kaheksa tunniga. ENYAQ COUPÉ iV-d saab laadida ka avalikes alalisvoolu-kiirlaadimisjaamades võimsusega kuni 125 kW.

Suzuki Swift

Suzuki Swift 4×4 on oma nelikveoga alati teistest ees. Standardvarustuses on juba kõik, mida eeldad tänapäevasest autost: LED- ja udutuled, suur puuteekraan, lülitid roolil, tagurduskaamera, USB- ja Bluetooth-ühenduvus.

Kui eelistad oma valikutes alati midagi uut ja värsket, siis viieukseline Suzuki Swift on just sinu jaoks!

Lihtsalt stiilne

Suzuki Swift on tõestus sellest, et ka väikeauto võib olla moodne. Sisekujunduses valitsevale stiilsele mustale lisavad särtsu hõbedased detailid. Iga element juhikohal on loodud selleks, et sõit oleks lihtne ja nauditav. Armatuurlaual on selged mõõdikud ja vedelkristallekraan, millelt näed mh kütusekulu ja teepikkust, mida saad paagis oleva kütusekogusega veel läbida. Pimedas pääseb mõjule näidikuploki stiilne valgustus.

 

 

 

Suurepärase varustusega

  • Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt seitsmetolliselt puutetundlikult ekraanilt on lihtne valida muusikat, videosid, juhtida MirrorLink™-i, Apple CarPlay™ ja Android Auto™-ga ühilduvat mobiiltelefoni*, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.
  • MirrorLink™-i või Apple CarPlay™-ga ühilduv mobiiltelefon ühendatakse USB-kaabli abil, misjärel saab telefoni rakendusi kasutada auto puuteekraani kaudu*.
  • Tagurduskaamera -Tänu põhivarustusse kuuluvale tagurduskaamerale on parkimine lihtne ja ohutu, kuna tagurduskaamera pilt näitab ka alasid, mida tahavaatepeeglitest näha ei ole.
  • Navigeerimine – Suzuki Smart Audio juurde on saadaval navigatsioonisüsteem.

Ruumikas salong

Kuigi Suzuki Swift on väljastpoolt ehtne väikeauto, jätkub siin küllaga ruumi nii autojuhile kui ka kaassõitjatele. Tänu pikale teljevahele ja esiistmete uudsele disainile on õnnestunud teha lisaruumi tagaistujatele, kes võivad nüüd mugavamat istumisasendit nautida. Mitme leidliku lahendusega saab vajaduse korral suurendada auto pagasimahtu.

Swifti suurim uuendus puudutab pakiruumi, mille maht on 265 liitrit. Kui ebasümmeetriliselt (60 : 40) jaotatud tagaiste hoopiski ära võtta, kasvab pagasiruumi maht tervelt 947 liitrini.

Nüüdisaegne bensiinimootor DUALJET

Suzuki Swifti mootoriks on uus 1,2-liitrine bensiinimootor DUALJET, mis arendab 66 kW (90 hj) ja mille suurim pöördemoment on 120 Nm. Võimsust seega jagub, on ju auto tühimass alla 1000 kg. Mootoris on alati kaks pihustit silindri kohta, tänu millele on kütusekulu ja CO2-heitmed minimaalsed. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km ja CO2-heitmeid 110 g/km.

AllGrip Auto nelikveosüsteem

Suzuki Swifti põhivarustuses on alati AllGrip Auto nelikveosüsteem. Heade teeolude puhul sõidab Swift vaid esiveoga – nõnda vähendatakse kütusekulu. Kui aga esi- ja tagarataste vahel tekib pöörlemiskiiruste erinevus, hakkab AllGrip Auto kohe kandma vedu üle ka tagaratastele.

Uue põlvkonna põhikonstruktsioon ja kere

Suzuki Swifti uus põhikonstruktsioon on välja töötatud äärmiselt hoolikalt. Uue põhikonstruktsiooni nurgakivi on kaarjas alusraam, mis vajab tunduvalt vähem tugevdusi ja hajutab paremini kokkupõrkeenergiat. Selle kaalu on vähendatud umbes 30 kg võrra võrreldes eelmise mudeliga.

