Suzuki S-Cross

Piire ületades

Elu esitab uusi väljakutseid igal ajahetkel. Sa oled kas valmis neid vastu võtma või jääd imestama, mis juhtus. S-CROSS teeb selle valiku lihtsaks. Julge, enesekindel linnamaasturi stiil ning intelligentsed ohutussüsteemid on alles algus. Rohkelt ruumi sõpradele, perele ja varustusele, lisaks AllGrip-nelikveosüsteem, mis aitab igal teel kontrolli säilitada. Ei ole põhjust muretseda selle pärast, mis ootab ees. Ole valmis ületama piire.

Uhiuus Suzuki S-CROSS kerghübriid

  • 48 V kerghübriid
  • AllGrip-nelikvedu
  • Veojõud 600/1500 kg
  • Tippvarustus

S-CROSSi enesekindel maasturidisain ja intelligentne turvavarustus on alles algus. S-CROSS pakub rohkelt ruumi sõpradele, perele ja pagasile. AllGrip-nelikveosüsteemiga sõidad turvaliselt nii linnas kui ka maastikul. S-CROSS on varustatud võimsa ja suure pöördemomendiga 1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori ning 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. S-CROSS sobib suurepäraselt nii igapäevaseks pendelrändeks kodust tööle ja tagasi kui ka pikemateks puhkusereisideks.

Suurepärane välimus

Meile öeldakse sageli, et ei tohi otsustada esmamulje järgi, kuid juba esimene pilguheit reedab S-CROSSi tegeliku iseloomu. Võib öelda, et tegemist on karmi ja jõulise linnamaasturiga, mille suured ülemine ja alumine iluvõre nõuavad tähelepanu ja anuvad seiklusi. Lähemale jõudes avastad, et see auto on ka stiilne, elegantne ja rafineeritud.

Välimus

AGRESSIIVNE LINNAMAASTURI STIIL

Hea esmamulje jätmine on alati oluline, meeldejääva mulje jätmine on keeruline. Erinevus peitub detailides.

LED-esi- ja tagatuled

Elujõudu ja kõikehõlmavat lahedust kiirgavad esituled ja tagumised kombituled on dünaamilise mulje saamiseks varustatud kolme LED-ääretulega. Eesmised ääretuled on valgel ajal kasutuses päevasõidutuledena.

 

 

Stiilne iluvõre

Muljetavaldav läikivmust iluvõre annab S-CROSSile dünaamilise ja iseloomuliku välimuse. Jõuline embleem kroomviimistlusega liistu keskel toonitab iluvõre võimsust.

 

Karmilt julge

Nurgelised eesmised ja tagumised rattakoopad lisavad välimusele iseloomu. Julged hõbedased kaunistused esiosal ja tagumisel kaitseraual jätavad tugeva ja püsiva mulje, mis lisab linnamaasturile enesekindlat välimust.

 

 

Integreeritud katusereelingud

Hõbedased anodeeritud alumiiniumist integreeritud katusereelingud on nii silmatorkavad kui ka funktsionaalsed, pakkudes teravat esteetikat ja aerodünaamilist sujuvust.

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

Siseruum

MUGAV JUHIKOHT

Tänu suurele esiklaasile ja väga heale külgnähtavusele tundub salong ruumikas ja avar.

Avar salong

Rohkelt ruumi nii esi- kui ka tagaistmetel lubavad lõdvestuda, lõõgastuda ja sõitu nautida.

Istmekatted

Elegantsete ergonoomiliselt kujundatud istmete küljed on kaetud päris nahaga, istme keskel on keerukas kunstnahast lintpunutis, mis väljendab auto karmi linnamaasturi olemust. Tekstiilist istmekatted on samasuguse disainiga, keskmises osas on kasutusel reljeefne materjal.

Mitmekülgne pakiruum

60:40 jagatud tagaistme seljatugi ja mitmesse asendisse seadistatav pakiruumi põhi võimaldavad hõlpsasti mahutada mitmesugust pagasit.

Reguleeritav tagumine seljatugi

Tagumise istme seljatugi on seadistatav kahte asendisse, et suurendada mugavust või kasvatada pakiruumi mahtu.

 

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

 

Naudi uusimat digitaalset mugavust

Uutele seiklustele suundumine ei tähenda muu maailma maha jätmist. S-CROSS on varustatud tehnoloogia ja funktsioonidega, mis hoiavad sind ühenduses sinu auto ja elustiiliga.

Display Audio helisüsteem

Naudi juhtmevabalt rakendusi Apple CarPlay® või Android Auto™, kõnetuvastust ja helistamist Bluetooth®-i vabakäesüsteemiga. Läbi USB-liidese saad kuulata muusikat või vaadata isegi filme. Display Audio hoiab sind sõidukiga ühenduses ja kuvab ka teavet kütusekulu, sõiduulatuse ja hübriidmudeli energiavoo kohta, samuti hoiatusi ning tagurduskaamera pilti.

 

Katuseluugiga panoraamkatus

Topeltklaasiga panoraam-klaaskatus loob hiigelsuure ava, mis võimaldab vaadet ülespoole nautida mis tahes autoistmelt.

Lisavarustus mudelile GLX.

Kahe tsooniga täisautomaatne kliimaseade

Tänu kahetsoonilisele kliimaseadmele on võimalik temperatuuri reguleerida vastavalt juhi ja kaassõitja individuaalsetele eelistustele.

 

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

Tehnika

MOOTORID, MIS HOOLITSEVAD KESKKONNA EEST JA SUURENDAVAD JÕUDLUST

1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori võimsus on 95 kW (129 hj), suurim pöördemoment 235 Nm on kättesaadav juba madalatel pööretel, mis muudab sõitmise muretuks. Otsesissepritsega mootoris pihustavad kütust seitsme auguga pihustiotsakud. Võimsust ja kütusesäästlikkust suurendavad veelgi piirdeklapi juhtimissüsteem ning mootori enda kerge ja kompaktne konstruktsioon. S-CROSSi kütusekulu on nelikveolisel mudelil, sõltudes versioonist, vaid 5,8–6,1 liitrit 100 km kohta.

Käigukastid suurema sõidunaudingu tagamiseks

Uue S-CROSSi jaoks loodud käigukastid aitavad saavutada suuremat jõudlust ja kütusesäästu ning pakuvad nauditavamat käiguvahetust.

