Peugeot võidutses Dakari rallil

Pärast 8793 kilomeetri läbimist düünides, mägistel ja kivistel radadel läbi Peruu, Boliivia ja Argentina, selgusid 20. jaanuaril tänavuse Dakari ralli võitjad. Autode arvestuses saavutasid esikoha Carlos Sainz – Lucas Cruz.

Neljakümnenda Dakari maratonralli võitsid hispaanlased Carlos Sainz – Lucas Cruz (Peugeot 3008DKR Maxi).

Dakari 2018 lõpptulemus

1. Carlos Sainz – Lucas Cruz (Peugeot 3008 DKR Maxi) 49:16:18
2. Nasser Al Attiyah – Matthieu Baumel (Toyota 4WD Hilux) +43:40
3. Giniel de Villiers – Dirk von Zitzewitz (Toyota 4WD Hilux) +1:16:41
4. Stéphane Peterhansel – Jean-Paul Cottret (Peugeot 3008DKR Maxi) +1:25:29
5. Jakub Przygonski – Tom Colsoul (Mini 4WD) +2:45:24
6. Khalid Al Qassimi – Xavier Panseri (Peugeot 3008DKR) +4:20:58
7. Martin Prokop – Jan Tomanek (Ford F150 Evo) +7:20:49
8. Peter van Merksteijn – Maciej Marton (Toyota Hilux) +7:41:28
9. Sebastian Halpern – Edu Pulenta (Toyota Hilux) +9:08:10
10. Lucio Alvarez – Robert Howie (Toyota Hilux) +9:18:46

Uuemõisa Autokeskus Baltikumi parim.

Meil on hea meel teatada, et Uuemõisa Autokeskus valiti taas Baltikumi B-grupi parimaks Peugeot teeninuseks järelturunduse ja tehnilise kompententsi osas. B-grupi arvestuses ehk väiksematest Peugeot teenindusest oli konkurentsis kokku 13 ettevõtet Eestist, Lätist ja Leedust, kellest parimaks osutus Uuemõisa Autokeskus. Hinnati erinevaid teadmisi teenuse kvaliteedist, müügist, turundusest, garantiieeskirjade täitmisest jpm. Lisaks Uuemõisa Autokeskusele kuulusid esinelikusse veel kaks Läti ja üks Eesti esindus.

Uuemõisa Autokeskus sai Škoda ametlikuks teeninduspartneriks

Uuemõisa autokeskuse juhataja Jaan Melsas ja Škoda sõidukite maaletooja Auto 100 AS-i juhataja Janek Aavik kirjutasid alla lepingule, mis teeb Uuemõisa autokeskusest Škoda volitatud teeninduspartneri Läänemaal.

„Me oleme selleks valmistunud pikalt, ligi aasta. Eile sai leping lõpuks alla kirjutatud ja alustame nüüd ametliku esindajana Škodade müügijärgset teenindust,“ ütles Melsas.
Ettevõtte tegi selleks suure investeeringu, soetas diagnostikaseadmed ja eritööriistad ning õpetas välja töötajad.

Melsase sõnul on Škoda kliendid juba oodatud autokeskust külastama.

Haapsalu ja Läänemaa autoomanikele on tegemist väga hea uudisega, sest Melsase sõnul on Škoda väga populaarne ja müüginumbrid viimase paari aasta jooksul jõudsalt üles läinud.

„Škoda autod on väga kiire arengu teinud ning hinna ja kvaliteedi suhe on väga hästi paigas,“ rääkis Melsas Škoda müügiedu põhjustest.

Škodade remondivalmidus oli Uuemõisa autokeskuses olemas ka enne. Nüüd saab Uuemõisas aga Škodasid hooldada ja remontida ka sõiduki kehtiva garantii ajal ega pea selleks mujale Škoda esindusse sõitma. „Škoda omanikud saavad kõik oma probleemid nüüd koha peal lahendada,“ ütles Uuemõisa autokeskuse juhataja ja lisas, et oodatud on ka vanemate Škodade omanikud.

VÕIDA NÄDALAVAHETUSEKS PEUGEOT 5008!

  1.   Kampaania aeg ja korraldaja

1.1 Kampaania “Võida nädalavahetuseks Peugeot 5008!”, edaspidi ”Kampaania”, viiakse läbi Eesti Vabariigis perioodil 27.09.2017 kuni 05.10.2017(kaasa arvatud) ja seda korraldab Mediabrands Digital OÜ, edaspidi ”Korraldaja”.

