PEUGEOT 208 on jätkuvalt nooruslik, mida rõhutab selle isikupärane ja sportlik siluett. Reisijateruum on varustatud ainukordse PEUGEOT i-Cockpit® 3D armatuuriga. 208 on saadaval nii bensiini- , diisel- kui ka elektrimootoriga.
VASTUPANDAMATU DISAIN
SPORTLIK JA AHVATLEV DISAIN
PEUGEOT 208 mudelist kiirgab silmatorkavat isikupära. Sõiduki madal siluett, pikk kapott ja ahvatlevad kumerused toovad esile selle masina lummavalt sportliku iseloomu. Ergastes ja isikupärastes värvides saadaval 208 on tõeline pilgupüüdja. Sõiduki veenvat iseloomu rõhutavad Black Diamond katus ning läikivmustad rattakoopa ja aknaklaasi ääred, samuti teemantlõikega valuveljed.
HÜPE JÄRGMISE GENERATSIOONI TEHNOLOOGIASSE
PEUGEOT i-Cockpit® 3D
Salongis tervitab teid PEUGEOT’ uus, viimase põlvkonna i-Cockpit® 3D. Juhtimise erksus ja intuitiivsus on omandanud uued mõõtmed tänu kompaktsele ja integreeritud juhtsüsteemidele, roolilt konfigureeritavale digitaalsele 3D näidikuteplokile, suurele 10’’ puutetundlikule HD ekraanile ja seitsmele klaviatuuri stiilis lülitile. Lisaks on teil võimalus valida veel ka 8 erivärvi miljöövalgustuse vahel.
RÕÕM VALIKUVABADUSEST
Uus kohandatav ja tõhus platvorm
Peugeot 208 linnaauto põhineb uuel, moduleeritaval ja erinevate jõuallikate kasutamise toega CMP/eCMP platvormil, mis võimaldab teil valida sisepõlemismootori (bensiin/diisel) või elektrilise mootori vahel ilma kompromisse tegemata.
Olenemata valikust on teile tagatud nii kõrgest klassist jõudlus kui ka sõiduomadused: eeskujulik teelpüsivus, optimeeritud mass, manööverdatavus, heli- ja soojusisolatsioon ehk kõik mis vaja, et muuta teie sõidukogemus nauditavaks.
Sisepõlemismootorite valik
Viimase põlvkonna Euro6 suure jõudlusega, tõhusad bensiini- ja diiselmootorid meeldejääva sõiduelamuse kogemiseks:
PureTech
BlueHDi
Need mootorid on lisaks tänu optimeeritud kütusekulule saavutatud säästlikkusele veel kõik varustatud ka Stop & Start süsteemiga.
8-käiguline EAT8 automaatkäigukast
Avasta uue, 8-käigulise, käiguvahetuslabadega roolil ja elektrilise impulssjuhtimisega EAT8 käigukasti jõudlus ja erksus. Kiired ja sujuvad käiguvahetused toimuvad tänu Quickshift tehnoloogiale mängleva kergusega.
Elektrimootor
Kogege meeldivaid ja tugevaid elamusi, täielikus vaikuse- ja mugavuse mullis. Seda võimaldavad:
Elektrimootori võimsus 100 kW (136 hj)
Erksus tänu suurele pöördemomendile 260 Nm
Läbisõiduulatus kuni 362 km WLTP järgi
OHUTUS- JA JUHIABISÜSTEEMID
PEUGEOT 208 uue linnaautoga on teie käsutuses hulgaliselt nutikaid ja ohutust suurendavaid juhiabisüsteemei teie igapäevaste sõitude lihtsustamiseks.
Täiesti uue Tucsoni uuenduslik disainikeel sai inspiratsiooni Hyundai Vision T SUV ideeautost, mida esitleti 2019. aasta autonäitusel AutoMobility LA-s. Uus Tucson on esimene Hyundai linnamaastur, mis on välja töötatud kooskõlas ettevõtte uue esteetilise sportlikkuse disainilahendusega.
Revolutsiooniline disain
Dünaamilised geomeetrilised vormid, teravad nurgad ja maailma esimesed parameetrilised peidetud esituled muudavad uhiuue Tucsoni välimuse võimsaks ja ainulaadseks.
Imeilus salong
Salongi elegantset lihtsust rõhutab segmendi juhtiva tehnoloogia sujuv integreerimine. Avasta täielikult kohandatava 10,25-tollise puuteekraani ja puutekonsooli digitaalne kogemus. Meie disainerid loobusid füüsilistest nuppudest ja lülititest, nii et kõiki navigeerimis-, teabe- ja meelelahutussüsteemi, soojenduse ja kliimaseadme funktsioone juhitakse puudutades.
Multi-Air Mode’i tehnoloogia
Esmakordselt Hyundai sõidukis kasutatav Multi-Air Mode’i tehnoloogia koosneb nähtavatest ja märkamatutest kliimaseadme ja soojenduse õhutusavadest, mis õrna õhuvooluga loovad salongis meeldivama keskkonna. Reisijad tagaistmetel saavad valida neile sobiva temperatuuri.
Esmaklassiline Krelli helisüsteem
Esmaklassiline Krelli helisüsteem tagab kaheksa optimaalselt häälestatud kõlari ja bassikõlariga imelise ja jahmatavalt realistliku helikvaliteedi.
Bluelink®-i ühendatud autoteenused
Bluelink®-i ühendatud autoteenused toovad sujuva ühenduvuse otse sinu uude Tucsonisse, pakkudes hulgaliselt funktsioone, mis muudavad sõitmise mugavamaks ja nauditavamaks. Lisaks Bluelink®-i rakenduse paljudele funktsioonidele tulevad navigatsioonisüsteemiga viieks aastaks tasuta kaasa Hyundai Live-teenused.
Nutitelefoni juhtmevaba kiirlaadimine
Naudi oma nutitelefoni kiiret laadimist juhtmevabalt. Veelgi kiiremaks laadimiseks on 5 W laadimisvõimsust suurendatud 15 W-ni. Ülekuumenemise vältimiseks on seadmel integreeritud jahutusfunktsioon.
Kõige laiem valik elektrilisi jõuülekandesüsteeme
Olles välja töötatud heitmete vähendamiseks, ilma et see ohustaks sõidurõõmu, pakub uhiuus Tucson kompaktsete linnamaasturite segmendis kõige laiemat valikut elektrilisi jõuülekandeid. Võid valida bensiini- ja diiselmootoriga 48 V kerghübriidi või täishübriidmudeli vahel. Saadaval on ka bensiini- ja diiselmootoriga autod. Pistikhübriidmudelid tulevad turule 2021. aasta kevadel.