Kere valmistamisel on kasutatud kolm korda rohkem ultratugevat terast ja kaks korda rohkem ülitugevat terast kui eelmise Swifti puhul. Tänu sellele on kere eelmisest mudelist 40 kg kergem. Kere jäikust on suurendatud uudse disaini ja konstruktsiooni abil.

Uue konstruktsiooniga vedrustus

Suzuki Swifti uue põhikonstruktsiooniga on ühendatud uus, kergem vedrustussüsteem, mille puhul on säilinud Swiftile iseloomulikud hea juhitavus ja sõiduomadused. Ees paikneva MacPhersoni vedruvarda detailid on disainitud uuesti, näiteks on põikstabilisaator eelmisest lühem ja seest õõnes, esisild on kergem ja jäigem. Taga olev tugikonstruktsioon on samuti uuesti disainitud. Näiteks põiktala ja õõtshoovad on kerguse ja jäikuse suurendamiseks ümber tehtud. Swifti puhul on vedrustus alati optimeeritud esi- ja nelikveoliste mudelite jaoks eraldi.

SUZUKI SWIFT 4×4 HYBRID

Suzuki Swift on nüüd saadaval ka hübriidina, millel on oma klassi parim varustus. Swift Hybrid pakub rohkem mugavust ja turvalisust. Autol on 1,2-liitrine Dualjet-mootor, Allgrip Auto nelikveosüsteem ja viiekäiguline manuaalkäigukast.

Suzuki hübriidsüsteem SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) abistab mootorit kerge ja kompaktse integreeritud startermootori-generaatoriga (ISG), millel on ka elektrimootori funktsioon ja äärmiselt tõhus liitiumioonaku, mis pakub märkimisväärset suutlikkust laadimisel ja elektrivarustusel. Tegemist on väikeautole optimaalse hübriidsüsteemiga, suurepärase tasakaaluga kütusekulu ja ruumisäästlikkuse vahel. Hübriidsüsteemi võimsus on 2,3 kW, suurim pöördemoment 50 Nm. Nelikveolise Swift Hybridi keskmine kütusekulu on kõigest 4,5 l / 100 km ja CO2 heiteid vaid 101 g/km.

Suzuki Swift Hybrid on oma hinnaklassis parima varustusega. Standardis on LED-esituled, -päevasõidutuled ja -tagatuled; kaugtulede automaatlülitus ning udutuled. Nahkkattega kolme kodaraga rooli ergonoomiliste lülititega saab juhtida helisüsteemi, mobiiltelefoni, kohanduvat püsikiirushoidikut ja kiirusepiirikut käsi multifunktsionaalselt roolilt tõstmata. Lisaks on Swiftil elektriaknad ees ja taga, võtmevaba käivitamine ja 16“ valuveljed.

Navigatsiooniseade ja tagurduskaamera

7″ puutetundlik ekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Funktsioone saab juhtida nelja peamise töörežiimi kaudu: “Kuulamine”, “Helistamine”, “Juhtimine” ja “Ühendus”. Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android AutoTM ja MirrorLinkTM-i rakendustega. Ühendades USB-kaabliga oma iPhone’i, võimaldab Apple CarPlay helistamist, ligipääsu muusikale, võtta vastu ja saata sõnumeid – seda nii häälkäsklustena kui ka puutetundliku ekraani kaudu. Navigatsioonisüsteem aitab sõita seni käimata kohtadesse ilma, et peaks muretsema parkimise pärast. Tagurduskaamera aitab parkida ka väikseimates parkimiskohtades.

TURVALISUS TÕSTAB ENESEKINDLUST

Kohanduv püsikiirushoidik

Kohanduv püsikiirushoidik kasutab millimeeterlainel töötavat radarit, mis hindab ja hoiab eessõitjaga automaatselt eelnevalt seadistatud kolme erineva pikkusega pikivahet*. Kui ees ei ole teist sõidukit, hoiab auto juhi valitud kiirust (vahemikus 40 kuni 160 km/h). * Pikivahe sõltub auto kiirusest.

