Uue PEUGEOT 408 silmapaistvat välimust aitab esile tuua selle laugpäralik hoiak. Rafineeritud ja moderne olek võimaldab silma paista. Aerodünaamilisi omadusi aitab rõhutada sportlik disain, voogavad kerejooned ning kõrge kliirensiga vaoshoitud kõrgus.
JUHIALA
PEUGEOT i-Cockpit®
Viimase põlvkonna PEUGEOT i-Cockpit® juhiala pakub kompaktse rooli ja roolile paigutatud juhtnuppude, 10-tollise 3D näidikutepaneeli ja 10-tollise puutetundliku HD-keskekraani toel tipptasemel ergonoomikat ja tehnoloogilisi lahendusi.
Luukpäradest inspireeritud ja PEUGEOT 408 kõrgusest kasu lõikav istumisasend aitab teedel toimuvat näha täiesti uue nurga alt.
Vastusena pidevalt muutuvatele vajadustele tõi Peugeot hiljuti avalikkuse ette E-Lion projekti, mis hõlmab lisaks elektrifitseerimise tehnilisele poolele ka viiel reeglil põhinevat terviklikku ja tulevikku vaatavat lähenemist järgmise põlvkonna autode loomiseks.
Uue filosoofia keskmeks on:
Stellantise toodete ja teenuste ökosüsteem
kliendi terviklik kasutuskogemus alates laadimisest kuni ühenduvuseni
eesmärk jõuda 2025. aastaks 100% elektrilifitseeritud mudelivalikuni
tõhusus ehk maksimaalne jõudlus minimaalse energiakuluga
süsinikneutraalsus aastaks 2038
Tänase seisuga on Peugeot end ambitsioonikate eesmärkide saavutamiseks vastavale kursile seadnud ning juba sellel aastal saab kogu mudelivalik elektrifitseerituks. 2025. aastaks on kogu Peugeot’ mudelirivi elektrifitseeritud ning uue kümnendi alguseks on kõik Euroopas müüdavad Peugeot’ sõidukid 100% elektrilised.
Soovid autot ja kohe? Jah, palun – meil on kohe olemas 12 Suzuki Vitarat. Ole kiire ja tee oma valik!
Vastupidava Suzuki Vitaraga tunned end hästi nii linnas kui maal. Põhjus selleks on imelihtne – Vitara sõidab hästi nii konarlikul põlluteel kui siledal asfaldil. Kõrge kliirensi, jõulise turbomootori ning suurepärase varustusega Vitara ei jää kuskil hätta!
Elu esitab uusi väljakutseid igal ajahetkel. Sa oled kas valmis neid vastu võtma või jääd imestama, mis juhtus. S-CROSS teeb selle valiku lihtsaks. Julge, enesekindel linnamaasturi stiil ning intelligentsed ohutussüsteemid on alles algus. Rohkelt ruumi sõpradele, perele ja varustusele, lisaks AllGrip-nelikveosüsteem, mis aitab igal teel kontrolli säilitada. Ei ole põhjust muretseda selle pärast, mis ootab ees. Ole valmis ületama piire.
Uhiuus Suzuki S-CROSS kerghübriid
48 V kerghübriid
AllGrip-nelikvedu
Veojõud 600/1500 kg
Tippvarustus
S-CROSSi enesekindel maasturidisain ja intelligentne turvavarustus on alles algus. S-CROSS pakub rohkelt ruumi sõpradele, perele ja pagasile. AllGrip-nelikveosüsteemiga sõidad turvaliselt nii linnas kui ka maastikul. S-CROSS on varustatud võimsa ja suure pöördemomendiga 1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori ning 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. S-CROSS sobib suurepäraselt nii igapäevaseks pendelrändeks kodust tööle ja tagasi kui ka pikemateks puhkusereisideks.
Suurepärane välimus
Meile öeldakse sageli, et ei tohi otsustada esmamulje järgi, kuid juba esimene pilguheit reedab S-CROSSi tegeliku iseloomu. Võib öelda, et tegemist on karmi ja jõulise linnamaasturiga, mille suured ülemine ja alumine iluvõre nõuavad tähelepanu ja anuvad seiklusi. Lähemale jõudes avastad, et see auto on ka stiilne, elegantne ja rafineeritud.
Välimus
AGRESSIIVNE LINNAMAASTURI STIIL
Hea esmamulje jätmine on alati oluline, meeldejääva mulje jätmine on keeruline. Erinevus peitub detailides.
LED-esi- ja tagatuled
Elujõudu ja kõikehõlmavat lahedust kiirgavad esituled ja tagumised kombituled on dünaamilise mulje saamiseks varustatud kolme LED-ääretulega. Eesmised ääretuled on valgel ajal kasutuses päevasõidutuledena.
Stiilne iluvõre
Muljetavaldav läikivmust iluvõre annab S-CROSSile dünaamilise ja iseloomuliku välimuse. Jõuline embleem kroomviimistlusega liistu keskel toonitab iluvõre võimsust.
Karmilt julge
Nurgelised eesmised ja tagumised rattakoopad lisavad välimusele iseloomu. Julged hõbedased kaunistused esiosal ja tagumisel kaitseraual jätavad tugeva ja püsiva mulje, mis lisab linnamaasturile enesekindlat välimust.
Integreeritud katusereelingud
Hõbedased anodeeritud alumiiniumist integreeritud katusereelingud on nii silmatorkavad kui ka funktsionaalsed, pakkudes teravat esteetikat ja aerodünaamilist sujuvust.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Siseruum
MUGAV JUHIKOHT
Tänu suurele esiklaasile ja väga heale külgnähtavusele tundub salong ruumikas ja avar.