Tucsoni täishübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku. See mudel on saadaval 6-käigulise automaatkäigukastiga ning esi- või nelikveolisena. Siin on ka uue Tucsoni kõige võimsam jõuülekandesüsteem: 230 hj ja 350 Nm pöördemoment, seega ei pisenda heitmete vähendamine sõidurõõmu.
Hyundai on välja töötanud maailma esimese mootori klappide avatuskestuse seadesüsteemi (CVVD) tehnoloogia. See optimeerib mootori jõudlust ja kütusekulu, olles samal ajal keskkonnasõbralik. Klapikontrolli tehnoloogia reguleerib klappide avamise ja sulgemise kestust vastavalt sõidutingimustele.
Hübriid
Elektrifitseeriv ökonoomsus. Hübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku.
Pistikhübriid
Elektriline, kui seda soovid. Bensiinimootoriga, kui seda vajad. Pistikhübriid on saadaval 1,6-liitrise T-GDI Smartstream-bensiinimootoriga ja 66,9 kW elektrimootoriga. Suurim võimsus on 265 hj ja suurim pöördemoment 350 Nm.
48 V kerghübriid
Säästa 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. 48 V kerghübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal täiendava pöördemomendiga.
Bensiinimootor
1,6-liitrine T-GDi-mootor on varustatud CVVD-tehnoloogiaga, mis optimeerib mootori jõudlust ja kütusesäästu, olles samas ka keskkonnasõbralik.
Diiselmootor
1,6-liitrine CRDi Smartstream-diiselmootor on saadaval 115 hj ja kuuekäigulise manuaalkäigukastiga ning kaherattaveolisena.
Kontrollides iga ratta summutusjõudu, vähendab elektrooniliselt kontrollitav vedrustus veeremist, põiki- ja vertikaalset liikumist, et parandada sõitmist ja juhitavust.
Lumi? Liiv? Muda? Ei mingit probleemi. Maastikurežiimide valik võimaldab mugavalt vahetada sõidurežiime, et optimeerida jõudlust ja nelikveo seadeid erinevate sõidutingimuste jaoks. Tucsoni uuenduslik HTRAC™ nelikveosüsteem pakub optimaalset juhitavust ja jõudlust kurvides.
Naudi suuremat meelerahu koos oma klassi parima turvalisusega
Klassi parima juhiabisüsteemide ja uuenduslike funktsioonidega aktiivse turvavarustusega annab uhiuus Tucson sulle ja kõigile, kes sulle kallid, veelgi enam meelerahu.
Kaugjuhitav parkimisabiline
Uhiuus Tucson suudab ise parkida või parkimiskohalt välja sõita. Sõiduk oskab ise tagurdada parkimiskohale vaid ühe nupulevajutusega.
Maanteel sõidu abisüsteem
Esmakordselt on uhiuue Tucsoni varustuses maanteel sõidu abisüsteem. See juhiabisüsteem ühendab sõiduraja jälgimise abisüsteemi ja navigeerimispõhise intelligentse isekohanduva kiirusehoidiku, kasutades andureid ja kaardiandmeid, et tagada ohutu sõitmine ja reguleerida sõiduki kiirust automaatselt piirkiiruse alal.
Pimenurga jälgimismonitor
Nüüd on uue Tucsoni digitaalnäidiku ekraanil nähtavad vasak- ja parempoolsed tahavaated. Kaamerad lülituvad tööle, kui reavahetusel lülitada sisse suunatuli.
Esikokkupõrke vältimise abisüsteem
Süsteem pidurdab automaatselt, kui tuvastab eessõitva auto ootamatu pidurdamise või sõiduki ees oleva jalakäija või ratturi. Nüüd on seda täiendatud ristmikul pööramise funktsiooniga, mis aitab ära hoida laupkokkupõrke ristmikul vasakpööret tehes.
5-aastane läbisõidupiiranguta garantii
Nagu iga teinegi Hyundai, on ka uus Tucson valmistatud kõige kõrgemate kvaliteedinõuete kohaselt. Selle tõestuseks on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii, mis lubab nautida elus kõike väärtuslikku, ilma et peaks auto pärast muretsema. Lisaks sellele on uue Tucsoni ülitõhusal liitiumioon-polümeerakul garantii 8 aastat või 160 000 km, sõltuvalt sellest, kumb täitub varem. Naudi suuremat meelerahu, mille tagab autotööstuse üks parimaid garantiisid – ja seda põhivarustuse osana.
Uhiuuel i20-l on silmapaistev disain ja jõulised stiilielemendid, mis on saanud inspiratsiooni Hyundai N-i suure jõudlusega seeriast. Lisaks on see varustatud nutika tehnoloogiaga, sealhulgas uuenduslike turva- ja oma klassi parimate ühenduvusfunktsioonidega.
Turvaliseks loodud. Ühenduseks loodud. Sinule loodud
Välimus
OLE STIILSELT SILMAPAISTEV
Elegantne ja rabav uhiuus i20 on lihtsalt ilus. Võrreldes oma eelkäijaga on see laiem, pikem ja madalama katusega ning saanud inspiratsiooni Hyundai esteetiliselt sportlikult disainifilosoofialt – energiliste proportsioonide, stiili ja tehnoloogia harmooniline kooslus.
Kaarjatele täis-LED-esituledele annavad dünaamilist aktsenti eredad päevatuled, mis on tagumise osaga visuaalselt ühendatud, et luua ainulaadne välimus. Omapärane esipõrkeraud on ümbritsetud esileküündivate õhu sisselaskeavade ja uue julge võrgukujundusega iluvõrega, et anda võimas esmamulje.
Uuesti disainitud tagapõrkeraud rõhutab uue i20 dünaamilist välimust, mille tulemuseks on auto, mis õhkab sportlikkust igast küljest. Voolujoonelised Z-kujuga LED-universaaltuled sirutuvad üle pagasiruumi luugi, ühendades tagumised tuled väga ainulaadsel viisil.
Kahetooniline katus
Kohanda oma sõiduki välimust kahetoonilise stiilivalikuga, kus katus on toonis Phantom Black. Loo auto, mis vastab ideaalselt sinu maitsele.
17-tollised valuveljed*
Sõida stiilselt uue disainiga 17-tolliste valuvelgedega, mis täiustavad auto teel domineerivat hoiakut veelgi enam.
* Valikuline lisavarustus
KVALITEETNE, KÕRGTEHNOLOOGILINE SALONG
Hyundai disainerid on loonud värske välimuse, rakendades ruumikas ja modernse atmosfääris laia valikut uudseid esteetilisi ja tehnilisi lahendusi. Uksed ümbritsevad armatuurlauda elegantsel ja sensuaalsel viisil, mis on inspireeritud looduses leiduvatest kujunditest. Nende kuju sobib ideaalselt armatuurlauaga ja LED-meeleoluvalgustus tekitab juhikohale elegantselt tagasihoidliku sinise aktsendi.
