Uus Peugeot Partner

Uus Peugeot Partner

Uus Partner on loodud erineva tegevusvaldkonna kasutajaid silmas pidades, pakkudes enneolematut praktilisust, mugavus, turvalisust ja vastupidavust. Lisaks on uue Partneri puhul veelgi rohkem mõeldud just juhile ja sõidumugavusele.

Uue põlvkonna Peugeot Partneri juhikoht i-Cockpit viib sõidumugavuse täiesti uuele tasemele. Lisandunud on mitmed kaasaegsed juhiabisüsteemid, mida ei ole enne tarbesõidukitele pakutud. Tegemist on ergonoomilise ja kompaktse rooli, head-up näidikutebloki ning 8“ puuteekraani kooslusega, mis teeb sõitmise ja kasutamise oluliselt mugavamaks ning turvalisemaks. Uue Peugeot Partneri interjöör on kvaliteetne, viimistlus on igas aspektis võrdne sõiduauto omaga. See on varustatud tipptehnoloogiaga, mis tagab mugava, intuitiivse ja ohutu sõidukogemuse.

Uus Partner pakub kaasaegsetele sõiduautodele omaseid mugavus-ja ohutusvarustusi, kuid esmakordselt tarbesõidukitest pakutakse Surround View ehk taha- ja külgvaatekaameraid, mis ei jäta juhil manööverdades ühtegi pimedat nurka, ning Overload Alert süsteemi, mis aitab vältida kauba ülekoormust laadimisel.

Uue Peugeot Partneri varustus ja juhiabisüsteemid on muljetavaldavad ning segmendis ainulaadsed. Sõiduautoga võrreldava varustuse nimekirjast leiab muuhulgas:

  • elektriline käsipidur
  • adaptiivne püsikiirusehoidja koos peatumisfunktsiooniga
  • kiiruspiirangumärkide tuvastus
  • aktiivne sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem
  • juhi tähelepanu hoiatussüsteem
  • automaatne hädapidurdus süsteem
  • haagise stabiilsuskontrollisüsteem
  • automaatselt ümberlülituvad lähi/kaugtuled
  • tagumine 180 kraadi parkimiskaamera
  • pimenurga jälgimissüsteem
  • võtmeta sisenemine ja käivitus.

Suur 8“ puuteekraan koos 3D navigatsioonisüsteemiga tagab ka reaalajas saadaval oleva liiklusinfo ja näiteks lähimate tanklate asukoha. Telefoni ühendamiseks autoga on mitu võimalust: Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto ning MirrorLink. Lisaks saab ühendada ka kaks USB mälupulka.

Kasutaja ohutuse suurendamiseks saab lähiajal täiendada 3D navigatsiooni ka Peugeot Connected Serviceteenustega, mis võimaldab õnnetusjuhtumi korral SOS signaali saatmist, sõiduki asukoha positsioneerimist ja ühendada teiste abiteenustega. Connected Pack süsteem hõlbustab aga teie igapäevast kasutamist ja aitab sõidukit hooldada õigeaegselt, jälgida kütusekulu ja analüüsida marsruute. Need uudsed lahendused on eeskätt mõeldud autopargi halduritele, kes otsivad alati suuremat efektiivsust ja optimeerimist.

Väikekaubiku 4,4m pikkuse kere (L1 versioon) juures saab autosse paigutada kuni 1,81m pikkuseid esemeid. Kaubaruumi suurus on vahemikus 3,3m3  kuni 3,8 molenevalt versioonist, mis on piisav kahe euroaluse mahutamiseks. Pikema kerega L2 versiooni pikkus on 4,75m (+35cm), millega saab vedada kuni 2,16m pikkuseid esemeid ning kaubaruumi mahuks on vastavalt 3,9m3 kuni 4,4 m3. Palju erinevaid nutikaid panipaiku on autos kuni 113 liitrit, lisaks kompaktne kirjutuslaud, kaks kindalaegast, millest üks on varustatud laadimispesaga ja mahutab isegi kuni 15-tollise sülearvuti. Uudse lahendusena on kasutusel Bag-in (ülevalt alla avanev) kaasreisija turvapadi, et vabastada ruumi armatuuri panipaikade tarvis.

Uus Partner on saadaval kas kahe või kolme kohalisena, lisaks on saadaval Multiflex iste, mis võimaldab parempoolse istme üles klappida pikkade esemete vedamiseks. Uus Partner on ehitatud EMP2 platvormile, mis annab hea manööverdusvõime ja väiksema pöörderaadiuse (10,82m L1 ja 11,43m L2 puhul). Auto kandevõime on üks segmendi parimaid – 650kg kuni 1000kg ning seda mõlema kerepikkuse juures.