1.2 Kampaanialäbiviimise kord on kehtestatud Korraldaja poolt käesolevates reeglites. Kõik Korraldaja otsused Kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile Kampaanias osalejatele kohustuslikud. Kampaanias võivad osaleda Eestis alaliselt elavad isikud, välja arvatud Korraldaja, Peugeot ametlike edasimüüjate ja KW Bruun Baltic OÜ töötajad.

  1.   Kampaanias osalemine ja auhinnad

2.1 Kampaanias osalemisega kinnitavad osalejad, et on tutvunud ning nõustunud kampaaniareeglite ja tingimustega.

2.2 Kampaanias osalemisega annavad osalejad oma nõusoleku peaauhinna võidu korral piltide avaldamisega Facebookis ja Peugeot kodulehel.

2.3 Kampaanias võivad osaleda kõik Eestis alaliselt elavad isikud.

2.4 Kampaanias osalemiseks tuleb kasutajal olla Peugeot Facebooki lehe fänn.

2.5 Kampaania auhinna loosimises saavad lisahääle need kasutajad, kes on liitunud Peugeot uudiskirjaga.

2.6 Kõikide osalejate vahel, kes on liitunud uusdiskirjaga ja on Peugeot Facebooki lehe fännid, loositakse välja auhind, milleks on Peugeot 5008 kasutusõigus.

2.7 Auhind antakse üle kokkulepitud Peugeot esinduses.

2.8 Auhindade võitjatega võetakse ühendust hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale loosimist. Kui Korraldajal või tema esindajal ei õnnestu võitjaga kontakti saada ja see ei ole tingitud Korraldaja süüst, ei vastuta Korraldaja võitja auhinna kätte andmata jätmise eest. Juhul, kui võitja loobub auhinnast, siis on Korraldajal õigus loosida uus võitja.

2.9  Võidetud auhinda ei asendata võitjatele rahalises vääringus või teist liiki auhindadega, kasutusõiguse kuupäevad ei kuulu muutmisele.

2.10 Auhindade andmisega seotud riiklikud maksud tasub Korraldaja seaduses sätestatud korras ja tähtaegadel.

2.11 Kampaania võitja nimi avalikustatakse 05.10.2017.

  1.   Muud tingimused

3.1  Korraldajal on õigus vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel Kampaania ühepoolselt katkestada, teavitades sellest viivitamatult Facebooki vahendusel või muudel viisidel.

3.2  Kõik pretensioonid Kampaania korraldamise või läbiviimise kohta tuleb saata Mediabrands Digitalile, e-mail: eva@mbd.ee

3.3  Kõik Kampaaniat puudutavad vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi seadusandluse alusel.

3.4  Kampaanias osalemisega annavad osalejad oma nõusoleku oma nimede ja kontaktandmete salvestamiseks ning kasutamiseks Kampaania Korraldaja või tema volitatud esindaja poolt nii käesoleva Kampaania raames kui ka tulevaste kampaaniate ning ürituste planeerimisel, organiseerimisel ning Kampaanias osalejate informeerimiseks sellistest kampaaniatest ja üritustest, aga ka muudeks Korraldaja reklaami ja turundusega seotud võimalikeks eesmärkideks.

3.5  Lisainfot Kampaania kohta saab e-maili teel: eva@mbd.ee

Hyundai Frankfurdi autonäitusel: kolm esmaesitlust

Hyundai Motor tutvustab 2017. aasta Frankfurdi automessil (IAA) uhiuute i30 N ja i30 Fastbackiga nooruslikku, Euroopale suunatud sarja. Lisaks on kohal ka uus jõulise iseloomuga linnamaastur KONA.
Need uued mudelid kujutavad värskeimat verstaposti Hyundai Motor teekonnal, et saavutada Euroopas 2021. aastaks juhtiva Aasia autobrändi positsioon. Frankfurdi automessil toimuv avalik esmaesitlus kujutab kolme mudeli jaoks omamoodi kojujõudmist – on ju brändil Euroopas ja Saksamaal peakontor, disaini-, tehnika- ning testimiskeskused ja piirkonda ulatuvate juurtega tegevus mootorispordi alal.

