Elektriautoga Riiga ja tagasi

Elektriautode sõiduulatuse teemadel kerkib tihtipeale küsimus – kas sellega Riiga saab sõita?

Kuna muid teadaolevaid takistusi peale sõiduulatuse ei teadnud olevat, sai see katse plaani võetud. 4 inimest ja nende pagas autosse ning sõit võis alata.

Tootjad kirjutavad reklaamidele peale täna üle 400 sõidukilomeetri. Meie katses osalenud Škoda Enyaq iV 60 sõiduulatus on tootja andmetel ca 400 km sõltuvalt tingimustest. Need tingimused omakorda tähendavad, et sõiduulatust vähendavad eelkõige sõitjateruumi kütmine ja sõidukiirus. Samuti peab vastavalt välistemperatuurile veoakut soojendama või jahutama – jah, elektrikasutuse osas on ökonoomsem veoakut tema enda energiaga soojendada või jahutada. Tundub sama, mis iseennast juukseidpidi mülkast välja tõmmata, aga nii paraku on.

Riia ja Haapsalu vahe on kaardirakenduste järgi 292 kilomeetrit. Olime auto õhtul laadima jätnud ning andsime talle ette ka kokkulepitud stardiaja – siis teab auto sellega arvestada, soojendab salongi ja aku üles, et sõitu alustades oleks võrguvoolu abiga kõik maksimaalselt tehtud.

100% laetud akuga näitas auto, et saame sõita 265 km. Õhtuste rehkenduste käigus olime arvestanud, et võiksime laadida Häädemeestel asuvas Ionity laadijas.

Sõidu alguses küll aku laetustaseme vähenemine suurt enesekindlust ei sisendanud, aga kuna olime samasuguse autoga eelneval talvel mitmel korral sõitnud ära Haapsalu-Tallinn-Haapsalu otsad, siis teadsime arvestada siiski vähemalt 250km sõiduulatusega. Mis omakorda tähendas, et Pärnu ja Saulkrasti vahele võiks sättida ühe laadimispeatuse.

Laiküla ristmikule jõudes oli akust järel 85% ja olukord tundus paljulubav. Olime seni sõitnud kiirusega 100 km/h spidomeetri järgi, mis GPS-i järgi andis reaalseks kiiruseks ca 95-96 km/h. Energiakulu selle sõidukiiruse juures oli keskeltläbi 23-24 kwh/100 km (siinkohal on hea tekitada võrdlus USA autodega, mille puhul loetakse ökonoomseks kulu kuni 20l/100km). Sealt edasi otsustasime seada püsikiirushoidiku 90 km/h peale (reaalne kiirus ca 84-85 km/h). Nii saime keskmiseks energiakuluks 19-20 kwh/100km, mis pikema sõidu puhul paneb mõtlema, et kas aega oleks mõistlik kokku hoida veidi aeglasemalt sõites või siis kuskil juurde laadides.

Pärnusse jõudsime ca 55% akuga ning otsustasime ilma peatumata edasi sõita ja teha siis peatuse Häädemeeste tanklas.

Järelejäänud 39% ja 112km tähendasid, et laadimispeatusest me nii või teisiti ei pääse ning kuna kirjade järgi Häädemeeste Circle K tanklas asuv Ionity laadija lubas laadida lausa 350kW, siis tundus olevat mõistlik siin see peatus teha.

Mõned nädalad tagasi käisime Lätis ühe Superbiga, mille sõiduulatus ühe tankimisega on üle 1000 km ning samamoodi tegime ühe plaanitud pooletunnise pausi sirutamise, kohvijoomise ja muu vajaliku jaoks. Ka tehakse sageli pause motomatkadel – mootorratta „range“ on samuti ca 300-400 km, lisaks veel vajadus suhelda ja jalgu sirutada.

Kohvi jooma tulid ka bensiini tarbiva autoga saabunud Tallinna kolleegid, seega peatuspaik tundus hästi valitud olevat.

Etteantud 39% pealt sai ka auto laadima pandud, aga väikese pettumisena saime laadijast kätte kõigest 43-45 kW (meie auto võimekus on kuni 100kW). Selle võib panna aga külma ilma süüks, samuti ei valmistanud me autot laadimiseks ette (EV entusiastid soovitavad siin enne laadijat tugevaid kiirendusi/pidurdusi, et aku soojeneks).

