Auto kohe kätte? Jah!

Suzuki Vitara kohe saadaval

Soovid autot ja kohe? Jah, palun – meil on kohe olemas 12 Suzuki Vitarat. Ole kiire ja tee oma valik!

Vastupidava Suzuki Vitaraga tunned end hästi nii linnas kui maal. Põhjus selleks on imelihtne – Vitara sõidab hästi nii konarlikul põlluteel kui siledal asfaldil. Kõrge kliirensi, jõulise turbomootori ning suurepärase varustusega Vitara ei jää kuskil hätta!


Küsi pakkumist

Suzuki S-Cross

Piire ületades

Elu esitab uusi väljakutseid igal ajahetkel. Sa oled kas valmis neid vastu võtma või jääd imestama, mis juhtus. S-CROSS teeb selle valiku lihtsaks. Julge, enesekindel linnamaasturi stiil ning intelligentsed ohutussüsteemid on alles algus. Rohkelt ruumi sõpradele, perele ja varustusele, lisaks AllGrip-nelikveosüsteem, mis aitab igal teel kontrolli säilitada. Ei ole põhjust muretseda selle pärast, mis ootab ees. Ole valmis ületama piire.

Uhiuus Suzuki S-CROSS kerghübriid

  • 48 V kerghübriid
  • AllGrip-nelikvedu
  • Veojõud 600/1500 kg
  • Tippvarustus

S-CROSSi enesekindel maasturidisain ja intelligentne turvavarustus on alles algus. S-CROSS pakub rohkelt ruumi sõpradele, perele ja pagasile. AllGrip-nelikveosüsteemiga sõidad turvaliselt nii linnas kui ka maastikul. S-CROSS on varustatud võimsa ja suure pöördemomendiga 1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori ning 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. S-CROSS sobib suurepäraselt nii igapäevaseks pendelrändeks kodust tööle ja tagasi kui ka pikemateks puhkusereisideks.

Suurepärane välimus

Meile öeldakse sageli, et ei tohi otsustada esmamulje järgi, kuid juba esimene pilguheit reedab S-CROSSi tegeliku iseloomu. Võib öelda, et tegemist on karmi ja jõulise linnamaasturiga, mille suured ülemine ja alumine iluvõre nõuavad tähelepanu ja anuvad seiklusi. Lähemale jõudes avastad, et see auto on ka stiilne, elegantne ja rafineeritud.

Välimus

AGRESSIIVNE LINNAMAASTURI STIIL

Hea esmamulje jätmine on alati oluline, meeldejääva mulje jätmine on keeruline. Erinevus peitub detailides.

LED-esi- ja tagatuled

Elujõudu ja kõikehõlmavat lahedust kiirgavad esituled ja tagumised kombituled on dünaamilise mulje saamiseks varustatud kolme LED-ääretulega. Eesmised ääretuled on valgel ajal kasutuses päevasõidutuledena.

 

 

Stiilne iluvõre

Muljetavaldav läikivmust iluvõre annab S-CROSSile dünaamilise ja iseloomuliku välimuse. Jõuline embleem kroomviimistlusega liistu keskel toonitab iluvõre võimsust.

 

Karmilt julge

Nurgelised eesmised ja tagumised rattakoopad lisavad välimusele iseloomu. Julged hõbedased kaunistused esiosal ja tagumisel kaitseraual jätavad tugeva ja püsiva mulje, mis lisab linnamaasturile enesekindlat välimust.

 

 

Integreeritud katusereelingud

Hõbedased anodeeritud alumiiniumist integreeritud katusereelingud on nii silmatorkavad kui ka funktsionaalsed, pakkudes teravat esteetikat ja aerodünaamilist sujuvust.

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

Siseruum

MUGAV JUHIKOHT

Tänu suurele esiklaasile ja väga heale külgnähtavusele tundub salong ruumikas ja avar.

Avar salong

Rohkelt ruumi nii esi- kui ka tagaistmetel lubavad lõdvestuda, lõõgastuda ja sõitu nautida.

Istmekatted

Elegantsete ergonoomiliselt kujundatud istmete küljed on kaetud päris nahaga, istme keskel on keerukas kunstnahast lintpunutis, mis väljendab auto karmi linnamaasturi olemust. Tekstiilist istmekatted on samasuguse disainiga, keskmises osas on kasutusel reljeefne materjal.

