PEUGEOT 3008 HYBRID4

PEUGEOT 3008 HYBRID4 – SENI VÕIMSAIM PEUGEOT SEERIATOOTMISE AUTO
#UnboringTheFuture

Peugeot 3008 HYBRID4 linnamaasturi C0₂ heitkogus on vaid 29g/km(1) ning läbisõiduulatus 100% elektrirežiimis kuni 59 km(2).

Nelikveoline linnamaastur 300 hobujõulise (ehk 220 kW) võimsusega ja hübriidide turu madalaima C0₂ heitkogusega on taaskordne näide Peugeot kindlameelsest pühendumisest sõidunaudingu arendamisele sõltumata auto jõuallikast. Kompromissitut sõiduelamust pakuvad nii Peugeot traditsioonilise sisepõlemismootori ja elektrimootoriga autod kui ka uued pistikhübriidid.

PEUGEOT 3008 HYBRID4: kõikjal, kogu aeg

Alates uue Peugeot 3008 turule tulemisest 2016. aastal on autost saanud oma segmendi liider paljudes Euroopa riikides, kokku on müüdud enam kui 700 000 sõidukit.

Peugeot Baltikumi tegevjuht Andrus Kuusi sõnul võtab Peugeot 3008 edulugu uue HYBRID4 versiooniga aga täiesti uue pöörde. „Võrreldes tuntumate iselaadivate hübriididega on Peugeot 3008 HYBRID4 kordades madalama kütusekulu ja CO2 heitmekogustega, tegemata sealjuures kompromisse võimsuse või sõidumugavuse arvelt. Vastupidi – tegemist on seni võimsaima Peugeot seeriatoodangu autoga,“ kommenteeris Kuus.

Peugeot 3008 HYBRID4 CO2 heitmekogus on turul olevate hübriidautode hulgas madalaim: 29g kilomeetri kohta. Aku mahutavus on 13,2 kWh ning täiselektriline sõiduulatus kuni 59 km. „Pistikhübriid sedavõrd pika elektrilise sõiduulatusega annab reaalse võimaluse oma igapäevased linnasõidud 100% elektri jõul teha, erinevalt iselaadiva hübriidmootoriga autodest,“ lisas Kuus.

Tegu on võimeka ent ökonoomse linnamaasturiga, mis kiirendab 0-100km/h 5,9 sekundiga. Autol on kombineeritud 200hj (147kW) PureTech bensiinimootor ja kaks elektrimootorit: 110hj (81kW) e-EAT8 automaatkäigukastiga ühendatud elektrimootor auto esiosas ning 112hj (83kW) tagasillaga ühendatud elektrimootor auto tagaosas. Auto aku laadimine on kiire ja lihtne – täielikuks laadimiseks Wallbox(3) laadijaga kulub 1 tund ja 45 minutit.

4WD-režiim tagab parema veojõu teedel või keerulisel maastikul. Jõud jaguneb ühtlaselt sõiduki kõigi nelja ratta vahel ning tulemuseks on veatu haardumine märjal, porisel, lumisel või kurvilisel teel. 

HYBRID4 lisavarustus

3008 HYBRID4 nelikveoline mudeliversioon on saadaval ainult GT varustustasemega koos eksklusiivse Alcantara® Greval Grey istmepolstri ja vananenud töötlusega tammepuust “Grey Oak” salongiliistudega. Uuelt PEUGEOT 508-lt on üle võetud viimase põlvkonna juhiabisüsteemid, näiteks adaptiivne püsikiiruse hoidja koos Stop & Go funktsiooniga ning uuenenud sõiduraja hoidmise süsteem.

Baltikumi Peugeot ametlike edasimüüjate salongidesse jõuab Peugeot 3008 HYBRID4 müügile 2020.a kevadel ning mõne kuu jooksul pärast seda lisandub mudelivalikusse ka 225hj (165kW) kaherattaveoline 3008 HYBRID versioon, mis ühendab 180 hj (132 kW) PureTech mootori ja 110 hj (80 kW) elektrimootori sõiduki esiosas.

____________________________________

(1) Kuni 32g sõltuvalt valitud lisavarustusest; WLTP protokolli järgi
(2) 56 km sõltuvalt valitud lisavarustusest; WLTP protokolli järgi
(3) 7.4kW ühefaasiline laadija 32A