6-käiguline manuaalkäigukast

Optimeeritud käiguvahetused soodustavad kütusesäästu. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. Lisaks aitavad kerge ja täpne käiguvahetus ning optimeeritud vastukaal tagada sujuva käiguvahetuse.

 

6-käiguline automaatkäigukast

See käigukast pakub suurt ülekandearvu kõikide käikude jaoks ja tagab suurepärase kiirenduse ka kiirel sõidul gaasipedaalile vajutades. Integreeritud jahuti suurendab automaatkäigukasti õli jahutusomadusi, mis veelgi suurendab kütuse kokkuhoidu.

 

Koos 6-käigulise automaatkäigukastiga on varustuses käiguvahetuslabad roolil. Manuaalrežiimile lülitudes võimaldab see roolil olevate labadega käike üles ja alla vahetada.

Nutikas kerghübriidsüsteem tõhususe ja jõudluse tagamiseks

S-CROSS on varustatud 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. Kütusekulu vähendamiseks on hübriidsüsteemis tavalise laadija asemel 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). ISG on laadija, millel on mootori funktsioon. Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Liitiumioonaku mahtuvus on 0,384 kWh.

Eelised

  • Energia regenereerimine aeglustamisel ja pidurdamisel
  • Kütusekulu vähendamine
  • Jõudluse suurendamine
  • Kütusesäästu suurendamine, lülitades mootori aeglustamise ajal tühikäigule, et vähendada kütusekulu

 

 

AllGrip Select – elektrooniliselt juhitav nelikveosüsteem

AllGrip Select pakub valikuid „lõbus sõitmine“, „meelerahu“ ja „suur kütusesääst“, võimaldades juhil valida sõidurežiimide Auto, Sport, Snow ja Lock vahel.

 

Elektrooniliselt kontrollitud nelikveosüsteemi ja valitava sõidurežiimi muutmiseks on vajutatav pöördlüliti, mille abil saab sõltuvalt teekattest või sõiduoludest valida erinevaid sõidustiile.

 

Auto

Seab esikohale kütusesäästu tüüpilistes sõidutingimustes. Kui süsteem tuvastab rataste läbilibisemise, lülitub sisse nelikvedu.

 

Sport

Optimeeritud sportlikuks sõitmiseks. Jaotab pöördemomendi rataste vahel, et suurendada jõudlust kurvi läbimisel. Automaatkäigukastiga sõidukis optimeerib see režiim kiirendamise ja pöördemomendi omadusi väikeste ja mõõdukate seguklapi avamistega, et hoida mootori pöörlemiskiirus üleval ja saavutada kiire reageerimine.

 

Snow

Optimaalne lumisel, sillutamata teel ja muudes libedates oludes. Parandab veojõudu kiirendamisel libedal teekattel. Suurendab stabiilsust libedates teeoludes.

 

Lock

Auto väljasõitmiseks lumest, mudast või liivast. Lülitub režiimile Snow, kui kiirus ületab 60 km/h.

Ohutus

TÄIUSTATUD ENNETAVAD OHUTUSTEHNOLOOGIAD SUURENDAVAD KINDLUSTUNNET JA MEELERAHU

Uus S-CROSS võtab kasutusele uusimad ennetavad ohutustehnoloogiad, mis tagavad mugavama sõidu.

 

Kahe anduriga pidurdussüsteem

See juhiabisüsteem koosneb esiklaasi taga asuvast kaamerast ja laserradarist, mis hindavad kokkupõrke ohtu eesoleva takistusega, näiteks sõiduki või jalakäijaga. Samuti tuvastab see teemärgiseid, et aidata juhil püsida sõidurajal.

 

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Sõites kiirusega 60 km/h või kiiremini, tuvastab kaamera vasakpoolsed ja parempoolsed valged teemärgised ning hoiatab juhti hoiatussignaali ja näidiku abil, kui auto hakkab sõidurajalt kõrvale kalduma.

 

Liiklusmärkide tuvastus

Liiklusmärkide tuvastamise süsteem jälgib liiklusmärke ja kuvab need multifunktsionaalsele ekraanile, juhuks kui juht neid sõidu ajal ei märka.

 

Kohanduv kiirushoidik koos Stop & Go funktsiooniga

See juhiabisüsteem hoiab automaatselt pikivahet eesoleva sõidukiga vastavalt kolmele erinevale kauguseseadistusele. Kui ees ei ole teist sõidukit, säilitab süsteem juhi valitud kiiruse. Stop & Go-funktsioon peatab auto täielikult, kui eessõitja seisma on jäänud, ja järgneb talle, kui ees olev auto uuesti liikuma hakkab. Kaks sekundit pärast täielikku peatumist lülitub Stop & Go välja ja pidur vabastatakse.

 

Pimenurga hoiatussüsteem

See funktsioon hoiatab juhti tagumise kaitseraua mõlemal küljel asuvate andurite abil diagonaalselt tagant lähenevate või kõrval sõitvate sõidukite eest, mis ei ole sõidurada vahetades küljepeeglitest nähtavad.

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

 

360° kaamera

360-kraadise vaatega süsteem koosneb neljast kaamerast: üks ees, üks taga ja üks kummalgi küljel. Funktsioonide hulka kuuluvad 3D-algusvaade, mis võimaldab juhil enne sõidu alustamist puuteekraanilt ümbrust kontrollida; pealtvaade ülevalt, mis aitab turvalisemalt parkida; suure eraldusvõimega vaade, mida saab suurendada; ja automaatne esi- ja tagumise vaate kuvamise vahetus vastavalt käiguvalikule.

Saadaval mudelile GLX.

 

Sõiduabi funktsioon sisaldab esikaamera, laseranduri ja millimeeterlaine radariandurit, mis võimaldavad tuvastada takistusi, sõiduradasid ja liiklusmärke. Selle funktsiooni toimine võib sõltuda teepinnast või ilmastikutingimustest. Juht ei tohi turvaliseks sõitmiseks tugineda ainult sellele süsteemile ja peab võtma vastutuse ohutu sõidu eest.

PEUGEOT 9X8 VALITI SELLE AASTA KÕIGE KAUNIMAKS HÜPERAUTOKS

Peugeot 9X8 võitis 37. rahvusvahelisel autofestivalil aasta kõige kaunima hüperauto tiitli. Möödunud aasta juulis avalikkusele esitletud radikaalne ja unikaalne hüperauto pidi tiitli pälvimiseks enda poolele meelitama nii festivali žürii kui ka disainientusiastid.