Avar salong
Rohkelt ruumi nii esi- kui ka tagaistmetel lubavad lõdvestuda, lõõgastuda ja sõitu nautida.
Istmekatted
Elegantsete ergonoomiliselt kujundatud istmete küljed on kaetud päris nahaga, istme keskel on keerukas kunstnahast lintpunutis, mis väljendab auto karmi linnamaasturi olemust. Tekstiilist istmekatted on samasuguse disainiga, keskmises osas on kasutusel reljeefne materjal.
Mitmekülgne pakiruum
60:40 jagatud tagaistme seljatugi ja mitmesse asendisse seadistatav pakiruumi põhi võimaldavad hõlpsasti mahutada mitmesugust pagasit.
Reguleeritav tagumine seljatugi
Tagumise istme seljatugi on seadistatav kahte asendisse, et suurendada mugavust või kasvatada pakiruumi mahtu.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Naudi uusimat digitaalset mugavust
Uutele seiklustele suundumine ei tähenda muu maailma maha jätmist. S-CROSS on varustatud tehnoloogia ja funktsioonidega, mis hoiavad sind ühenduses sinu auto ja elustiiliga.
Display Audio helisüsteem
Naudi juhtmevabalt rakendusi Apple CarPlay® või Android Auto™, kõnetuvastust ja helistamist Bluetooth®-i vabakäesüsteemiga. Läbi USB-liidese saad kuulata muusikat või vaadata isegi filme. Display Audio hoiab sind sõidukiga ühenduses ja kuvab ka teavet kütusekulu, sõiduulatuse ja hübriidmudeli energiavoo kohta, samuti hoiatusi ning tagurduskaamera pilti.
Katuseluugiga panoraamkatus
Topeltklaasiga panoraam-klaaskatus loob hiigelsuure ava, mis võimaldab vaadet ülespoole nautida mis tahes autoistmelt.
Lisavarustus mudelile GLX.
Kahe tsooniga täisautomaatne kliimaseade
Tänu kahetsoonilisele kliimaseadmele on võimalik temperatuuri reguleerida vastavalt juhi ja kaassõitja individuaalsetele eelistustele.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Tehnika
MOOTORID, MIS HOOLITSEVAD KESKKONNA EEST JA SUURENDAVAD JÕUDLUST
1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori võimsus on 95 kW (129 hj), suurim pöördemoment 235 Nm on kättesaadav juba madalatel pööretel, mis muudab sõitmise muretuks. Otsesissepritsega mootoris pihustavad kütust seitsme auguga pihustiotsakud. Võimsust ja kütusesäästlikkust suurendavad veelgi piirdeklapi juhtimissüsteem ning mootori enda kerge ja kompaktne konstruktsioon. S-CROSSi kütusekulu on nelikveolisel mudelil, sõltudes versioonist, vaid 5,8–6,1 liitrit 100 km kohta.
Käigukastid suurema sõidunaudingu tagamiseks
Uue S-CROSSi jaoks loodud käigukastid aitavad saavutada suuremat jõudlust ja kütusesäästu ning pakuvad nauditavamat käiguvahetust.
6-käiguline manuaalkäigukast
Optimeeritud käiguvahetused soodustavad kütusesäästu. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. Lisaks aitavad kerge ja täpne käiguvahetus ning optimeeritud vastukaal tagada sujuva käiguvahetuse.
6-käiguline automaatkäigukast
See käigukast pakub suurt ülekandearvu kõikide käikude jaoks ja tagab suurepärase kiirenduse ka kiirel sõidul gaasipedaalile vajutades. Integreeritud jahuti suurendab automaatkäigukasti õli jahutusomadusi, mis veelgi suurendab kütuse kokkuhoidu.
Koos 6-käigulise automaatkäigukastiga on varustuses käiguvahetuslabad roolil. Manuaalrežiimile lülitudes võimaldab see roolil olevate labadega käike üles ja alla vahetada.
Nutikas kerghübriidsüsteem tõhususe ja jõudluse tagamiseks
S-CROSS on varustatud 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. Kütusekulu vähendamiseks on hübriidsüsteemis tavalise laadija asemel 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). ISG on laadija, millel on mootori funktsioon. Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Liitiumioonaku mahtuvus on 0,384 kWh.
Eelised
Energia regenereerimine aeglustamisel ja pidurdamisel
Kütusekulu vähendamine
Jõudluse suurendamine
Kütusesäästu suurendamine, lülitades mootori aeglustamise ajal tühikäigule, et vähendada kütusekulu
AllGrip Select pakub valikuid „lõbus sõitmine“, „meelerahu“ ja „suur kütusesääst“, võimaldades juhil valida sõidurežiimide Auto, Sport, Snow ja Lock vahel.
Elektrooniliselt kontrollitud nelikveosüsteemi ja valitava sõidurežiimi muutmiseks on vajutatav pöördlüliti, mille abil saab sõltuvalt teekattest või sõiduoludest valida erinevaid sõidustiile.
Auto
Seab esikohale kütusesäästu tüüpilistes sõidutingimustes. Kui süsteem tuvastab rataste läbilibisemise, lülitub sisse nelikvedu.