Kaubaruumi on lihtne ja mugav kasutada tänu LED valgustusele, mitmetele kinnitusaasadele ja 12V piskule. Valikus on kas laialt avanevad uksed (2/3 – 1/2) või üles avanev tagaluuk. Lisaks on saadaval ka katuseluuk pikemate esemete transportimiseks.

Erinevaid maastikule mõeldud versioone tuleb mitu, millest olulisemad uuendused on raskema maastiku läbimiseks mõeldud Advanced Grip Control koos tõstetud kliirensi ja Mud&Snow rehvidega. Samuti saab uus Partner valikusse Dangeli 4X4 versiooni.

Uue Partneri valikus on kaks bensiinimootorit võimsusega 110 ja 130 hobujõudu, lisaks kolm diiselmootorit 75, 100 ja 130 hobujõudu, mida kombineeritakse vastavalt 5- ja 6-käigulise manuaal käigukastiga või 8-käigulise automaatkäigukastiga. Kõik mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ja on madala kütusekuluga.

PureTech bensiinimootorid:

  • PureTech 130hj koos 8-käuigulise automaat käigukastiga EAT8
  • PureTech 110hj koos 6-käigulise manuaal käigukastiga

BlueHDi diiselmootorid:

  • BlueHDi 130hj koos 6-käuigulise manuaal käigukastiga või koos 8-käuigulise automaat käigukastiga EAT8
  • BlueHDi 100hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga
  • BlueHDi 75hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga

Uus Peugeot Partner jõuab meie turul müügile käesoleva aasta lõpust.

Uuemõisa Autokeskuse käsipesula

  • Šampoonipesu
  • Pigileotuspesu
  • Salongi kuivpuhastus
  • Püsivaha –  Vahatamine lisab värvkattele läiget, Peidab väiksemad kriimud, Hoiab auto väliselt kauem puhtana, Kaitseb soolade, pigi ja metallide poolt põhjustatud rooste ja kahjustuste eest, Kaitseb linnu väljaheidete söövitava toime eest, Täidab mikrokahjustused.

Uuemõisa Autokeskuse pesula – Tallinna mnt 78, Uuemõisa

Broneeri autopesu aeg

Peugeot tutvustas 8-käigulist automaatkäigukasti

Pärast pikka koostööd Jaapani ettevõttega Aisin tutvustab Peugeot uuendust – 8-käigulist automaatkäigukasti EAT8. See on uhiuus agregaat, millel ei ole midagi ühist vana 6-käigulise automaatkäigukastiga ja mis pakub veel sujuvamat käiguvahetust, sõidurõõmu ja mootori efektiivsust.

Eesmärgiks on kütusesäästlikkus

Juba täna paigaldatakse uut käigukasti mitmele Peugeot mudelile: koos kahe erineva diiselmootoriga (130 hj ja 180 hj) ning kolme eri võimsusega bensiinimootoriga (130 hj, 180 hj, 225 hj) sõidukile.

Kaheksakäiguline ülekanne on mugavam, tagab sujuvama sõidu ja sõiduentusiastid saavad käike vahetada rooli taha paigaldatud hoobade abil. Auto aeglustamisel lubab EAT8 aktiveerida Stop&Start süsteemi kiirusel alla 20 km/h (2,0 BlueHDI 180 mootori korral, teiste mootorite korral – 3 km/h), liikuma hakates, sõltuvalt ümbritsevastest tingimustest, aga alustada sõitu 1., 2. või 3. käiguga. Näiteks ei pea allamäge asendist lülitama sisse esimest käiku, auto hakkab liikuma ka teise või kolmandaga.

8-käiguline automaatkäigukast on kohandatud uuele reaalse sõidu WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) kütusekulu testitsüklile ja vastavalt tootja arvutustele võimaldab vähendada auto kütusekulu kuni 5 protsenti.

Üks autotööstuse turu uuendustest, mille rakendamisel saavad autojuhid märkimisväärse kokkuhoiu – Free Wheeling süsteem – aktiveeritakse ECO-nupuga keskkonsoolil. Kui sõidu ajal ei puutu juht gaasi- ega piduripedaali, lülitatakse sõidukis sisse automaatselt neutraalne käik. Nii võimaldab see sõita vabakäigul pikka aega ja vältida kiiret aeglustumist mootoriga pidurdamise korral.