Aga auto ja laadimise järel me ootama ei pidanud. Kui kohvid ja kabanossid otsas, oli ka aku laetud 70%ni ning sõit võis jätkuda.

Riia tervitas meid sombuse ilma ning 17%-lise akuga. Oma osa oli sellelgi, et teel tuli teha mõned möödasõidud ja paraku need kärbivad ka sõiduulatust omajagu.

Elektriautoga võõrasse kohta jõudmine tegelikult suurt eeltööd ei nõua. Aku % langedes alla 20 pakub auto ise välja, et otsib laadija.

Kuna olime kohale jõudnud ja sel päeval rohkem vaja sõita ei olnud, siis ei omanud laadimise kiirus enam meie jaoks tähtusust (kiired laadijad on kõrgema hinnaga). Kohe hotelli lähedal (ca 100m) oli tervenisti neli 22-kilovatist laadijat. Laadima pannes (kell 14.30) teatas auto, et kuskil 19.30 võiks aku täis olla. Siin paraku tuleb leppida kurva tõsiasjaga, et tegu on vahelduvvoolu laadijaga ning enamus autodest võtab sealt voolu 11kW ning mitte grammigi rohkem. Nii ka Enyaq.

Hommikul näitas auto 290km ja alustasime koduteed. Kuna Riias oli mõnevõrra soojem (10 kraadi vs Haapsalus eelmisel päeval 2 kraadi), siis sellest ka optimistlikum sõiduulatus.

Sellest hoolimata otsustasime, et proovime tagasiteel ära Audi Pärnu parklas oleva Alexela kiirlaadija (viimastel andmetel 300kW). Kätte saime seal juba varasemast tuttavad 45kW, aga sel korral laadisime lühemalt (40% pealt 50%ni) ning sõitsime edasi.

Lihulasse jõudes oli akut järel 31% ning sõiduulatuse prognoos 94km tundus paljulubav. Haapsallu jõudsime ligikaudu 20% peal ning lõpuks esinduse maja ette saabudes oli aku jääk 16%. Seega teoreetiliselt oleks võinud ka Pärnus laadimata jätta (selline plaan ka oli), aga tahtsime lihtsalt näha, kui suure võimsusega sealne laadija meie autoga toimetab.

Oma esinduse ees ühendasime 11kW laadija ning see lubas samuti umbes 7 tunniga auto jälle täis laadida.

Kokkuvõtteks – elektriautoga saab Riiga sõita küll. Ja saab sõita ka tagasi. Kui nüüd tingimusi mingil määral parandada, näiteks võtta katseautoks suurema akuga Enyaq iV 80 (kliendid räägivad talvel 310-330km sõiduulatusest) või teha see katse näiteks 20-kraadise välistemperatuuriga, siis on see tehtav ka ühe hooga. Sihtkohas laadima peab nii või teisiti, aga reeglina ei sõida täna ka keegi sõiduautoga 300km, et kohe ots ringi pöörata ja tagasi tulla. Nn aeglaseid laadijaid on täna nii Eestis kui ka Lätis päris palju ning nende puudumisel saab auto täis laadida ka universaallaadijaga harilikust 16A pistikust. Ka kiirlaadijaid on lisandumas. Paar aastat tagasi oli neid veel vähe, aga aeg on oma töö teinud ja täna on neid kerkinud mitmetesse kohtadesse suuremate magistraalide äärde.

Ilmselt teeb sama reisi ära ka väiksema akuga. Näiteks üks meie teine proovisõiduauto on 50kwH akuga Peugeot 2008, millega küll esimese hooga sellist reisi ette võtta ei söandanud, aga tagantjärele tundub täitsa teostatav.

Kuludest – Ionity laadija oli üsna kallis (näiteks Škoda Powerpassi kontoga laadides oleks mõnevõrra säästnud), samuti ka Audi Pärnu kiirlaadija. Seevastu õhtul kasutatud Elektrumi aeglane laadija oli tunduvalt soodsam. Sarnaselt tavatanklatele on igal laadimisoperaatoril omad soodustused ja kliendiprogramm.