Tõeline ilu tuleb seest
Uhiuue i20 salong on täiesti ümberkujundatud ja sellel on kolm istmedisainivalikut.
ÜHEVÄRVILINE MUST – Ajatu klassik: lihtne, kuid elegantne ja stiilne – kindel valik neile, kes eelistavad tagasihoidlikku salongi.
MUST JA HALL – Musta ja halliga värvilahendus lisab rõhutatud õmblusi, andes uuele i20-le sportlikke jooni, mis on nähtavad ka auto sees.
LAIMIROHELINE – Ühtaegu elav ja peen, laimirohelise valiku õmblused tõstavad esile uue i20 dünaamilise iseloomu.
10,25-tolline puuteekraan
10,25-tolline puuteekraan* pakub lihtsat ligipääsu sõiduki infole, teabe- ja meelelahutussüsteemile, navigatsioonisüsteemile ja nutitelefoni rakendustele.
* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses.
LED-meeleoluvalgustus – Öised sõidud tekitavad alati erilise sõidukogemuse. Õrnad, peenhäälestatud LED-ümbrustuled lisavad su reisile meeldiva valguskihi.
Style-mudeli põhivarustuses.
Uus 10,25-tolline digitaalekraan ja kolm sõidurežiimi.* – Uus 10,25-tolline digitaalekraan kuvab olulise sõiduteabe juhi ette ja keskele. Saad digitaalselt kuvada oma kiiruse, energiavoo (ainult Hybrid) või SmartSense’i juhiabisüsteemid. Sõltuvalt valitud juhtimisrežiimist (Normal, Eco, Sport) muutuvad digitaalekraani värvid ja vastav graafika.
* Saadaval Comfort- ja Style-mudelitele.
Jõudlus
SUUREM JÕUÜLEKANDESÜSTEEMI VALIK. ÖKONOOMSEM
Vali kolme ainulaadse mootori konfiguratsiooni vahel. Mudelivaliku eesotsas on kolmesilindriline 1,0 T-GDi bensiinimootor (120 hj) 48-voldise kerghübriidsüsteemiga – loodud selleks, et viia uus i20 sportlik olemus teele. See aitab vähendada kütusekulu ja CO2-heiteid 3–4% ning on saadaval 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga. Valida saab ka 1,0 T-GDI bensiinimootori (100 hj), millel on 6-käiguline manuaalkäigukast või 7-käiguline DCT-automaatkäigukast, või 1,2 MPI bensiinimootori (84 hj) 5-käigulise manuaalkäigukastiga.
Energiatagastussüsteem
Stop & Go, generaatori haldamissüsteem ja madala veeretakistusega rehvid täiendavad energiatagastussüsteemi: kui autol on liikudes käik sees, aga seguklapp suletud, toodab mootori pidurdusjõud kineetilist energiat, mis muudetakse elektriks ja salvestatakse akusse. See vähendab nii kütusekulu kui ka heitgaase.
Uus 48 V kerghübriidi jõuülekandesüsteem
Säästa i20 uue 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. See toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal lisa-pöördemomendiga.
Mugavuskäivitus – See on eriti kasulik linnaliikluses. See toetab kiiremat ja sujuvamat mootori käivitamist lisa-pöördemomendiga, mille annab 48 V aku.
Kiirendamine – Kiirendamisel toetab käivitusgeneraator mootorit 4–10 kW jõuga. Kui soovitud kiirus on saavutatud, lülitub süsteem neutraalasendisse ja energia lisamine lõpeb. Tulemuseks on väiksem CO 2 -heide ja kütusekulu.
Ühtlase kiirusega sõitmine – Ühtlase kiirusega sõitmisel on süsteem kas tühikäigul või – sõltuvalt aku laetusest – töötab generaatorina, laadides 48 V akut.
Regeneratiivpidurdus – Pidurdamisel või lihtsalt gaasipedaali vabastamisel paneb pöörlev väntvõll tööle käivitusgeneraatori, mis omakorda toodab energiat maksimaalse võimsusega 10–12 kW. Generaator muudab kineetilise pidurdusenergia elektrienergiaks ja suunab selle tagasi 48 V akusse.
Laiendatud start-stop – See funktsioon aktiveerub aeglaselt sõites, umbes kiirusel 30 km/h. Aeglustamisel kiirusele alla 30 km/h ja siduri lahutamisel lülitub mootor täiesti välja.
Ühenduvus
SAA ÜHENDUST OMA UHIUUE i20-GA
Koos Bluelink®-i mobiilirakendusega* saad oma i20 kaugelt lukustada ja lukust avada või leida oma auto, kui oled unustanud, kuhu selle täpselt parkisid. Kui keegi peaks püüdma autosse sisse murda, saadab rakendus sulle häireteate. Ja kui tahad teada, kas rehvirõhk või pidurisüsteem on korras, teavitab rakendus sind ka sellest.
Hyundai Live-teenuste* tellimusega kaasnevad liiklusteave, tanklate asukohad ning samuti ka ilmateade.
* Lisavarustus Comfort- ja Style-mudelitele.
10,25-tolline puuteekraan* – Uhiuus i20 pakub uuenduslikku tehnoloogiat, et muuta su elu lihtsamaks. Sellele valikulisele 10,25-tollisele puuteekraanile on integreeritud 3D-navigeerimine, meedia- ja ühenduvusfunktsioonid.
* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses, Style-mudelil standardvarustuses.
8-tolline puuteekraan*8-tollisel puuteekraanil on ka juhtmevaba nutitelefoni peegeldus, mis võimaldab oma nutitelefoni Apple CarPlay või Android Auto abil ühendada ja peegeldada.
* Standardvarustuses Comfort- ja Style-mudelitele.
Esmaklassiline Bose® helisüsteem*
Naudi uhiuue i20 tipptasemel Bose® helisüsteemiga suurepärast helielamust. Selle kaheksa kõlarit, sh bassikõlar, on disainitud ühilduma auto sportliku stiiliga, pakkudes sulle helielamust, mis on sama dünaamiline kui uhiuue i20-ga sõitmine.
* Saadaval ainult koos navigatsioonipaketiga Style-mudelile.
Ohutus
Hyundai SmartSense
Tipptasemel uudsete Hyundai SmartSense’i juhiabisüsteemidega pakub uus i20 oma klassi kõige laiaulatuslikumaid aktiivse turvalisuse tehnoloogia pakette, et tagada sulle parem turvalisus ja rahulikum meel. Paljud saadaolevad funktsioonid ei ole harilikult saadaval selle klassi autodes.
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.