Mitmekülgne pakiruum

60:40 jagatud tagaistme seljatugi ja mitmesse asendisse seadistatav pakiruumi põhi võimaldavad hõlpsasti mahutada mitmesugust pagasit.

Reguleeritav tagumine seljatugi

Tagumise istme seljatugi on seadistatav kahte asendisse, et suurendada mugavust või kasvatada pakiruumi mahtu.

 

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

 

Naudi uusimat digitaalset mugavust

Uutele seiklustele suundumine ei tähenda muu maailma maha jätmist. S-CROSS on varustatud tehnoloogia ja funktsioonidega, mis hoiavad sind ühenduses sinu auto ja elustiiliga.

Display Audio helisüsteem

Naudi juhtmevabalt rakendusi Apple CarPlay® või Android Auto™, kõnetuvastust ja helistamist Bluetooth®-i vabakäesüsteemiga. Läbi USB-liidese saad kuulata muusikat või vaadata isegi filme. Display Audio hoiab sind sõidukiga ühenduses ja kuvab ka teavet kütusekulu, sõiduulatuse ja hübriidmudeli energiavoo kohta, samuti hoiatusi ning tagurduskaamera pilti.

 

Katuseluugiga panoraamkatus

Topeltklaasiga panoraam-klaaskatus loob hiigelsuure ava, mis võimaldab vaadet ülespoole nautida mis tahes autoistmelt.

Lisavarustus mudelile GLX.

Kahe tsooniga täisautomaatne kliimaseade

Tänu kahetsoonilisele kliimaseadmele on võimalik temperatuuri reguleerida vastavalt juhi ja kaassõitja individuaalsetele eelistustele.

 

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

Tehnika

MOOTORID, MIS HOOLITSEVAD KESKKONNA EEST JA SUURENDAVAD JÕUDLUST

1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori võimsus on 95 kW (129 hj), suurim pöördemoment 235 Nm on kättesaadav juba madalatel pööretel, mis muudab sõitmise muretuks. Otsesissepritsega mootoris pihustavad kütust seitsme auguga pihustiotsakud. Võimsust ja kütusesäästlikkust suurendavad veelgi piirdeklapi juhtimissüsteem ning mootori enda kerge ja kompaktne konstruktsioon. S-CROSSi kütusekulu on nelikveolisel mudelil, sõltudes versioonist, vaid 5,8–6,1 liitrit 100 km kohta.

Käigukastid suurema sõidunaudingu tagamiseks

Uue S-CROSSi jaoks loodud käigukastid aitavad saavutada suuremat jõudlust ja kütusesäästu ning pakuvad nauditavamat käiguvahetust.

6-käiguline manuaalkäigukast

Optimeeritud käiguvahetused soodustavad kütusesäästu. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. Lisaks aitavad kerge ja täpne käiguvahetus ning optimeeritud vastukaal tagada sujuva käiguvahetuse.

 

6-käiguline automaatkäigukast

See käigukast pakub suurt ülekandearvu kõikide käikude jaoks ja tagab suurepärase kiirenduse ka kiirel sõidul gaasipedaalile vajutades. Integreeritud jahuti suurendab automaatkäigukasti õli jahutusomadusi, mis veelgi suurendab kütuse kokkuhoidu.

 

Koos 6-käigulise automaatkäigukastiga on varustuses käiguvahetuslabad roolil. Manuaalrežiimile lülitudes võimaldab see roolil olevate labadega käike üles ja alla vahetada.

Nutikas kerghübriidsüsteem tõhususe ja jõudluse tagamiseks

S-CROSS on varustatud 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. Kütusekulu vähendamiseks on hübriidsüsteemis tavalise laadija asemel 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). ISG on laadija, millel on mootori funktsioon. Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Liitiumioonaku mahtuvus on 0,384 kWh.

Eelised

  • Energia regenereerimine aeglustamisel ja pidurdamisel
  • Kütusekulu vähendamine
  • Jõudluse suurendamine
  • Kütusesäästu suurendamine, lülitades mootori aeglustamise ajal tühikäigule, et vähendada kütusekulu

 

 

AllGrip Select – elektrooniliselt juhitav nelikveosüsteem

AllGrip Select pakub valikuid „lõbus sõitmine“, „meelerahu“ ja „suur kütusesääst“, võimaldades juhil valida sõidurežiimide Auto, Sport, Snow ja Lock vahel.