Igal aastal pälvivad Grands Prix du Festival Automobile Internationalil auhindu kõige enam silmailu pakkuvad autod, mida möödunud aasta jooksul autonduse valdkonnas tutvustatud on. Tiitleid jagab välja auto-, moe-, kultuuri, disaini- ja meediaekspertidest koosnev žürii, mida juhib tunnustatud arhitekt Jean-Michel Wilmotte.

Brändi nägu

Uue põlvkonna võidusõiduauto Peugeot 9X8 teeb oma võistlusdebüüdi tänavuse FIA kestvussõidu sarja (WEC) raames. See mudel ühendab endas kõik brändile omased tänapäevased disainijooned: kiskjalik hoiak, sportlike elementidega kerejooned, selge kujuga voolujooneliselt kulgevad küljed ja kolme lõviküünist meenutav valgussignatuur.

 Peugeot 9X8 on hüperautode maailmas juba praeguseks tõusnud ikooni staatusesse, kehastades endas disaini- ja tehnoloogiaalast revolutsiooni ning ülimat esteetika tipptaset.

Peugeot’ disainivilumust kinnitavas 9X8 interjööris on kasutatud brändile omast i-Cockpiti juhikoha kontseptsiooni, mille eesmärk on olla juhi jaoks maksimaalselt ergonoomiline ja intuitiivne. Sarnaselt seeriatootmises olevatele sõidukitele on ka selle mudeli juures nii sise- kui ka keredisainile lähenetud ülima hoole ja täpsusega.

“Ma olen selle auhinna võitmise üle väga uhke. See on tunnustus üheskoos töötanud Peugeot’ disaini- ja spordimeeskondade saavutusele,” ütles Peugeot’ disainidirektor Matthias Hossann. “Koostöö Peugeot’ spordimeeskonnaga on olnud märkimisväärne, seda nii tehnilisest kui ka inimlikust aspektist.”

Kauni loomingu tähistamine

Kultusstaatusesse tõusnud rahvusvaheline Grands Prix du Festival Automobile International autofestival on tuntud selle poolest, et just seal valitakse igal aastal välja erinevate kategooriate kõige kaunimad sõidukid. Kõige ilusama seeriatootmises oleva mudeli tiitli pälvis sel aastal Peugeot’ sõsarfirma DS teise põlvkonna DS 4.

Üritusel tõstetakse esile ka kõige säravamad kontseptmudelid, mis lummavad oma silmapaistva disaini ja tipptasemel tehnoloogiliste lahendustega. Žürii liikmed loovad aeg-ajalt ka uusi võistluskategooriaid ning tunnustavad peale disaini ka kõike muud, mida automaailmas kohata võib.

Sel aastal tunnustati näiteks kõige kaunimaid autoreklaame ja kõige silmapaistvamaid autoesitlusi. Niisamuti said oma tähetunni autodest pajatavate raamatute ja filmide loojad, fotograafid, kõige loovamad tootjad ning kõige kaunimalt disainitud motospordiga seotud rajatiste arhitektid.

Peugeot 208

PEUGEOT 208 on jätkuvalt nooruslik, mida rõhutab selle isikupärane ja sportlik siluett. Reisijateruum on varustatud ainukordse PEUGEOT i-Cockpit® 3D armatuuriga. 208 on saadaval nii bensiini- , diisel- kui ka elektrimootoriga.

VASTUPANDAMATU DISAIN

SPORTLIK JA AHVATLEV DISAIN

PEUGEOT 208 mudelist kiirgab silmatorkavat isikupära. Sõiduki madal siluett, pikk kapott ja ahvatlevad kumerused toovad esile selle masina lummavalt sportliku iseloomu. Ergastes ja isikupärastes värvides saadaval 208 on tõeline pilgupüüdja. Sõiduki veenvat iseloomu rõhutavad Black Diamond katus ning läikivmustad rattakoopa ja aknaklaasi ääred, samuti teemantlõikega valuveljed.

HÜPE JÄRGMISE GENERATSIOONI TEHNOLOOGIASSE

PEUGEOT i-Cockpit® 3D

Salongis tervitab teid PEUGEOT’ uus, viimase põlvkonna i-Cockpit® 3D. Juhtimise erksus ja intuitiivsus on omandanud uued mõõtmed tänu kompaktsele ja integreeritud juhtsüsteemidele, roolilt konfigureeritavale digitaalsele 3D näidikuteplokile, suurele 10’’ puutetundlikule HD ekraanile ja seitsmele klaviatuuri stiilis lülitile. Lisaks on teil  võimalus valida veel ka 8 erivärvi miljöövalgustuse vahel.

RÕÕM VALIKUVABADUSEST

Uus kohandatav ja tõhus platvorm

Peugeot 208 linnaauto põhineb uuel, moduleeritaval ja erinevate jõuallikate kasutamise toega CMP/eCMP platvormil, mis võimaldab teil valida sisepõlemismootori (bensiin/diisel) või elektrilise mootori vahel ilma kompromisse tegemata.

Olenemata valikust on teile tagatud nii kõrgest klassist jõudlus kui ka sõiduomadused: eeskujulik teelpüsivus, optimeeritud mass, manööverdatavus, heli- ja soojusisolatsioon ehk kõik mis vaja, et muuta teie sõidukogemus nauditavaks.

Sisepõlemismootorite valik

Viimase põlvkonna Euro6 suure jõudlusega, tõhusad bensiini- ja diiselmootorid meeldejääva sõiduelamuse kogemiseks:

  • PureTech
  • BlueHDi

Need mootorid on lisaks tänu optimeeritud kütusekulule saavutatud säästlikkusele veel kõik varustatud ka Stop & Start süsteemiga.

8-käiguline EAT8 automaatkäigukast

Avasta uue, 8-käigulise, käiguvahetuslabadega roolil ja elektrilise impulssjuhtimisega EAT8 käigukasti jõudlus ja erksus.  Kiired ja sujuvad käiguvahetused toimuvad tänu Quickshift tehnoloogiale mängleva kergusega.

Elektrimootor

Kogege meeldivaid ja tugevaid elamusi, täielikus vaikuse- ja mugavuse mullis. Seda võimaldavad:

  • Elektrimootori võimsus 100 kW (136 hj)
  • Erksus tänu suurele pöördemomendile 260 Nm
  • Läbisõiduulatus kuni 362 km WLTP järgi

OHUTUS- JA JUHIABISÜSTEEMID

PEUGEOT 208 uue linnaautoga on teie käsutuses hulgaliselt nutikaid ja ohutust suurendavaid juhiabisüsteemei teie igapäevaste sõitude lihtsustamiseks.