1. Püsikiiruse juhtimine

Vali soovitud kiirus, kui ees ei ole teisi sõidukeid.

2. Aeglustamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk, vähendab su auto kiirust, et sõitmine oleks turvaline.

3. Kiirendamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk ja vahetad sõidurada, kiirendab su auto automaatselt varem valitud püsikiiruseni.

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

See põhivarustuses olev funktsioon kasutab kaamerat ja esiklaasi laserandurit teiste sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ning hoiatab kokkupõrkeohu eest. Juhi äkkpidurduse korral suurendab süsteem ratastele mõjuvat pidurdusjõudu. Kui süsteem ise hindab kokkupõrke vältimatuks, pidurdab hädapidurivõimendi sõidukit automaatselt.

1. Hoiatus

Kui süsteem hindab võimalikuks kokkupõrke eesoleva takistusega, kõlab helisignaal ning multifunktsionaalsele näidikule kuvatakse hoiatusmärguanne. Süsteem tuvastab liikumatud objektid, kui auto kiirus on 5–80 km/h, ning liikuvad objektid, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

2. Pidurdusassistent

Suure kokkupõrkeohu korral eesoleva takistusega ning järsul ja tugeval piduripedaalile vajutamisel rakendub pidurdusassistent, mis suurendab pidurdusjõudu. Süsteem rakendub, kui auto kiirus on suurem kui 5 km/h.

3. Automaatne pidurdamine

Kui kokkupõrke oht eesoleva takistusega suureneb veelgi, rakendab süsteem jõulist automaatset pidurdamist, et kokkupõrget ära hoida või selle toimumisel vähendada tagajärgi. Süsteem suudab pidurdada liikumatute objektideni, kui auto kiirus on 5–30 km/h ning liikuvate objektideni, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam rakenduv sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem hoiatab juhti kuvatava hoiatusmärguande ja rooli vibreerimisega.

Tähelepanu hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam annab süsteem hoiatuse helisignaali ja hoiatusteatega, kui see on juhi sõidustiili analüüsides tuvastanud auto „vänderdamise“ juhi väsimuse tõttu.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Kiirusel 40 km/h või enam rakenduv kaugtulede automaatlülituse süsteem vahetab lähituled kaugtuledeks ja vastupidi sõltuvalt teistest sõidukitest ja ümbritsevast valgusest.

SELGED JA STIILSED MÕÕDIKUD

Siidise viimistlusega kroomäärised kaunistavad kahte peamist kellakujulist näidikut, kus rõhutatult vahelduvad punane ja valge värvitoon. Selge ja sportliku kujundusega mõõdikud näitavad ka

jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaset ning sedagi ümmarguste kellakujuliste näidikutena. Kaasaegne 4,2“ TFT LCD-ekraan näidikuteploki keskel informeerib juhti täpselt ja arusaadavalt auto käitumisest ja kasutusest, nagu näiteks külg- ja pikikiirendus, mootori võimsus ja pöördemoment, kiirendus- ja pidurdusjõud.

Küsi pakkumist

Neli põhjust, miks Škoda avas Haapsalus müügiesinduse

Eelmisel nädalal avas Auto 100 AS Haapsalus, Uuemõisa Autokeskuses (Tallinna maantee 78) Škoda müügiesinduse, et Lääne- ja Hiiumaa elanikud saaksid uue ja ökonoomse sõiduvahendi soetada kodu lähedalt.

Põhjuseid, miks Škoda otsustas avada oma üheksanda esindussalongi justnimelt Haapsalus ja tõuseb sellega üheks suurima esinduste võrgustikuga automargiks Eestis, on tegelikult mitu. Kuid peatume vaid neljal olulisemal.