Sõiduraja jälgimise abisüsteem – Uhiuue i20-ga tuleb esmakordselt kaasa ka sõiduraja jälgimise abisüsteem*. Aktiveerituna hoiab see sõiduki kiirusel 0–180 km/h maanteel ja tänaval oma sõiduraja keskel.
* Saadaval Smart Cruise-paketiga Comfort-mudelile ja Safety-paketiga Style-mudelile.
Tagumise põikisuunalise liikluse kokkupõrke vältimise abisüsteem* – Tagurdades välja halva nähtavusega oludes, süsteem mitte ainult ei hoiata juhti küljelt lähenevast sõidukist, vaid ka pidurdab automaatselt.
* Saadaval Style-mudelile Safety-paketiga.
Eesoleva sõiduki liikumahakkamise märguanne
See nutikas funktsioon on uue i20 Hatchbackil standardvarustuses. See kasutab esikaamerat, et anda juhile linnaliikluses märku, kui ees, näiteks punase fooritule taga või ummikus seisnud sõiduk liikuma hakkab.
Navigatsioonipõhine intelligentne kiirushoidik* – See kasutab tipptasemel navigeerimissüsteemi, et olla valmis maanteel eelseisvateks kurvideks või sirgeteks, ning reguleerib ohutumaks sõitmiseks kiirust.
* Valikuline lisavarustus.
Parkimiskokkupõrke vältimise abisüsteem tagurdamisel* – See süsteem annab sulle lisakindluse, kui tagurdad uue i20-ga kitsastesse parkimiskohtadesse. Kui süsteem tuvastab kokkupõrkeohu, lülitab see automaatselt pidurid sisse.
* Saadaval navigatsioonipaketiga Style-mudelile.
TARK KIIRUSEPIIRANGU ABISÜSTEEM – Kiirusepiirangu ületamisel ilmuvad helilised ja visuaalsed märguanded. Manuaalse kiiruspiirikuga suudab see auto kiirust automaatselt kohandada.
PIMENURGA JÄLGIJA KOOS KOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABIGA* – Kahte tagumisel põrkeraual asuvat radarandurit kasutav süsteem hoiatab pimealas olevast liiklusest. Kui sellises olukorras lülitad sisse suunatule, kõlab rajavahetuse abisüsteemi hoiatus ning sõiduk pidurdab, et vältida kokkupõrget.
* Saadaval Style-mudelile Safety-paketiga.
ESIKOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABISÜSTEEM – See i20 standardvarustusse kuuluv süsteem skaneerib radari ja kaameraga teed auto ees ning pidurdab automaatselt, kui tuvastab ees ootamatult pidurdava teise sõiduki ja teele astunud jalakäija või ka jalgratturi*.
* Jalgratturihoiatusega täiendatud funktsioon on saadaval Safety-paketiga Style-mudelile.
Suzuki Swift 4×4 on oma nelikveoga alati teistest ees. Standardvarustuses on juba kõik, mida eeldad tänapäevasest autost: LED- ja udutuled, suur puuteekraan, lülitid roolil, tagurduskaamera, USB- ja Bluetooth-ühenduvus.
Kui eelistad oma valikutes alati midagi uut ja värsket, siis viieukseline Suzuki Swift on just sinu jaoks!
Lihtsalt stiilne
Suzuki Swift on tõestus sellest, et ka väikeauto võib olla moodne. Sisekujunduses valitsevale stiilsele mustale lisavad särtsu hõbedased detailid. Iga element juhikohal on loodud selleks, et sõit oleks lihtne ja nauditav. Armatuurlaual on selged mõõdikud ja vedelkristallekraan, millelt näed mh kütusekulu ja teepikkust, mida saad paagis oleva kütusekogusega veel läbida. Pimedas pääseb mõjule näidikuploki stiilne valgustus.
Suurepärase varustusega
Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt seitsmetolliselt puutetundlikult ekraanilt on lihtne valida muusikat, videosid, juhtida MirrorLink™-i, Apple CarPlay™ ja Android Auto™-ga ühilduvat mobiiltelefoni*, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.
MirrorLink™-i või Apple CarPlay™-ga ühilduv mobiiltelefon ühendatakse USB-kaabli abil, misjärel saab telefoni rakendusi kasutada auto puuteekraani kaudu*.
Tagurduskaamera -Tänu põhivarustusse kuuluvale tagurduskaamerale on parkimine lihtne ja ohutu, kuna tagurduskaamera pilt näitab ka alasid, mida tahavaatepeeglitest näha ei ole.
Navigeerimine – Suzuki Smart Audio juurde on saadaval navigatsioonisüsteem.
Ruumikas salong
Kuigi Suzuki Swift on väljastpoolt ehtne väikeauto, jätkub siin küllaga ruumi nii autojuhile kui ka kaassõitjatele. Tänu pikale teljevahele ja esiistmete uudsele disainile on õnnestunud teha lisaruumi tagaistujatele, kes võivad nüüd mugavamat istumisasendit nautida. Mitme leidliku lahendusega saab vajaduse korral suurendada auto pagasimahtu.
Swifti suurim uuendus puudutab pakiruumi, mille maht on 265 liitrit. Kui ebasümmeetriliselt (60 : 40) jaotatud tagaiste hoopiski ära võtta, kasvab pagasiruumi maht tervelt 947 liitrini.
Nüüdisaegne bensiinimootor DUALJET
Suzuki Swifti mootoriks on uus 1,2-liitrine bensiinimootor DUALJET, mis arendab 66 kW (90 hj) ja mille suurim pöördemoment on 120 Nm. Võimsust seega jagub, on ju auto tühimass alla 1000 kg. Mootoris on alati kaks pihustit silindri kohta, tänu millele on kütusekulu ja CO2-heitmed minimaalsed. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km ja CO2-heitmeid 110 g/km.
AllGrip Auto nelikveosüsteem
Suzuki Swifti põhivarustuses on alati AllGrip Auto nelikveosüsteem. Heade teeolude puhul sõidab Swift vaid esiveoga – nõnda vähendatakse kütusekulu. Kui aga esi- ja tagarataste vahel tekib pöörlemiskiiruste erinevus, hakkab AllGrip Auto kohe kandma vedu üle ka tagaratastele.
Uue põlvkonna põhikonstruktsioon ja kere
Suzuki Swifti uus põhikonstruktsioon on välja töötatud äärmiselt hoolikalt. Uue põhikonstruktsiooni nurgakivi on kaarjas alusraam, mis vajab tunduvalt vähem tugevdusi ja hajutab paremini kokkupõrkeenergiat. Selle kaalu on vähendatud umbes 30 kg võrra võrreldes eelmise mudeliga.
Kere valmistamisel on kasutatud kolm korda rohkem ultratugevat terast ja kaks korda rohkem ülitugevat terast kui eelmise Swifti puhul. Tänu sellele on kere eelmisest mudelist 40 kg kergem. Kere jäikust on suurendatud uudse disaini ja konstruktsiooni abil.