Küsi pakkumist

Avastage 5008

7-kohalise linnamaasturi kohta üllatavalt sportliku ja voolujoonelise disainiga uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on läbinud värskenduskuuri, omandades homse päeva disainielemendid juba täna. PEUGEOT i-Cockpit juhikoht ning premiumklassi mugavusvarustus ümbritsevad teid esmaklassilise luksuse ja rohkete võimalustega, sõiduga kaasnev nauding  ületab teie ootusi.

JULGE DISAIN

Uuenduskuuri läbinud, 7-kohalise PEUGEOT 5008 linnamaasturi disain pakatab elegantsist ja täiuslikkusest, võimaldades hämmastava tasakaalu võimsuse ja nägususe vahel.

Uue, raamita iluvõrega ning margikohase tuledesignatuuriga on täiuslikult ühtne, skulptuurne ja isikupärane, mida rõhutavad omakorda uus pamper ja külgmised läikivmustad õhuvõtuavad.

Kere disaini hoogsust ja sportlikkust rõhutab veelgi kroomitud liist, mis saab alguse esituledest ning kulgeb kuni tagaspoilerini välja, kusjuures linnamaasturile omast lennukat graatsiat atleetlike, väljapeetud kumeruste juures toonitavad uued 19’’ teemantlõikega „San Francisco” valuveljed.

TEHNOLOOGIA TIPPKLASS

PEUGEOT’ moderniseeritud, innovaatiline ja ergonoomiline i-Cockpit® pakub roolis olles erakordse juhtimiselamuse.
Mugavamaks manööverdamiseks kompaktse rooliga ja juhtlülituste hõlbustamiseks seitsmeklahvilise „Toggle switches” nupustikuga varustatud uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on nüüdsest uue, 10-tollise puutetundliku HD keskekraaniga ja uue digitaalse, 12,3-tollise, kõrgresolutsiooniga, pilku teel pööramata võimaldava näidikuplokiga, mille kõik funktsioonid on ühtviisi kohandatavad ning võimaldavad kogu juhtimiseks vajaliku info kuvamise vahetult juhi vaatevälja.

TÕHUSATE MOOTORITE VALIK

Ühtviisi nii erksa kui ka hea juhitavusega uus PEUGEOT 5008’t iseloomustab kõrgest klassist dünaamilisus premiumklassi sedaani helisummutuse juures.
Masin on saadaval Peugeot’ viimase põlvkonna PureTech bensiinimootoriga või BlueHDi diiselmootoriga, mis täidavad Euro 6 nõuded ja on kõik varustatud „Stop&Start” süsteemiga:

  • 1,2-l PureTech 130 mootor, S&S, kuuekäigulise BVM6 manuaalkäigukastiga
  • 1,2-l PureTech 130 mootor, S&S, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga
  • 1,6-l PureTech 180 mootor kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga
  • 1,5-l BlueHDi 130 mootor, S&S, kuuekäigulise BVM6 manuaalkäigukastiga,
  • 1,5-l BlueHDi 130 mootor, S&S, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga,
  • 2,0-l BlueHDi 180 mootor, S&S, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga

Tõhusate mootoritega, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga , optimeeritud kaalu ja üliväikese pöörderaadiusega uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on ühtviisi nii ergas kui ka eeskujuliku juhitavuse ning vaevatu ja täpse manööverdatavusega, muutes kõik sõidud erakordselt nauditavateks.

TEHNOLOOGIA

Teel on teie kaaslasteks hulgaliselt uue PEUGEOT 5008 juhiabisid nagu näiteks viimase põlvkonna automaatne hädapidurdus või siis liiklusmärkide laiendatud tuvastussüsteem jne.

Linnaliikluses on teie käsutuses näiteks muretu juhtimise tagav manööverdus- ja parkimisabi: 360° tagurduskaamera ja Park Assist süsteem.

Küsi pakkumist

KAROQ välimus: silmatorkav ninaosa ja uue disainiga tuled

Silmatorkavam, pikem ja aerodünaamilisem: uuendatud KAROQi iseloomustab ŠKODA linnamaasturite viimistletud disainikeel. Sarnaselt ŠKODA teistele mudelitele on tal nüüd laiem kuusnurkne ŠKODA esivõre, mis koos uue esikaitserauaga annab KAROQile sitkema väljanägemise. Esituled on kitsamad, tagatuled samuti, esitulede juures on kasutusel nelja tulemooduliga disain, mille tarvis on nüüd saadaval ka täis-LED-maatrikstehnika. Pikem tagaspoiler, õhukardinatega uus esikaitseraud, kütusepaagi aerodünaamiliselt optimeeritud põhjakate ning uued valuveljed läbimõõduga 17, 18 ja 19 tolli aitavad auto õhutakistust vähendada üle 9 protsendi ning viia õhutakistusteguri (cd) väärtuseni 0,30. See teeb KAROQist ühe aerodünaamilisema auto omas segmendis.

ŠKODA peadisainer Oliver Stefani: „Uuendatud KAROQ näeb nüüd välja märksa enesekindlam. Laiem, kuusnurkne ŠKODA esivõre ja uus kaitseraud muudavad esiosa silmatorkavamaks. Lisaks annavad uue kujuga kitsamad LED-esituled ja nende nelja tulemooduliga disain kogu autole dünaamilisema oleku. Seda rõhutavad ka muudetud disainiga tagatuled, uus tagaspoiler aga laseb KAROQi paista pikemana.“

Muudetud kujuga kaitseraud on kerevärvi, kuna lai alumine õhuvõtuava saab kristallimotiivide ja võreefektiga disaini. L-tähe kujulised motiivid külgedel toovad esile õhukardinaid, kuna toekas musta tekstuuriga spoiler täiendab esiosa. Õhukardinad juhivad õhku kontrollitud viisil läbi kaitseraua külgmiste osade ja rataste, vähendades seeläbi keeriste teket ja tasandades õhuvoolu. Autopõhja õhutakistuse vähendamiseks saab nelikveoline KAROQ endale kütusepaagi optimeeritud aerodünaamikaga põhjakatte, mis katab ka tagasilda.