Esiteks: nagu meie kliendid ütlevad – lõpuks ometi. Tõepoolest, Škoda sõpruskond on Hiiu- ja Läänemaal aja jooksul oluliselt kasvanud. Näiteks kui 2018. aastal osteti Läänemaale aastas 187 Škodat, siis 2019. aastal juba 260. Seejuures on teie regiooni kõige populaarsemad mudelid Octavia, Superb ja Fabia. Sellise toetuse puhul on iseenesestmõistetav laieneda lojaalsete klientide juurde. Selleks, et teie elanikud saaksid meie uusi mudeleid esimesel võimalusel testida ja kohaliku professionaalse tugimeeskonna abiga langetada ostmiseks parim otsus. Omaltpoolt täname ja tunnustame Uuemõisa Autokeskust, kes siin regioonis ametliku teeninduspartnerina seni meie lippu kõrgel hoidis. Nüüd, kui uue esindussalongi uksed on avatud esmaspäevast reedeni kl 08-17, saab ühest ja samast kohast mugavalt kätte kõik meie teenused.

Teiseks: nagu me ametlikest ja sõltumatutest uuringutulemustest loeme, siis Eesti rahva huvi Škoda vastu on jätkuvalt suur ja see huvi suureneb veelgi. Kui uuringufirma Kantar-Emor küsis 2020. aastal Eesti inimestelt, millised on kvaliteedi ja hinnataseme suhet arvestades “oma hinda väärt” automargid, siis – tsiteerime uuringut – “teisi edestavad ülekaalukalt Toyota ja Škoda.” Liidrikohta hoiab Škoda endiselt madalate ülalpidamiskulude tabelis ja 2020. aastast oleme rahva arvates tipus ka mõistliku ostuhinna kuvandi poolest. Aga mis kõige olulisem – kui 2018. aastal ütles 14% vastajatest, et uue auto soetamisel mõtlevad nad ennekõike just Škoda peale, siis mullu oli neid juba 39%. Võrreldes teiste markidega on huvi kasv Škoda vastu olnud kõige suurem. Sellise lojaalsuse üle oleme väga uhked.

Kolmandaks: seesama Kantar-Emori uuring reastas autofirmad, kes Eesti inimeste arvates on turule toonud kõige rohkem uusi ja huvitavaid mudeleid. Selles kategoorias olid rahva arvates kindlad liidrid Škoda ja Audi. Škoda kõige värskem ja oodatum magnet on täiselektriline linnamaastur ENYAQ iV, mille trumbid keskkonna olulise säästmise kõrval on ühe laadimisega kuni 537 kilomeetrine sõiduulatus, pereauto avarus, 585 liitrine pagasiruum, moodne disain ja soodne hind. Kui Keskkonnainvesteeringute Keskus avas mullu 15. detsembril elektriliste sõidukite ostutoetuse taotlusvooru, mille maht sai täis vähem kui poole tunniga, siis oli kõige nõutum mudel ülekaalukalt justnimelt Škoda ENYAQ. 114 uuest elektrisõidukist, mille ostmiseks eraisikud või ettevõtted riigilt toetust saavad, on koguni 30 ENYAQ-id.

Neljandaks: meile on sümpaatne Lääne maakonna arengustrateegia aastaks 2035, mis väärtustab ka tulevikus puhast loodust ja keskkonnasäästlikust regiooni arendamisel. Juba praegu on näha, et Lääne-ja Hiiumaa puhkeb iga aastaga järjest rohkem õide ja siia regiooni kolivad üha enam nii suvitama kui sootuks elama need inimesed, kes hindavad puhast loodust ja keskkonnasäästlikkust. Puhas keskkond on oluline ka Škoda jaoks. Täna on Škodal valikus kokku 3 mudelit, mis töötavad elektri või hübriidajamiga, ent prognooside järgi moodustavad selliste mootoritega masinad juba 2025. aastaks veerandi kogu Škoda müügist. Jätkusuutlikkus on osa kogu Škoda korporatsiooni uuest strateegiast, mis vastutab keskkonna ja tulevaste põlvkondade jätkusuutlikkuse ees. Just seepärast tahab Škoda luua sõidukeid, mis on mitte ainult turvalised, praktilised ja mugavad, vaid tänu uusimatele tehnoloogiatele ka keskkonnasõbralikud.