i30 N on Hyundai Motori esimene suure jõudlusega auto mootorispordist inspireeritud N-sarjas. Hyundai i30 N liigub edasi 2,0-liitrise turboülelaaduriga mootoriga, millel on kaks väljundvõimsust: standardpaketi mootor tagab 250 hj, samas kui tõhustatud sooritusvõime paketi mootori maksimaalne võimsus on võimendatud 275 hobujõuni. Mõlemad väljundvõimsused tagavad maksimaalse pöördemomendi 353 Nm ning saavutavad maksimumkiiruse 250 km/h. 250 hj versioon saavutab 100 km/h 6,4 sekundiga, 275 hj versioon 6,1 sekundiga.

i30 Fastbacki näol siseneb Hyundai Motor kompaktautode turule esmaklassilise, elegantse viieukselise kupeega. Hyundai i30 Fastbacki iseloomustavad tugev hoiak ja sportlikud, pikendatud jooned. Pakkudes aktiivse ohutus- ja juhiabisüsteemi Hyundai SmartSense™ uusimaid funktsioone, on i30 Fastback tehnoloogiliselt sama arenenud nagu i30-sarja teisedki liikmed. i30 Fastbacki jõuülekannete sari koosneb kahest väiksemast turboülelaaduriga bensiinimootorist, mis on toodud üle uue põlvkonna Hyundai i30-st. i30 Fastbackiga muudab Hyundai Motor tippkvaliteediga disaini kättesaadavaks kõigile.

Uhiuus Hyundai KONA on tõeline linnamaastur julge ja progressiivse disaini, esmaklassiliste funktsioonide, ühenduvuse ning uusima ohutustehnoloogiaga. Hyundai KONA pakub minimalistlikku, stiilset disaini täis-LED-topelt-esitulede, kahetoonilise katuse ja kümne atraktiivse kerevärvi valikuga. See uus linnamaastur ühendab valikulise tellitava neljarattaveo, 7DCT automaatkäigukasti ja Hyundai uusimad jõuülekanded. Selles väljendub kaasaegse suurlinna klientide elustiil.

Hyundai i30 N TCR, Hyundai Motorsporti esimene spetsiaalselt rajasõiduks mõeldud projekt, mis köitis rohkelt tähelepanu oma esmaesitlusel hiljuti toimunud ADAC TCRi Saksamaa meistrivõistluste ajal. 2017. aasta Frankfurdi automessil esitletakse i30 N TCRi esimest korda laiemale publikule. 2015. aastal kehtestatud TCRi eeskirjade kohaselt projekteeritud i30 N TCR on mõeldud müügiks klientidele, kes võistlevad üha arvukamates riiklikes ja rahvusvahelistes sarjades, kus reeglite järgi on lubatud TCRi spetsifikatsioonile vastav varustus. i30 N TCR täiendab Hyundai peagi lansseeritavat kõrge sooritusvõimega N-sarja ja selles avalduvad brändi suurepärased insenertehnilised lahendused veelgi.

Vastavalt TCRi eeskirjadele töötab i30 N TCR kaheliitrise turboülelaaduriga mootoriga, mis on ühendatud kuuekäigulise käigukasti külge, mida lülitatakse roolirattale paigaldatud labade abil. Auto 100-liitrine kütusepaak on varustatud vastupidava tankimiskomplektiga, mis võimaldab klientidel võistelda nii sprindis kui ka pikamaa-aladel.

MÜÜGILE JÕUDIS UUS PEUGEOT 308

Uus Peugeot 308 hind alates 14 900 €.

Uue Peugeot 308 disain on silmapaistev – kuulsat lõvimärki raamib jõuliselt vertikaalne iluvõre, elegantne kapott ja LED valgussignatuur kõikidel varustustasemetel. Peugeot’le omaselt on kasutusel ergonoomiline ja kasutajasõbralik juhikeskkond i-Cockpit.

Lisandunud on palju uusi juhiabisüsteeme: liiklusmärkide tuvastamise süsteem, Active Safety Brake automaatne hädapidurdussüsteem, automaatselt ümberlülituvad kaugtuled, juhi tähelepanu hajumise hoiatus, aktiivne sõidurajahoidja jpm.

Uus Peugeot 308 tuleb müügile nii luukpära kui universaalversioonina, 2 erineva turbo-bensiinimootoriga ning 3 erineva diiselmootoriga võimsusvahemikus 73 kW (100 hj) ja 133 kW (180 hj) nii 6-käigulise manuaal- kui automaatkäigukastiga. Valikus on ka sportlik 308 GTi by Peugeot Sport. Novembrist on auto saadaval ka 8-käigulise automaatkäigukastiga. Kütusekulu on omas segmendis kõige madalam, PureTech 130 bensiinimootor kulutab vaid 4,5 l/100km  ja BlueHDi 100 diiselmootor kõigest 3,1 l/100km.