Uue konstruktsiooniga vedrustus
Suzuki Swifti uue põhikonstruktsiooniga on ühendatud uus, kergem vedrustussüsteem, mille puhul on säilinud Swiftile iseloomulikud hea juhitavus ja sõiduomadused. Ees paikneva MacPhersoni vedruvarda detailid on disainitud uuesti, näiteks on põikstabilisaator eelmisest lühem ja seest õõnes, esisild on kergem ja jäigem. Taga olev tugikonstruktsioon on samuti uuesti disainitud. Näiteks põiktala ja õõtshoovad on kerguse ja jäikuse suurendamiseks ümber tehtud. Swifti puhul on vedrustus alati optimeeritud esi- ja nelikveoliste mudelite jaoks eraldi.
SUZUKI SWIFT 4×4 HYBRID
Suzuki Swift on nüüd saadaval ka hübriidina, millel on oma klassi parim varustus. Swift Hybrid pakub rohkem mugavust ja turvalisust. Autol on 1,2-liitrine Dualjet-mootor, Allgrip Auto nelikveosüsteem ja viiekäiguline manuaalkäigukast.
Suzuki hübriidsüsteem SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) abistab mootorit kerge ja kompaktse integreeritud startermootori-generaatoriga (ISG), millel on ka elektrimootori funktsioon ja äärmiselt tõhus liitiumioonaku, mis pakub märkimisväärset suutlikkust laadimisel ja elektrivarustusel. Tegemist on väikeautole optimaalse hübriidsüsteemiga, suurepärase tasakaaluga kütusekulu ja ruumisäästlikkuse vahel. Hübriidsüsteemi võimsus on 2,3 kW, suurim pöördemoment 50 Nm. Nelikveolise Swift Hybridi keskmine kütusekulu on kõigest 4,5 l / 100 km ja CO2 heiteid vaid 101 g/km.
Suzuki Swift Hybrid on oma hinnaklassis parima varustusega. Standardis on LED-esituled, -päevasõidutuled ja -tagatuled; kaugtulede automaatlülitus ning udutuled. Nahkkattega kolme kodaraga rooli ergonoomiliste lülititega saab juhtida helisüsteemi, mobiiltelefoni, kohanduvat püsikiirushoidikut ja kiirusepiirikut käsi multifunktsionaalselt roolilt tõstmata. Lisaks on Swiftil elektriaknad ees ja taga, võtmevaba käivitamine ja 16“ valuveljed.
Navigatsiooniseade ja tagurduskaamera
7″ puutetundlik ekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Funktsioone saab juhtida nelja peamise töörežiimi kaudu: “Kuulamine”, “Helistamine”, “Juhtimine” ja “Ühendus”. Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android AutoTM ja MirrorLinkTM-i rakendustega. Ühendades USB-kaabliga oma iPhone’i, võimaldab Apple CarPlay helistamist, ligipääsu muusikale, võtta vastu ja saata sõnumeid – seda nii häälkäsklustena kui ka puutetundliku ekraani kaudu. Navigatsioonisüsteem aitab sõita seni käimata kohtadesse ilma, et peaks muretsema parkimise pärast. Tagurduskaamera aitab parkida ka väikseimates parkimiskohtades.
TURVALISUS TÕSTAB ENESEKINDLUST
Kohanduv püsikiirushoidik
Kohanduv püsikiirushoidik kasutab millimeeterlainel töötavat radarit, mis hindab ja hoiab eessõitjaga automaatselt eelnevalt seadistatud kolme erineva pikkusega pikivahet*. Kui ees ei ole teist sõidukit, hoiab auto juhi valitud kiirust (vahemikus 40 kuni 160 km/h). * Pikivahe sõltub auto kiirusest.
1. Püsikiiruse juhtimine
Vali soovitud kiirus, kui ees ei ole teisi sõidukeid.
2. Aeglustamise juhtimine
Kui ees on aeglasem sõiduk, vähendab su auto kiirust, et sõitmine oleks turvaline.
3. Kiirendamise juhtimine
Kui ees on aeglasem sõiduk ja vahetad sõidurada, kiirendab su auto automaatselt varem valitud püsikiiruseni.
Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi
See põhivarustuses olev funktsioon kasutab kaamerat ja esiklaasi laserandurit teiste sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ning hoiatab kokkupõrkeohu eest. Juhi äkkpidurduse korral suurendab süsteem ratastele mõjuvat pidurdusjõudu. Kui süsteem ise hindab kokkupõrke vältimatuks, pidurdab hädapidurivõimendi sõidukit automaatselt.
1. Hoiatus
Kui süsteem hindab võimalikuks kokkupõrke eesoleva takistusega, kõlab helisignaal ning multifunktsionaalsele näidikule kuvatakse hoiatusmärguanne. Süsteem tuvastab liikumatud objektid, kui auto kiirus on 5–80 km/h, ning liikuvad objektid, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.
2. Pidurdusassistent
Suure kokkupõrkeohu korral eesoleva takistusega ning järsul ja tugeval piduripedaalile vajutamisel rakendub pidurdusassistent, mis suurendab pidurdusjõudu. Süsteem rakendub, kui auto kiirus on suurem kui 5 km/h.
3. Automaatne pidurdamine
Kui kokkupõrke oht eesoleva takistusega suureneb veelgi, rakendab süsteem jõulist automaatset pidurdamist, et kokkupõrget ära hoida või selle toimumisel vähendada tagajärgi. Süsteem suudab pidurdada liikumatute objektideni, kui auto kiirus on 5–30 km/h ning liikuvate objektideni, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem
Kiirusel 60 km/h või enam rakenduv sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem hoiatab juhti kuvatava hoiatusmärguande ja rooli vibreerimisega.
Tähelepanu hoiatussüsteem
Kiirusel 60 km/h või enam annab süsteem hoiatuse helisignaali ja hoiatusteatega, kui see on juhi sõidustiili analüüsides tuvastanud auto „vänderdamise“ juhi väsimuse tõttu.
Kaugtulede automaatlülituse süsteem
Kiirusel 40 km/h või enam rakenduv kaugtulede automaatlülituse süsteem vahetab lähituled kaugtuledeks ja vastupidi sõltuvalt teistest sõidukitest ja ümbritsevast valgusest.
SELGED JA STIILSED MÕÕDIKUD
Siidise viimistlusega kroomäärised kaunistavad kahte peamist kellakujulist näidikut, kus rõhutatult vahelduvad punane ja valge värvitoon. Selge ja sportliku kujundusega mõõdikud näitavad ka
jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaset ning sedagi ümmarguste kellakujuliste näidikutena. Kaasaegne 4,2“ TFT LCD-ekraan näidikuteploki keskel informeerib juhti täpselt ja arusaadavalt auto käitumisest ja kasutusest, nagu näiteks külg- ja pikikiirendus, mootori võimsus ja pöördemoment, kiirendus- ja pidurdusjõud.