Äpid – sel teekonnal läks vaja Ionity äppi (oleks saanud asendada ka Škoda Powerpassiga), Elektrumi äppi ja Alexela oma. Alexela laadijas kasutasime küll harilikku kütuse krediitkaarti, aga äpi eeliseks on see, et saab eemal olles jälgida, kuidas laadimine edeneb. Seda küll asendavad tänapäeval autotootjate endi äpid (ka mina jälgisin seisu peamiselt Škoda Connecti abil).

Reis kokku läks meil arvestuslikult 35 eurot ja kilomeetreid kogunes 600 ringis. Siia on arvestatud teel laetud energia ning ka Haapsallu jõudes oma maja laadijas tarbitud elekter.
Võrdluseks – maanteel ca 5l/100km kulutav sisepõlemismootoriga auto tarbiks ca 30 liitrit kütust, mis teeks rahaliselt ca 45-50 eurot.

Planeerimise osas oli tegelikult vaja ainult kaks asja läbi mõelda – kus laadida juurde teel olles ja kus laadida kohale jõudes. Kuna info selleks on olemas ka auto navigaatoris – see näitab ka teekonda planeerides ära, kus laadida tuleks – siis ülemäära keeruline see ei ole.

Škoda Karoq Sportline FL 2,0 TDI

Karoq Sportline FL 2,0 TDI 85kW 7- käiguline automaat, diisel

* 4 kõlarit ees, 4 taga * Elektrooniline stabiilsuskontroll ESC
* Raadio Bolero: 8″ puutetundlik värviekraan, FMraadio, USBCliides, häälkäsklused
* Juhi ja kõrvalistuja turvapadi, kõrvalistuja turvapadi deaktiveeritav
* Bluetooth käedvabad telefonisüsteem
* Põlvede turvapadi juhile
* Hädaabikõne funktsioon
* Teenustepaketid ProActive Service / Remote Access üheks aastaks; sisaldab rikkeabi, tugiteenuseid ning hädaabikõne funktsiooni 10 aastaks;
* Nõlvaltstardiabi
* Kaugjuhtimisega kesklukustus, kaks kokkuklapitavat võtit
* Elektromehaaniline seisupidur “Autohold”funktsiooniga
* KESSY võtmeta avamis/lukustamis ja käivitussüsteem
* Elektriajamiga aknad ees ja taga, komfortlülitusega
* 3 kodaraga, soojendusega sportlik multifunktsionaalne nahkrool käiguvahetuslabadega
* Juhi väsimusastet jälgiv süsteem
* Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk koos funktsiooniga Virtual Pedal
* Lapseistme ISOFIX kinnitused tagaistmel
* Elektriliselt reguleeritavad, soojendusega küljepeeglid, integreeritud suunatuledega
* Soojendusega esiistmed
* Esiistmete kõrgus reguleeritav
* Sportistmed ees, Thermoflux istmekatetega
* Musta värvi küljepeeglite korpused
* Tagaistme seljatugi osadena 60/40 allaklapitav
* Armatuurlaua dekoratiivliistud Piano Black
* Kokkuklapitav käetugi tagaistmel
* Tekstiilist istmekatted, musta värvi
* Käetugi esiistmete vahel, panipaigaga
* Valgustuse abisüsteem (Light Assistant) koos valgussensoriga
* Vihmasensor ja automaatselt tumenev salongipeegel
* Sõidusuunas auto lähiümbrust jälgivad radarisüsteemid Front Assist ja Pedestrian Monitor, aktiivne kiirusvahemikus 10 60 km/h)
* Elektrooniline kiirushoidik + kiirusepiirik
* Parkimisandurid ees ja taga + tagurduskaamera
* 3,5tolline värviline multifunktsionaalne infoekraan Maxi DOT
* 12 V pistik pagasiruumis
* Sõidurežiimi valikuvõimalus (Driving Mode Selection)
* SunSet: tumedaks toonitud tagumised aknaklaasid (35%), alates B-piilarist
* Katusereelingud, musta värvi
* Vihmavari kõrvalistuja istme all; puudub elektriliselt seadistatavate esiistmete korral P5N
* Salongi lakke paigaldatud prillilaegas (puudub katuseluugi korral)
* Elektriline salongiõhu lisasoojendus, ainult diiselmootoritele
* Garantii 5 aastat või 100 000 km

