Läänemaa avatud meistrivõistlused discgolfis 2023

Pühapäeval 03.09.2023 toimusid Läänemaa avatud meistrivõistlused discgolfis, võistlus peeti kahes voorus, millest esimene Haapsalu discgolfipargis ning teine voor Palivere turismi- ja tervisespordikeskuase discgolfirajal. Korraldajad Palivere discgolfi klubi koostöös Läänemaa Spordiliit Läänelaga.
Kokku rgistreerus 83 võistlejat, kellest lõpetas 82.
Läänemaa meistrid aastal 2023:
Mehed
Keiro Jõgisalu -21
Johan Laidoner -9
Indrek Laidoner – 9
Naised
Piia Pikker +18
Birgit Vider +23
Hanna Tamm +23 (ümbermängimise tulemus)
Meesjuuniorid
Raul Reesar -5
Kevor Jõgisalu +10
Jese Kelder +25
Meesveteranid 40+
Tanel Valgre -5
Jaanus Siider +14
Rene Luiga +15
Meesveteranid 50+
Üllar Mikk +1
Villu Kraan +7
Tarmo Kaus +8
Meesveteranid 60+
Andrus Kängsepp +17
Urmas Jäe +22
Naisveteranid 40+
Katri Säde +60
Üldarvestus (avatud)
Mehed
Keiro Jõgisalu -21
Asko Krais -17
Mauri Villmann -16
Naised
Jaana Üksik +17
Piia Pikker +18
Birgit Vider +23
Meesjuuniorid
Keiro Burmeister -10
Raul Reesar – 5
Kevor Jõgisalu +10
Meesveteranid 40+
Jaanar Vares -9
Tanel Valgre -5
Arne Tiisler +2
Meesveteranid 50+
Üllar Mikk +1
Margus Soone +2
Raigo Golub +3
Meesveteranid 60+
Ermo Veelain +7
Andrus Kängsepp +17
Urmas Jäe +22
Naisveteranid 40+
Maret Ignatovitš +27
Kairi Pisa +35
Katri Säde +60
Palivere 4. rajal CTP võitis Hegon Hiie.
Koostöös Uuemõisa Autokeskus-ega loositi kõikide divisjonide Läänemaa parimate vahel välja elektrilise Škoda Enyaq’i nädalane kasutusõigus, mille võitis Tanel Valgre.

Elektriautoga Riiga ja tagasi

Elektriautode sõiduulatuse teemadel kerkib tihtipeale küsimus – kas sellega Riiga saab sõita?

Kuna muid teadaolevaid takistusi peale sõiduulatuse ei teadnud olevat, sai see katse plaani võetud. 4 inimest ja nende pagas autosse ning sõit võis alata.

Tootjad kirjutavad reklaamidele peale täna üle 400 sõidukilomeetri. Meie katses osalenud Škoda Enyaq iV 60 sõiduulatus on tootja andmetel ca 400 km sõltuvalt tingimustest. Need tingimused omakorda tähendavad, et sõiduulatust vähendavad eelkõige sõitjateruumi kütmine ja sõidukiirus. Samuti peab vastavalt välistemperatuurile veoakut soojendama või jahutama – jah, elektrikasutuse osas on ökonoomsem veoakut tema enda energiaga soojendada või jahutada. Tundub sama, mis iseennast juukseidpidi mülkast välja tõmmata, aga nii paraku on.

Riia ja Haapsalu vahe on kaardirakenduste järgi 292 kilomeetrit. Olime auto õhtul laadima jätnud ning andsime talle ette ka kokkulepitud stardiaja – siis teab auto sellega arvestada, soojendab salongi ja aku üles, et sõitu alustades oleks võrguvoolu abiga kõik maksimaalselt tehtud.

100% laetud akuga näitas auto, et saame sõita 265 km. Õhtuste rehkenduste käigus olime arvestanud, et võiksime laadida Häädemeestel asuvas Ionity laadijas.