Oluline pole mitte number, vaid ühilduvus

Autotootjad ei suurenda käikude arvu automaatkäigukastidel mitte niisama. Selle põhjuseks on Euroopa Liidu keskkonna-alaste nõuete karmistamine, mille täielikku mõju saab tunda alates 2020. aastast, mil ei tohi autotootja poolt müüdava sõiduki keskmised CO2 heitkogused enam ületada 95 g/km.

Sõiduki CO2 heitkoguseid saab vähendada väga lihtsalt – paigaldades madala võimsusega mootor. Kuid vaevalt jäävad sellega rahule kliendid. Seetõttu investeerivad tootjad mitte ainult uusimatesse mootorite ja väljalaskesüsteemide tehnoloogiatesse ja kere aerodünaamikasse, vaid ka käigukastidesse. Üks võimalus vähendada mootori kütusekulu on nimelt suurendada käikude arvu.

See ei tähenda, et rohkem on parem – täna on turul ka 9- ja isegi 10-käigulised käigukastid, kuid see ei tähenda, et need on paremad kui 8-käigulised. Lihtsalt suurema käikude arvu korral on inseneridel lihtsam valida kõige tõhusamad ülekandekiirused, mis määravad kogu sõidu efektiivsuse. Uusimates käigukastides lülitatakse käigud ümber hetkega ja kogu protsess on tuntav minimaalse aja jooksul, seetõttu ei mõjuta suurem käikude arv sõidu nautimist.

Vastupidi, tänu aina täiustatavatele tehnoloogiatele ja käikude aina sujuvamale ümberlülitamisele, on sõidu nautimine vaid suurenemas. Seega määrab tõsiasja, et auto on ökonoomne ja selle juhtimine nauditav, mitte ainult käigukasti käikude arv, vaid ka selle ühilduvus mootoriga ning selle duo sobivus konkreetsele sõidukile.

Kaks kasti – erinevad mootorid

Puuduvad universaalsed käigukastid, mis sobivad kõigile mootoritele, seetõttu esitles Peugeot korraga kaht 8-käigulise käigukasti tüüpi. Üks neist sobib kokku võimsa 2,0 BlueHDI 180 diiselmootoriga ja teine – kõigi ülejäänud madalama pöördemomendiga mootoritega.

AMN8 nimeline ülekanne on võimeline toime tulema pöördemomendiga kuni 400 Nm, 200 kW võimsuse ning 5200 p/min arvuga. Käigukast kaalub 97,5 kg (1,5 kg rohkem kui eelmised EAT6 käigukastid võimsamate mootoritega).

ATN8 käigukast paigaldatakse koos kuni 330 Nm ning kuni 200 kW mootoritega ja maksimaalsed selle talutavad mootori pöörded on 7000 p/min. Käigukast kaalub 87,5 kg (3 kg rohkem kui eelmine sarnaste parameetritega EAT6).

Aasta parima mootori tiitli võitis Peugeot PureTech turbo-bensiinimootor

Taas jagati „Engine of the Year “ auhinnagaalal Stuttgartis, Saksamaal aasta mootorite tiitleid. Juba neljandat aastat järjest tunnistas rahvusvaheline autoajakirjanike žürii 1 kuni 1,4 liitriliste bensiinimootorite kategoorias parimaks Peugeot PureTech 1,2-liitrise ja kolmesilindrilise turbomootori.

Groupe PSA on esitanud 210 patendiavaldust oma kolmsilindrilise bensiinimootori perekonnale. Uue põlvkonna PureTech mootoril on parandatud jõudlust, kütusekulu ja tõhusust. Kütusekulu vähenes 4% võrreldes eelmise põlvkonnaga, mootori reaktsiooniaeg on paranenud tänu turbolaaduri töö optimeerimisele. Tahkete osade filtri (GPF) lisamisega vähendati neid heitmeid 75% ning täideti 2020. aastal kehtima hakkavad EL nõuded juba kolm aastat varem.

Uue põlvkonna PureTech mootorid võeti kasutusele uue Peugeot 308 turuletulekuga 2017. aasta sügisel. Jõuallikad on saadaval 110- ja 130-hobujõulise versioonina ning on kasutusel Peugeot 208, 308, 2008, 3008 ja 5008 mudelitel ning teistel PSA grupi autodel.