Sport
Optimeeritud sportlikuks sõitmiseks. Jaotab pöördemomendi rataste vahel, et suurendada jõudlust kurvi läbimisel. Automaatkäigukastiga sõidukis optimeerib see režiim kiirendamise ja pöördemomendi omadusi väikeste ja mõõdukate seguklapi avamistega, et hoida mootori pöörlemiskiirus üleval ja saavutada kiire reageerimine.
Snow
Optimaalne lumisel, sillutamata teel ja muudes libedates oludes. Parandab veojõudu kiirendamisel libedal teekattel. Suurendab stabiilsust libedates teeoludes.
Lock
Auto väljasõitmiseks lumest, mudast või liivast. Lülitub režiimile Snow, kui kiirus ületab 60 km/h.
Ohutus
TÄIUSTATUD ENNETAVAD OHUTUSTEHNOLOOGIAD SUURENDAVAD KINDLUSTUNNET JA MEELERAHU
Uus S-CROSS võtab kasutusele uusimad ennetavad ohutustehnoloogiad, mis tagavad mugavama sõidu.
Kahe anduriga pidurdussüsteem
See juhiabisüsteem koosneb esiklaasi taga asuvast kaamerast ja laserradarist, mis hindavad kokkupõrke ohtu eesoleva takistusega, näiteks sõiduki või jalakäijaga. Samuti tuvastab see teemärgiseid, et aidata juhil püsida sõidurajal.
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem
Sõites kiirusega 60 km/h või kiiremini, tuvastab kaamera vasakpoolsed ja parempoolsed valged teemärgised ning hoiatab juhti hoiatussignaali ja näidiku abil, kui auto hakkab sõidurajalt kõrvale kalduma.
Liiklusmärkide tuvastus
Liiklusmärkide tuvastamise süsteem jälgib liiklusmärke ja kuvab need multifunktsionaalsele ekraanile, juhuks kui juht neid sõidu ajal ei märka.
Kohanduv kiirushoidik koos Stop & Go funktsiooniga
See juhiabisüsteem hoiab automaatselt pikivahet eesoleva sõidukiga vastavalt kolmele erinevale kauguseseadistusele. Kui ees ei ole teist sõidukit, säilitab süsteem juhi valitud kiiruse. Stop & Go-funktsioon peatab auto täielikult, kui eessõitja seisma on jäänud, ja järgneb talle, kui ees olev auto uuesti liikuma hakkab. Kaks sekundit pärast täielikku peatumist lülitub Stop & Go välja ja pidur vabastatakse.
Pimenurga hoiatussüsteem
See funktsioon hoiatab juhti tagumise kaitseraua mõlemal küljel asuvate andurite abil diagonaalselt tagant lähenevate või kõrval sõitvate sõidukite eest, mis ei ole sõidurada vahetades küljepeeglitest nähtavad.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
360° kaamera
360-kraadise vaatega süsteem koosneb neljast kaamerast: üks ees, üks taga ja üks kummalgi küljel. Funktsioonide hulka kuuluvad 3D-algusvaade, mis võimaldab juhil enne sõidu alustamist puuteekraanilt ümbrust kontrollida; pealtvaade ülevalt, mis aitab turvalisemalt parkida; suure eraldusvõimega vaade, mida saab suurendada; ja automaatne esi- ja tagumise vaate kuvamise vahetus vastavalt käiguvalikule.
Saadaval mudelile GLX.
Sõiduabi funktsioon sisaldab esikaamera, laseranduri ja millimeeterlaine radariandurit, mis võimaldavad tuvastada takistusi, sõiduradasid ja liiklusmärke. Selle funktsiooni toimine võib sõltuda teepinnast või ilmastikutingimustest. Juht ei tohi turvaliseks sõitmiseks tugineda ainult sellele süsteemile ja peab võtma vastutuse ohutu sõidu eest.
PEUGEOT 208 on jätkuvalt nooruslik, mida rõhutab selle isikupärane ja sportlik siluett. Reisijateruum on varustatud ainukordse PEUGEOT i-Cockpit® 3D armatuuriga. 208 on saadaval nii bensiini- , diisel- kui ka elektrimootoriga.
VASTUPANDAMATU DISAIN
SPORTLIK JA AHVATLEV DISAIN
PEUGEOT 208 mudelist kiirgab silmatorkavat isikupära. Sõiduki madal siluett, pikk kapott ja ahvatlevad kumerused toovad esile selle masina lummavalt sportliku iseloomu. Ergastes ja isikupärastes värvides saadaval 208 on tõeline pilgupüüdja. Sõiduki veenvat iseloomu rõhutavad Black Diamond katus ning läikivmustad rattakoopa ja aknaklaasi ääred, samuti teemantlõikega valuveljed.
HÜPE JÄRGMISE GENERATSIOONI TEHNOLOOGIASSE
PEUGEOT i-Cockpit® 3D
Salongis tervitab teid PEUGEOT’ uus, viimase põlvkonna i-Cockpit® 3D. Juhtimise erksus ja intuitiivsus on omandanud uued mõõtmed tänu kompaktsele ja integreeritud juhtsüsteemidele, roolilt konfigureeritavale digitaalsele 3D näidikuteplokile, suurele 10’’ puutetundlikule HD ekraanile ja seitsmele klaviatuuri stiilis lülitile. Lisaks on teil võimalus valida veel ka 8 erivärvi miljöövalgustuse vahel.
RÕÕM VALIKUVABADUSEST
Uus kohandatav ja tõhus platvorm
Peugeot 208 linnaauto põhineb uuel, moduleeritaval ja erinevate jõuallikate kasutamise toega CMP/eCMP platvormil, mis võimaldab teil valida sisepõlemismootori (bensiin/diisel) või elektrilise mootori vahel ilma kompromisse tegemata.