Näidisauto soodushind: 38 740 €

Küsi pakkumist

Škoda Enyaq iV 60 / 132kW / 62kWh

Enyaq iV 60 / 132kW / 62kWh elekter

* 8 kõlariga audiosüsteem * Elektrooniline stabiilsuskontroll ESC
* Infotainment Basic: navigatsioonisüsteem koos meediapaketiga “Infotainment Online” kolmeks aastaks
* Juhi ja kõrvalistuja turvapadi, kõrvalistuja turvapadi deaktiveeritav
* Bluetooth käedvabad telefonisüsteem
* Hädaabikõne funktsioon 10 aastaks
* iV kaugteenused “iV Remote Services”: laadimise ja kliimaseadme kaugjuhtimine ning nutikad ajakavad (laadimise ja kliimaseadme kasutuse planeerimine ja ajastamine)
* Elektromehaaniline seisupidur “Autohold”funktsiooniga (hoiab ära auto soovimatu liikumahakkamise, deaktiveerub gaasipedaali vajutamisel)
* Rehvirõhu monitooring (rõhu vähenemise korral ilmub näidikuekraanile vastav märguanne)
* Kaugjuhtimisega kesklukustus, kaks kokkuklapitavat võtit
* KESSY Go mootori võtmeta käivitus ja seiskamissüsteem
* Elektriajamiga aknad ees ja taga, komfortlülitusega
* Lapseistme ISOFIX kinnitused kahel äärmisel tagaistmel ja ees kõrvalistuja istmel
* Kahetsooniline automaatne kliimaseade, eraldi seadistatav juhile ja kaassõitjale
* Distantsjuhitav elektriline salongi seisuküte ja jahutus
* 2 kodaraga multifunktsionaalne nahkrool
* Elektromehaaniline kiirustundlik roolivõimendi
* Elektriliselt reguleeritavad, soojendusega, kokkuklapitavad küljepeeglid
* 19” valuveljed PROTEUS, antratsiithallid/poleeritud, rehvid 235/55
* Automaatselt tumenev salongi tahavaatepeegel
* Reguleeritavad nimmetoed esiistmete seljatugedes
* Juhiistme kõrgus mehaaniliselt reguleeritav
* Kõrvalistuja istme kõrgus mehaaniliselt reguleeritav
* Käetugi esiistmete vahel
* Tagaistme seljatugi osadena 60/40 alla klapitav
* Valgustuse abisüsteem (Light Assistant) koos vihmasensoriga
* Garantii 5 aastat või 100 000 km
* Akupatarei garantii 8 aastat või 160 000 km
* Vahelduvvoolu pardalaadija, maksimaalse laadimisvõimsusega kuni 11 kW
* Laadimisvõimekus avalikest alalisvoolu kiirlaadijatest 120 kW
* Laadimiskaabel MODE 3, Wallboxlaadimispunktidega ühendamiseks
* iV universaallaadija koos laadimiskaablitega 230 V pistikutele ja 400 V 5P 16A jõupistikutele

Näidisauto soodushind: 56 370 €

Küsi pakkumist

Škoda Fabia HB Elegance 1,0 TSI

 