Uue 308 hinnad algavad 14 900 eurost Access varustustasemega ning 110hj bensiinimootoriga varustatud autoga ning lõpevad 30 900 eurose sportliku GTi tippversiooniga, millel kasutusel 270hj THP bensiinimootor koos 6-käigulise manuaalkastiga. Kõikidele Peugeot sõiduautodele kehtib 5 aastane tehase pikendatud garantii.

Uue Peugeot 308-ga saab lähemalt tutvuda ja tellimuse esitada Peugeot müügiesindustes üle Eesti.

Praktilise Active Plus eriversiooni varustusse kuulub muuhulgas:

  • automaatse lülitusega esituled, vihmasensor, isetumenev tahavaatepeegel, viitega kustuvad esituled.
  • LED päevasõidutuled ja tagatuled
  • automaatne kahetsooniline kliimaseade
  • 9,7’’ puutetundlik ekraan keskkonsoolis
  • helisüsteem koos Android Auto ja Apple Carplay funktsionaalsusega
  • 17’’ valuveljed
  • multifunktsionaalne nahkrool
  • tagurduskaamera + tagumised parkimisandurid
  • elektrilised peeglid ja aknatõstukid
  • esiistmete soojendus
  • kallakult startimise abisüsteem

Uus 308 Active Plus on saadaval tutvumishinnaga alates 14 990 eurot (110 hj PureTech bensiinimootor koos 6-käigulise manuaalkastiga)

 

Luksusliku Allure Plus eriversiooniga lisandub Active Plus varustusele:

  • täis-LED esituled koos kurvitule funktsiooniga LED udutuledega ja dünaamiliste suunatuledega
  • elektrilised kokkuklapitavad küljepeeglid koos maapinna valgustusega
  • tagurduskaamera koos esimeste ja tagumiste parkimisanduritega
  • võtmevaba uste avamine ja käivitus
  • sportlikud istmed
  • 220V voolupesa

Uus 308 Allure Plus on saadaval atraktiivse tutvumishinnaga alates 16 700 eurot (110 hj PureTech bensiinimootor 6-käigulise manuaalkastiga).

 

Eksklusiivse GT-Line Plus eriversiooniga lisandub Allure Plus varustusele:

  • 18“ valuveljed
  • aktiivne sõiduraja ja pimenurga jälgimissüsteem, liiklusmärkide tuvastuse süsteem, automaatne hädapidurdussüsteem
  • automaatne kaugtulede ümberlülitamine
  • eksklusiivsust rõhutavad detailid auto välimuses: sportlikud esi- ja küljespoilerid, eridisainiga radiaatorivõre, GT-Line monogrammid poritiibadel, roostevabad summutiotsad tagumises kaitserauas
  • eksklusiivsed detailid interjööris: perforeeritud naha ja GT-Line logoga nahkrool, roostevaba kattega pedaalid ja ukseläved
  • GT-Line kirjadega tekstiilmatid salongis

Uus 308 GT-Line Plus on saadaval atraktiivse tutvumishinnaga alates 18 900 eurot (130 hj PureTech bensiinimootor 6-käigulise manuaalkastiga).

VÕIDULAINEL PEUGEOT 3008

Peugeot 3008 on linnamaasturi kontseptsiooni absoluutne tõlgendus. Elegantne, hästi varustatud ja integreeritud. Peugeot uus kontseptsioon on olnud veenev, rohkem kui 100 000 tellimust on ülemaailmselt esitatud ja ajakirjandus on vaimustuses. Märtsis võitis Peugeot 3008 Aasta Auto 2017 tiitli ning samuti on olnud edukas Saksa autoajakirjade „Auto motor und sport“ ja „Auto Strassenverkehr“ võrdlustestides. Kokku on auto rahvusvaheliselt võitnud üle 20 erineva auhinna.

Euroopa autoajakirjandus on otsustanud: Uus Peugeot 3008 on Aasta Auto 2017. Kõrgetasemeline žürii tõstis esile auto üldist kontseptsiooni, nii sise- kui ka välisdisaini.