Olenemata valikust on teile tagatud nii kõrgest klassist jõudlus kui ka sõiduomadused: eeskujulik teelpüsivus, optimeeritud mass, manööverdatavus, heli- ja soojusisolatsioon ehk kõik mis vaja, et muuta teie sõidukogemus nauditavaks.
Sisepõlemismootorite valik
Viimase põlvkonna Euro6 suure jõudlusega, tõhusad bensiini- ja diiselmootorid meeldejääva sõiduelamuse kogemiseks:
PureTech
BlueHDi
Need mootorid on lisaks tänu optimeeritud kütusekulule saavutatud säästlikkusele veel kõik varustatud ka Stop & Start süsteemiga.
8-käiguline EAT8 automaatkäigukast
Avasta uue, 8-käigulise, käiguvahetuslabadega roolil ja elektrilise impulssjuhtimisega EAT8 käigukasti jõudlus ja erksus. Kiired ja sujuvad käiguvahetused toimuvad tänu Quickshift tehnoloogiale mängleva kergusega.
Elektrimootor
Kogege meeldivaid ja tugevaid elamusi, täielikus vaikuse- ja mugavuse mullis. Seda võimaldavad:
Elektrimootori võimsus 100 kW (136 hj)
Erksus tänu suurele pöördemomendile 260 Nm
Läbisõiduulatus kuni 362 km WLTP järgi
OHUTUS- JA JUHIABISÜSTEEMID
PEUGEOT 208 uue linnaautoga on teie käsutuses hulgaliselt nutikaid ja ohutust suurendavaid juhiabisüsteemei teie igapäevaste sõitude lihtsustamiseks.
7-kohalise linnamaasturi kohta üllatavalt sportliku ja voolujoonelise disainiga uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on läbinud värskenduskuuri, omandades homse päeva disainielemendid juba täna. PEUGEOT i-Cockpit juhikoht ning premiumklassi mugavusvarustus ümbritsevad teid esmaklassilise luksuse ja rohkete võimalustega, sõiduga kaasnev nauding ületab teie ootusi.
JULGE DISAIN
Uuenduskuuri läbinud, 7-kohalise PEUGEOT 5008 linnamaasturi disain pakatab elegantsist ja täiuslikkusest, võimaldades hämmastava tasakaalu võimsuse ja nägususe vahel.
Uue, raamita iluvõrega ning margikohase tuledesignatuuriga on täiuslikult ühtne, skulptuurne ja isikupärane, mida rõhutavad omakorda uus pamper ja külgmised läikivmustad õhuvõtuavad.
Kere disaini hoogsust ja sportlikkust rõhutab veelgi kroomitud liist, mis saab alguse esituledest ning kulgeb kuni tagaspoilerini välja, kusjuures linnamaasturile omast lennukat graatsiat atleetlike, väljapeetud kumeruste juures toonitavad uued 19’’ teemantlõikega „San Francisco” valuveljed.
TEHNOLOOGIA TIPPKLASS
PEUGEOT’ moderniseeritud, innovaatiline ja ergonoomiline i-Cockpit® pakub roolis olles erakordse juhtimiselamuse.
Mugavamaks manööverdamiseks kompaktse rooliga ja juhtlülituste hõlbustamiseks seitsmeklahvilise „Toggle switches” nupustikuga varustatud uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on nüüdsest uue, 10-tollise puutetundliku HD keskekraaniga ja uue digitaalse, 12,3-tollise, kõrgresolutsiooniga, pilku teel pööramata võimaldava näidikuplokiga, mille kõik funktsioonid on ühtviisi kohandatavad ning võimaldavad kogu juhtimiseks vajaliku info kuvamise vahetult juhi vaatevälja.
TÕHUSATE MOOTORITE VALIK
Ühtviisi nii erksa kui ka hea juhitavusega uus PEUGEOT 5008’t iseloomustab kõrgest klassist dünaamilisus premiumklassi sedaani helisummutuse juures.
Masin on saadaval Peugeot’ viimase põlvkonna PureTech bensiinimootoriga või BlueHDi diiselmootoriga, mis täidavad Euro 6 nõuded ja on kõik varustatud „Stop&Start” süsteemiga:
Tõhusate mootoritega, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga , optimeeritud kaalu ja üliväikese pöörderaadiusega uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on ühtviisi nii ergas kui ka eeskujuliku juhitavuse ning vaevatu ja täpse manööverdatavusega, muutes kõik sõidud erakordselt nauditavateks.
TEHNOLOOGIA
Teel on teie kaaslasteks hulgaliselt uue PEUGEOT 5008 juhiabisid nagu näiteks viimase põlvkonna automaatne hädapidurdus või siis liiklusmärkide laiendatud tuvastussüsteem jne.
Linnaliikluses on teie käsutuses näiteks muretu juhtimise tagav manööverdus- ja parkimisabi: 360° tagurduskaamera ja Park Assist süsteem.
Mõned autod kohe on sellised, mis meeldivad ega jää märkamatuks. Hyundai linnamaasturite enesekindel välimus, tehnilised uuendused ja mugav salong on valmis pakkuma kauakestvaid lahendusi sinu igapäevaste vajaduste rahuldamiseks. Lisaks on kõikidel Hyundai linnamaasturitel ka elektrifitseeritud versioon.