Mõned autod on sellised, mis kohe meeldivad ega jää märkamatuks. Hyundai linnamaasturite enesekindel välimus, tehnilised uuendused ja mugav salong on valmis pakkuma kauakestvaid lahendusi sinu igapäevaste vajaduste rahuldamiseks.
Igal sõidukil meie SUV mudelivalikus on oma iseloom – täpselt nagu nende juhtidelgi. Soovid teada, milline mudel sobib sulle kõige paremini? Vaata kohe.
Uus Hyundai TUCSON
Uuel Tucsonil on jõuline, nurki rõhutav välimus. See väike pereautoks sobiv linnamaastur on seest ruumikas ja sisaldab rohkelt varustust. Esmakordselt on avatuna kujundatud salongis uudne puutetundliku funktsiooniga keskkonsool.
TUCSON on Euroopa autoostjate seas enimmüüdud Hyundai mudel. Uuendatud TUCSON on nüüd saadaval ka pistikhübriidina ja N Line’i sportlike välis- ja sisevarustuse disainirõhutustega, mis on inspireeritud Hyundai N mudelist.
Hind alates 22 990 €
Uus Hyundai KONA
Oma väljapoole suunatud disaini ja innovaatilise ühenduvusega paistab KONA
teiste hulgast silma. Ta pakub hulgaliselt tehnilisi uuendusi turvalisuse, mugavuse ning teabe- ja meelelahutussüsteemi osas.
Lisaks hübriid- ja täiselektrilisele mudelile on KONA valikus nüüd ka sportlik N Line’i versioon.
Ja enamgi veel: saadaval on Hyundai tippmudel KONA N. N-tusiast võib selle auto viia ükskõik kuhu – nii maanteele kui ka võidusõidurajale.
Hind alates 17 590 €
Uus Hyundai SANTA FE
Meie linnamaasturite perekonna lipulaev on nüüd veelgi eksklusiivsem: uue SANTA FE dünaamilise välimuse kõrval on erilist tähelepanu pööratud ka kvaliteetsetele materjalidele, uutele turvasüsteemidele ja täiendatud sõidutehnoloogiatele.
Klientide rõõmustamiseks on SANTA FE nüüd saadaval ka täishübriidina ja pistikhübriidina.
Hind alates 43 990 €
Tulemas: uus Hyundai BAYON
Uhiuus BAYON on väljast väike, kuid seest suur kompaktne linnamaastur, mis on loodud kustumatu mulje avaldamiseks. Varustatud hulga nutikate tehnoloogiatega, nagu oma klassi parim turvavarustus ja ühenduvusfunktsioonid, pakub uus mudel intelligentset tõhusust uuenduslike jõuülekandesüsteemidega.
Hinda ei ole veel teatatud. Saadaval suvel 2021.
Sina sõidad, meie hoolitseme ülejäänu eest
Valides Hyundai, saad alati kõrgeima kvaliteedi. Kvaliteedi, mida võid usaldada aastaid ja millele me anname nüüd veelgi laialdasema garantii.
5-aastane läbisõidupiiranguta garantii.
8 aastat / 160 000 km võimsa liitiumioon-polümeeraku garantii (hübriid, pistikhübriid ja elektriautod).
Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendas põhjalikult oma identiteeti ning võttis kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.
Peugeot 308 kolmas põlvkond on esimene Peugeot mudel, mille esiosa ehib hiljuti avalikustatud uus logo. Uus 308 rõõmustab ajatu ja stiilse disaini, moodsate juhiabisüsteemide ning konkurentidest eristuva omanäolise interjöörilahendusega i-Cockpit®, milles aukohal uudne info- ja meelelahutussüsteem.
Mudeli eelneva kahe põlvkonna autosid on müüdud rohkem kui seitse miljonit ning 2014. aastal võideti ka mainekas Euroopa Aasta Auto tiitel.
Lisaks eelnimetatule on kolmanda põlvkonna mudelil ette näidata laienenud jõuallikate valik – lisaks bensiini- ja diiselmootoritele on nüüd saadaval ka kaks hübriidajamiga mudeliversiooni.
Intuitiivne ja mugav i-Cockpit® Peugeot i-Cockpit® interjöörilahendusest on tänaseks saanud oluline osa kaubamärgi DNA-st, mis muutub iga põlvkonnaga järjest intuitiivsemaks ja juhisõbralikumaks.
Auto moodsa kujundusega keskkonsoolist leiab palju detaile, mis tagavad igapäevase kasutusmugavuse: juhtmevaba telefonilaadija, kaks topsihoidjat, kaks USB-C pistikut ja esiistmete vaheline käetugi, mille all on mahukas 34-liitrine panipaik.
Armatuurlauda ehib10-tollise diagonaaliga HD-ekraan, mis võimaldab juhtmevabalt telefoni ekraani autosse peegeldada, võimaldades korraga ühendada kuni kaks seadet. Sarnaselt tahvelarvutile on info- ja meelelahutussüsteem ekraan kasutaja vajaduste kohaselt ümber seadistatav ja võimaldab kasutada mitmeid otseteid.
Kasutajaliidest täiustavad ka häälkäsklused, mille kasutamine annab veelgi enam võimalusi ohutule sõidule keskendumiseks. Lausu: „OK Peugeot“ ning kasuta justkui möödaminnes mitmeid valikseadeid, pööramata kordagi oma tähelepanu teelt.
Täiustatud juhiabisüsteemid Uue põlvkonna Peugeot 308 pardalt leiab täiustatud juhiabisüsteemid, nagu näiteks Drive Assist 2.0, mis astub sammu edasi isejuhtivate sõidukite suunas. 8-käiguliste automaatkäigukastidega autodel on juures adaptiivne püsikiirushoidja ja sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatus, mida täiendavad kolm uudset funktsionaalsust:
– Poolautomaatne reavahetus – kiirustel 70-180 km/h soovitab auto sobival hetkel eessõitjast mööduda, et õigel ajal oma sõidurajale tagasi naasta.
– Soovituslik sõidukiirus liiklusmärkidele vastavalt (kuni 180 km/h)
– Soovituslik sõidukiirus eesootavate kurvide raskusastest lähtuvalt (kuni 180 km/h)
Lisaks eelmainitule on mudeli põhi- ja lisavarustuse hulgas mitmeid juhiabisüsteeme, mida on seni nähtud vaid premium-klassi autodel. Uue 308 kasutajate päralt on pimenurga jälgimine, tagurdades auto eest läbi liikujate eest hoiatav rakendus, pesuriga tagurduskaamera ja nn panoraamkaamerad, mis hõlbustavad manööverdamist, kuvades pildi sõiduki lähiümbruses olevast. Samuti võtmeta avamine ja käivitamine, soojendusega rooliratas ja esiklaas ning tagurdamisel külgmisi tahavaatepeegleid sättiv funktsionaalsus.