Fabia HB Elegance 1,0 TSI 81kW 7- käiguline automaat

* Audiosüsteem Škoda Surround: 4 kõlarit ees, 2 taga * Juhi ja kõrvalistuja turvapadi, kõrvalistujal väljalülitamise võimalusega
* Raadio BOLERO: 8″ värviline puutetundlik ekraan, FMraadio
* Külgturvapadjad ees
* SmartLink: võimaldab CarPlay (Apple) ja Android Auto nutiseadmetega ühilduvate rakenduste kasutamist raadio ekraani kaudu
* Peaturvapadjad (turvakardinad)
* Bluetooth käedvabad telefonisüsteem
* Hädaabikõne funktsioon 14 aastaks
* ISOFIX lapseistme kinnitusaasad tagumistel äärmistel istmetel ja ees  kõrvalistuja istmel
* ESC elektrooniline stabiilsuskontroll
* 5 ust * Rehvirõhu monitooring
* Elektromehaaniline kiirustundlik roolivõimendi * Ketaspidurid ees
* 2 kodaraga multifunktsionaalne nahkrool, käigukangi ja käsipiduri hoob nahkkattega
* Ketaspidurid taga
* Juhiistme kõrgus reguleeritav
* Kõrvalistuja istme kõrgus reguleeritav + reguleeritavad nimmetoed esiistmetel
* Sõidureas püsimise abisüsteem (Lane Assistant)
* KESSY võtmeta käivitussüsteem
* Easy Light Assistant: lähitulede automaatne lülitus hämaruse saabudes, Coming Home/Leaving Home funktsioon
* Basic LEDesilaternad: LEDlähituled, ja kaugtuled, LEDpäevasõidutuled
* RainLight Assistant: vihmasensor ja automaatselt tumenev tahavaatepeegel salongis
* Kurvifunktsiooniga udutuled ees (halogeen); PK1 lisamisel udutule kurvifunktsioon puudub
* Elektrilised aknatõstukid ees, ühepuutefunktsiooniga
* Juhi väsimustaset jälgiv süsteem
* Elektrilised aknatõstukid taga, ühepuutefunktsiooniga
* Alarm koos kallutusanduriga, kaugjuhtimisega kesklukustus, kaks kokkuklapitavat võtit
* Elektriliselt reguleeritavad soojendusega küljepeeglid
* Automaatne kliimaseade Climatronic, niiskussensoriga + automaatselt tumenev tahavaatepeegel salongis
* Valuveljed 15″ ROTARE, rehvid 185/65 R15, turvapoldid
* Soojendusega esiistmed
* Reguleeritav käetugi esiistmete vahel, laekaga + eemaldatav topsihoidja keskkonsoolis
* Infoekraan Maxi Dot * Küljepeeglite korpused ja ukselingid kere värvi
* Elektrooniline kiirushoidik * Radiaatorivõret ümbritsev kroomliist
* Kiiruspiirik * Kroomitud detailid käigukangi nupul, ventilatsiooniavadel, käsipiduri käepideme nupp, näidikute ääristus
* Parkimisandurid ees ja taga, akustilise hoiatusmärguandega * Kroomitud külgakende liistud
* Soojendusega klaasipesuri düüsid * Musta/halli värvi tekstiilinterjöör Elegance
* Tagumise istme seljatugi osadena 60:40 kokkuklapitav

Näidisauto soodushind: 23 520 €

Küsi pakkumist

Škoda Fabia HB Active 1,0 MPI

 

Bensiin, 5- käiguline manuaal.

* Audiosüsteem Škoda Surround: 4 kõlarit ees, 2 taga * Juhi ja kõrvalistuja turvapadi, kõrvalistujal väljalülitamise võimalusega
* Raadio SWING: 6,5″ värviline puutetundlik ekraan, FMraadio
* Külgturvapadjad ees
* Bluetooth käedvabad telefonisüsteem
* Hädaabikõne funktsioon 14 aastaks * Kinnitamata turvavöö märguanne esiistmetel ja tagumistel istmetel
* Reguleeritava kõrgusega peatoed kõikidel istmetel
* ISOFIX lapseistme kinnitusaasad tagumistel äärmistel istmetel ja ees kõrvalistuja istmel
* 5 ust * ESC elektrooniline stabiilsuskontroll
* Elektromehaaniline kiirustundlik roolivõimendi * Rehvirõhu monitooring
* 2 kodaraga rool, kahes suunas reguleeritav * Ketaspidurid ees
* Juhiistme kõrgus reguleeritav * Front Assistant sõidusuunas
auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem
* Easy Light Assistant: lähitulede automaatne lülitus hämaruse saabudes, Coming Home/Leaving Home funktsioon
* Sõidureas püsimise abisüsteem (Lane Assistant), jälgib kaamera abil teemärgistust ning aitab hoida autot valitud sõidureas
* Elektrilised aknatõstukid ees, ühepuutefunktsiooniga
* Immobilisaator
* Elektriliselt reguleeritavad soojendusega küljepeeglid
* Konditsioneer
* Soojendusega esiistmed
* Pardakompuuter
* Kiiruspiirik
* Terasveljed 15″ koos ilukilpidega Callisto, rehvid 185/65 R15
* Soojendusega klaasipesuri
* Tagumise istme seljatugi osadena 60:40 kokkuklapitav VÄRVID JA DISAINIELEMENDID
* Laegas prillide jaoks laekonsoolis; puudub panoraamkatuse korral * Küljepeeglite korpused ja ukselingid kere värvi
* Functionpakett: kokkuklapitavad käepidemed uste kohal salongis, lugemislambid ees ja taga, peeglid päikesesirmides
* Radiaatorivõret ümbritsev kroomliist
* 12 V pistik, pudelihoidja ja panipaik keskkonsoolis * Musta värvi tekstiilinterjöör Active, armatuurlaud ja põrand must, lagi hall
* Pagasiruumi valgustus
* Kinnitusaasad pakiruumis
* Start/Stop funktsioon
* Üleeuroopaline garantii 5 aastat või 100 000 km