Igal sõidukil Hyundai SUV mudelivalikus on oma iseloom – täpselt nagu nende juhtidelgi. Tutvu mudelitega ja vaata, milline neist sobib sulle kõige paremini.
Hyundai TUCSON
Uuel Tucsonil on jõuline, nurki rõhutav välimus. See väike pereautoks sobiv linnamaastur on seest ruumikas ja sisaldab rohkelt varustust. Esmakordselt on avatuna kujundatud salongis uudne puutetundliku funktsiooniga keskkonsool.
TUCSON on Euroopa autoostjate seas enimmüüdud Hyundai mudel. Uuendatud TUCSON on nüüd saadaval ka pistikhübriidina ja N Line’i sportlike välis- ja sisevarustuse disainirõhutustega, mis on inspireeritud Hyundai N mudelist.
Oma väljapoole suunatud disaini ja innovaatilise ühenduvusega paistab KONA teiste hulgast silma. Ta pakub hulgaliselt tehnilisi uuendusi turvalisuse, mugavuse ning teabe- ja meelelahutussüsteemi osas.
Lisaks hübriid- ja täiselektrilisele mudelile on KONA valikus nüüd ka sportlik N Line’i versioon.
Ja enamgi veel: saadaval on Hyundai tippmudel KONA N. N-tusiast võib selle auto viia ükskõik kuhu – nii maanteele kui ka võidusõidurajale.
Meie linnamaasturite perekonna lipulaev on nüüd veelgi eksklusiivsem: uue SANTA FE dünaamilise välimuse kõrval on erilist tähelepanu pööratud ka kvaliteetsetele materjalidele, uutele turvasüsteemidele ja täiendatud sõidutehnoloogiatele.
Klientide rõõmustamiseks on SANTA FE nüüd saadaval ka täishübriidina ja pistikhübriidina.
Uhiuus BAYON on väljast väike, kuid seest suur kompaktne linnamaastur, mis on loodud kustumatu mulje avaldamiseks. Varustatud hulga nutikate tehnoloogiatega, nagu oma klassi parim turvavarustus ja ühenduvusfunktsioonid, pakub uus mudel intelligentset tõhusust uuenduslike jõuülekandesüsteemidega.
Täiesti uue Tucsoni uuenduslik disainikeel sai inspiratsiooni Hyundai Vision T SUV ideeautost, mida esitleti 2019. aasta autonäitusel AutoMobility LA-s. Uus Tucson on esimene Hyundai linnamaastur, mis on välja töötatud kooskõlas ettevõtte uue esteetilise sportlikkuse disainilahendusega.
Revolutsiooniline disain
Dünaamilised geomeetrilised vormid, teravad nurgad ja maailma esimesed parameetrilised peidetud esituled muudavad uhiuue Tucsoni välimuse võimsaks ja ainulaadseks.
Imeilus salong
Salongi elegantset lihtsust rõhutab segmendi juhtiva tehnoloogia sujuv integreerimine. Avasta täielikult kohandatava 10,25-tollise puuteekraani ja puutekonsooli digitaalne kogemus. Meie disainerid loobusid füüsilistest nuppudest ja lülititest, nii et kõiki navigeerimis-, teabe- ja meelelahutussüsteemi, soojenduse ja kliimaseadme funktsioone juhitakse puudutades.
Multi-Air Mode’i tehnoloogia
Esmakordselt Hyundai sõidukis kasutatav Multi-Air Mode’i tehnoloogia koosneb nähtavatest ja märkamatutest kliimaseadme ja soojenduse õhutusavadest, mis õrna õhuvooluga loovad salongis meeldivama keskkonna. Reisijad tagaistmetel saavad valida neile sobiva temperatuuri.
Esmaklassiline Krelli helisüsteem
Esmaklassiline Krelli helisüsteem tagab kaheksa optimaalselt häälestatud kõlari ja bassikõlariga imelise ja jahmatavalt realistliku helikvaliteedi.
Bluelink®-i ühendatud autoteenused
Bluelink®-i ühendatud autoteenused toovad sujuva ühenduvuse otse sinu uude Tucsonisse, pakkudes hulgaliselt funktsioone, mis muudavad sõitmise mugavamaks ja nauditavamaks. Lisaks Bluelink®-i rakenduse paljudele funktsioonidele tulevad navigatsioonisüsteemiga viieks aastaks tasuta kaasa Hyundai Live-teenused.
Nutitelefoni juhtmevaba kiirlaadimine
Naudi oma nutitelefoni kiiret laadimist juhtmevabalt. Veelgi kiiremaks laadimiseks on 5 W laadimisvõimsust suurendatud 15 W-ni. Ülekuumenemise vältimiseks on seadmel integreeritud jahutusfunktsioon.
Kõige laiem valik elektrilisi jõuülekandesüsteeme
Olles välja töötatud heitmete vähendamiseks, ilma et see ohustaks sõidurõõmu, pakub uhiuus Tucson kompaktsete linnamaasturite segmendis kõige laiemat valikut elektrilisi jõuülekandeid. Võid valida bensiini- ja diiselmootoriga 48 V kerghübriidi või täishübriidmudeli vahel. Saadaval on ka bensiini- ja diiselmootoriga autod. Pistikhübriidmudelid tulevad turule 2021. aasta kevadel.
Tucsoni täishübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku. See mudel on saadaval 6-käigulise automaatkäigukastiga ning esi- või nelikveolisena. Siin on ka uue Tucsoni kõige võimsam jõuülekandesüsteem: 230 hj ja 350 Nm pöördemoment, seega ei pisenda heitmete vähendamine sõidurõõmu.