Kaheksakäigulise automaatkäigukasti korral (EAT8) saab auto varustada püsikiirushoidjaga, millel on ka Stop & Go funktsioon. Selline lahendus suudab hoida eesliikujaga soovitud pikivahet ja sisaldab lisaks õnnetusehoiatusele ka automaatset hädapidurdust (süsteem toimib kiirusvahemikus 7-140 km/h).
Lisavarustusena on saadaval ka süsteem, mis aitab nii öösel kui ka päevasel ajal tuvastada jalakäijaid ja jalgrattureid, sisaldades vastavat hoiatust ning auto trajektoori korrigeerimist nendeks puhkudeks, kui sõiduk hakkab juhi tähelepanematuse tõttu oma sõidurajalt välja kalduma. Sõiduohutusele aitavad kaasa ka automaatselt ümberlülituvad kaug- ja lähituled ja täiustatud liiklusmärkide tuvastussüsteem.
Uue 308 põhivarustuse hulka kuuluvad LED-esituled ning GT ja GT Pack varustusastmetes on mudelil ette näidata võimsa valgusvihuga Matrix LED esituled.
Õdus ja ruumikas Uue mudeli istmete ja polstrite juures on märksõnadeks mugavus ning kvaliteetsed materjalid. Istmete tootmisel on kasutatud toonitud kangaid, struktuurvõrke ja ka luksuslikke materjale, nagu näiteks pööratud nahale sarnanev Alcantara ning reljeefse mustriga pehme Nappa nahk.
Auto esiistmeid on juba jõutud hinnata AGR (Aktion für Gesunder Rücken) sertifikaadiga, mis teeniti välja õnnestunud ergonoomika ja ohtrate seadistamisvõimaluste eest. Teises reas istujatel on lähtuvalt mudeli pikemast teljevahest (+55 mm võrreldes eelkäijaga) palju rohkem jalaruumi.
Uue 308 pakiruumi maht on 412 liitrit, mille saab tagaistmete seljatugede kokku klappimisega viia 1323-liitrini. Lisaks 28-liitrine panipaik pakiruumi põhja all.
Interjööri õhu kvaliteeti järgib 308 Air Quality System (AQS), mis lülitub vajadusel automaatselt siseõhu ringlusele.
Väga hea audioelamuse tagab ühes Focaliga loodud FOCAL® Premium Hi-Fi helisüsteem, mille arendamiseks kulus ühtekokku kolm aastat.
Kaks pistikhübriidi Kolmanda põlvkonna Peugeot 308 pakub lisaks tavapärastele bensiini- ja diiselmootoritele ka kahte laetavat pistikhübriidi.
Neist esimeseks on HYBRID 225 e-EAT8, mille korral on kaheksakäigulise automaatkäigukasti külge kinnitatud ajam, mis koosneb 180 hj (132 kW) arendavast bensiinipõletajast, mida täiendab 81 kW arendav elektrimootor. Laetud akuploki korral võib selline versioon läbida elektrilises sõidurežiimis kuni 59 kilomeetrit ja vastavalt kinnitamisjärgus olevatele heitmenäitudele on mudeli C0₂ heitmete kogus vaid 26 grammi 100 km kohta (WLTP-metoodika kohaselt).
HYBRID 180 e-EAT8 pakub kooslust 150 hobujõulisest (110 kW) PureTech mootorist ning 81 kW arendavast elektrimootorist. Sellise pistikhübriidi maksimaalne sõiduulatus on elektrilises sõidurežiimis 60 km ja tavakasutuse korral toodab see C0₂ heitmeid vaid 25 grammi iga 100 km kohta (WLTP).
Lisaks nimetatud jõuallikatele on Peugeot 308 valikus veel sisepõlemismootorid, mis vastavad Euro 6 nõuetele. Bensiinimootoreist on valikus kolme silindriga 1,2-liitrised jõuallikad (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 ning PureTech 130 S&S EAT8). Diiselmootorite jaotuses on pakkuda kaks nelja silindriga 1,5 liitrist jõuallikat (BlueHdi 130 S&S BVM6 ja BlueHdi 130 S&S EAT8).
Uut Peugeot 308 mudelit toodetakse Prantsusmaal ja on saadaval Baltikumis alates 2021. aasta sügisest.
Võimas ja vastupidav Isuzu D-Max püsib täiuslikult teel tänu oma kaasaegsele tugevdatud ja jäigastatud konstruktsioonile ning jõuülekande, roolisüsteemi ja vedrustuse täiustustele. Isuzu D-Maxil on 1,9-liitrine RZ4E-HI diiselmootor (Euro 6d) ja 6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline „Rev-Tronic“-automaatkäigukast koos käsitsi käiguvahetust võimaldava sportrežiimiga. Pikapiga võib vedada kuni 3500 kg piduritega haagist ning haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem on põhivarustuses. Isuzu D-Max on saadaval lülitatava nelikveoga ja tagadiferentsiaali lukustusega (välja arvatud varustustase L). D-Maxi kliirens on 240 mm.
Kolm kabiinitüüpi
SPACE CAB on loodud kuni neljale inimesele ning on varustatud mugavate vastassuundades avanevate ustega, mis võimaldavad esiistmete tagust ruumi paremini kasutada.
18-tollised valuveljed
Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
Porikaitsed ees ja taga
Tagaklaasi soojendus
Elektrilised küljeaknad ees
CD/DAB-raadio/Bluetooth/USB/AUX
Vihmaandur, esi- ja kaugtulede automaatne lülitus
Istmesoojendusega esiistmed
Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem koos veojõukontrolliga
Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
Liiklusmärkide tuvastamine ja intelligentne kiiruspiirik
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus- ja vältimissüsteem
Koormakinnitusaasad kastis
Hind alates 29 990 €
REGULAR CAB on kõige väiksem kabiinitüüp, milles on esiistmetel piisavalt ruumi kahele.
18-tollised terasveljed
Mootori tühikäigul seiskamise ja käivitamise süsteem
Porikaitsed ees ja taga
Tavapärased ja disainitud harjad klaasipuhastitele
Elektrilised küljeaknad ees
Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
Bluetooth/USB/AUX
Vihmaandur ja esitulede automaatne lülitus
Istmesoojendusega esiistmed
Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
Koormakinnitusaasad kastist väljas
Kaitseraam kabiini taga
Hind alates 26 990 €
DOUBLE CAB mahutab kuni viis inimest ning selles on piisavalt ruumi kaubale ja seadmetele.