Uue kujuga kitsamad esituled koos lisana pakutava täis-LED-maatrikstehnikaga
Märgatavalt kitsamad esituled pikendavad ŠKODA esivõret. Uue kuju saanud päevasõidutuled on nüüd kaheks jagatud ning rõhutavad veelgi auto dünaamilist välimust. Lisavarustusena saadaolevate tipptaseme esitulede tarvis pakub ŠKODA täis-LED-maatrikstehnikat – esimest korda KAROQi ajaloos. Kaks tulemoodulit asuvad siin teineteise kohal. Need toimivad lähi- ja kaugtuledena ning moodustavad iseloomuliku nelja tulemooduliga kogumi, mis eriti hästi hakkab silma pimedas. Ka baastaseme KAROQ saab põhivarustusena ülemistesse esituledesse valgusdioodid, alumistes korpustes asuvad eraldi udutuled.

Uus tagakaitseraud ja teravate vormidega LED-tagatuled
ŠKODA KAROQi uue disainiga tagaosa kaunistab nüüd varasemast pikem kerevärvi spoiler, mis külgvaates muudab kogu auto pikemaks. Koos külgmiste õhusuunajatega, mis meenutavad lennukitel nähtud osi, summutab spoiler tagaosas tekkivaid õhukeeriseid, parandades auto aerodünaamikat ja vähendades heitgaaside CO2 sisaldust. Uudse kujuga tagakaitseraud on laadimiskünnisest madalamal kerevärvi, toekas mustast plastist tagadifuusor aga silmatorkavalt voolujoonelise kujuga. ŠKODA disainerid andsid uued vormid ka KAROQi tagatuledele. Needki on nüüd kitsamad ja töötavad täielikult LED-tehnikal. Ambition-varustustasemest alates kuuluvad tagatulede juurde dünaamilised suunatuled ja animeeritud tervitussignaal. ŠKODAle omasteks disainidetailideks on kristallimotiividega struktuurid ja C-tähe kujulised tagatulemoodulid.

Uued Aero-valuveljed ja kaks uut värvi
Uuendatud ŠKODA KAROQile on saadaval üheksa kerevärvi, neist metallikvärvid Phoenix Orange (oranž) ja Graphite Grey (hall) esimest korda. Aerodünaamikat parendavad kolm uut veljedisaini, millest kaks – 17-tolline Scutus ja 19-tolline Sagitarius – saavad mustast plastist Aero-ilukilbid õhukeeriste summutamiseks. 18-tollised valuveljed Miran on samuti optimeeritud aerodünaamikaga. Elegance-varustustase sisaldab valuvelgesid Scutus, kuna soovi korral on nende asemel saadaval ka Miran ja Sagitarius Aero.

Kolm varustustaset ja SPORTLINE-variant
Uus ŠKODA KAROQ on saadaval varustustasemetel Active, Ambition ja Elegance ning SPORTLINE-variandina. Viimatimainitud mudel saab põhivarustusena paketi Black – läikivmustad katusereelingud ja aknaraamid. Uus KAROQ on 4390 mm pikk ja 1841 mm lai. Esiveo puhul mõõdetakse teljevaheks 2638 mm, nelikveolistel mudelitel 2630 mm. Pakiruumi maht on sama nagu eelmisel mudelil: 521 liitrit normaalasendis ja 1630 liitrit allaklapitud istmetega. VarioFlex-istmetega mahutab pakiruum 588 l, kokkuklapitud tagaistmete korral 1605 l ning tagaistmete väljatõstmise järel lausa 1810 l.

Täiesti uus TUCSON. Revolutsiooniline disain. Elektriline jõudlus.

 

Ideeautost linnamaasturi revolutsioonilise disainini.

Täiesti uue Tucsoni uuenduslik disainikeel sai inspiratsiooni Hyundai Vision T SUV ideeautost, mida esitleti 2019. aasta autonäitusel AutoMobility LA-s. Uus Tucson on esimene Hyundai linnamaastur, mis on välja töötatud kooskõlas ettevõtte uue esteetilise sportlikkuse disainilahendusega.

Revolutsiooniline disain

Dünaamilised geomeetrilised vormid, teravad nurgad ja maailma esimesed parameetrilised peidetud esituled muudavad uhiuue Tucsoni välimuse võimsaks ja ainulaadseks.

Imeilus salong

Salongi elegantset lihtsust rõhutab segmendi juhtiva tehnoloogia sujuv integreerimine. Avasta täielikult kohandatava 10,25-tollise puuteekraani ja puutekonsooli digitaalne kogemus.  Meie disainerid loobusid füüsilistest nuppudest ja lülititest, nii et kõiki navigeerimis-, teabe- ja meelelahutussüsteemi, soojenduse ja kliimaseadme funktsioone juhitakse puudutades.

Multi-Air Mode’i tehnoloogia

Esmakordselt Hyundai sõidukis kasutatav Multi-Air Mode’i tehnoloogia koosneb nähtavatest ja märkamatutest kliimaseadme ja soojenduse õhutusavadest, mis õrna õhuvooluga loovad salongis meeldivama keskkonna. Reisijad tagaistmetel saavad valida neile sobiva temperatuuri.

Esmaklassiline Krelli helisüsteem

Esmaklassiline Krelli helisüsteem tagab kaheksa optimaalselt häälestatud kõlari ja bassikõlariga imelise ja jahmatavalt realistliku helikvaliteedi.

Bluelink®-i ühendatud autoteenused

Bluelink®-i ühendatud autoteenused toovad sujuva ühenduvuse otse sinu uude Tucsonisse, pakkudes hulgaliselt funktsioone, mis muudavad sõitmise mugavamaks ja nauditavamaks. Lisaks Bluelink®-i rakenduse paljudele funktsioonidele tulevad navigatsioonisüsteemiga viieks aastaks tasuta kaasa Hyundai Live-teenused.

Nutitelefoni juhtmevaba kiirlaadimine

Naudi oma nutitelefoni kiiret laadimist juhtmevabalt. Veelgi kiiremaks laadimiseks on 5 W laadimisvõimsust suurendatud 15 W-ni. Ülekuumenemise vältimiseks on seadmel integreeritud jahutusfunktsioon.

Kõige laiem valik elektrilisi jõuülekandesüsteeme

Olles välja töötatud heitmete vähendamiseks, ilma et see ohustaks sõidurõõmu, pakub uhiuus Tucson kompaktsete linnamaasturite segmendis kõige laiemat valikut elektrilisi jõuülekandeid. Võid valida bensiini- ja diiselmootoriga 48 V kerghübriidi või täishübriidmudeli vahel. Saadaval on ka bensiini- ja diiselmootoriga autod. Pistikhübriidmudelid tulevad turule 2021. aasta kevadel.