 

Elektrooniliselt kontrollitud nelikveosüsteemi ja valitava sõidurežiimi muutmiseks on vajutatav pöördlüliti, mille abil saab sõltuvalt teekattest või sõiduoludest valida erinevaid sõidustiile.

 

Auto

Seab esikohale kütusesäästu tüüpilistes sõidutingimustes. Kui süsteem tuvastab rataste läbilibisemise, lülitub sisse nelikvedu.

 

Sport

Optimeeritud sportlikuks sõitmiseks. Jaotab pöördemomendi rataste vahel, et suurendada jõudlust kurvi läbimisel. Automaatkäigukastiga sõidukis optimeerib see režiim kiirendamise ja pöördemomendi omadusi väikeste ja mõõdukate seguklapi avamistega, et hoida mootori pöörlemiskiirus üleval ja saavutada kiire reageerimine.

 

Snow

Optimaalne lumisel, sillutamata teel ja muudes libedates oludes. Parandab veojõudu kiirendamisel libedal teekattel. Suurendab stabiilsust libedates teeoludes.

 

Lock

Auto väljasõitmiseks lumest, mudast või liivast. Lülitub režiimile Snow, kui kiirus ületab 60 km/h.

Ohutus

TÄIUSTATUD ENNETAVAD OHUTUSTEHNOLOOGIAD SUURENDAVAD KINDLUSTUNNET JA MEELERAHU

Uus S-CROSS võtab kasutusele uusimad ennetavad ohutustehnoloogiad, mis tagavad mugavama sõidu.

 

Kahe anduriga pidurdussüsteem

See juhiabisüsteem koosneb esiklaasi taga asuvast kaamerast ja laserradarist, mis hindavad kokkupõrke ohtu eesoleva takistusega, näiteks sõiduki või jalakäijaga. Samuti tuvastab see teemärgiseid, et aidata juhil püsida sõidurajal.

 

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Sõites kiirusega 60 km/h või kiiremini, tuvastab kaamera vasakpoolsed ja parempoolsed valged teemärgised ning hoiatab juhti hoiatussignaali ja näidiku abil, kui auto hakkab sõidurajalt kõrvale kalduma.

 

Liiklusmärkide tuvastus

Liiklusmärkide tuvastamise süsteem jälgib liiklusmärke ja kuvab need multifunktsionaalsele ekraanile, juhuks kui juht neid sõidu ajal ei märka.

 

Kohanduv kiirushoidik koos Stop & Go funktsiooniga

See juhiabisüsteem hoiab automaatselt pikivahet eesoleva sõidukiga vastavalt kolmele erinevale kauguseseadistusele. Kui ees ei ole teist sõidukit, säilitab süsteem juhi valitud kiiruse. Stop & Go-funktsioon peatab auto täielikult, kui eessõitja seisma on jäänud, ja järgneb talle, kui ees olev auto uuesti liikuma hakkab. Kaks sekundit pärast täielikku peatumist lülitub Stop & Go välja ja pidur vabastatakse.

 

Pimenurga hoiatussüsteem

See funktsioon hoiatab juhti tagumise kaitseraua mõlemal küljel asuvate andurite abil diagonaalselt tagant lähenevate või kõrval sõitvate sõidukite eest, mis ei ole sõidurada vahetades küljepeeglitest nähtavad.

Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.

 

360° kaamera

360-kraadise vaatega süsteem koosneb neljast kaamerast: üks ees, üks taga ja üks kummalgi küljel. Funktsioonide hulka kuuluvad 3D-algusvaade, mis võimaldab juhil enne sõidu alustamist puuteekraanilt ümbrust kontrollida; pealtvaade ülevalt, mis aitab turvalisemalt parkida; suure eraldusvõimega vaade, mida saab suurendada; ja automaatne esi- ja tagumise vaate kuvamise vahetus vastavalt käiguvalikule.

Saadaval mudelile GLX.

 

Sõiduabi funktsioon sisaldab esikaamera, laseranduri ja millimeeterlaine radariandurit, mis võimaldavad tuvastada takistusi, sõiduradasid ja liiklusmärke. Selle funktsiooni toimine võib sõltuda teepinnast või ilmastikutingimustest. Juht ei tohi turvaliseks sõitmiseks tugineda ainult sellele süsteemile ja peab võtma vastutuse ohutu sõidu eest.

Lihtne püüda!