Sõidu alguses küll aku laetustaseme vähenemine suurt enesekindlust ei sisendanud, aga kuna olime samasuguse autoga eelneval talvel mitmel korral sõitnud ära Haapsalu-Tallinn-Haapsalu otsad, siis teadsime arvestada siiski vähemalt 250km sõiduulatusega. Mis omakorda tähendas, et Pärnu ja Saulkrasti vahele võiks sättida ühe laadimispeatuse.

Laiküla ristmikule jõudes oli akust järel 85% ja olukord tundus paljulubav. Olime seni sõitnud kiirusega 100 km/h spidomeetri järgi, mis GPS-i järgi andis reaalseks kiiruseks ca 95-96 km/h. Energiakulu selle sõidukiiruse juures oli keskeltläbi 23-24 kwh/100 km (siinkohal on hea tekitada võrdlus USA autodega, mille puhul loetakse ökonoomseks kulu kuni 20l/100km). Sealt edasi otsustasime seada püsikiirushoidiku 90 km/h peale (reaalne kiirus ca 84-85 km/h). Nii saime keskmiseks energiakuluks 19-20 kwh/100km, mis pikema sõidu puhul paneb mõtlema, et kas aega oleks mõistlik kokku hoida veidi aeglasemalt sõites või siis kuskil juurde laadides.

Pärnusse jõudsime ca 55% akuga ning otsustasime ilma peatumata edasi sõita ja teha siis peatuse Häädemeeste tanklas.

Järelejäänud 39% ja 112km tähendasid, et laadimispeatusest me nii või teisiti ei pääse ning kuna kirjade järgi Häädemeeste Circle K tanklas asuv Ionity laadija lubas laadida lausa 350kW, siis tundus olevat mõistlik siin see peatus teha.

Mõned nädalad tagasi käisime Lätis ühe Superbiga, mille sõiduulatus ühe tankimisega on üle 1000 km ning samamoodi tegime ühe plaanitud pooletunnise pausi sirutamise, kohvijoomise ja muu vajaliku jaoks. Ka tehakse sageli pause motomatkadel – mootorratta „range“ on samuti ca 300-400 km, lisaks veel vajadus suhelda ja jalgu sirutada.

Kohvi jooma tulid ka bensiini tarbiva autoga saabunud Tallinna kolleegid, seega peatuspaik tundus hästi valitud olevat.

Etteantud 39% pealt sai ka auto laadima pandud, aga väikese pettumisena saime laadijast kätte kõigest 43-45 kW (meie auto võimekus on kuni 100kW). Selle võib panna aga külma ilma süüks, samuti ei valmistanud me autot laadimiseks ette (EV entusiastid soovitavad siin enne laadijat tugevaid kiirendusi/pidurdusi, et aku soojeneks).

Aga auto ja laadimise järel me ootama ei pidanud. Kui kohvid ja kabanossid otsas, oli ka aku laetud 70%ni ning sõit võis jätkuda.

Riia tervitas meid sombuse ilma ning 17%-lise akuga. Oma osa oli sellelgi, et teel tuli teha mõned möödasõidud ja paraku need kärbivad ka sõiduulatust omajagu.

Elektriautoga võõrasse kohta jõudmine tegelikult suurt eeltööd ei nõua. Aku % langedes alla 20 pakub auto ise välja, et otsib laadija.

Kuna olime kohale jõudnud ja sel päeval rohkem vaja sõita ei olnud, siis ei omanud laadimise kiirus enam meie jaoks tähtusust (kiired laadijad on kõrgema hinnaga). Kohe hotelli lähedal (ca 100m) oli tervenisti neli 22-kilovatist laadijat. Laadima pannes (kell 14.30) teatas auto, et kuskil 19.30 võiks aku täis olla. Siin paraku tuleb leppida kurva tõsiasjaga, et tegu on vahelduvvoolu laadijaga ning enamus autodest võtab sealt voolu 11kW ning mitte grammigi rohkem. Nii ka Enyaq.