Näidisauto soodushind: 17 170 €

Küsi pakkumist 

UUS PEUGEOT 408: OOTAMATU IGA NURGA ALT

Uue PEUGEOT 408 silmapaistvat välimust aitab esile tuua selle laugpäralik hoiak. Rafineeritud ja moderne olek võimaldab silma paista. Aerodünaamilisi omadusi aitab rõhutada sportlik disain, voogavad kerejooned ning kõrge kliirensiga vaoshoitud kõrgus.

JUHIALA

PEUGEOT i-Cockpit®

Viimase põlvkonna PEUGEOT i-Cockpit® juhiala pakub kompaktse rooli ja roolile paigutatud juhtnuppude, 10-tollise 3D näidikutepaneeli ja 10-tollise puutetundliku HD-keskekraani toel tipptasemel ergonoomikat ja tehnoloogilisi lahendusi.
Luukpäradest inspireeritud ja PEUGEOT 408 kõrgusest kasu lõikav istumisasend aitab teedel toimuvat näha täiesti uue nurga alt.

408 TEHNOLOOGIA

Küsi pakkumist

PEUGEOT E-LION PROJEKT

PEUGEOT E-LION PROJEKT

VIIS UUT ELEKTRIAUTOT JA TÄIESTI UUS LÄHENEMINE

Vastusena pidevalt muutuvatele vajadustele tõi Peugeot hiljuti avalikkuse ette E-Lion projekti, mis hõlmab lisaks elektrifitseerimise tehnilisele poolele ka viiel reeglil põhinevat terviklikku ja tulevikku vaatavat lähenemist järgmise põlvkonna autode loomiseks.

 

Uue filosoofia keskmeks on:

  • Stellantise toodete ja teenuste ökosüsteem
  • kliendi terviklik kasutuskogemus alates laadimisest kuni ühenduvuseni
  • eesmärk jõuda 2025. aastaks 100% elektrilifitseeritud mudelivalikuni
  • tõhusus ehk maksimaalne jõudlus minimaalse energiakuluga
  • süsinikneutraalsus aastaks 2038

Tänase seisuga on Peugeot end ambitsioonikate eesmärkide saavutamiseks vastavale kursile seadnud ning juba sellel aastal saab kogu mudelivalik elektrifitseerituks. 2025. aastaks on kogu Peugeot’ mudelirivi elektrifitseeritud ning uue kümnendi alguseks on kõik Euroopas müüdavad Peugeot’ sõidukid 100% elektrilised.

VIIS UUT ELEKTRIAUTOT KAHE AASTAGA

Uuemõisa Autokeskus on tunnustatud sõidukite müüja

Tunnustatud sõidukite müüjaks tunnistab Transpordiamet äriühingu, kelle tegevusalaks on uute ja/või kasutatud sõidukite (autod, mopeedid, mootorrattad, haagised, masinad) müük. Tunnustatud sõidukite müüjaks saamiseks peab äriühing taotlema tunnustust ning täitma Transpordiameti kriteeriumid. Uuemõisa Autokeskus on ametlikult tunnustatud sõidukite müüja, vaata nimekirja siit.