Hyundai on välja töötanud maailma esimese mootori klappide avatuskestuse seadesüsteemi (CVVD) tehnoloogia. See optimeerib mootori jõudlust ja kütusekulu, olles samal ajal keskkonnasõbralik. Klapikontrolli tehnoloogia reguleerib klappide avamise ja sulgemise kestust vastavalt sõidutingimustele.
Hübriid
Elektrifitseeriv ökonoomsus. Hübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku.
Pistikhübriid
Elektriline, kui seda soovid. Bensiinimootoriga, kui seda vajad. Pistikhübriid on saadaval 1,6-liitrise T-GDI Smartstream-bensiinimootoriga ja 66,9 kW elektrimootoriga. Suurim võimsus on 265 hj ja suurim pöördemoment 350 Nm.
48 V kerghübriid
Säästa 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. 48 V kerghübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal täiendava pöördemomendiga.
Bensiinimootor
1,6-liitrine T-GDi-mootor on varustatud CVVD-tehnoloogiaga, mis optimeerib mootori jõudlust ja kütusesäästu, olles samas ka keskkonnasõbralik.
Diiselmootor
1,6-liitrine CRDi Smartstream-diiselmootor on saadaval 115 hj ja kuuekäigulise manuaalkäigukastiga ning kaherattaveolisena.
Kontrollides iga ratta summutusjõudu, vähendab elektrooniliselt kontrollitav vedrustus veeremist, põiki- ja vertikaalset liikumist, et parandada sõitmist ja juhitavust.
Lumi? Liiv? Muda? Ei mingit probleemi. Maastikurežiimide valik võimaldab mugavalt vahetada sõidurežiime, et optimeerida jõudlust ja nelikveo seadeid erinevate sõidutingimuste jaoks. Tucsoni uuenduslik HTRAC™ nelikveosüsteem pakub optimaalset juhitavust ja jõudlust kurvides.
Naudi suuremat meelerahu koos oma klassi parima turvalisusega
Klassi parima juhiabisüsteemide ja uuenduslike funktsioonidega aktiivse turvavarustusega annab uhiuus Tucson sulle ja kõigile, kes sulle kallid, veelgi enam meelerahu.
Kaugjuhitav parkimisabiline
Uhiuus Tucson suudab ise parkida või parkimiskohalt välja sõita. Sõiduk oskab ise tagurdada parkimiskohale vaid ühe nupulevajutusega.
Maanteel sõidu abisüsteem
Esmakordselt on uhiuue Tucsoni varustuses maanteel sõidu abisüsteem. See juhiabisüsteem ühendab sõiduraja jälgimise abisüsteemi ja navigeerimispõhise intelligentse isekohanduva kiirusehoidiku, kasutades andureid ja kaardiandmeid, et tagada ohutu sõitmine ja reguleerida sõiduki kiirust automaatselt piirkiiruse alal.
Pimenurga jälgimismonitor
Nüüd on uue Tucsoni digitaalnäidiku ekraanil nähtavad vasak- ja parempoolsed tahavaated. Kaamerad lülituvad tööle, kui reavahetusel lülitada sisse suunatuli.
Esikokkupõrke vältimise abisüsteem
Süsteem pidurdab automaatselt, kui tuvastab eessõitva auto ootamatu pidurdamise või sõiduki ees oleva jalakäija või ratturi. Nüüd on seda täiendatud ristmikul pööramise funktsiooniga, mis aitab ära hoida laupkokkupõrke ristmikul vasakpööret tehes.
5-aastane läbisõidupiiranguta garantii
Nagu iga teinegi Hyundai, on ka uus Tucson valmistatud kõige kõrgemate kvaliteedinõuete kohaselt. Selle tõestuseks on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii, mis lubab nautida elus kõike väärtuslikku, ilma et peaks auto pärast muretsema. Lisaks sellele on uue Tucsoni ülitõhusal liitiumioon-polümeerakul garantii 8 aastat või 160 000 km, sõltuvalt sellest, kumb täitub varem. Naudi suuremat meelerahu, mille tagab autotööstuse üks parimaid garantiisid – ja seda põhivarustuse osana.
Uhiuuel i20-l on silmapaistev disain ja jõulised stiilielemendid, mis on saanud inspiratsiooni Hyundai N-i suure jõudlusega seeriast. Lisaks on see varustatud nutika tehnoloogiaga, sealhulgas uuenduslike turva- ja oma klassi parimate ühenduvusfunktsioonidega.
Turvaliseks loodud. Ühenduseks loodud. Sinule loodud
Välimus
OLE STIILSELT SILMAPAISTEV
Elegantne ja rabav uhiuus i20 on lihtsalt ilus. Võrreldes oma eelkäijaga on see laiem, pikem ja madalama katusega ning saanud inspiratsiooni Hyundai esteetiliselt sportlikult disainifilosoofialt – energiliste proportsioonide, stiili ja tehnoloogia harmooniline kooslus.
Kaarjatele täis-LED-esituledele annavad dünaamilist aktsenti eredad päevatuled, mis on tagumise osaga visuaalselt ühendatud, et luua ainulaadne välimus. Omapärane esipõrkeraud on ümbritsetud esileküündivate õhu sisselaskeavade ja uue julge võrgukujundusega iluvõrega, et anda võimas esmamulje.