Hommikul näitas auto 290km ja alustasime koduteed. Kuna Riias oli mõnevõrra soojem (10 kraadi vs Haapsalus eelmisel päeval 2 kraadi), siis sellest ka optimistlikum sõiduulatus.

Sellest hoolimata otsustasime, et proovime tagasiteel ära Audi Pärnu parklas oleva Alexela kiirlaadija (viimastel andmetel 300kW). Kätte saime seal juba varasemast tuttavad 45kW, aga sel korral laadisime lühemalt (40% pealt 50%ni) ning sõitsime edasi.

Lihulasse jõudes oli akut järel 31% ning sõiduulatuse prognoos 94km tundus paljulubav. Haapsallu jõudsime ligikaudu 20% peal ning lõpuks esinduse maja ette saabudes oli aku jääk 16%. Seega teoreetiliselt oleks võinud ka Pärnus laadimata jätta (selline plaan ka oli), aga tahtsime lihtsalt näha, kui suure võimsusega sealne laadija meie autoga toimetab.

Oma esinduse ees ühendasime 11kW laadija ning see lubas samuti umbes 7 tunniga auto jälle täis laadida.

Kokkuvõtteks – elektriautoga saab Riiga sõita küll. Ja saab sõita ka tagasi. Kui nüüd tingimusi mingil määral parandada, näiteks võtta katseautoks suurema akuga Enyaq iV 80 (kliendid räägivad talvel 310-330km sõiduulatusest) või teha see katse näiteks 20-kraadise välistemperatuuriga, siis on see tehtav ka ühe hooga. Sihtkohas laadima peab nii või teisiti, aga reeglina ei sõida täna ka keegi sõiduautoga 300km, et kohe ots ringi pöörata ja tagasi tulla. Nn aeglaseid laadijaid on täna nii Eestis kui ka Lätis päris palju ning nende puudumisel saab auto täis laadida ka universaallaadijaga harilikust 16A pistikust. Ka kiirlaadijaid on lisandumas. Paar aastat tagasi oli neid veel vähe, aga aeg on oma töö teinud ja täna on neid kerkinud mitmetesse kohtadesse suuremate magistraalide äärde.

Ilmselt teeb sama reisi ära ka väiksema akuga. Näiteks üks meie teine proovisõiduauto on 50kwH akuga Peugeot 2008, millega küll esimese hooga sellist reisi ette võtta ei söandanud, aga tagantjärele tundub täitsa teostatav.

Kuludest – Ionity laadija oli üsna kallis (näiteks Škoda Powerpassi kontoga laadides oleks mõnevõrra säästnud), samuti ka Audi Pärnu kiirlaadija. Seevastu õhtul kasutatud Elektrumi aeglane laadija oli tunduvalt soodsam. Sarnaselt tavatanklatele on igal laadimisoperaatoril omad soodustused ja kliendiprogramm.

Äpid – sel teekonnal läks vaja Ionity äppi (oleks saanud asendada ka Škoda Powerpassiga), Elektrumi äppi ja Alexela oma. Alexela laadijas kasutasime küll harilikku kütuse krediitkaarti, aga äpi eeliseks on see, et saab eemal olles jälgida, kuidas laadimine edeneb. Seda küll asendavad tänapäeval autotootjate endi äpid (ka mina jälgisin seisu peamiselt Škoda Connecti abil).

Reis kokku läks meil arvestuslikult 35 eurot ja kilomeetreid kogunes 600 ringis. Siia on arvestatud teel laetud energia ning ka Haapsallu jõudes oma maja laadijas tarbitud elekter.
Võrdluseks – maanteel ca 5l/100km kulutav sisepõlemismootoriga auto tarbiks ca 30 liitrit kütust, mis teeks rahaliselt ca 45-50 eurot.

Planeerimise osas oli tegelikult vaja ainult kaks asja läbi mõelda – kus laadida juurde teel olles ja kus laadida kohale jõudes. Kuna info selleks on olemas ka auto navigaatoris – see näitab ka teekonda planeerides ära, kus laadida tuleks – siis ülemäära keeruline see ei ole.