2017. aastal kuulub Peugeot taas ühe Euroopa mainekaima disainiauhinna Red Dot võitjate hulka. Tootedisaini kategoorias pälvis tunnustuse uus Peugeot 3008, mis jäi silma enam kui 50 riigist pärit auhinnataotlejate hulgast.

PEUGEOT TRAVELLER – 1. KOHT VÕRDLUSTESTIDES

Ajakiri: Auto Strassenverkehr

Mahtuniversaal on tõeline unistuste auto – ja juba mitu põlvkonda on olnud üks valik. Saksa juhtiv autoajakiri „Auto Strassenverkehr“ võrdles Peugeot Travelleri tugeva konkurendiga ja jõudis selgele järedusele: parema hinna- ja kvaliteedisuhtega auto kannab lõvimärki. Unistus ei pea jääma enam ainult unistuseks. Täpsemalt saab lugeda saksakeelsest originaalartikklist.

Vaata originaal artiklit siit.


Ajakiri: Autoleht

Autoleht võrdles mahtuniversaale ja tunnistas võitjaks Peugeot Travelleri. Autoleht tõi eraldi välja et Traveller sõidab kõige sõiduautolikumalt ning sellele saab soovi korral valida võimsa mootori, automaatkasti ja luksusliku varustuse. Istmete teisaldamine käib eeskujulikult hõlpsalt.

Vaata originaal artiklit siit.

Hyundai saavutab Euroopas parima esimese poolaasta tulemuse

  • Positiivne trend jätkub: 270 921 uue sõiduki registreerimist Euroopas 2017. aasta esimese kuue kuu jooksul
  • 3,6% tõus võrreldes senise – 2016 aasta – parimaga esimesel poolaastal
  • Euroopa turule loodud, eurooplase sõidustiili arvestav mudelivalik
  • Hyundai Motori uute autode müügikasv Euroopas jätkus ka 2017. aasta esimese kuue kuu jooksul. Vastavalt Euroopa Autotootjate Assotsiatsiooni (ACEA) avaldatud uutele registreerimisandmetele saavutas ettevõte tugevate müügitulemustega 270 921 registreeringut 2017. aasta esimesel poolaastal – kasvutempo 3,6% võrreldes 2016. aasta sama perioodiga. Jätkuva kasvu aitas saavutada uuenenud mudelivalik, sealhulgas uue põlvkonna i30. Ettevõtte ootused edasise kasvu osas on sama ambitsioonikad, sest mudelipere sai täiendust ka käesoleval kuul, mil toimus i30 N ja i30 Fastbacki esmaesitlus.“Tänu värsketele mudelitele oleme saavutanud suurepärase tulemuse 2017. aasta esimesel poolel,” ütles Hyundai Motor Europe’i tegevjuht Thomas A. Schmid. “i30-mudelipere laiendamine on jätkuvalt Hyundai Motori nurgakiviks, mis aitab ettevõttel saavutada eesmärgi –  tõusta Euroopas number üks Aasia autode kaubamärgiks.”Hyundai sõidukite müük Euroopas on võrreldes 2016. aasta esimese poolega tugevasti tõusnud. Nõudlus Hyundai sõiduautode järele on märkimisväärselt suurenenud, kuna ettevõte on uuendanud ja laiendanud oma mudelivalikut. Muljetavaldav müügikasv on olnud Prantsusmaal (+ 18%), Hispaanias (+ 10%) ja Poolas (+ 17%), mis on tublisti aidanud kaasa Euroopa üldise tulemuslikkuse kasvule. Suurbritannia ja Saksamaa on Euroopa suurima müügimahu tegijad ning esimese poolaasta kasv vastavalt 4% ja 6%.

    Hyundai Tucson jätkab oma tugevat müügiedu alates sellest, kui sai Euroopas enimmüüdud Hyundai uue mudeli tiitli. 2015. aastast alates on müüdud enam kui 250 000 Tucsoni mudelit. IONIQ on olnud eriti tugev, kuna tegemist on maailma esimese keskkonnasõbraliku autoga, mis pakub ühes elektriliinis kolme elektrifitseeritud jõuülekannet. Euroopas on esimesel poolaastal müüdud üle 10 000 ühiku.

    Järgneva viie aasta jooksul toob Hyundai Motor Euroopas turule 30 uut mudelit, et suurendada kaubamärgi kohalolekut turusegmentides, mis aitavad saavutada eesmärgi saada 2021. aastaks juhtivaks Aasia autode kaubamärgiks.