Tucsoni täishübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku. See mudel on saadaval 6-käigulise automaatkäigukastiga ning esi- või nelikveolisena. Siin on ka uue Tucsoni kõige võimsam jõuülekandesüsteem: 230 hj ja 350 Nm pöördemoment, seega ei pisenda heitmete vähendamine sõidurõõmu.

Hyundai on välja töötanud maailma esimese mootori klappide avatuskestuse seadesüsteemi (CVVD) tehnoloogia. See optimeerib mootori jõudlust ja kütusekulu, olles samal ajal keskkonnasõbralik. Klapikontrolli tehnoloogia reguleerib klappide avamise ja sulgemise kestust vastavalt sõidutingimustele.

Hübriid

Elektrifitseeriv ökonoomsus. Hübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku.

Pistikhübriid

Elektriline, kui seda soovid. Bensiinimootoriga, kui seda vajad. Pistikhübriid on saadaval 1,6-liitrise T-GDI Smartstream-bensiinimootoriga ja 66,9 kW elektrimootoriga. Suurim võimsus on 265 hj ja suurim pöördemoment 350 Nm.

48 V kerghübriid

Säästa 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. 48 V kerghübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal täiendava pöördemomendiga.

Bensiinimootor

1,6-liitrine T-GDi-mootor on varustatud CVVD-tehnoloogiaga, mis optimeerib mootori jõudlust ja kütusesäästu, olles samas ka keskkonnasõbralik.

Diiselmootor

1,6-liitrine CRDi Smartstream-diiselmootor on saadaval 115 hj ja kuuekäigulise manuaalkäigukastiga ning kaherattaveolisena.

Kontrollides iga ratta summutusjõudu, vähendab elektrooniliselt kontrollitav vedrustus veeremist, põiki- ja vertikaalset liikumist, et parandada sõitmist ja juhitavust.

Lumi? Liiv? Muda? Ei mingit probleemi. Maastikurežiimide valik võimaldab mugavalt vahetada sõidurežiime, et optimeerida jõudlust ja nelikveo seadeid erinevate sõidutingimuste jaoks. Tucsoni uuenduslik HTRAC™ nelikveosüsteem pakub optimaalset juhitavust ja jõudlust kurvides.

Naudi suuremat meelerahu koos oma klassi parima turvalisusega

Klassi parima juhiabisüsteemide ja uuenduslike funktsioonidega aktiivse turvavarustusega annab uhiuus Tucson sulle ja kõigile, kes sulle kallid, veelgi enam meelerahu.

Kaugjuhitav parkimisabiline

Uhiuus Tucson suudab ise parkida või parkimiskohalt välja sõita. Sõiduk oskab ise tagurdada parkimiskohale vaid ühe nupulevajutusega.

Maanteel sõidu abisüsteem

Esmakordselt on uhiuue Tucsoni varustuses maanteel sõidu abisüsteem. See juhiabisüsteem ühendab sõiduraja jälgimise abisüsteemi ja navigeerimispõhise intelligentse isekohanduva kiirusehoidiku, kasutades andureid ja kaardiandmeid, et tagada ohutu sõitmine ja reguleerida sõiduki kiirust automaatselt piirkiiruse alal.

Pimenurga jälgimismonitor

Nüüd on uue Tucsoni digitaalnäidiku ekraanil nähtavad vasak- ja parempoolsed tahavaated. Kaamerad lülituvad tööle, kui reavahetusel lülitada sisse suunatuli.

Esikokkupõrke vältimise abisüsteem

Süsteem pidurdab automaatselt, kui tuvastab eessõitva auto ootamatu pidurdamise või sõiduki ees oleva jalakäija või ratturi. Nüüd on seda täiendatud ristmikul pööramise funktsiooniga, mis aitab ära hoida laupkokkupõrke ristmikul vasakpööret tehes.

5-aastane läbisõidupiiranguta garantii

Nagu iga teinegi Hyundai, on ka uus Tucson valmistatud kõige kõrgemate kvaliteedinõuete kohaselt. Selle tõestuseks on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii, mis lubab nautida elus kõike väärtuslikku, ilma et peaks auto pärast muretsema. Lisaks sellele on uue Tucsoni ülitõhusal liitiumioon-polümeerakul garantii 8 aastat või 160 000 km, sõltuvalt sellest, kumb täitub varem. Naudi suuremat meelerahu, mille tagab autotööstuse üks parimaid garantiisid – ja seda põhivarustuse osana.

Küsi pakkumist

ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV: esmaesitlus 31. jaanuaril

ŠKODA esitleb oma uudismudelit ENYAQ COUPÉ iV 31. jaanuaril 2022. Peibutusvideo võimaldab heita esimese pilgu ŠKODA täiselektrilise linnamaasturi uuele tippmudelile, tuues esile selle väljapaistva aerodünaamika Õhutakistusteguriga 0,234 on ENYAQ COUPÉ iV on omas klassis parim ning tänu sellele sõidul väga tõhus. 

Sarnaselt ENYAQ iV-le põhineb ka uus ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV Volkswageni kontserni elektriajamiga moodulplatvormil (MEB). Elegantse kupee õhutakistustegur 0,234 on selles segmendis uus etalon ning tõstab ŠKODA ENYAQ iV niigi suurepärast väärtust paljuski just tänu uuele kerekujule. B-piilarist alates hakkab ENYAQ COUPÉ iV katusejoon tasapisi tagaosa suunas laskuma, sulades ühte tagaluugiga ja kulmineerudes terava murdejoonega. Peibutusvideos on näha ka ENYAQ COUPÉ iV Crystal Face, kus iseloomulikku ŠKODA esivõret valgustab 131 valgusdioodi.

Uue ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV maailma-esmaesitlus toimub 31. jaanuaril 2022.

Hyundai i20

 

TURVALINE VALIK

Uhiuuel i20-l on silmapaistev disain ja jõulised stiilielemendid, mis on saanud inspiratsiooni Hyundai N-i suure jõudlusega seeriast. Lisaks on see varustatud nutika tehnoloogiaga, sealhulgas uuenduslike turva- ja oma klassi parimate ühenduvusfunktsioonidega.