Laoautod kiirelt kätte

Unistad uuest autost? Tee oma unistus teoks! Õngitse endale üks kohe saadaval olev laoauto. Välja tõmbamist ootavad Hyundai i30, KONA hübriidautod ja paar Suzuki mudelit – Swift ja Ignis.

 

Hyundai i30 laoautod Topautost

Hyundai i30 laoautod

 

Vaata valikut

Hyundai KONA laoauto Topautost

Hyundai KONA laoautod

 

Vaata valikut

Suzuki Swift laoautod Topautost

Suzuki Swift laoautod

 

Vaata valikut

Suzuki Ignis laoautod Topautost

Suzuki Ignis laoautod

 

Vaata valikut

Laoautosid on piiratud kogus, nii et tasub kiire olla ja meeldiv auto ära krabada.

Küsi pakkumist

Võta külmalt! Head asjad on ootamist väärt.

Telli auto nüüd!

Praegu on parim aeg tellida just Sinu vajadustele vastav auto.

Autoost on tavaliselt tegevus, mida planeeritakse pikalt ette ning mis tehakse pärast hoolikat kaalumist. Kuna sel aastal ja ilmselt ka järgmisel jätkub ülemaailmne kiipide ja pooljuhtide defitsiit, tasub endale meeldiv sõiduk võimalikult kiiresti ära tellida, sest ootejärjekorrad venivad aina pikemaks.

Kes tahab uut autot, see peaks kindlalt praegu tellimuse ära tegema. Kes tuleb hiljem, see saab ka auto kätte hiljem. Me näeme, et inimeste soov osta uusi, mugavaid ja kaasaegseid autosid on suur, mis tähendab, et iga otsuse tegemiseks kulutatud lisapäev võib tähendada tarneaja lükkumist aina kaugemasse tulevikku“.

Kui enne koroonapandeemiat võis auto tehasest kätte saada keskeltläbi paari kuuga, siis praegu tuleb arvestada ooteajaga pool aastat või enamgi. See on tingitud kiipide puudusest. Uued autod võivad vajada kuni 1400 kiipi, mis aitavad hallata moodsaid juhiabisüsteeme, teabesüsteeme, elektriaknaid ja palju muud.

 

Suzuki Swift

Suzuki Swift 4×4 on oma nelikveoga alati teistest ees. Standardvarustuses on juba kõik, mida eeldad tänapäevasest autost: LED- ja udutuled, suur puuteekraan, lülitid roolil, tagurduskaamera, USB- ja Bluetooth-ühenduvus.

Kui eelistad oma valikutes alati midagi uut ja värsket, siis viieukseline Suzuki Swift on just sinu jaoks!

Lihtsalt stiilne

Suzuki Swift on tõestus sellest, et ka väikeauto võib olla moodne. Sisekujunduses valitsevale stiilsele mustale lisavad särtsu hõbedased detailid. Iga element juhikohal on loodud selleks, et sõit oleks lihtne ja nauditav. Armatuurlaual on selged mõõdikud ja vedelkristallekraan, millelt näed mh kütusekulu ja teepikkust, mida saad paagis oleva kütusekogusega veel läbida. Pimedas pääseb mõjule näidikuploki stiilne valgustus.

 

 

 

Suurepärase varustusega

  • Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt seitsmetolliselt puutetundlikult ekraanilt on lihtne valida muusikat, videosid, juhtida MirrorLink™-i, Apple CarPlay™ ja Android Auto™-ga ühilduvat mobiiltelefoni*, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.
  • MirrorLink™-i või Apple CarPlay™-ga ühilduv mobiiltelefon ühendatakse USB-kaabli abil, misjärel saab telefoni rakendusi kasutada auto puuteekraani kaudu*.
  • Tagurduskaamera -Tänu põhivarustusse kuuluvale tagurduskaamerale on parkimine lihtne ja ohutu, kuna tagurduskaamera pilt näitab ka alasid, mida tahavaatepeeglitest näha ei ole.
  • Navigeerimine – Suzuki Smart Audio juurde on saadaval navigatsioonisüsteem.

Ruumikas salong

Kuigi Suzuki Swift on väljastpoolt ehtne väikeauto, jätkub siin küllaga ruumi nii autojuhile kui ka kaassõitjatele. Tänu pikale teljevahele ja esiistmete uudsele disainile on õnnestunud teha lisaruumi tagaistujatele, kes võivad nüüd mugavamat istumisasendit nautida. Mitme leidliku lahendusega saab vajaduse korral suurendada auto pagasimahtu.