Hetkel toodetakse mootorit Prantsusmaa ja Hiina tehastes, kuid 2019. aastal hakatakse mootorit tootma ka Poolas ning 2020. aastal Hungaris.

Parima mootori valikul hinnatakse erinevaid kriteeriume nagu kütusekulu, sujuvus, jõudlus, müratase ja sõidumugavus. Mootorit kiidetakse jõudluse poolest ja seda just madalatel pööretel. PureTech mootorite pidev arendamine on võimaldanud Peugeot’l tõusta Euroopas CO2 emissiooni liidripositsioonile ning taganud kõige väiksema kütusekulu mitmes autosegmendis.

Aasta mootori auhinda annab välja Suurbritannia ajakiri Engine Technology International. Žürii koosneb 32 riigi 58 ajakirjanikust.

Uus Peugeot 508 SW

Vaid mõni kuu pärast uue 508 avalikustamist tutvustab Peugeot mudeli universaalkerega versiooni 508 SW. Sarnaselt kupee-sedaaniga on ka siin tehtud põhjalikke muudatusi. Uue auto disainimisel on võetud inspiratsiooniks „shooting brake“ kerekuju ehk tegemist on selgelt sportlikuma universaaliga.

Silmapaistev disain

508 SW on saanud omale radikaalse disaini – madala siluetiga, sportlik ja võib isegi öelda kupeelik universaal. Agressiivne esiosa ja LED päevatulede vertikaalne valgussignatuur koos täis LED esituledega ning horisontaalse iluvõrega tagavad uuele 508 SW-le eksklusiivse identiteedi. Madalad küljeaknad ning aknaraamideta uksed lisavad sportlikku elegantsi. Tagaosa on kaasaegne ja jõuline, mida rõhutab must tuledepaneel koos adaptiivsete 3D LED tagatuledega.

Kõik kokku moodustab täiusliku tasakaalu sportliku elegantsi ja praktilisuse vahel, pakkudes samas ruumikat salongi reisijatele ning mahukat ja kergelt ligipääsetavat pagasiruumi.

Peugeot i-Cockpit® salong

Uus 508 SW on varustatud originaalse Peugeot i-Cockpit juhikeskonnaga, mille olulised komponendid on kompaktne rool, 10“ kõrgresolutsiooniga puutetundlik ekraan ja 12,3“ digitaalekraaniga head-up näidikuteplokk. Märksõnadeks on kvaliteet ning läbimõeldud funktsionaalsus.

Salongimaterjalide ja polsterduse valikus kasutatakse täis- või Nappa nahka, satiin-kroomi, musta lakki, Alcatara’t ja ehedat puitu. Uue 508 juhiistmele on omistatud silmapaistva ergonoomika ja seadistusvõimaluste eest AGR (Aktion für Gesunder Rücken) märgis. Valikus on esiistmete elektriline seadistamine ning 8-punktiga pneumaatiline massaažisüsteem. Tagumiste istmete seljatuge saab langetada 27 kraadini ning reisijad saavad nautida vaadet läbi suure klaasist panoraamkatuseluugi.

Suurt rõhku on pandud erinevate panipaikade välja töötamiseks, mille tulemusena mahuvad kindalakasse kaks 1,5-liitrist pudelit ja uksetaskutesse 1-liitrised pudelid, lisaks kaks topsihoidjat keskkonsoolis ja jahutusega 6,4-liitrine keskkonsooli laegas. Uudse lahendusena asub keskkonsooli all veel üks panipaik, mis sõltuvalt versioonist on ühtlasi ka juhtmevaba telefoni laadija asukohaks.

Pakiruumi suurus, pagasikate suletud asendis, on 530 liitrit. Kui aga tagumised istmed alla klappida (kahes osas 1/3 ja 2/3) moodustub sileda põrandaga pakiruum kogumahutavusega 1780 liitrit. Elektriajamiga tagaluuki on võimalik avada nii puldist kui jalaviipega ilma käsi kasutama. Laadimise teeb lihtsaks madal lävepakk, mis on kõigest 63,5 cm maapinnast.