Turvaliseks loodud. Ühenduseks loodud. Sinule loodud

Välimus

OLE STIILSELT SILMAPAISTEV

Elegantne ja rabav uhiuus i20 on lihtsalt ilus. Võrreldes oma eelkäijaga on see laiem, pikem ja madalama katusega ning saanud inspiratsiooni Hyundai esteetiliselt sportlikult disainifilosoofialt – energiliste proportsioonide, stiili ja tehnoloogia harmooniline kooslus.

Kaarjatele täis-LED-esituledele annavad dünaamilist aktsenti eredad päevatuled, mis on tagumise osaga visuaalselt ühendatud, et luua ainulaadne välimus. Omapärane esipõrkeraud on ümbritsetud esileküündivate õhu sisselaskeavade ja uue julge võrgukujundusega iluvõrega, et anda võimas esmamulje.

Uuesti disainitud tagapõrkeraud rõhutab uue i20 dünaamilist välimust, mille tulemuseks on auto, mis õhkab sportlikkust igast küljest. Voolujoonelised Z-kujuga LED-universaaltuled sirutuvad üle pagasiruumi luugi, ühendades tagumised tuled väga ainulaadsel viisil.

Kahetooniline katus

Kohanda oma sõiduki välimust kahetoonilise stiilivalikuga, kus katus on toonis Phantom Black. Loo auto, mis vastab ideaalselt sinu maitsele.

17-tollised valuveljed*

Sõida stiilselt uue disainiga 17-tolliste valuvelgedega, mis täiustavad auto teel domineerivat hoiakut veelgi enam.

* Valikuline lisavarustus

KVALITEETNE, KÕRGTEHNOLOOGILINE SALONG

Hyundai disainerid on loonud värske välimuse, rakendades ruumikas ja modernse atmosfääris laia valikut uudseid esteetilisi ja tehnilisi lahendusi. Uksed ümbritsevad armatuurlauda elegantsel ja sensuaalsel viisil, mis on inspireeritud looduses leiduvatest kujunditest. Nende kuju sobib ideaalselt armatuurlauaga ja LED-meeleoluvalgustus tekitab juhikohale elegantselt tagasihoidliku sinise aktsendi.

Tõeline ilu tuleb seest

Uhiuue i20 salong on täiesti ümberkujundatud ja sellel on kolm istmedisainivalikut.

ÜHEVÄRVILINE MUST – Ajatu klassik: lihtne, kuid elegantne ja stiilne – kindel valik neile, kes eelistavad tagasihoidlikku salongi.

MUST JA HALL – Musta ja halliga värvilahendus lisab rõhutatud õmblusi, andes uuele i20-le sportlikke jooni, mis on nähtavad ka auto sees.

LAIMIROHELINE – Ühtaegu elav ja peen, laimirohelise valiku õmblused tõstavad esile uue i20 dünaamilise iseloomu.

10,25-tolline puuteekraan

10,25-tolline puuteekraan* pakub lihtsat ligipääsu sõiduki infole, teabe- ja meelelahutussüsteemile, navigatsioonisüsteemile ja nutitelefoni rakendustele.

* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses.

LED-meeleoluvalgustus – Öised sõidud tekitavad alati erilise sõidukogemuse. Õrnad, peenhäälestatud LED-ümbrustuled lisavad su reisile meeldiva valguskihi.

Style-mudeli põhivarustuses.

Uus 10,25-tolline digitaalekraan ja kolm sõidurežiimi.* – Uus 10,25-tolline digitaalekraan kuvab olulise sõiduteabe juhi ette ja keskele. Saad digitaalselt kuvada oma kiiruse, energiavoo (ainult Hybrid) või SmartSense’i juhiabisüsteemid. Sõltuvalt valitud juhtimisrežiimist (Normal, Eco, Sport) muutuvad digitaalekraani värvid ja vastav graafika.

* Saadaval Comfort- ja Style-mudelitele.

Jõudlus

SUUREM JÕUÜLEKANDESÜSTEEMI VALIK. ÖKONOOMSEM

Vali kolme ainulaadse mootori konfiguratsiooni vahel. Mudelivaliku eesotsas on kolmesilindriline 1,0 T-GDi bensiinimootor (120 hj) 48-voldise kerghübriidsüsteemiga – loodud selleks, et viia uus i20 sportlik olemus teele. See aitab vähendada kütusekulu ja CO2-heiteid 3–4% ning on saadaval 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga. Valida saab ka 1,0 T-GDI bensiinimootori (100 hj), millel on 6-käiguline manuaalkäigukast või 7-käiguline DCT-automaatkäigukast, või 1,2 MPI bensiinimootori (84 hj) 5-käigulise manuaalkäigukastiga.

Energiatagastussüsteem

Stop & Go, generaatori haldamissüsteem ja madala veeretakistusega rehvid täiendavad energiatagastussüsteemi: kui autol on liikudes käik sees, aga seguklapp suletud, toodab mootori pidurdusjõud kineetilist energiat, mis muudetakse elektriks ja salvestatakse akusse. See vähendab nii kütusekulu kui ka heitgaase.

Uus 48 V kerghübriidi jõuülekandesüsteem

Säästa i20 uue 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. See toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal lisa-pöördemomendiga.

Mugavuskäivitus – See on eriti kasulik linnaliikluses. See toetab kiiremat ja sujuvamat mootori käivitamist lisa-pöördemomendiga, mille annab 48 V aku.

Kiirendamine – Kiirendamisel toetab käivitusgeneraator mootorit 4–10 kW jõuga. Kui soovitud kiirus on saavutatud, lülitub süsteem neutraalasendisse ja energia lisamine lõpeb. Tulemuseks on väiksem CO 2 -heide ja kütusekulu.

Ühtlase kiirusega sõitmine – Ühtlase kiirusega sõitmisel on süsteem kas tühikäigul või – sõltuvalt aku laetusest – töötab generaatorina, laadides 48 V akut.

Regeneratiivpidurdus – Pidurdamisel või lihtsalt gaasipedaali vabastamisel paneb pöörlev väntvõll tööle käivitusgeneraatori, mis omakorda toodab energiat maksimaalse võimsusega 10–12 kW. Generaator muudab kineetilise pidurdusenergia elektrienergiaks ja suunab selle tagasi 48 V akusse.

Laiendatud start-stop – See funktsioon aktiveerub aeglaselt sõites, umbes kiirusel 30 km/h. Aeglustamisel kiirusele alla 30 km/h ja siduri lahutamisel lülitub mootor täiesti välja.