Swifti suurim uuendus puudutab pakiruumi, mille maht on 265 liitrit. Kui ebasümmeetriliselt (60 : 40) jaotatud tagaiste hoopiski ära võtta, kasvab pagasiruumi maht tervelt 947 liitrini.

Nüüdisaegne bensiinimootor DUALJET

Suzuki Swifti mootoriks on uus 1,2-liitrine bensiinimootor DUALJET, mis arendab 66 kW (90 hj) ja mille suurim pöördemoment on 120 Nm. Võimsust seega jagub, on ju auto tühimass alla 1000 kg. Mootoris on alati kaks pihustit silindri kohta, tänu millele on kütusekulu ja CO2-heitmed minimaalsed. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km ja CO2-heitmeid 110 g/km.

AllGrip Auto nelikveosüsteem

Suzuki Swifti põhivarustuses on alati AllGrip Auto nelikveosüsteem. Heade teeolude puhul sõidab Swift vaid esiveoga – nõnda vähendatakse kütusekulu. Kui aga esi- ja tagarataste vahel tekib pöörlemiskiiruste erinevus, hakkab AllGrip Auto kohe kandma vedu üle ka tagaratastele.

Uue põlvkonna põhikonstruktsioon ja kere

Suzuki Swifti uus põhikonstruktsioon on välja töötatud äärmiselt hoolikalt. Uue põhikonstruktsiooni nurgakivi on kaarjas alusraam, mis vajab tunduvalt vähem tugevdusi ja hajutab paremini kokkupõrkeenergiat. Selle kaalu on vähendatud umbes 30 kg võrra võrreldes eelmise mudeliga.

Kere valmistamisel on kasutatud kolm korda rohkem ultratugevat terast ja kaks korda rohkem ülitugevat terast kui eelmise Swifti puhul. Tänu sellele on kere eelmisest mudelist 40 kg kergem. Kere jäikust on suurendatud uudse disaini ja konstruktsiooni abil.

Uue konstruktsiooniga vedrustus

Suzuki Swifti uue põhikonstruktsiooniga on ühendatud uus, kergem vedrustussüsteem, mille puhul on säilinud Swiftile iseloomulikud hea juhitavus ja sõiduomadused. Ees paikneva MacPhersoni vedruvarda detailid on disainitud uuesti, näiteks on põikstabilisaator eelmisest lühem ja seest õõnes, esisild on kergem ja jäigem. Taga olev tugikonstruktsioon on samuti uuesti disainitud. Näiteks põiktala ja õõtshoovad on kerguse ja jäikuse suurendamiseks ümber tehtud. Swifti puhul on vedrustus alati optimeeritud esi- ja nelikveoliste mudelite jaoks eraldi.

SUZUKI SWIFT 4×4 HYBRID

Suzuki Swift on nüüd saadaval ka hübriidina, millel on oma klassi parim varustus. Swift Hybrid pakub rohkem mugavust ja turvalisust. Autol on 1,2-liitrine Dualjet-mootor, Allgrip Auto nelikveosüsteem ja viiekäiguline manuaalkäigukast.

Suzuki hübriidsüsteem SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) abistab mootorit kerge ja kompaktse integreeritud startermootori-generaatoriga (ISG), millel on ka elektrimootori funktsioon ja äärmiselt tõhus liitiumioonaku, mis pakub märkimisväärset suutlikkust laadimisel ja elektrivarustusel. Tegemist on väikeautole optimaalse hübriidsüsteemiga, suurepärase tasakaaluga kütusekulu ja ruumisäästlikkuse vahel. Hübriidsüsteemi võimsus on 2,3 kW, suurim pöördemoment 50 Nm. Nelikveolise Swift Hybridi keskmine kütusekulu on kõigest 4,5 l / 100 km ja CO2 heiteid vaid 101 g/km.

Suzuki Swift Hybrid on oma hinnaklassis parima varustusega. Standardis on LED-esituled, -päevasõidutuled ja -tagatuled; kaugtulede automaatlülitus ning udutuled. Nahkkattega kolme kodaraga rooli ergonoomiliste lülititega saab juhtida helisüsteemi, mobiiltelefoni, kohanduvat püsikiirushoidikut ja kiirusepiirikut käsi multifunktsionaalselt roolilt tõstmata. Lisaks on Swiftil elektriaknad ees ja taga, võtmevaba käivitamine ja 16“ valuveljed.