Uue ŠKODA esinduse kontaktid:
Uuemõisa Autokeskus OÜ
Tallinna mnt. 78, Uuemõisa, Haapsalu
Müügisalong avatud: E-R 08.00-17.00
Teenindus avatud: E-R 08.00-17.00
https://skodahaapsalu.ee/

30 aastat silmapaistvat innovatsiooni

Peugeot teekond 905-st hüperautoni 9X8

Enam kui 210 aastat on Peugeot näinud ette muutusi inimeste harjumustes ja sillutanud teed uutele liikumislahendustele. Motosport on Peugeot’ jaoks olnud läbi aegade oluline koht, kus näidata oma innovatsioonivõimekust. 2021. aasta suve algul tõmmati kate uuelt Peugeot 9X8 hüperautolt, mida saab juba peagi näha võistlemas Le Mansi kestvussõidul.

Peugeot’ suur seiklus Le Mansi kestvussõidul algas varastel üheksakümnendatel. Peugeot naasis siis ametliku võistkonnana Sarthe’i rajale ja liitus World Sportscar meistrivõistluste sarjaga, mida teatakse ka kui kestvussõidu maailmameistrivõistluste sarja. Autoks oli 905 ja ees ootas ajalooline Le Mansi 24-tunni sõit.

PEUGEOT 905 TOHUTU EDU

„Peugeot Sport Prototype“ arendusprogramm lükati käima 1988. aasta detsembris. 1990. aasta veebruaris avalikkuse ette toodud Peugeot 905 oli kui sõõm värsket õhku: uuenduslik ja visuaalselt puhta joonega. Auto aluseks oli süsinikkiust šassii, mis valmis koostöös Dassaultiga ning jõuallikaks 650 hj arendav 3,5-liitrine 40 klapiga V10 mootor, mis oli väga lähedal vormel 1 standarditele.

Peugeot ei varjanud sugugi, et eesmärk oli 905-ga legendaarne Le Mansi ööpäevasõit võita. 1992. aastal see ka saavutati – Peugeot võitis nii kestvussõidu maailmameistrivõistlused kui Le Mansi 24-tunni võidusõidu.

Peugeot meeskonna jaoks oli kogu 1992. aasta hooaeg suurepärane: jõuti Monzas 2. kohale,  Le Mansis 1. ja 3. kohale, Doningtonis 1. ja 2. kohale, Suzukas 1. ja 3. kohale, Magny-Coursis 1., 2. ja 5. kohale. Saavutati meistritiitel tootjate arvestuses.

905-te saatis tohutu edu aastatel 1990-1993, mil suudeti konkurentsi pakkuda kestvussõiduga pidevalt tegelevatele tootjatele nagu Porsche ja Jaguar ning samuti alal värskelt pead tõstvatele tootjatele nagu Toyota ja Mazda.  1993. aastal täitsid kolm Peugeot 905 autot Le Mansi ööpäevasõidu poodiumi, võites 1., 2. ja 3. koha.

2021: PEUGEOT 9X8 INNOVATSIOON JA TEHNILISED VÄLJAKUTSED

Pärast mudeleid 905 ja 908 (2007-2011) on Peugeot 9X8 võistlusautoga kestvussõitu võimsalt tagasi tulnud.

Kuulsate ja võidukate eelkäijate jälgedes viib 9X8 edasi Peugeot’ kestvussõidu traditsioone, mille lahutamatu osa on eristuvate ja kõrge sooritusvõimega võistlusautode loomine. Peugeot ühendab 9X8 võistlusautos sportlikkuse, tehnoloogilised teadmised, efektiivsuse ja stilistilise täiuslikkuse.

Nagu Peugeot 905 30 aastat varem, võtab ka tänavune 9X8 taas kasutusele brändi esteetilised teetähised: kiirust kehastav sale, voolujooneline ja elegantne auto. Esialgu jäävad silma esi- ja tagatulede valgussignatuurid kolme iseloomuliku lõvikäpa küünisega. Auto küljejoon on voolujooneline ja peeglid on šassiisse integreeritud nii, et näib, nagu nad ei tekitaks mingit õhutakistust.