Uuesti disainitud tagapõrkeraud rõhutab uue i20 dünaamilist välimust, mille tulemuseks on auto, mis õhkab sportlikkust igast küljest. Voolujoonelised Z-kujuga LED-universaaltuled sirutuvad üle pagasiruumi luugi, ühendades tagumised tuled väga ainulaadsel viisil.
Kahetooniline katus
Kohanda oma sõiduki välimust kahetoonilise stiilivalikuga, kus katus on toonis Phantom Black. Loo auto, mis vastab ideaalselt sinu maitsele.
17-tollised valuveljed*
Sõida stiilselt uue disainiga 17-tolliste valuvelgedega, mis täiustavad auto teel domineerivat hoiakut veelgi enam.
* Valikuline lisavarustus
KVALITEETNE, KÕRGTEHNOLOOGILINE SALONG
Hyundai disainerid on loonud värske välimuse, rakendades ruumikas ja modernse atmosfääris laia valikut uudseid esteetilisi ja tehnilisi lahendusi. Uksed ümbritsevad armatuurlauda elegantsel ja sensuaalsel viisil, mis on inspireeritud looduses leiduvatest kujunditest. Nende kuju sobib ideaalselt armatuurlauaga ja LED-meeleoluvalgustus tekitab juhikohale elegantselt tagasihoidliku sinise aktsendi.
Tõeline ilu tuleb seest
Uhiuue i20 salong on täiesti ümberkujundatud ja sellel on kolm istmedisainivalikut.
ÜHEVÄRVILINE MUST – Ajatu klassik: lihtne, kuid elegantne ja stiilne – kindel valik neile, kes eelistavad tagasihoidlikku salongi.
MUST JA HALL – Musta ja halliga värvilahendus lisab rõhutatud õmblusi, andes uuele i20-le sportlikke jooni, mis on nähtavad ka auto sees.
LAIMIROHELINE – Ühtaegu elav ja peen, laimirohelise valiku õmblused tõstavad esile uue i20 dünaamilise iseloomu.
10,25-tolline puuteekraan
10,25-tolline puuteekraan* pakub lihtsat ligipääsu sõiduki infole, teabe- ja meelelahutussüsteemile, navigatsioonisüsteemile ja nutitelefoni rakendustele.
* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses.
LED-meeleoluvalgustus – Öised sõidud tekitavad alati erilise sõidukogemuse. Õrnad, peenhäälestatud LED-ümbrustuled lisavad su reisile meeldiva valguskihi.
Style-mudeli põhivarustuses.
Uus 10,25-tolline digitaalekraan ja kolm sõidurežiimi.* – Uus 10,25-tolline digitaalekraan kuvab olulise sõiduteabe juhi ette ja keskele. Saad digitaalselt kuvada oma kiiruse, energiavoo (ainult Hybrid) või SmartSense’i juhiabisüsteemid. Sõltuvalt valitud juhtimisrežiimist (Normal, Eco, Sport) muutuvad digitaalekraani värvid ja vastav graafika.
* Saadaval Comfort- ja Style-mudelitele.
Jõudlus
SUUREM JÕUÜLEKANDESÜSTEEMI VALIK. ÖKONOOMSEM
Vali kolme ainulaadse mootori konfiguratsiooni vahel. Mudelivaliku eesotsas on kolmesilindriline 1,0 T-GDi bensiinimootor (120 hj) 48-voldise kerghübriidsüsteemiga – loodud selleks, et viia uus i20 sportlik olemus teele. See aitab vähendada kütusekulu ja CO2-heiteid 3–4% ning on saadaval 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga. Valida saab ka 1,0 T-GDI bensiinimootori (100 hj), millel on 6-käiguline manuaalkäigukast või 7-käiguline DCT-automaatkäigukast, või 1,2 MPI bensiinimootori (84 hj) 5-käigulise manuaalkäigukastiga.
Energiatagastussüsteem
Stop & Go, generaatori haldamissüsteem ja madala veeretakistusega rehvid täiendavad energiatagastussüsteemi: kui autol on liikudes käik sees, aga seguklapp suletud, toodab mootori pidurdusjõud kineetilist energiat, mis muudetakse elektriks ja salvestatakse akusse. See vähendab nii kütusekulu kui ka heitgaase.
Uus 48 V kerghübriidi jõuülekandesüsteem
Säästa i20 uue 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. See toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal lisa-pöördemomendiga.
Mugavuskäivitus – See on eriti kasulik linnaliikluses. See toetab kiiremat ja sujuvamat mootori käivitamist lisa-pöördemomendiga, mille annab 48 V aku.
Kiirendamine – Kiirendamisel toetab käivitusgeneraator mootorit 4–10 kW jõuga. Kui soovitud kiirus on saavutatud, lülitub süsteem neutraalasendisse ja energia lisamine lõpeb. Tulemuseks on väiksem CO 2 -heide ja kütusekulu.
Ühtlase kiirusega sõitmine – Ühtlase kiirusega sõitmisel on süsteem kas tühikäigul või – sõltuvalt aku laetusest – töötab generaatorina, laadides 48 V akut.
Regeneratiivpidurdus – Pidurdamisel või lihtsalt gaasipedaali vabastamisel paneb pöörlev väntvõll tööle käivitusgeneraatori, mis omakorda toodab energiat maksimaalse võimsusega 10–12 kW. Generaator muudab kineetilise pidurdusenergia elektrienergiaks ja suunab selle tagasi 48 V akusse.
