5008 GT EXCLUSIVE PACK

 

Sportliku, 7-kohalise Peugeot 5008 GT Exclusive Pack jõulisus ja stiil väljendub igas väiksemaski detailis. Rattakoobaste laiendid, kõrgendatud kliirens ja suured 19″ veljed tekitavad jõulisuse, samas lisavad viimistletud kerejooned intensiivsust.


Küsi pakkumist

3008 GT EXCLUSIVE PACK

Sportliku Peugeot 3008 GT Exclusive Pack jõulisus ja stiil väljendub igas pisemaski detailis. Rattakoobaste laiendid, kõrge kliirens ja suured 19″ veljed tekitavad jõulisuse, samas lisavad viimistletud kerejooned intensiivsust.

Küsi pakkumist

2008 ALLURE PREMIUM PACK

Uus PEUGEOT 2008 on jõulise hoiakuga linnamaastur, mille viimistletud jooned, tipptasemel materjalid, ühenduvustehnoloogia ning

tasuta Premium pack tagavad esmaklassilise sõidukogemuse.


Küsi pakkumist

UUS PEUGEOT 408: OOTAMATU IGA NURGA ALT

Uue PEUGEOT 408 silmapaistvat välimust aitab esile tuua selle laugpäralik hoiak. Rafineeritud ja moderne olek võimaldab silma paista. Aerodünaamilisi omadusi aitab rõhutada sportlik disain, voogavad kerejooned ning kõrge kliirensiga vaoshoitud kõrgus.

JUHIALA

PEUGEOT i-Cockpit®

Viimase põlvkonna PEUGEOT i-Cockpit® juhiala pakub kompaktse rooli ja roolile paigutatud juhtnuppude, 10-tollise 3D näidikutepaneeli ja 10-tollise puutetundliku HD-keskekraani toel tipptasemel ergonoomikat ja tehnoloogilisi lahendusi.
Luukpäradest inspireeritud ja PEUGEOT 408 kõrgusest kasu lõikav istumisasend aitab teedel toimuvat näha täiesti uue nurga alt.

408 TEHNOLOOGIA

Küsi pakkumist

PEUGEOT E-LION PROJEKT

PEUGEOT E-LION PROJEKT

VIIS UUT ELEKTRIAUTOT JA TÄIESTI UUS LÄHENEMINE

Vastusena pidevalt muutuvatele vajadustele tõi Peugeot hiljuti avalikkuse ette E-Lion projekti, mis hõlmab lisaks elektrifitseerimise tehnilisele poolele ka viiel reeglil põhinevat terviklikku ja tulevikku vaatavat lähenemist järgmise põlvkonna autode loomiseks.

 

Uue filosoofia keskmeks on:

  • Stellantise toodete ja teenuste ökosüsteem
  • kliendi terviklik kasutuskogemus alates laadimisest kuni ühenduvuseni
  • eesmärk jõuda 2025. aastaks 100% elektrilifitseeritud mudelivalikuni
  • tõhusus ehk maksimaalne jõudlus minimaalse energiakuluga
  • süsinikneutraalsus aastaks 2038

Tänase seisuga on Peugeot end ambitsioonikate eesmärkide saavutamiseks vastavale kursile seadnud ning juba sellel aastal saab kogu mudelivalik elektrifitseerituks. 2025. aastaks on kogu Peugeot’ mudelirivi elektrifitseeritud ning uue kümnendi alguseks on kõik Euroopas müüdavad Peugeot’ sõidukid 100% elektrilised.

VIIS UUT ELEKTRIAUTOT KAHE AASTAGA

Peugeot 208

PEUGEOT 208 on jätkuvalt nooruslik, mida rõhutab selle isikupärane ja sportlik siluett. Reisijateruum on varustatud ainukordse PEUGEOT i-Cockpit® 3D armatuuriga. 208 on saadaval nii bensiini- , diisel- kui ka elektrimootoriga.

VASTUPANDAMATU DISAIN

SPORTLIK JA AHVATLEV DISAIN

PEUGEOT 208 mudelist kiirgab silmatorkavat isikupära. Sõiduki madal siluett, pikk kapott ja ahvatlevad kumerused toovad esile selle masina lummavalt sportliku iseloomu. Ergastes ja isikupärastes värvides saadaval 208 on tõeline pilgupüüdja. Sõiduki veenvat iseloomu rõhutavad Black Diamond katus ning läikivmustad rattakoopa ja aknaklaasi ääred, samuti teemantlõikega valuveljed.