UUS PEUGEOT 408: OOTAMATU IGA NURGA ALT

Uue PEUGEOT 408 silmapaistvat välimust aitab esile tuua selle laugpäralik hoiak. Rafineeritud ja moderne olek võimaldab silma paista. Aerodünaamilisi omadusi aitab rõhutada sportlik disain, voogavad kerejooned ning kõrge kliirensiga vaoshoitud kõrgus.

JUHIALA

PEUGEOT i-Cockpit®

Viimase põlvkonna PEUGEOT i-Cockpit® juhiala pakub kompaktse rooli ja roolile paigutatud juhtnuppude, 10-tollise 3D näidikutepaneeli ja 10-tollise puutetundliku HD-keskekraani toel tipptasemel ergonoomikat ja tehnoloogilisi lahendusi.
Luukpäradest inspireeritud ja PEUGEOT 408 kõrgusest kasu lõikav istumisasend aitab teedel toimuvat näha täiesti uue nurga alt.

408 TEHNOLOOGIA

Küsi pakkumist

PEUGEOT E-LION PROJEKT

PEUGEOT E-LION PROJEKT

VIIS UUT ELEKTRIAUTOT JA TÄIESTI UUS LÄHENEMINE

Vastusena pidevalt muutuvatele vajadustele tõi Peugeot hiljuti avalikkuse ette E-Lion projekti, mis hõlmab lisaks elektrifitseerimise tehnilisele poolele ka viiel reeglil põhinevat terviklikku ja tulevikku vaatavat lähenemist järgmise põlvkonna autode loomiseks.

 

Uue filosoofia keskmeks on:

  • Stellantise toodete ja teenuste ökosüsteem
  • kliendi terviklik kasutuskogemus alates laadimisest kuni ühenduvuseni
  • eesmärk jõuda 2025. aastaks 100% elektrilifitseeritud mudelivalikuni
  • tõhusus ehk maksimaalne jõudlus minimaalse energiakuluga
  • süsinikneutraalsus aastaks 2038

Tänase seisuga on Peugeot end ambitsioonikate eesmärkide saavutamiseks vastavale kursile seadnud ning juba sellel aastal saab kogu mudelivalik elektrifitseerituks. 2025. aastaks on kogu Peugeot’ mudelirivi elektrifitseeritud ning uue kümnendi alguseks on kõik Euroopas müüdavad Peugeot’ sõidukid 100% elektrilised.

VIIS UUT ELEKTRIAUTOT KAHE AASTAGA

Uuemõisa Autokeskus on tunnustatud sõidukite müüja

Tunnustatud sõidukite müüjaks tunnistab Transpordiamet äriühingu, kelle tegevusalaks on uute ja/või kasutatud sõidukite (autod, mopeedid, mootorrattad, haagised, masinad) müük. Tunnustatud sõidukite müüjaks saamiseks peab äriühing taotlema tunnustust ning täitma Transpordiameti kriteeriumid. Uuemõisa Autokeskus on ametlikult tunnustatud sõidukite müüja, vaata nimekirja siit.

Hyundai i40 1.6 99kW

Liik sõiduauto
Keretüüp universaal
Esmane reg 03/2015
Mootor 1.6 (99 kW)
Kütus bensiin
Läbisõidumõõdiku näit 190 000 km · hooldusraamat
Vedav sild esivedu
Käigukast manuaal
Värvus tumehall met.
Reg. number 226BNB
VIN-kood KMHLC81AAFU092728
Hind 11 000 EUR
sisaldab KM 20%
Soodushind 10 500 EUR

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi (kiirustundlik)
  • kesklukustus (puldiga)
  • ABS pidurid
  • elektrooniline seisupidur
  • 6x turvapadi
  • turvakardinad
  • kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus
  • signalisatsioon
  • immobilisaator
  • stabiilsuskontroll
  • pidurdusjõukontroll
  • veojõukontroll
  • lisapidurituli
  • vihmasensor
  • ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
  • turvavööde eelpingutid esiistmetel
  • automaatne paigalseismise funktsioon / mägistardi abi