Navigatsiooniseade ja tagurduskaamera

7″ puutetundlik ekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Funktsioone saab juhtida nelja peamise töörežiimi kaudu: “Kuulamine”, “Helistamine”, “Juhtimine” ja “Ühendus”. Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android AutoTM ja MirrorLinkTM-i rakendustega. Ühendades USB-kaabliga oma iPhone’i, võimaldab Apple CarPlay helistamist, ligipääsu muusikale, võtta vastu ja saata sõnumeid – seda nii häälkäsklustena kui ka puutetundliku ekraani kaudu. Navigatsioonisüsteem aitab sõita seni käimata kohtadesse ilma, et peaks muretsema parkimise pärast. Tagurduskaamera aitab parkida ka väikseimates parkimiskohtades.

TURVALISUS TÕSTAB ENESEKINDLUST

Kohanduv püsikiirushoidik

Kohanduv püsikiirushoidik kasutab millimeeterlainel töötavat radarit, mis hindab ja hoiab eessõitjaga automaatselt eelnevalt seadistatud kolme erineva pikkusega pikivahet*. Kui ees ei ole teist sõidukit, hoiab auto juhi valitud kiirust (vahemikus 40 kuni 160 km/h). * Pikivahe sõltub auto kiirusest.

1. Püsikiiruse juhtimine

Vali soovitud kiirus, kui ees ei ole teisi sõidukeid.

2. Aeglustamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk, vähendab su auto kiirust, et sõitmine oleks turvaline.

3. Kiirendamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk ja vahetad sõidurada, kiirendab su auto automaatselt varem valitud püsikiiruseni.

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

See põhivarustuses olev funktsioon kasutab kaamerat ja esiklaasi laserandurit teiste sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ning hoiatab kokkupõrkeohu eest. Juhi äkkpidurduse korral suurendab süsteem ratastele mõjuvat pidurdusjõudu. Kui süsteem ise hindab kokkupõrke vältimatuks, pidurdab hädapidurivõimendi sõidukit automaatselt.

1. Hoiatus

Kui süsteem hindab võimalikuks kokkupõrke eesoleva takistusega, kõlab helisignaal ning multifunktsionaalsele näidikule kuvatakse hoiatusmärguanne. Süsteem tuvastab liikumatud objektid, kui auto kiirus on 5–80 km/h, ning liikuvad objektid, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

2. Pidurdusassistent

Suure kokkupõrkeohu korral eesoleva takistusega ning järsul ja tugeval piduripedaalile vajutamisel rakendub pidurdusassistent, mis suurendab pidurdusjõudu. Süsteem rakendub, kui auto kiirus on suurem kui 5 km/h.

3. Automaatne pidurdamine

Kui kokkupõrke oht eesoleva takistusega suureneb veelgi, rakendab süsteem jõulist automaatset pidurdamist, et kokkupõrget ära hoida või selle toimumisel vähendada tagajärgi. Süsteem suudab pidurdada liikumatute objektideni, kui auto kiirus on 5–30 km/h ning liikuvate objektideni, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam rakenduv sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem hoiatab juhti kuvatava hoiatusmärguande ja rooli vibreerimisega.

Tähelepanu hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam annab süsteem hoiatuse helisignaali ja hoiatusteatega, kui see on juhi sõidustiili analüüsides tuvastanud auto „vänderdamise“ juhi väsimuse tõttu.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Kiirusel 40 km/h või enam rakenduv kaugtulede automaatlülituse süsteem vahetab lähituled kaugtuledeks ja vastupidi sõltuvalt teistest sõidukitest ja ümbritsevast valgusest.

SELGED JA STIILSED MÕÕDIKUD

Siidise viimistlusega kroomäärised kaunistavad kahte peamist kellakujulist näidikut, kus rõhutatult vahelduvad punane ja valge värvitoon. Selge ja sportliku kujundusega mõõdikud näitavad ka

jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaset ning sedagi ümmarguste kellakujuliste näidikutena. Kaasaegne 4,2“ TFT LCD-ekraan näidikuteploki keskel informeerib juhti täpselt ja arusaadavalt auto käitumisest ja kasutusest, nagu näiteks külg- ja pikikiirendus, mootori võimsus ja pöördemoment, kiirendus- ja pidurdusjõud.

Küsi pakkumist