Peugeot 2008 GT Line Electric 57kW

Liik sõiduauto
Keretüüp luukpära
Esmane reg 03/2021
Mootor 57kW
Kütus elekter
Läbisõidumõõdiku näit 32 000 km · hooldusraamat
Vedav sild esivedu
Käigukast automaat
Värvus must met.
Reg. number 555VVK
VIN-kood VR3UKZKXZLJ850041
Hind 37 599 EUR
sisaldab KM 20%
Soodushind 32 990 EUR
sisaldab KM 20%

ABS pidurid, Automaatpidurdussüsteem, Elektrooniline seisupidur, Immobilisaator, ISOFIX lasteistme kinnitus (ees, taga), Kesklukustus (puldiga), Kokkupõrget ennetav pidurisüsteem, Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus, Liiklusmärkide tuvastus ja kuvamine, Lisapidurituli, Pidurdusjõukontroll, Pimenurga hoiatus, Roolivõimendi (kiirustundlik), Signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga), Stabiilsuskontroll, Sõiduraja hoidmise abisüsteem, Sõiduraja vahetamise abisüsteem, Turvakardinad, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), 4x elektrilised akende tõstukid, Automaatselt tumenevad peeglid (sees), Coming-/Leaving-Home funktsioon, Elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), Katuseluuk (klaasist, elektriline), Kliimaautomaatik, Kohtvalgustid, Parkimisandurid (ees, taga), Parkimiskaamera (360), 2x istmesoojendused, Iluliistud salongis, Istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste), Jalamatid (tekstiilist), Käetugi ees (laekaga), Multifunktsionaalne rool, Nahkkattega käigukanginupp, Nahkkattega rool, Pagasiruumi matt, Poolnahkpolster, Apple CarPlay/Android Auto, Autokompuuter, Ekraan (ees), Käed vabad süsteem, Kõlarid, Stereo (MP3, USB pesaga, originaal), Autoga antakse kaasa (talverehvid), Rehvirõhu kontrollsüsteem, Suverehvid, Valuveljed, Kaugtulede ümberlülitamise assistent, LED (päevatuled, tagatuled, lähituled, kaugtuled), Päevasõidutulede automaatne lülitus, Udutuled (eesmised, tagumine), Valgustuspakett, 12v pistikupesad, Elektrilise soojendusega esiklaas, Esi- ja tagarataste porikummid, Jahutusega kindalaegas, Katusereelingud, Pagasikate, Reisiarvesti, Tagaklaasi puhasti, Tagaklaasi soojendus.

Suzuki Vitara Hybrid 4WD

Suzuki Vitara Hybrid 4WD 6MT GL+ 1.4 95kW

  • Roolivõimendi (kiirustundlik)
  • Kesklukustus (puldiga)
  • ABS pidurid
  • 5x turvapadi
  • Turvakardinad
  • Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus
  • Signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
  • Immobilisaator
  • Stabiilsuskontroll
  • Pidurdusjõukontroll
  • Veojõukontroll
  • Sõiduraja hoidmise abisüsteem
  • Liiklusmärkide tuvastus ja kuvamine
  • Pimenurga hoiatus
  • Kokkupõrget ennetav pidurisüsteem
  • Automaatpidurdussüsteem
  • Lisapidurituli
  • Vihmasensor
  • ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
  • Turvavööde eelpingutid esiistmetel
  • Mägipidur
  • Kliimaautomaatik
  • 4x elektrilised akende tõstukid
  • Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
  • Püsikiiruse hoidja (eessõitjaga distantsi hoidev)
  • Parkimisandurid (taga)
  • Toonitud klaasid
  • 2x peeglid päikesesirmides
  • Kohtvalgustid
  • Tekstiilpolster
  • Istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste)
  • 2x istmesoojendused
  • Tagaistme seljatugi allaklapitav
  • Nahkkattega rool

Näidisauto soodushind: 23 690 €

Küsi pakkumist