Mugavusvarustus

  • kliimaautomaatik
  • 4x elektrilised akende tõstukid
  • elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
  • automaatselt tumenevad peeglid (sees)
  • võtmeta avamis- ja käivitussüsteem
  • püsikiiruse hoidja
  • parkimiskaamera
  • toonitud klaasid
  • 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
  • kohtvalgustid
  • Coming-/Leaving-Home funktsioon

Sisustus

  • tekstiilpolster
  • 1x elektriliselt reguleeritavad istmed
  • istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste)
  • reguleeritava kumerusega seljatugi (juhiiste)
  • 2x istmesoojendused
  • taskud esiistmete seljatugedes
  • tagaistme seljatugi allaklapitav
  • nahkkattega rool
  • multifunktsionaalne rool
  • reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
  • nahkkattega käsipidurikang
  • käetugi ees (laekaga)
  • käetugi taga
  • topsihoidjad (ees, taga)
  • jalamatid (kummist)

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo (MP3, USB pesaga)
  • kõlarid
  • ekraan (ees)
  • käed vabad süsteem

Rehvid ja veljed

  • suverehvid
  • valuveljed
  • autoga antakse kaasa (talverehvid)
  • rehvirõhu kontrollsüsteem

Tuled

  • päevasõidutulede automaatne lülitus
  • udutuled
  • tulede korrektor

Muu varustus

  • start-stopp süsteem
  • 2x 12v pistikupesad
  • välistemperatuuri näidik
  • tagaklaasi soojendus
  • pagasikate
  • salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
  • tagaklaasi puhasti
  • reisiarvesti

 

Pakume tööd autotehnik-diagnostikule

Otsime oma meeskonda asjalikku AUTOTEHNIK-DIAGNOSTIKUT:

Töö kirjeldus
• sõidukite vigade tuvastamine ja kõrvaldamine;
• sõidukite lisavarustuse paigaldamine;

Ootused kandidaadile
• erialased teadmised;
• B-kategooria juhtimisõigus;
• täpsus ja korrektsus;
• hea tehniline taip.

Kasuks tuleb
• eelnev töökogemus sõiduautode hooldus- ja remonditöödel;
• inglise keele oskus (tehniliste juhendite lugemiseks).

Ettevõte pakub
• häid töötingimusi kaasaegses töökojas, paindlikkust;
• pikaajalist ja stabiilset töösuhet;
• sõbralikku ja toetavat töökollektiivi;
• koolitusi;
• konkurentsivõimelist töötasu;
• ettevõttesiseste soodustuste paketti.

Kandideerimiseks saada CV keskus@uak.ee

Info: Tel: +372 51 29 635

UUS PEUGEOT 408 VÕLUB JA ÜLLATAB

Dünaamiline ja uuenduslik laugpära

Kiskjaliku hoiakuga PEUGEOT 408 puhul on omavahel kokku seotud tipptasemel inseneritöö ja tehnoloogia, mis pakuvad maksimaalset sõidunaudingut, turvalisusust ja mugavust.

Mudeli esiosa ilmestab uuematele PEUGEOT’ mudelitele omane kõrgendatud tiibade vahel paiknev pikem kapott ning kompaktsed, kuid võimsad Matrix LED esituled. Uue 408 välimust iseloomustab mustade ja värvitud keredetailide nutikas kooslus, mille eesmärgiks on kerejoonte maitsekas viimistlus ja dünaamilisem tunnetus.

 Silmapaistev siluett on loodud erinevaid jõuajameid toetavale EMP2 (Efficient Modular Platform) platvormile. Uue mudeli  2,79- meetrine teljevahe tagab tagumisel istmel reisijatele tavapärasest oluliselt rohkem ruumi. Sõiduki pikkus on 4,69 meetrit, Laius 1,86 meetrit ning 1,48 m kõrgune voolujooneline siluett parandab aerodünaamilist efektiivsust.