HÜPE JÄRGMISE GENERATSIOONI TEHNOLOOGIASSE

PEUGEOT i-Cockpit® 3D

Salongis tervitab teid PEUGEOT’ uus, viimase põlvkonna i-Cockpit® 3D. Juhtimise erksus ja intuitiivsus on omandanud uued mõõtmed tänu kompaktsele ja integreeritud juhtsüsteemidele, roolilt konfigureeritavale digitaalsele 3D näidikuteplokile, suurele 10’’ puutetundlikule HD ekraanile ja seitsmele klaviatuuri stiilis lülitile. Lisaks on teil  võimalus valida veel ka 8 erivärvi miljöövalgustuse vahel.

RÕÕM VALIKUVABADUSEST

Uus kohandatav ja tõhus platvorm

Peugeot 208 linnaauto põhineb uuel, moduleeritaval ja erinevate jõuallikate kasutamise toega CMP/eCMP platvormil, mis võimaldab teil valida sisepõlemismootori (bensiin/diisel) või elektrilise mootori vahel ilma kompromisse tegemata.

Olenemata valikust on teile tagatud nii kõrgest klassist jõudlus kui ka sõiduomadused: eeskujulik teelpüsivus, optimeeritud mass, manööverdatavus, heli- ja soojusisolatsioon ehk kõik mis vaja, et muuta teie sõidukogemus nauditavaks.

Sisepõlemismootorite valik

Viimase põlvkonna Euro6 suure jõudlusega, tõhusad bensiini- ja diiselmootorid meeldejääva sõiduelamuse kogemiseks:

  • PureTech
  • BlueHDi

Need mootorid on lisaks tänu optimeeritud kütusekulule saavutatud säästlikkusele veel kõik varustatud ka Stop & Start süsteemiga.

8-käiguline EAT8 automaatkäigukast

Avasta uue, 8-käigulise, käiguvahetuslabadega roolil ja elektrilise impulssjuhtimisega EAT8 käigukasti jõudlus ja erksus.  Kiired ja sujuvad käiguvahetused toimuvad tänu Quickshift tehnoloogiale mängleva kergusega.

Elektrimootor

Kogege meeldivaid ja tugevaid elamusi, täielikus vaikuse- ja mugavuse mullis. Seda võimaldavad:

  • Elektrimootori võimsus 100 kW (136 hj)
  • Erksus tänu suurele pöördemomendile 260 Nm
  • Läbisõiduulatus kuni 362 km WLTP järgi

OHUTUS- JA JUHIABISÜSTEEMID

PEUGEOT 208 uue linnaautoga on teie käsutuses hulgaliselt nutikaid ja ohutust suurendavaid juhiabisüsteemei teie igapäevaste sõitude lihtsustamiseks.

Küsi pakkumist

Avastage 5008

7-kohalise linnamaasturi kohta üllatavalt sportliku ja voolujoonelise disainiga uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on läbinud värskenduskuuri, omandades homse päeva disainielemendid juba täna. PEUGEOT i-Cockpit juhikoht ning premiumklassi mugavusvarustus ümbritsevad teid esmaklassilise luksuse ja rohkete võimalustega, sõiduga kaasnev nauding  ületab teie ootusi.

JULGE DISAIN

Uuenduskuuri läbinud, 7-kohalise PEUGEOT 5008 linnamaasturi disain pakatab elegantsist ja täiuslikkusest, võimaldades hämmastava tasakaalu võimsuse ja nägususe vahel.

Uue, raamita iluvõrega ning margikohase tuledesignatuuriga on täiuslikult ühtne, skulptuurne ja isikupärane, mida rõhutavad omakorda uus pamper ja külgmised läikivmustad õhuvõtuavad.

Kere disaini hoogsust ja sportlikkust rõhutab veelgi kroomitud liist, mis saab alguse esituledest ning kulgeb kuni tagaspoilerini välja, kusjuures linnamaasturile omast lennukat graatsiat atleetlike, väljapeetud kumeruste juures toonitavad uued 19’’ teemantlõikega „San Francisco” valuveljed.

TEHNOLOOGIA TIPPKLASS

PEUGEOT’ moderniseeritud, innovaatiline ja ergonoomiline i-Cockpit® pakub roolis olles erakordse juhtimiselamuse.
Mugavamaks manööverdamiseks kompaktse rooliga ja juhtlülituste hõlbustamiseks seitsmeklahvilise „Toggle switches” nupustikuga varustatud uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on nüüdsest uue, 10-tollise puutetundliku HD keskekraaniga ja uue digitaalse, 12,3-tollise, kõrgresolutsiooniga, pilku teel pööramata võimaldava näidikuplokiga, mille kõik funktsioonid on ühtviisi kohandatavad ning võimaldavad kogu juhtimiseks vajaliku info kuvamise vahetult juhi vaatevälja.