Tipptasemel tehnoloogia ja turvalisus

Uus Peugeot 508 SW pakub laia valikut viimase põlvkonna juhiabisüsteeme, mis vastavad üha nõudlikumate klientide soovidele ning EuroNCAP turvalisuse kriteeriumitele:

  • Infrapuna öövaatlusseade NightVision (omas klassis esimesena)
  • Automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijaid ja jalgrattureid kiirusel kuni 140 km/h ja kokkupõrkeohu hoiatus
  • Aktiivne sõiduraja hoidmise süsteem
  • Juhi tähelepanu hajumise hoiatus
  • Automaatne lähi- ja kaugtulede lülitus
  • Laiendatud liiklusmärkide tuvastus – lisaks kiirusepiirangutele ka STOP märgi ja ühesuunalise tee märgi kuvamine juhile.
  • Adaptiivne püsikiirusehoidja koos automaatse peatumise ja startimise funktsiooniga
  • Aktiivne pimenurga jälgimise süsteem
  • Visiopark2 – 360 kraadi kaamera
  • Täiustatud automaatne parkimissüsteem

Unikaalne sõiduelamus

Erakordne sõiduelamus on Peugeot DNA lahutamatu osa. Peenhäälestatud vedrustus vastavalt mootorile, uue põlvkonna EMP2 platvorm ja selle dünaamilised omadused teevad 508 SW’st samal ajal mugava ja hästi juhitava auto. Uus mudel on eelkäijast oluliselt kergem (-70kg) ning jäigema kerega, mis tagab auto parema stabiilsuse ning juhitavuse. Lisaks on võimalik seadistada auto vedrustust ja dünaamikat valides nelja erineva sõidurežiimi vahel (ECO / Sport / Comfort / Normal). Uus mitmikhoobadega tagavedrustus koos elektriliselt juhitava vedrustusega Active Suspension Control tagavad täpsema juhitavuse kui ka mugavama sõidu ebatasaste teede korral.

Efektiivsed ja jõulised mootorid

Uus PEUGEOT 508 SW on saadaval uue põlvkonna PureTech ja BlueHDi mootoritega, mis on võimsad ja samas oma klassi ühed ökonoomseimad. Ühtlasi on uus 508 esimene mudel, mida pakutakse meie turul vaid 8-käigulise automaatkäigukastiga.

Kaks bensiinimootorit:
– PureTech 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast
– PureTech 225hj / 8-käiguline automaatkäigukast (saadaval ainult GT-versioonil)

Kaks diiselmootorit:
– BlueHDi 130hj / 8-käiguline automaatkäigukast
– BlueHDi 160hj / 8-käiguline automaatkäigukast
– BlueHDi 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast

Kõik mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ning on segmendi madalaimate CO2 päästudega.

ECO-režiimis lülitatakse automaatkäigukastiga ühendatud PureTech bensiinimootor automaatselt vabakäigu režiimi. Funktsioon on saadaval kiirusel 25 kuni 130 km/h, kui tingimused seda võimaldavad. Juhi jaoks märkamatu funktsioon vähendab käigukasti sisemist hõõrdumist ja seeläbi kütusekulu umbes 3% võrra.

2019. aasta teises pooles lisandub valikusse pistikuhübriid, mille sõiduulatus elektri jõul on kuni 50 km. Akud paigaldatakse tagumise istme alla, et säilitada pagasiruumi suurus.

Uut Peugeot 508 SW’d hakatakse tootma Mulhouse tehases Prantsusmaal.

Auto esmaesitlus toimub Pariisi autonäitusel septembris ning müügile jõuab uus mudel Eestis 2019. aasta alguses.

Lihula kevadlaat 2018

27. Mail toimub Lihulas iga-aastane kevadlaat, kus oleme kohal ka meie. Kõigile huvilistele parimad pakkumised ja proovisõidud: Peugeot 308 SW, Peugeot Partner, uus 7-kohaline linnamaastur Peugeot 5008.

Kohtume Lihulas!

25. ja 26. aprillil proovisõidupäevad

Proovisõidupäevad 25. ja 26. aprillil Uuemõisa Autokeskuses

  • Proovisõidud (Peugeot 308, Peugeot 5008, Peugeot Partner)
  • Parimad pakkumised
  • TIKI haagised
  • Rehvid -15% soodsamalt
  • Klaasipuhastid -15% soodsamalt (Klaasipuhastite paigaldus tasuta)
  • Salongiautode eripakkumised

Kõikide proovisõitjate vahel loosime välja auhinna, milleks on 50 € kinkekaart omal vabal valikul.

Uuemõisa Autokeskus
Tallinna mnt. 78, Haapsalu
Info: + 372 50 81 185
myyk@uak.ee
www.uak.ee

7 aastat garantiid läbisõidupiiranguta

Alates 1. aprillist kehtib Hyundai i30 mudeliperekonnale 7 aastat garantiid ilma läbisõidupiiranguta. 