Emotsioone tulvil sõiduelamus

Reisijateruumi seob kokku PEUGEOT i-Cockpit® juhikoht, mida on viimase kümne aasta jooksul pidevalt uuendatud ja kaasajastatud. Nii ka uue 408 puhul, kus i-Cockpit® üheskoos uue i-Connect® info- ja meelelahutussüsteemiga viib ergonoomika, kvaliteedi ja praktilisuse järgmisele tasemele.

Tänu uudsele arhitektuurilisele lähenemisele on uue PEUGEOT 408 puhul keskne 10-tolline puuteekraan liigutatud madalamale ja juhi käele lähemale. Keskekraani alla on paigutatud täielikult kohandatavad i-Toggles juhtnupud, mis pakuvad ülimalt esteetiliselt tehnoloogilist tipptaset. Puutetundlike i-Toggles juhtnuppude abil saab hallata kliimasüsteemi, telefonikontakte, raadiojaamu või avada rakendusi, mis on juhi eelistuste järgi konkreetsele nupule omistatud.

Uue 408 ergonoomiline soojendusega rool peidab endas kõiki juhtnuppe, mida on vaja multimeediasüsteemi või valitud juhiabisüsteemide haldamiseks. Rooli kohale, silmade kõrgusele, on paigutatud 10-tolline digitaalne näidikuteblokk, mis võimaldab juhil kõigega kursis olla ning silmad alati teel hoida.

Uue PEUGEOT 408 pardal viibijad saavad peegeldada nutitelefoni ekraanil nähtavat juhtmevabalt sõiduki keskekraanile, ühendada Bluetoothi kaudu sõidukiga samaaegselt kaks telefoni ja laadida seadmeid nelja USB-C pesa kaudu.

Tõhus efektiivsus

Uue 408 arendusprotsessi raames on inseneride ja disainerite eesmärgiks olnud saavutada maksimaalne efektiivsus ja tõhusus, vähendades energiakulu ning piirates heitgaasikoguseid. Seejuures on erilist tähelepanu pööratud aerodünaamikale ning kõiki keredetaile – põrkerauad, pakiruumi luuk, piilarid, peeglid, kerealused detailid – on optimeeritud tihedas koostöös disainerite ja aerodünaamikainseneride vahel, keda toetasid ka 9X8 Hypercari loomisega tegelenud spetsialistid

Efektiivsus laieneb ka mootorivalikule – valikus on 130 hobujõuline PureTech bensiinimootor, mis vastab uutele Euro 6.4 heitmenormidele ning180 hj või 225 hj pistikhübriidid. Lähitulevikus lisandub valikusse ka täiselektriline mudeliversioon.

Tänu vähendatud kaalule ja efektiivsetele mootoritele on uue mudeli keskmine kütusekulu märkimisväärselt madal.

Heaolu pardal

Juhtimise ja manööverdamise aitavad turvalisemaks ja sujuvamaks muuta viimase põlvkonna juhiabisüsteemid, mille teenistuses on sõidukile paigaldatud kuus kaamerat ja üheksa radarit. Mitmeid uue 408 juhiabisüsteeme võis seni leida peamiselt kallima segmendi sõidukitelt: adaptiivne püsikiirusehoidja Stop & Go funktsiooniga, automaatne hädapidurdussüsteem koos kokkupõrkehoiatuse ning jalakäijate ja ratturite tuvastamisega, liiklusmärkide tuvastamine ja kuvamine digitaalsel näidikupaneelil, Night Vision öövaatlusseade ja automaatsed kaugtuled.