Ühenduvus

SAA ÜHENDUST OMA UHIUUE i20-GA

Koos Bluelink®-i mobiilirakendusega* saad oma i20 kaugelt lukustada ja lukust avada või leida oma auto, kui oled unustanud, kuhu selle täpselt parkisid. Kui keegi peaks püüdma autosse sisse murda, saadab rakendus sulle häireteate. Ja kui tahad teada, kas rehvirõhk või pidurisüsteem on korras, teavitab rakendus sind ka sellest.

Hyundai Live-teenuste* tellimusega kaasnevad liiklusteave, tanklate asukohad ning samuti ka ilmateade.

* Lisavarustus Comfort- ja Style-mudelitele.

10,25-tolline puuteekraan* – Uhiuus i20 pakub uuenduslikku tehnoloogiat, et muuta su elu lihtsamaks. Sellele valikulisele 10,25-tollisele puuteekraanile on integreeritud 3D-navigeerimine, meedia- ja ühenduvusfunktsioonid.

* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses, Style-mudelil standardvarustuses.

8-tolline puuteekraan*8-tollisel puuteekraanil on ka juhtmevaba nutitelefoni peegeldus, mis võimaldab oma nutitelefoni Apple CarPlay või Android Auto abil ühendada ja peegeldada.

* Standardvarustuses Comfort- ja Style-mudelitele.

Esmaklassiline Bose® helisüsteem*

Naudi uhiuue i20 tipptasemel Bose® helisüsteemiga suurepärast helielamust. Selle kaheksa kõlarit, sh bassikõlar, on disainitud ühilduma auto sportliku stiiliga, pakkudes sulle helielamust, mis on sama dünaamiline kui uhiuue i20-ga sõitmine.

* Saadaval ainult koos navigatsioonipaketiga Style-mudelile.

Ohutus

Hyundai SmartSense

Tipptasemel uudsete Hyundai SmartSense’i juhiabisüsteemidega pakub uus i20 oma klassi kõige laiaulatuslikumaid aktiivse turvalisuse tehnoloogia pakette, et tagada sulle parem turvalisus ja rahulikum meel. Paljud saadaolevad funktsioonid ei ole harilikult saadaval selle klassi autodes.

Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.

Sõiduraja jälgimise abisüsteem – Uhiuue i20-ga tuleb esmakordselt kaasa ka sõiduraja jälgimise abisüsteem*. Aktiveerituna hoiab see sõiduki kiirusel 0–180 km/h maanteel ja tänaval oma sõiduraja keskel.

* Saadaval Smart Cruise-paketiga Comfort-mudelile ja Safety-paketiga Style-mudelile.

Tagumise põikisuunalise liikluse kokkupõrke vältimise abisüsteem* – Tagurdades välja halva nähtavusega oludes, süsteem mitte ainult ei hoiata juhti küljelt lähenevast sõidukist, vaid ka pidurdab automaatselt.

* Saadaval Style-mudelile Safety-paketiga.

Eesoleva sõiduki liikumahakkamise märguanne

See nutikas funktsioon on uue i20 Hatchbackil standardvarustuses. See kasutab esikaamerat, et anda juhile linnaliikluses märku, kui ees, näiteks punase fooritule taga või ummikus seisnud sõiduk liikuma hakkab.

Navigatsioonipõhine intelligentne kiirushoidik* – See kasutab tipptasemel navigeerimissüsteemi, et olla valmis maanteel eelseisvateks kurvideks või sirgeteks, ning reguleerib ohutumaks sõitmiseks kiirust.

* Valikuline lisavarustus.

Parkimiskokkupõrke vältimise abisüsteem tagurdamisel* – See süsteem annab sulle lisakindluse, kui tagurdad uue i20-ga kitsastesse parkimiskohtadesse. Kui süsteem tuvastab kokkupõrkeohu, lülitab see automaatselt pidurid sisse.

* Saadaval navigatsioonipaketiga Style-mudelile.

TARK KIIRUSEPIIRANGU ABISÜSTEEM – Kiirusepiirangu ületamisel ilmuvad helilised ja visuaalsed märguanded. Manuaalse kiiruspiirikuga suudab see auto kiirust automaatselt kohandada.

PIMENURGA JÄLGIJA KOOS KOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABIGA* – Kahte tagumisel põrkeraual asuvat radarandurit kasutav süsteem hoiatab pimealas olevast liiklusest. Kui sellises olukorras lülitad sisse suunatule, kõlab rajavahetuse abisüsteemi hoiatus ning sõiduk pidurdab, et vältida kokkupõrget.

* Saadaval Style-mudelile Safety-paketiga.

ESIKOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABISÜSTEEM – See i20 standardvarustusse kuuluv süsteem skaneerib radari ja kaameraga teed auto ees ning pidurdab automaatselt, kui tuvastab ees ootamatult pidurdava teise sõiduki ja teele astunud jalakäija või ka jalgratturi*.

* Jalgratturihoiatusega täiendatud funktsioon on saadaval Safety-paketiga Style-mudelile.

Küsi pakkumist

Hyundai IONIQ 5 on Eesti aasta auto 2022

Tehnikamaailma eestvedamisel korraldatava Eesti aasta auto konkursi esikoht läks Hyundai uuele elektriautole IONIQ 5. Võitja kuulutati välja 8. detsembril peetud pidulikul galal. 

Hyundai IONIQ 5 kogus kokku 63 punkti, 21 punkti rohkem kui teised finalistid. Hyundai i20 saavutas 3. koha 39 punktiga.

Sarnaselt aastatagusele konkursile, kui esimese elektriautona võitis esikoha Porsche Taycan, läks ka seekordne esikoht elektri jõul liikuvale autole. Veelgi enam – et II kohale platseerus Škoda Enyaq, saame rääkida koguni elektriautode esimesest kaksikvõidust.

Esmakordselt Eesti aasta auto tiitlini jõudnud Hyundai seni parimaks tulemuseks oli II koht 2012. aasta Eesti aasta auto konkursil. Kokku on läbi Eesti aasta auto konkursi 22 aasta pikkuse ajaloo tiitlivõiduni jõudnud 13 erinevat automarki, kellest edukamad on Škoda 4 ning Opel 3 võiduga.

Eesti aasta auto valib autoajakirjanikest koosnev žürii. Esialgses valikus oli enam kui 30 viimase 12 kuu jooksul Eestisse jõudnud uudismudelit, millest žürii liikmed valisid välja TOP 6.