TÕHUSATE MOOTORITE VALIK

Ühtviisi nii erksa kui ka hea juhitavusega uus PEUGEOT 5008’t iseloomustab kõrgest klassist dünaamilisus premiumklassi sedaani helisummutuse juures.
Masin on saadaval Peugeot’ viimase põlvkonna PureTech bensiinimootoriga või BlueHDi diiselmootoriga, mis täidavad Euro 6 nõuded ja on kõik varustatud „Stop&Start” süsteemiga:

  • 1,2-l PureTech 130 mootor, S&S, kuuekäigulise BVM6 manuaalkäigukastiga
  • 1,2-l PureTech 130 mootor, S&S, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga
  • 1,6-l PureTech 180 mootor kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga
  • 1,5-l BlueHDi 130 mootor, S&S, kuuekäigulise BVM6 manuaalkäigukastiga,
  • 1,5-l BlueHDi 130 mootor, S&S, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga,
  • 2,0-l BlueHDi 180 mootor, S&S, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga

Tõhusate mootoritega, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga , optimeeritud kaalu ja üliväikese pöörderaadiusega uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on ühtviisi nii ergas kui ka eeskujuliku juhitavuse ning vaevatu ja täpse manööverdatavusega, muutes kõik sõidud erakordselt nauditavateks.

TEHNOLOOGIA

Teel on teie kaaslasteks hulgaliselt uue PEUGEOT 5008 juhiabisid nagu näiteks viimase põlvkonna automaatne hädapidurdus või siis liiklusmärkide laiendatud tuvastussüsteem jne.

Linnaliikluses on teie käsutuses näiteks muretu juhtimise tagav manööverdus- ja parkimisabi: 360° tagurduskaamera ja Park Assist süsteem.

Küsi pakkumist

PEUGEOT UUS NÄGU – TÄIESTI UUS PEUGEOT 308

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendas põhjalikult oma identiteeti ning võttis kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Peugeot 308 kolmas põlvkond on esimene Peugeot mudel, mille esiosa ehib hiljuti avalikustatud uus logo. Uus 308 rõõmustab ajatu ja stiilse disaini, moodsate juhiabisüsteemide ning konkurentidest eristuva omanäolise interjöörilahendusega i-Cockpit®, milles aukohal uudne info- ja meelelahutussüsteem.

Mudeli eelneva kahe põlvkonna autosid on müüdud rohkem kui seitse miljonit ning 2014. aastal võideti ka mainekas Euroopa Aasta Auto tiitel.

Lisaks eelnimetatule on kolmanda põlvkonna mudelil ette näidata laienenud jõuallikate valik – lisaks bensiini- ja diiselmootoritele on nüüd saadaval ka kaks hübriidajamiga mudeliversiooni.

Intuitiivne ja mugav i-Cockpit®
Peugeot i-Cockpit® interjöörilahendusest on tänaseks saanud oluline osa kaubamärgi DNA-st, mis muutub iga põlvkonnaga järjest intuitiivsemaks ja juhisõbralikumaks.

Auto moodsa kujundusega keskkonsoolist leiab palju detaile, mis tagavad igapäevase kasutusmugavuse: juhtmevaba telefonilaadija, kaks topsihoidjat, kaks USB-C pistikut ja esiistmete vaheline käetugi, mille all on mahukas 34-liitrine panipaik.

Armatuurlauda ehib10-tollise diagonaaliga HD-ekraan, mis võimaldab juhtmevabalt telefoni ekraani autosse peegeldada, võimaldades korraga ühendada kuni kaks seadet. Sarnaselt tahvelarvutile on info- ja meelelahutussüsteem ekraan kasutaja vajaduste kohaselt ümber seadistatav ja võimaldab kasutada mitmeid otseteid.

Kasutajaliidest täiustavad ka häälkäsklused, mille kasutamine annab veelgi enam võimalusi ohutule sõidule keskendumiseks. Lausu: „OK Peugeot“ ning kasuta justkui möödaminnes mitmeid valikseadeid, pööramata kordagi oma tähelepanu teelt.

Täiustatud juhiabisüsteemid
Uue põlvkonna Peugeot 308 pardalt leiab täiustatud juhiabisüsteemid, nagu näiteks Drive Assist 2.0, mis astub sammu edasi isejuhtivate sõidukite suunas. 8-käiguliste automaatkäigukastidega autodel on juures adaptiivne püsikiirushoidja ja sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatus, mida täiendavad kolm uudset funktsionaalsust:

– Poolautomaatne reavahetus – kiirustel 70-180 km/h soovitab auto sobival hetkel eessõitjast mööduda, et õigel ajal oma sõidurajale tagasi naasta.
– Soovituslik sõidukiirus liiklusmärkidele vastavalt (kuni 180 km/h)
– Soovituslik sõidukiirus eesootavate kurvide raskusastest lähtuvalt (kuni 180 km/h)

Lisaks eelmainitule on mudeli põhi- ja lisavarustuse hulgas mitmeid juhiabisüsteeme, mida on seni nähtud vaid premium-klassi autodel. Uue 308 kasutajate päralt on pimenurga jälgimine, tagurdades auto eest läbi liikujate eest hoiatav rakendus, pesuriga tagurduskaamera ja nn panoraamkaamerad, mis hõlbustavad manööverdamist, kuvades pildi sõiduki lähiümbruses olevast. Samuti võtmeta avamine ja käivitamine, soojendusega rooliratas ja esiklaas ning tagurdamisel külgmisi tahavaatepeegleid sättiv funktsionaalsus.