Sõidunaudingut lisavad mugavad esiistmed, mis on pälvinud Saksamaa sõltumatu ergonoomika ja seljatervise ekspertide ühenduse AGR (Aktion für Gesunder Rücken) sertifikaadi, mis tunnustab nii istmete ergonoomikat kui ka reguleerimisvahemikku. Mugavus kandub edasi ka teise istmeritta, kus 2,79-meetrine teljevahe ja 188-millimeetrine põlveruum teeb uuest 408-st kõige ruumikama tagaistmega PEUGEOT’ mudeli.

Ruumipuudust ei leia ka pagasiruumist, kus tagumiste istmete seljatugede allaklappimisel suureneb mahutavus 536 liitrilt 1611 liitrini ning sõidukisse saab laadida kuni 1,89 meetri pikkuseid esemeid.

PEUGEOT 408 on varustatud AQS-iga (Air Quality System), mis jälgib pidevalt sõitjateruumi sisse tuleva õhu kvaliteeti ja suudab vajadusel automaatselt aktiveerida ringõhu funktsiooni. Alates GT varustustasemest lisandub AQS-i Clean Cabin õhupuhastussüsteem, mis filtreerib salongiõhust välja ebasoovitavad gaasid ja osakesed.

ARKAMYS digitaalse helitöötlussüsteemiga varustatud FOCAL® Premium Hi-Fi helisüsteem hõlmab endas kümmet patenteeritud tehnoloogiaga kõlarit, mis on ühendatud uue 12-kanalilise 690 W võimendiga.

Uus PEUGEOT 408 on saadaval kuues värvitoonis: signatuurvärv Obsession Blue, Titanium Grey, Artense Grey, Elixir Red, Pearl White ja Black Perla Nera.

“Oma ainulaadse välimuse, uuendusliku silueti ja vastupandamatu elegantsiga on uus 408 PEUGEOT´brändi filosoofia ja leidlikkuse täiuslik väljendus,” ütleb PEUGEOT kaubamärgi tegevjuht Linda Jackson. “Iga nurga alt üllatav PEUGEOT 408 loodud kirglikele autode ja elu austajatele, kes soovivad eristuda ning nautida nii kõrgetasemelist digitehnoloogiat kui ka ülimat sõidunaudingut”.

Peugeot 208 Active Pack PureTech 100

Peugeot 208 Active Pack PureTech 100hj 8-käiguline automaat

  • Pidurite blokeerimisvastane süsteem (ABS), avarii-pidurdusabi süsteem (EBA), elektrooniline pidurdusjõu kontroll (EBD), veojõukontroll (ASR)
  • Elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP)
  • Püsikiirushoidja
  • Tagumised parkimisandurid
  • 6 turvapatja
  • ISOFIX kinnitused tagaistmetel
  • 3,5” ekraan näidikutepaneelis
  • Manuaalne kliimaseade
  • Kaudne rehvirõhu monitooringu süsteem
  • Tagumised parkimisandurid
  • Püsikiirushoidja ja kiiruse piiraja, täiustatud liiklusmärkide tuvastus
  • jpm.

Näidisauto soodushind: 19 690 €

Küsi pakkumist

Peugeot Expert L2 Business BlueHDi

Peugeot Expert L2 Business BlueHDi 145 2.0 106kW

  • Roolivõimendi (kiirustundlik)
  • Kesklukustus (puldiga)
  • ABS pidurid
  • 2x turvapadi
  • Signalisatsioon
  • Immobilisaator
  • Stabiilsuskontroll
  • Pidurdusjõukontroll
  • Veojõukontroll
  • Sõiduraja hoidmise abisüsteem
  • Lisapidurituli
  • Konditsioneer
  • 2x elektrilised akende tõstukid
  • Elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
  • Püsikiiruse hoidja (eessõitjaga distantsi hoidev)
  • Parkimisandurid (taga)
  • Mootori eelsoojendus
  • Tekstiilpolster
  • 2x istmesoojendused
  • Multifunktsionaalne rool
  • Stereo (MP3, USB pesaga, originaal)
  • Helivõimendi
  • Kõlarid
  • Ekraan (ees)

Näidisauto soodushind: 35 990 €

Küsi pakkumist