Tagaosas on suur difuuser, mida raamivad peenelt välja töötatud tagatuled. Silma torkab ka 9X8 kõige rabavam uuendus, mis joonib alla kogu auto innovatiivsuse: tagatiiba ei ole! „Me ei tahtnud tagatiiba,“ ütlesid insenerid ja disainerid.

Peugeot Sport insenerid ja brändi disainerid said inspiratsiooni uuest nii nimetatud Hypercar regulatsioonist, mis käib kestvussõidu uue tippklassi kohta. Kui teised tootjad on regulatsiooni rakendanud konservatiivsemal viisil, siis Peugeot’ võistkond eelistas riskida ja teha midagi täiesti teistsugust.

500 kW (680 hj) V6 kahe turbokompressoriga bensiinimootor käitab tagarattaid ja 200 kW (270 hj) elektriline mootor-generaator käitab esirattaid. Regulatsioon seab süsteemi toimimisele selged piirangud, mis lubavad hübriidautodele neljarattavedu, määrates esiratastele kantava energiahulga lävendi ning sätestades, et jõuallika keskmine koguvõimsus ei tohi olla suurem kui 550 kW (750 hj).

Hübriidtehnoloogia on seega nii õnnistus, mis avab võimaluse neljarattaveoks, kui ka tohutu tehniline väljakutse, arvestades jõuallika keerukust. Selle kallal Peugeot töötabki. Bränd on pühendunud oma mudelirivi kiirendatud elektrifitseerimisele ja on valmis looma ambitsioonikaid tehnilisi arendusi. Lõpptulemusena peab 9X8 programm andma oma panuse Peugeot’ tulevastele elektrifitseeritud mudelitele.

9X8 NUMBRITES

Mootor: PEUGEOT HYBRID4 500KW

Tagasild: 500 kW (680 hj) 2,6liitrine kahe turbokompressoriga 90° bensiinimootor + 7-käiguline järjestiklülitusega käigukast

Esisild: 200 kW (270 hj) elektriline mootor/generaator + käigukast

Akud: kõrge tihedusega, 900 volti (koostöös PEUGEOT SPORT, TotalEnergies / Saft)

„9“ iseloomustab brändi võistlusautosid, nagu Peugeot 905 (1990-1993) ja 908 (2007-2011) – tootja kahte ikoonilist kestvussõidu võistlusautot.

„X“ tähistab nelikvedu ja hübriidtehnoloogiaid, mida uues Peugeot’ hüperautos kasutatakse. Need omakorda laiendavad brändi elektrifitseerimise strateegiat võistlussporti.

9X8 loomise juures oli võtmetähtsusega koostöö Peugeot Sport inseneride ja Peugeot’ disainitiimi vahel.

Peugeot 508, mis alles hiljuti käis läbi sama inseneri- ja kujundustiimi kätest on Peugeot esimene mudel, mis kannab PEUGEOT SPORT ENGINEERED disainielemente.

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ja Peugeot 9X8 on osa Peugeot’ Neo-Performancestrateegiast, mille eesmärk on pakkuda puhast ja vastutustundlikku sooritust nii seeriaautode kui ka võistlusautode puhul.

Enam kui 210 aastat on Peugeot kinnitanud oma soovi hoida esikohta, tootes autosid, mis on varustatud hetke kõige uuenduslikuma tehnoloogiaga. Nende sõitvate laborite eesmärk pole võita ainult võidusõite vaid katsetada ka erinevaid tehnoloogiaid, mida saab edaspidi rakendada Peugeot´ seeriatootmisautodes.

Uuemõisa Autokeskus alustab alates 16.08 Škoda müüki Läänemaal

On hea meel teatada, et senine Škoda teeninduspartner Läänemaal, Haapsalus asuv Uuemõisa Autokeskus on liitunud Škoda edasimüüjate võrguga.

Esindus on vastavusse viidud Škoda müügistandarditega ja alates 16.08.2021 alustame uute Škoda sõidukite müügiga.

Tule külasta meie uuenenud salongi ja tutvu laienenud sõidukite margivalikuga.

Tallinna mnt 78, Uuemõisa, Haapsalu
myyk@uak.ee
www.uak.ee