Hyundai garantii on turu kõige laiaulatuslikum – 5 aastat ilma läbisõidupiiranguta. Nüüd annab Hyundai aga oma i30 mudeliseeriale koguni 7-aastase garantii – endiselt ilma läbisõidupiiranguta. See on selgelt turu parim garantii, olles parem kõigi konkurentide garantiitingimustest. Pikendatud garantii kehtib alates 01.04.2018 registreeritud i30-mudeliseeria autodele.

Uus Peugeot 508 – radikaalne sedaan

Uus PEUGEOT 508 on teinud läbi radikaalse mudeliuuenduse, muutudes traditsioonilisest 4-ukselisest sedaanist 5-ukseliseks kupee-sedaaniks. Uus 508 on oma eelkäijast kompaktsem, samas laiem ning madalam. Uus välisdisain on teravam ja jõulisem ning auto interjöörist leiab uue põlvkonna Peugeot i-Cockpit® juhikoha. Uue mudeli puhul on seatud eesmärgiks pakkuda segmendi paremikku kuuluvaid uusi mootoreid, teelpüsivust ja loendamatuid tehnoloogilisi juhiabisid.

Julge disain

Uue Peugeot 508 aerodünaamilised jooned meenutavad kupeed, mida rõhutab madal (vaid 1,40 m kõrge) ja laugelt langev katusejoon ning mis on enamasti omane premiumklassi mudelitele. Madalad küljeaknad ning aknaraamideta uksed lisavad elegantsi ja rõhutavad kupeelikku iseloomu. Auto esiosa on muljetavaldav, isegi agressiivne, paistes silma täis-LED esitulede ja nende vahele jääva iluvõrega, mis on saanud inspiratsiooni brändi viimasest ideeautost Peugeot Instinct. LED päevatulede vertikaalne valgussignatuur annab uuele 508-le eksklusiivse identiteedi. Lõvi küüniseid imiteerivaid LED tagatulesid raamib läikiv must paneel, mis iseloomustab Peugeot uusimaid mudeleid. Lai panoraam-katuseluuk avaneb spoiler-stiilis.

Kuigi väljast paistab pagasiluuk väike, peidab see endas 487 liitrise pagasiruumi.

Uudne Peugeot i-Cockpit® salong

Uude Peugeot 508 salongi istumine on nagu teise maailma sisenemine, märksõnadeks on kvaliteet ja originaalsus. Peugeot i-Cockpit® olulised komponendid on:

  • kompaktne rool
  • 10″ puutetundlik ekraan
  • 12,3″ digitaalekraanigahead-upnäidikuteplokk

Täielikult konfigureeritav näidikutebloki ekraan on paigutatud roolist kõrgemale, kogu juhile vajalik info on pidevalt juhi vaateväljas. Suur puutetundlik ekraan on integreeritud armatuurlaua keskele, ekraani alla on paigutatud kiirvaliku nupud, mis lihtsustavad menüü valikute otseteed põhifunktsioonidele: raadio, kliimaseade, navigatsioon, auto seaded, telefon, mobiilirakendused ja i-Cockpit Amplify. See pakub kahte võimalikku salongi olustikku, üks neist dünaamilise sõidustiili „Boost” ning teine rahuliku ja mugava kulgemise kogemiseks „Relax”.Mõlemaid olustikke saab seadistada ja pakkuda seeläbi nii juhile kui ka reisijatele personaalset ja unikaalset sõiduelamust. Lisaks on võimalik seadistada auto vedrustust ja dünaamikat valides nelja erineva sõidurežiimi vahel (ECO / Sport / Comfort / Normal).

Salongimaterjalide ja polsterduse valikus kasutatakse täis- või Nappa nahka, satiin-kroomi, musta lakki, Alcatara’t ja ehedat puitu. Uue 508 juhiistmele on omistatud silmapaistva ergonoomika ja seadistusvõimaluste eest AGR (Aktion für Gesunder Rücken) märgis. Valikus on esiistmete elektriline seadistamine ning 8-punktiga pneumaatiline massaažisüsteem.

Esmaklassiline kvaliteet ja mugavus

Tänu uuele EMP2 platvormile ja selle dünaamilistele omadustele saavutab uus Peugeot 508 hea tasakaalu mugavuse ja juhitavuse vahel. Vedrustus on häälestatud vastavalt mudeli jõuallikate valikule, et tagada maksimaalne sõidunauding. Keredetailide ühendamisel on lisaks keevitusele kasutatud spetsiaalset liimainet, mis tagab auto jäikuse ning pika eluea. Võrreldes eelkäijaga on auto 70kg kergem.