Laiendatud start-stop – See funktsioon aktiveerub aeglaselt sõites, umbes kiirusel 30 km/h. Aeglustamisel kiirusele alla 30 km/h ja siduri lahutamisel lülitub mootor täiesti välja.
Ühenduvus
SAA ÜHENDUST OMA UHIUUE i20-GA
Koos Bluelink®-i mobiilirakendusega* saad oma i20 kaugelt lukustada ja lukust avada või leida oma auto, kui oled unustanud, kuhu selle täpselt parkisid. Kui keegi peaks püüdma autosse sisse murda, saadab rakendus sulle häireteate. Ja kui tahad teada, kas rehvirõhk või pidurisüsteem on korras, teavitab rakendus sind ka sellest.
Hyundai Live-teenuste* tellimusega kaasnevad liiklusteave, tanklate asukohad ning samuti ka ilmateade.
* Lisavarustus Comfort- ja Style-mudelitele.
10,25-tolline puuteekraan* – Uhiuus i20 pakub uuenduslikku tehnoloogiat, et muuta su elu lihtsamaks. Sellele valikulisele 10,25-tollisele puuteekraanile on integreeritud 3D-navigeerimine, meedia- ja ühenduvusfunktsioonid.
* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses, Style-mudelil standardvarustuses.
8-tolline puuteekraan*8-tollisel puuteekraanil on ka juhtmevaba nutitelefoni peegeldus, mis võimaldab oma nutitelefoni Apple CarPlay või Android Auto abil ühendada ja peegeldada.
* Standardvarustuses Comfort- ja Style-mudelitele.
Esmaklassiline Bose® helisüsteem*
Naudi uhiuue i20 tipptasemel Bose® helisüsteemiga suurepärast helielamust. Selle kaheksa kõlarit, sh bassikõlar, on disainitud ühilduma auto sportliku stiiliga, pakkudes sulle helielamust, mis on sama dünaamiline kui uhiuue i20-ga sõitmine.
* Saadaval ainult koos navigatsioonipaketiga Style-mudelile.
Ohutus
Hyundai SmartSense
Tipptasemel uudsete Hyundai SmartSense’i juhiabisüsteemidega pakub uus i20 oma klassi kõige laiaulatuslikumaid aktiivse turvalisuse tehnoloogia pakette, et tagada sulle parem turvalisus ja rahulikum meel. Paljud saadaolevad funktsioonid ei ole harilikult saadaval selle klassi autodes.
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.
Sõiduraja jälgimise abisüsteem – Uhiuue i20-ga tuleb esmakordselt kaasa ka sõiduraja jälgimise abisüsteem*. Aktiveerituna hoiab see sõiduki kiirusel 0–180 km/h maanteel ja tänaval oma sõiduraja keskel.
* Saadaval Smart Cruise-paketiga Comfort-mudelile ja Safety-paketiga Style-mudelile.
Tagumise põikisuunalise liikluse kokkupõrke vältimise abisüsteem* – Tagurdades välja halva nähtavusega oludes, süsteem mitte ainult ei hoiata juhti küljelt lähenevast sõidukist, vaid ka pidurdab automaatselt.
* Saadaval Style-mudelile Safety-paketiga.
Eesoleva sõiduki liikumahakkamise märguanne
See nutikas funktsioon on uue i20 Hatchbackil standardvarustuses. See kasutab esikaamerat, et anda juhile linnaliikluses märku, kui ees, näiteks punase fooritule taga või ummikus seisnud sõiduk liikuma hakkab.
Navigatsioonipõhine intelligentne kiirushoidik* – See kasutab tipptasemel navigeerimissüsteemi, et olla valmis maanteel eelseisvateks kurvideks või sirgeteks, ning reguleerib ohutumaks sõitmiseks kiirust.
* Valikuline lisavarustus.
Parkimiskokkupõrke vältimise abisüsteem tagurdamisel* – See süsteem annab sulle lisakindluse, kui tagurdad uue i20-ga kitsastesse parkimiskohtadesse. Kui süsteem tuvastab kokkupõrkeohu, lülitab see automaatselt pidurid sisse.
* Saadaval navigatsioonipaketiga Style-mudelile.
TARK KIIRUSEPIIRANGU ABISÜSTEEM – Kiirusepiirangu ületamisel ilmuvad helilised ja visuaalsed märguanded. Manuaalse kiiruspiirikuga suudab see auto kiirust automaatselt kohandada.
PIMENURGA JÄLGIJA KOOS KOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABIGA* – Kahte tagumisel põrkeraual asuvat radarandurit kasutav süsteem hoiatab pimealas olevast liiklusest. Kui sellises olukorras lülitad sisse suunatule, kõlab rajavahetuse abisüsteemi hoiatus ning sõiduk pidurdab, et vältida kokkupõrget.
* Saadaval Style-mudelile Safety-paketiga.
ESIKOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABISÜSTEEM – See i20 standardvarustusse kuuluv süsteem skaneerib radari ja kaameraga teed auto ees ning pidurdab automaatselt, kui tuvastab ees ootamatult pidurdava teise sõiduki ja teele astunud jalakäija või ka jalgratturi*.
* Jalgratturihoiatusega täiendatud funktsioon on saadaval Safety-paketiga Style-mudelile.
Unistad uuest autost? Tee oma unistus teoks! Õngitse endale üks kohe saadaval olev laoauto. Välja tõmbamist ootavad Hyundai i30, KONA hübriidautod ja paar Suzuki mudelit – Swift ja Ignis.