Kaheksakäigulise automaatkäigukasti korral (EAT8) saab auto varustada püsikiirushoidjaga, millel on ka Stop & Go funktsioon. Selline lahendus suudab hoida eesliikujaga soovitud pikivahet ja sisaldab lisaks õnnetusehoiatusele ka automaatset hädapidurdust (süsteem toimib kiirusvahemikus 7-140 km/h).

Lisavarustusena on saadaval ka süsteem, mis aitab nii öösel kui ka päevasel ajal tuvastada jalakäijaid ja jalgrattureid, sisaldades vastavat hoiatust ning auto trajektoori korrigeerimist nendeks puhkudeks, kui sõiduk hakkab juhi tähelepanematuse tõttu oma sõidurajalt välja kalduma. Sõiduohutusele aitavad kaasa ka automaatselt ümberlülituvad kaug- ja lähituled ja täiustatud liiklusmärkide tuvastussüsteem.

Uue 308 põhivarustuse hulka kuuluvad LED-esituled ning GT ja GT Pack varustusastmetes on mudelil ette näidata võimsa valgusvihuga Matrix LED esituled.

Õdus ja ruumikas
Uue mudeli istmete ja polstrite juures on märksõnadeks mugavus ning kvaliteetsed materjalid. Istmete tootmisel on kasutatud toonitud kangaid, struktuurvõrke ja ka luksuslikke materjale, nagu näiteks pööratud nahale sarnanev Alcantara ning reljeefse mustriga pehme Nappa nahk.

Auto esiistmeid on juba jõutud hinnata AGR (Aktion für Gesunder Rücken) sertifikaadiga, mis teeniti välja õnnestunud ergonoomika ja ohtrate seadistamisvõimaluste eest. Teises reas istujatel on lähtuvalt mudeli pikemast teljevahest (+55 mm võrreldes eelkäijaga) palju rohkem jalaruumi.

Uue 308 pakiruumi maht on 412 liitrit, mille saab tagaistmete seljatugede kokku klappimisega viia 1323-liitrini. Lisaks 28-liitrine panipaik pakiruumi põhja all.

Interjööri õhu kvaliteeti järgib 308 Air Quality System (AQS), mis lülitub vajadusel automaatselt siseõhu ringlusele.

Väga hea audioelamuse tagab ühes Focaliga loodud FOCAL® Premium Hi-Fi helisüsteem, mille arendamiseks kulus ühtekokku kolm aastat.

Kaks pistikhübriidi
Kolmanda põlvkonna Peugeot 308 pakub lisaks tavapärastele bensiini- ja diiselmootoritele ka kahte laetavat pistikhübriidi.

Neist esimeseks on HYBRID 225 e-EAT8, mille korral on kaheksakäigulise automaatkäigukasti külge kinnitatud ajam, mis koosneb 180 hj (132 kW) arendavast bensiinipõletajast, mida täiendab 81 kW arendav elektrimootor. Laetud akuploki korral võib selline versioon läbida elektrilises sõidurežiimis kuni 59 kilomeetrit ja vastavalt kinnitamisjärgus olevatele heitmenäitudele on mudeli C0₂ heitmete kogus vaid 26 grammi 100 km kohta (WLTP-metoodika kohaselt).

HYBRID 180 e-EAT8 pakub kooslust 150 hobujõulisest (110 kW) PureTech mootorist ning 81 kW arendavast elektrimootorist. Sellise pistikhübriidi maksimaalne sõiduulatus on elektrilises sõidurežiimis 60 km ja tavakasutuse korral toodab see C0₂ heitmeid vaid 25 grammi iga 100 km kohta (WLTP).

Lisaks nimetatud jõuallikatele on Peugeot 308 valikus veel sisepõlemismootorid, mis vastavad Euro 6 nõuetele. Bensiinimootoreist on valikus kolme silindriga 1,2-liitrised jõuallikad (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 ning PureTech 130 S&S EAT8). Diiselmootorite jaotuses on pakkuda kaks nelja silindriga 1,5 liitrist jõuallikat (BlueHdi 130 S&S BVM6 ja BlueHdi 130 S&S EAT8).

Uut Peugeot 308 mudelit toodetakse Prantsusmaal ja on saadaval Baltikumis alates 2021. aasta sügisest.

Küsi pakkumist