Reisijate mugavust suurendavad arvukad panipaigad, kogumahutavusega 32 liitrit ning kõikvõimalike nutiseadmete laadimiseks on 4 USB pistikut ja 12V pistik keskkonsoolis ning pagasiruumis. Loomulikult ei puudu autost ka Apple Carplay, Android Auto ja Mirror Link ühendused, lisaks juhtmevaba telefoni laadimine ja 3D navigatsioon. Kvaliteetse helisüsteemi eest kannab hoolt akustikafirma Focal®.

Uuel 508 on kasutusel hulganisti juhiabisüsteeme mis vastavad tänapäeva nõudlike klientide ootustele ning kõige uuematele EuroNCAP kriteeriumitele:

  • Infrapuna öövaatlusseade NightVision (omas klassis esimesena)
  • Automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijaid ja jalgrattureid kiirusel kuni 140 km/h ja kokkupõrkeohu hoiatus
  • Aktiivne sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem
  • Sõidurajal hoidmise abi
  • Juhi tähelepanu hajumise hoiatus
  • Automaatne lähi- ja kaugtulede lülitus
  • Kiiruspiirangumärkide tuvastus koos piirkiiruse soovitusega
  • Liiklusmärkide tuvastus – STOP märk ja ühesuunalise tee märk
  • Adaptiivne püsikiirusehoidja koos peatumise funktsiooniga
  • Aktiivne pimenurga jälgimise süsteem
  • Visiopark2 – 360 kraadi kaamera
  • Täiustatud automaatne parkimissüsteem
  • Peugeot Connect SOS & Assistance hädaabi teavitussüsteem

Öövaatlusseade kasutab infrapunakaamerat ja tuvastab auto ees olevad elusolendid pimedas või halva nähtavusega tingimustes, 200-250m kaugusel.

Uus mitmikhoobadega tagavedrustus koos elektriliselt juhitava vedrustusega Active Suspension Control tagavad täpsema juhitavuse ja mugavama sõidu ebatasaste teede korral.

Efektiivsed ja jõulised mootorid

Valikus on kaks täiesti uut 1.6 PureTech bensiinimootorit:

– PureTech 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 5,4 l/100km

– PureTech 225hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 5,6 l/100km (saadaval ainult GT-versioonil)

Lisaks uued 1.5 ja 2.0 BlueHDi diiselmootorid:

– BlueHDi 130hj / 6-käiguline manuaalkäigukast / keskmine kütusekulu 3,8 l/100km

– BlueHDi 130hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 3,7 l/100km

– BlueHDi 160hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 4,5 l/100km

– BlueHDi 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 4,7 l/100km

Kõik uued mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ning on segmendi madalaimate CO2 päästudega. Näiteks 180 hobujõulise PureTech koos 8-käigulise automaatkastiga versioonil on CO2 pääst 123g/100km ja BlueHDi 130 koos 8-käigulise automaatkäigukastiga on CO2 pääst kõigest 98g/100km.

Uut Peugeot 508’t hakatakse tootma Mulhouse tehases Pransusmaal. Auto esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel märtsis ning müügile jõuab uus mudel Eestis aasta lõpus.

UUS PEUGEOT RIFTER

UUS PEUGEOT RIFTER – rohkem kui lihtsalt nimi

Uus Peugeot RIFTER pole eelkäija Partneriga võrreldes muutunud vaid nime poolest, vaid kogu mudeli disain ning funktsionaalsus on viidud uuele tasemele, tagamaks parimat kasutusmugavust nii linnas kui raskemates teeoludes. Lisaks on uus mudel varustatud Peugeot i-Cockpit® juhikohaga, mis on tuttav brändi teistelt uudismudelitelt.

Uuele platvormile ehitatud PEUGEOT RIFTER on vastupidav, mitmekülgne ja praktiline auto, mis on saadaval kahes kerepikkuses, 5- või 7- kohalisena. Samuti on valikusse lisandunud palju uue põlvkonna tehnoloogiaid ja tõhusaid mootoreid.

Võimas ja isikupärane

Peugeot Rifteri disain on elegantselt jõuline, mida rõhutab mudeli esiosa koos uudsete esitulede ja vertikaalse iluvõrega. Esitulede LED valgussignatuur muudab esiosa isikupäraseks ning tagatuled on traditsiooniliselt inspireeritud lõvi kolmest küünisejäljest.