18-tollised valuveljed
Elektrilised küljeaknad ees ja taga
Kiirushoidik ja kiiruspiirik
Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
Porikaitsed ees ja taga
CD/DAB-raadio/Bluetooth/USB/AUX
Vihmaandur, esi- ja kaugtulede automaatne lülitus
Pimenurga jälgimissüsteem
Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem
Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
Liiklusmärkide tuvastamine ja intelligentne kiiruspiirik
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus- ja vältimissüsteem, sõiduraja hoidmise abisüsteem
Koormakinnitusaasad kastis
Hind alates 31 990 €
Isuzu D-Max Black Edition
Hind alates 25 490 €
Sõltumata sellest, kas tegemist on alles alustava või juba kogemustega ettevõttega, käsitöö, põllumajanduse või ehitusvaldkonnaga – Isuzu D-Max Black Editioni peale võid kindel olla. Lisa oma autoparki jõuline tööloom ja koge rohkem paindlikkust oma igapäevases äritegevuses.
Nutikad turva- ja juhiabisüsteemid
Uue Isuzu D-Maxi kere on tugevdatud, et kaitsta reisijaid paremini mis tahes nurga alt saabuva välise löögi eest. Suuremad pidurid ees ja taga lisavad pidurdusjõudu, istmed on aga loodud hädaolukorras lööki neelama. Ning kui mõni D-Maxi kaheksast turvapadjast peaks rakenduma, avanevad pikapi uksed lukust automaatselt.
D-Max sisaldab paljusid automaatselt ja iseseisvalt rakenduvaid turvafunktsioone, mis töötavad ohtlike olukordade lahendamise nimel – tavaliselt juba enne, kui juht üldse mõistab, et on hädas. Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur, tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem, sõidurajalt kõrvalekaldumise ennetussüsteem* ja pimenurga jälgimissüsteem*.
Kõik pildid on illustratiivsed.
* See süsteem võib mõne Isuzu mudeli puhul olla lisavarustuses.
Salong
Käepärane disain. Täielik mugavus.
Pikapiga reisimine pole kunagi olnud nii mugav. Samuti on sul käeulatuses täiustatud tehnoloogia ja uuenduslikud lahendused, mida kaasaegselt autolt ootad. D-Maxil on kõrglahutusega kohandatav puuteekraan* koos DAB+ digitaalse raadioga, Android Auto™ ja juhtmevaba Apple CarPlay® tugi, samuti häältuvastus.
* Saadaval ainult LS-varustustasemega Space Cab mudelile.
Rool on väiksem ja sportlikum, reguleeritava kalde ja sügavusega.
9-tolline puuteekraan CD- ja DVD-mängijaga, raadio ja tagurduskaameraga.*
* Saadaval LSE-varustustasemega Double Cab mudelile
Automaatne kahetsooniline kliimaseade.*
* Saadaval LS-varustustasemega Space Cab ja LSE-varustustasemega Double Cab mudelile.
4,2-tolline värvilise ekraaniga näidikuplokk.
Isuzu mugavatel ümberkujundatud istmetel on istmesoojendus ja nimmetugede reguleerimine standardvarustuses. Lisavarustusena võid valida kaheksas suunas elektriliselt reguleeritavad istmed.
Jõudlus
Too kõik kõikjale
Isuzu D-Max kastikas viib su usaldusväärselt kohale: liivas, mudas ja kasvõi kuni 800 mm sügavuses vees – ilma täiendava lisavarustuseta. Lülitatava nelikveo ja lukustatava tagadiferentsiaali* abil võid ületada igasuguse maastiku ja jõuda sihtkohta usaldusväärselt ja turvaliselt ka siis, kui vead enam kui 1000 kg raskust koormat.
* Välja arvatud L-varustustasemega mudelid.
Kontsentreeritud jõudlus
Uuendatud 1,9-liitrise ühisanumsissepritsega turbodiiselmootoril, mille võimsus on 120 kW (163 hj), kasutatakse AdBlue-tehnoloogiat lämmastikoksiidi heitmete vähendamiseks. 6-käigulise manuaalkäigukastiga auto kombineeritud CO2-heitmed on 216–220 g/km, 6-käigulisel automaatkäigukastiga mudelil 238–241 g/km. Kombineeritud kütusekulu on 8,2–8,4 l/100 km (manuaalkäigukast) ja 9,1–9,2 l/100 km (automaatkäigukast) kohta.
Tagadiferentsiaali lukustus*
Mudastelt te
edelt liivase põhjani. Tagadiferentsiaali lukustussüsteemiga saab sinu pikap rasketel pinnastel lihtsalt hakkama. Kui süsteem tagasillas sisse lülitada, püsid turvaliselt rajal.
* Välja arvat
ud L-varustustasemega mudelid.
Haagise mass kuni 3500 kg
Isuzu aitab sul vedada kõike. Alates hobustest kuni ehitusmaterjalide või kiirkaatrini – D-Maxi saad usaldada. Tänu haagise õõtsumisvastasele kontrollsüsteemile oled väljaspool ohtu ka maanteel raske koorma ja suure kiirusega sõites.
Black Edition
Sõltumata sellest, kas tegemist on alles alustava või juba kogemustega ettevõttega, käsitöö, põllumajanduse või ehitusvaldkonnaga – Isuzu D-Max Black Editioni peale võid kindel olla. Lisa oma autoparki jõuline tööhobune ja koge rohkem paindlikkust oma igapäevases äritegevuses.
Isuzu D-Max Black Editioni 1,9-liitrise ühisanumsissepritsega turbodiiselmootori võimsuseks on 120 kW (163hj). Sellel mudelil on hüdrauliline roolivõimendi, mis sobib paremini raskete koormate veoks. Käetoed, taskud ja pudelihoidjad esiustes on pisiasjad, mis omavad suurt tähtsust, kui pead autos iga päev töötama.
Kiirushoidik teeb sõitmise maanteel palju mugavamaks, eriti siis, kui eelistasid manuaalkäigukasti. Kuna sõidu ajal on oluline ka nähtavus, on sellel mudelil vihmaandur ja esitulede automaatne lülitus standardvarustuses. Maastikul sõites hoiavad haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem, nõlvaltstardiabi süsteem, mägipidur, elektrooniline stabiilsuskontroll ja veojõukontrollisüsteem sind kindlalt rajal.
Regular Cab Black Edition
6-käiguline manuaalkäigukast
Nelikvedu
Hind: 25 490 €
Space Cab Black Edition
6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline automaatkäigukast
Nelikvedu
Hind alates: 27 990 € (manuaalkäigukast), 28 990 € (automaatkäigukast)