Peugeot jätkab sõiduautode mudelirivi elektrifitseerimist uue e-Rifteriga

Täiselektrilisel e-Rifteril on säilitatud kõik põhimudeli eelised ning see on jätkuvalt sama ruumikas ja praktiline nagu sisepõlemismootoriga versioon.

Peugeot e-Rifteril on 100% elektriline mootor, mis arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti, ja seda vahetult kohalt startides. Puuduvad käiguvahetuse üleminekud, mootorist tulenev vibratsioon, müra, mõõtori lõhnad ning loomulikult CO2 heitmed.

Mõlemad pakutavad versioonid, nii standard (L1)- kui ka pika kerega (L2), on varustatud liitium-ioon akudega mahutavusega 50 kWh. Sõltuvalt konfiguratsioonist ja sõidutingimustest saab ühe laadimisega läbida kuni 280 kilomeetrit (WLTP). Elektrilise Rifteri maksimaalne sõidukiirus on135 km/h.

Laadimislahendused ja sõidurežiimid
Keskendudes erinevatele tarbimisvajadustele ja taristulahendustele on auto põhivarustuses 7,4 kW ühefaasiline laadija.

Sõitjateruumi soojendusega seotud akude jahutus võimaldab kasutada kuni 100 kW kiirlaadijaid ja suurendada seeläbi sõiduulatust ning pikendada akude efektiivset kasutusiga. Avaliku kiirlaadijaga saab 30 minutiga laadida kuni 80 protsenti e-Rifteri akust.

Tavaline käigukast on asendatud e-Toggle käiguvahetuslülitiga. Klahv„B“ aktiveerib intensiivsema pidurdusrežiimi, mis lülitub sisse, kui gaasipedaal on vabastatud ja tänu millele on võimalik pikendada sõiduulatust. Vaikimisi seadeks on leebe regeneratiivne pidurdus, mille tunnetus ei erine sisepõlemismootoriga autost.

ECO-sõidurežiim on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus, Normal-sõidurežiim on optimaalne igapäevaseks kasutamiseks ja

Power-režiim pakub suuremat võimsust ja paremat kiirendust.

 Uuenenud Peugeot i-Cockpit
Peugeot i-Cockpiti näidikutepaneeli infovoog on kohandatud elektriautole sobivaks.

Põhinäidik kuvab erinevate sõidurežiimide energia hetkekulu ning keskekraan võimaldab jälgida energiavoogu, laadimist, läbitud kilometraaži ja muid olulisi parameetreid.

Eraldi skaalad näitavad, kui palju energiat kulub kabiini temperatuurile (soojendamiseks või jahutamiseks) ning akude laetuse taset.

Nutitelefoni ekraanipilti saab kuvada uue Peugeot e-Rifteri keskekraanile kasutades MirrorScreeniga ühilduvaid Apple CarPlay või Android Auto rakendusi.

Eesrindlik ruumikus ja praktilisus
e-Rifter on varustatud uusimate Peugeot juhiabisüsteemidega ning sõltuvalt varustustasemest on autol võtmeta sisenemine ja käivitus, viieastmeline veojõukontroll, mäkketõusu abi, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatusfunktsioon, automaatne hädapidurdus, liiklusmärgituvastus, haagise stabiilsuskontroll jpm.

Mõlemasse versiooni – 4,4 m pikkusesse põhimudelisse ja 4,75 m pika kerega versiooni saab paigaldada valikuliselt viis või seitse istet.

Teises istmereas on kõik kolm istet eraldi seadistatavad ja tänu ISOFIX kinnitustele saab kõikidele istmetele paigaldada mugavalt näiteks laste turvatoolid. Istmeid saab ka lihtsalt põrandasse kokku klappida, kasutades selleks „Magic Flat“ funktsiooni. L2 versiooni kolmanda istmerea kaks eraldi istet on nihutatavad ja eemaldatavad kohanemaks kõigi olukordadega ja vajadusel eelistamaks pakiruumi mahtu või reisijate põlveruumi.

Peugeot e-Rifter jõuab Eestisse 2021. aasta lõpus.