Uue Rifteri isikupära lisavad erinevad keredetailid, mis on mõjutatud maasturlikest omadustest: kõrge kliirens, suured rattad ning laiendid porikoobastel ja pampritel.

Suurema seltskonna või mahukama pagasi tarvis on nüüd saadaval ka Rifteri pikem versioon, mis lisab kerepikkusele +35cm. Ning neile, kes soovivad stiilsemat ja eristuvat välimust on saadaval GT-Line tippversioon.

Peugeot juhikoht  i-Cockpit® on harmooniline ja kaasaegne, kasutusel on uudne tehnoloogia ja kõrge viimistluskvaliteet. Juhikohta iseloomustavad kompaktne rool, 8-tolline puuteekraan ja kõrgele tõstetud näidikuteplokk, mis on pidevalt juhi vaateväljas.

Looduses liiklemisele aitavad kaasa täiustatud veojõukontrolli Advanced Grip Control režiimid (tavaline, lumi, muda, liiv, ESP väljas), spetsiaalsed Mud & Snow rehvid ja mäestlaskumise abifunktsioon. Koostöös maastikule mõeldud eriversioonide tootjaga Dangel pakutakse ka nelikveolist versiooni.

Ökonoomsed ja samas jõulised mootorid

Uue Rifteri valikus on kaks bensiinimootorit võimsusega 110 ja 130 hobujõudu, lisaks kolm diiselmootorit 75, 100 ja 130 hobujõudu, mida kombineeritakse vastavalt 5- ja 6-käigulise manuaal käigukastiga või 8-käigulise automaatkäigukastiga. Kõik mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ja on madala kütusekuluga.

1.2 liitrised PureTech bensiinimootorid:

  • PureTech 130hj koos 8-käuigulise automaat käigukastiga EAT8
  • PureTech 110hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga

Uus PureTech 130 mootor omab lisaks tahkete osakeste filtrit vähendamaks CO2 heitmeid.

Valikus on kolm 1.5 BlueHDi diiselmootorit:

  • BlueHDi 130hj koos 6-käuigulise manuaal käigukastiga või koos 8-käuigulise automaat käigukastiga EAT8
  • BlueHDi 100hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga
  • BlueHDi 75hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga

Parim tehnoloogia

Igapäevaelu vajaduste katmiseks saab Rifter kaasa Peugeot uusimaid tehnoloogiad, mis on segmendis esmakordsed:

  • elektriline käsipidur
  • adaptiivne püsikiirusehoidja koos peatumisfunktsiooniga
  • kiiruspiirangumärkide tuvastus
  • aktiivne sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem
  • juhi tähelepanu hoiatus
  • automaatne hädapidurdus süsteem
  • haagise stabiilsuskontrollisüsteem
  • automaatselt ümberlülituvad lähi/kaugtuled
  • tagumine 180 kraadi parkimiskaamera
  • pimenurga jälgimissüsteem
  • võtmeta sisenemine ja käivitus.

Autoga hoiab sind ühenduses suur 8“ puuteekraan, 3D navigatsioon, Bluetooth ühendus, kaks USB pesa, juhtmeta telefoni laadimine ning Apple Carplay, Android Auto ja Mirror Link ühilduvus.

Nutikas funktsionaalsus

Uus Rifter on saadaval kahe kerepikkusega: 4,40 m ja 4,75 m. 5- ja 7-kohalised versioonid on saadaval mõlema kerepikkusega.
Teise rea istmed võimaldavad kõik kinnitada laste istet ning tänu Magic Flat süsteemile saab istmed alla klappida. Pikemal versioonil on võimalik kolmanda rea istmeid liigutada edasi-tagasi või hoopis välja tõsta. Kõrvalistuja iste on samuti kokku klapitav.
Pagasiruumi suurus jääb 775 ja 4000 liitri vahemikku, lisaks on autol palju nutikaid panipaiku, kogumahutavusega kuni 186 liitrit.
Ligipääsu teevad lihtsaks külgmised lükanduksed, suur tagaluuk koos eraldi avatava aknaga.
Uue Peugeot Rifteri esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel märtsis. Auto jõuab Eestis müügile 2018 aasta lõpus.
Uue Peugeot Rifteriga koos esitletakse Genfi autonäitusel ideeautot Rifter 4X4

Rifter 4X4 video: