Lihtne püüda!

Laoautod kiirelt kätte

Unistad uuest autost? Tee oma unistus teoks! Õngitse endale üks kohe saadaval olev laoauto. Välja tõmbamist ootavad Hyundai i30, KONA hübriidautod ja paar Suzuki mudelit – Swift ja Ignis.

Laoautod kiirelt kätte

Unistad uuest autost? Tee oma unistus teoks! Õngitse endale üks kohe saadaval olev laoauto. Valik on lai.

 

Hyundai KONA laoauto Topautost

Hyundai laoautod

Vaata valikut

 
Suzuki Vitara laoautod Topautost

Suzuki laoautod

Vaata valikut

 

Laoautosid on piiratud kogus, nii et tasub kiire olla ja meeldiv auto ära krabada.

Küsi pakkumist

Võta külmalt! Head asjad on ootamist väärt.

Telli auto nüüd!

Praegu on parim aeg tellida just Sinu vajadustele vastav auto.

Autoost on tavaliselt tegevus, mida planeeritakse pikalt ette ning mis tehakse pärast hoolikat kaalumist. Kuna sel aastal ja ilmselt ka järgmisel jätkub ülemaailmne kiipide ja pooljuhtide defitsiit, tasub endale meeldiv sõiduk võimalikult kiiresti ära tellida, sest ootejärjekorrad venivad aina pikemaks.

Kes tahab uut autot, see peaks kindlalt praegu tellimuse ära tegema. Kes tuleb hiljem, see saab ka auto kätte hiljem. Me näeme, et inimeste soov osta uusi, mugavaid ja kaasaegseid autosid on suur, mis tähendab, et iga otsuse tegemiseks kulutatud lisapäev võib tähendada tarneaja lükkumist aina kaugemasse tulevikku“.

Kui enne koroonapandeemiat võis auto tehasest kätte saada keskeltläbi paari kuuga, siis praegu tuleb arvestada ooteajaga pool aastat või enamgi. See on tingitud kiipide puudusest. Uued autod võivad vajada kuni 1400 kiipi, mis aitavad hallata moodsaid juhiabisüsteeme, teabesüsteeme, elektriaknaid ja palju muud.

 

Hyundai elektriautod

SÄRTSAKAS VALIK: IONIQ / KONA

Hyundai tugevdab oma positsiooni keskkonnasäästliku liikuvuse teerajajana olukorras, kus paljud teised autotootjad alles disainivad või toovad turule oma esimest ökoautomudelit.

IONIQ

IONIQ mudeliseerial on uued äratuntavad tuled, uue disainiga info- ja meelelahutussüsteem ning ka uus sise- ja välisilme. Lisaks pakub IONIQ Electric pikemat sõiduulatust, jõudes maanteel kuni 311 km kaugusele (linnas kuni 412 km) ning on ADAC testi järgi kõige säästlikum elektriauto*.

KONA

Mitmekülgne ja mõnusat sõidukogemust pakkuv KONA on esimene elektriline kompaktne linnamaastur Euroopas. Murranguline uustulnuk ühendab endas kompromissitult muljetavaldava elektrilise sõiduulatuse ning julge ja ruumika linnamaasturi stiili.

Garantii

Piiramatu meelerahu on sinu Hyundai standardvarustuses. Mitte ainult selle pärast, et sõiduk on ehitatud kõrgeimate võimalike kvaliteedistandardite järgi – sinu Hyundaiga kaasnev 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii on koostatud täpselt sama kvaliteetselt. Sõiduki akuploki garantii kehtib 8 aastat.

Hyundai elektriautoga saad aasta tasuta parkida EuroParkis!

Parkimistingimused
● Hyundai ja EuroPark’i koostöö võimaldab tasuta parkida kõigil Hyundai elektriautodel, mis on ostetud alates 1. oktoobrist 2020.
● Kõikides EuroPark tasulistes, EP tsooniga määratletud väliparklates saab elektriautot 1000 euro väärtuses tasuta parkida. Aluseks võetakse parkla tavahinnakiri. Parkimise algus ja lõpp peab olema fikseeritud läbi EuroPark mobiilirakenduse.
● EuroPark jätab endale õiguse määratleda ja muuta parklate valikut.
● Parkimise eelduseks on:
1. Hyundai esindusest väljastatud ankeedi täitmine ja EuroPark’ile oma andmete esitamine
2. Auto registreerimine EuroPark mobiliilirakenduses. Parkimise algus ja lõpp peab olema fikseeritud.
● Parkimiskrediit kehtib üks aasta alates parkimisõiguse saamisest. Pärast aasta täitumist hakkavad kehtima tavapärased tingimused.
● Hyundai elektriautodele väljastatud parkimsikrediit kehtib ainult ühel sõidukil – teist marki või teise numbriga sõidukile parkimiskrediit ei laiene.
● Parkimistingimuste eiramisel leppetrahv kuni 40 eurot.
● Parkimise aktiveerimiseks vajaliku ankeedi leiad siit.
● Kampaania kehtib kuni 31.12.2021.

Küsi pakkumist

Suzuki Swift

Suzuki Swift 4×4 on oma nelikveoga alati teistest ees. Standardvarustuses on juba kõik, mida eeldad tänapäevasest autost: LED- ja udutuled, suur puuteekraan, lülitid roolil, tagurduskaamera, USB- ja Bluetooth-ühenduvus.

Kui eelistad oma valikutes alati midagi uut ja värsket, siis viieukseline Suzuki Swift on just sinu jaoks!

Lihtsalt stiilne

Suzuki Swift on tõestus sellest, et ka väikeauto võib olla moodne. Sisekujunduses valitsevale stiilsele mustale lisavad särtsu hõbedased detailid. Iga element juhikohal on loodud selleks, et sõit oleks lihtne ja nauditav. Armatuurlaual on selged mõõdikud ja vedelkristallekraan, millelt näed mh kütusekulu ja teepikkust, mida saad paagis oleva kütusekogusega veel läbida. Pimedas pääseb mõjule näidikuploki stiilne valgustus.

 

 

 

Suurepärase varustusega

  • Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt seitsmetolliselt puutetundlikult ekraanilt on lihtne valida muusikat, videosid, juhtida MirrorLink™-i, Apple CarPlay™ ja Android Auto™-ga ühilduvat mobiiltelefoni*, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.
  • MirrorLink™-i või Apple CarPlay™-ga ühilduv mobiiltelefon ühendatakse USB-kaabli abil, misjärel saab telefoni rakendusi kasutada auto puuteekraani kaudu*.
  • Tagurduskaamera -Tänu põhivarustusse kuuluvale tagurduskaamerale on parkimine lihtne ja ohutu, kuna tagurduskaamera pilt näitab ka alasid, mida tahavaatepeeglitest näha ei ole.
  • Navigeerimine – Suzuki Smart Audio juurde on saadaval navigatsioonisüsteem.

Ruumikas salong

Kuigi Suzuki Swift on väljastpoolt ehtne väikeauto, jätkub siin küllaga ruumi nii autojuhile kui ka kaassõitjatele. Tänu pikale teljevahele ja esiistmete uudsele disainile on õnnestunud teha lisaruumi tagaistujatele, kes võivad nüüd mugavamat istumisasendit nautida. Mitme leidliku lahendusega saab vajaduse korral suurendada auto pagasimahtu.

Swifti suurim uuendus puudutab pakiruumi, mille maht on 265 liitrit. Kui ebasümmeetriliselt (60 : 40) jaotatud tagaiste hoopiski ära võtta, kasvab pagasiruumi maht tervelt 947 liitrini.

Nüüdisaegne bensiinimootor DUALJET

Suzuki Swifti mootoriks on uus 1,2-liitrine bensiinimootor DUALJET, mis arendab 66 kW (90 hj) ja mille suurim pöördemoment on 120 Nm. Võimsust seega jagub, on ju auto tühimass alla 1000 kg. Mootoris on alati kaks pihustit silindri kohta, tänu millele on kütusekulu ja CO2-heitmed minimaalsed. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km ja CO2-heitmeid 110 g/km.

AllGrip Auto nelikveosüsteem

Suzuki Swifti põhivarustuses on alati AllGrip Auto nelikveosüsteem. Heade teeolude puhul sõidab Swift vaid esiveoga – nõnda vähendatakse kütusekulu. Kui aga esi- ja tagarataste vahel tekib pöörlemiskiiruste erinevus, hakkab AllGrip Auto kohe kandma vedu üle ka tagaratastele.

Uue põlvkonna põhikonstruktsioon ja kere

Suzuki Swifti uus põhikonstruktsioon on välja töötatud äärmiselt hoolikalt. Uue põhikonstruktsiooni nurgakivi on kaarjas alusraam, mis vajab tunduvalt vähem tugevdusi ja hajutab paremini kokkupõrkeenergiat. Selle kaalu on vähendatud umbes 30 kg võrra võrreldes eelmise mudeliga.

Kere valmistamisel on kasutatud kolm korda rohkem ultratugevat terast ja kaks korda rohkem ülitugevat terast kui eelmise Swifti puhul. Tänu sellele on kere eelmisest mudelist 40 kg kergem. Kere jäikust on suurendatud uudse disaini ja konstruktsiooni abil.

Uue konstruktsiooniga vedrustus

Suzuki Swifti uue põhikonstruktsiooniga on ühendatud uus, kergem vedrustussüsteem, mille puhul on säilinud Swiftile iseloomulikud hea juhitavus ja sõiduomadused. Ees paikneva MacPhersoni vedruvarda detailid on disainitud uuesti, näiteks on põikstabilisaator eelmisest lühem ja seest õõnes, esisild on kergem ja jäigem. Taga olev tugikonstruktsioon on samuti uuesti disainitud. Näiteks põiktala ja õõtshoovad on kerguse ja jäikuse suurendamiseks ümber tehtud. Swifti puhul on vedrustus alati optimeeritud esi- ja nelikveoliste mudelite jaoks eraldi.

SUZUKI SWIFT 4×4 HYBRID

Suzuki Swift on nüüd saadaval ka hübriidina, millel on oma klassi parim varustus. Swift Hybrid pakub rohkem mugavust ja turvalisust. Autol on 1,2-liitrine Dualjet-mootor, Allgrip Auto nelikveosüsteem ja viiekäiguline manuaalkäigukast.

Suzuki hübriidsüsteem SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) abistab mootorit kerge ja kompaktse integreeritud startermootori-generaatoriga (ISG), millel on ka elektrimootori funktsioon ja äärmiselt tõhus liitiumioonaku, mis pakub märkimisväärset suutlikkust laadimisel ja elektrivarustusel. Tegemist on väikeautole optimaalse hübriidsüsteemiga, suurepärase tasakaaluga kütusekulu ja ruumisäästlikkuse vahel. Hübriidsüsteemi võimsus on 2,3 kW, suurim pöördemoment 50 Nm. Nelikveolise Swift Hybridi keskmine kütusekulu on kõigest 4,5 l / 100 km ja CO2 heiteid vaid 101 g/km.

Suzuki Swift Hybrid on oma hinnaklassis parima varustusega. Standardis on LED-esituled, -päevasõidutuled ja -tagatuled; kaugtulede automaatlülitus ning udutuled. Nahkkattega kolme kodaraga rooli ergonoomiliste lülititega saab juhtida helisüsteemi, mobiiltelefoni, kohanduvat püsikiirushoidikut ja kiirusepiirikut käsi multifunktsionaalselt roolilt tõstmata. Lisaks on Swiftil elektriaknad ees ja taga, võtmevaba käivitamine ja 16“ valuveljed.

Navigatsiooniseade ja tagurduskaamera

7″ puutetundlik ekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Funktsioone saab juhtida nelja peamise töörežiimi kaudu: “Kuulamine”, “Helistamine”, “Juhtimine” ja “Ühendus”. Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android AutoTM ja MirrorLinkTM-i rakendustega. Ühendades USB-kaabliga oma iPhone’i, võimaldab Apple CarPlay helistamist, ligipääsu muusikale, võtta vastu ja saata sõnumeid – seda nii häälkäsklustena kui ka puutetundliku ekraani kaudu. Navigatsioonisüsteem aitab sõita seni käimata kohtadesse ilma, et peaks muretsema parkimise pärast. Tagurduskaamera aitab parkida ka väikseimates parkimiskohtades.

TURVALISUS TÕSTAB ENESEKINDLUST

Kohanduv püsikiirushoidik

Kohanduv püsikiirushoidik kasutab millimeeterlainel töötavat radarit, mis hindab ja hoiab eessõitjaga automaatselt eelnevalt seadistatud kolme erineva pikkusega pikivahet*. Kui ees ei ole teist sõidukit, hoiab auto juhi valitud kiirust (vahemikus 40 kuni 160 km/h). * Pikivahe sõltub auto kiirusest.

1. Püsikiiruse juhtimine

Vali soovitud kiirus, kui ees ei ole teisi sõidukeid.

2. Aeglustamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk, vähendab su auto kiirust, et sõitmine oleks turvaline.

3. Kiirendamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk ja vahetad sõidurada, kiirendab su auto automaatselt varem valitud püsikiiruseni.

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

See põhivarustuses olev funktsioon kasutab kaamerat ja esiklaasi laserandurit teiste sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ning hoiatab kokkupõrkeohu eest. Juhi äkkpidurduse korral suurendab süsteem ratastele mõjuvat pidurdusjõudu. Kui süsteem ise hindab kokkupõrke vältimatuks, pidurdab hädapidurivõimendi sõidukit automaatselt.

1. Hoiatus

Kui süsteem hindab võimalikuks kokkupõrke eesoleva takistusega, kõlab helisignaal ning multifunktsionaalsele näidikule kuvatakse hoiatusmärguanne. Süsteem tuvastab liikumatud objektid, kui auto kiirus on 5–80 km/h, ning liikuvad objektid, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

2. Pidurdusassistent

Suure kokkupõrkeohu korral eesoleva takistusega ning järsul ja tugeval piduripedaalile vajutamisel rakendub pidurdusassistent, mis suurendab pidurdusjõudu. Süsteem rakendub, kui auto kiirus on suurem kui 5 km/h.

3. Automaatne pidurdamine

Kui kokkupõrke oht eesoleva takistusega suureneb veelgi, rakendab süsteem jõulist automaatset pidurdamist, et kokkupõrget ära hoida või selle toimumisel vähendada tagajärgi. Süsteem suudab pidurdada liikumatute objektideni, kui auto kiirus on 5–30 km/h ning liikuvate objektideni, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam rakenduv sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem hoiatab juhti kuvatava hoiatusmärguande ja rooli vibreerimisega.

Tähelepanu hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam annab süsteem hoiatuse helisignaali ja hoiatusteatega, kui see on juhi sõidustiili analüüsides tuvastanud auto „vänderdamise“ juhi väsimuse tõttu.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Kiirusel 40 km/h või enam rakenduv kaugtulede automaatlülituse süsteem vahetab lähituled kaugtuledeks ja vastupidi sõltuvalt teistest sõidukitest ja ümbritsevast valgusest.

SELGED JA STIILSED MÕÕDIKUD

Siidise viimistlusega kroomäärised kaunistavad kahte peamist kellakujulist näidikut, kus rõhutatult vahelduvad punane ja valge värvitoon. Selge ja sportliku kujundusega mõõdikud näitavad ka

jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaset ning sedagi ümmarguste kellakujuliste näidikutena. Kaasaegne 4,2“ TFT LCD-ekraan näidikuteploki keskel informeerib juhti täpselt ja arusaadavalt auto käitumisest ja kasutusest, nagu näiteks külg- ja pikikiirendus, mootori võimsus ja pöördemoment, kiirendus- ja pidurdusjõud.

Küsi pakkumist

Hyundai Bayon – Valmis vallutama uusi kõrgusi

UHIUUS BAYON

Tänu väljapeetud välimusele, ruumikale salongile ja kõrgele istumisasendile tunned alati, et eesolev tee on sinu kontrolli all.

Esmaklassiline turvalisus ja ühenduvus

Tipptasemel ühenduvus ja esmaklassiline turvavarustus, nagu navigatsioonipõhine intelligentne kiirushoidik, annavad sulle enesekindluse igal valitud teel.

Rohkem ruumi, rohkem võimalusi

Suure pakiruumi ja ruumika salongiga uhiuus BAYON tagab, et saad teekonnale kaasa võtta kõik vajaliku.

Ole valmis igaks seikluseks

Tule tutvu uue mudeliga meie salongis!

Küsi pakkumist

Hyundai IONIQ 5

LAADIDES. STIILSELT.

Futuristliku ideeauto disaini ja hämmastava valikuga tipptasemel nutitehnoloogiaga IONIQ 5 on loodud selleks, et viia sind kaugemale – kiirema laadimise ja väljapeetud stiiliga.

Elektrilise liikuvuse tulevik on siin

IONIQ 5 ei ole tulevikuliikuvus, mida peab ootama, vaid tänase elu reaalsus. See murranguline elektriline CUV teeb sinust juhi – kompromissideta, aidates sul otsustada oma eluviisi ja mõju üle maailmas.

  • Jätkusuutlikkus – IONIQ 5 salongis kasutatakse rohkelt ökomaterjale. Suhkruroost saadud toorainet kasutatakse näiteks lae- ja salongipolstris ning istmekatetes. Selline lahendus on korduskasutatav ja ilus.
  • Tehnoloogia – IONIQ 5 on varustatud uuendatud 44-tollise esiklaasinäidikuga. Ühtlasi on tegemist esimese Hyundaiga, mis kasutab 2. taseme autonoomse turvalisuse tehnoloogiaid.
  • Ülikiire laadimine – IONIQ 5 on üks väheseid elektriautosid, mille akusüsteemi pinge on 800 volti. Akude laadimine on ülikiire, auto jõudlus alati kõrge ja kaal ning mahtuvus optimeeritud.

VÄLIMUS


ISELOOMULIK. IKOONILINE. EHE.

Ideeauto disain seeriatootmises

IONIQ 5 disain rõhutab puhtaid piirjooni ja minimalistlikke struktuure. Ainulaadne ette alla avatav kapott ulatub kogu auto laiusesse, minimeerides keredetailide tühimikke, tagades puhta ja kõrgtehnoloogilise välimuse. Iseloomulikud parameetriliste pikslitega LED-tuled on ainulaadne kalliskivikujuline disainielement, mis saab olema nähtav kõikidel tulevastel IONIQ-mudelitel.

Pimedast valgeks 256 piksliga

Näe ja ole nähtav – ikoonilise esiosa kroonijuveeliks on iseloomulikud 256 kuuppiksliga LED-esituled.

 

 

 

 

 

 

 

Jõuline ja särav tagaosa

Uuenduslik LED-tulede disain on ka tagaosas koos IONIQ 5 mudelile iseloomulike parameetriliste pikslitega esiletõstetud ristkülikukujulistes tagatuledes.

 

 

 

 

Eksklusiivsed 20-tollised kergmetallveljed

Aero-optimeeritud veljed rõhutavad veelgi disainikeelt, kiirates eksklusiivset elektriauto hõngu ja sulades ühte selle hoolikalt vormitud profiiliga.

SISERUUM


AVAR JA JÄTKUSUUTLIK

IONIQ 5 salongis ähmastuvad piirid sõitjate osa ja liikuvate osade vahel. Uus elektriautode platvorm annab võimaluse taasluua salongis täiesti uus siseruumi kogemus. Suurem tasane põrand, mugavalt reguleeritavad esiistmed, mida saab täielikult alla lasta, ja paindlik keskkonsool, mis liigub edasi-tagasi kogu salongi ulatuses, tagavad erakordse kogemuse.

Lõõgastavad istmed

Naudi esmaklassilist mugavust kahel täielikult lamamisasendisse kallutataval esiistmel. Lase seljatugi laadimise ajal alla värskendavaks puhkuseks kõigest ühe nupulevajutusega.

Liigutatav keskkonsool

Kohanda salong ümber vastavalt oma vajadustele. Võid lükata keskkonsooli tagumiste istmete juurde, et seal istuvad lapsed saaksid seda kasutada lauana.

Digitaalse laiekraaniga juhikoht

12,3-tolline teabe- ja meelelahutusekraan on sujuvalt integreeritud näidikuplokiga, et pakkuda juba standardvarustuses kõrgtehnoloogilist välimust ja hõlpsat juurdepääsu kõigile sõidu-, ohutus- ning teabe- ja meelelahutussüsteemi funktsioonidele.

TEHNILISED ANDMED


JÕUDLUSE UUS MAAILM

Hingetuksvõtva sõidudünaamika, sportautoliku kiirenduse ja lisavarustusena saadaval oleva nelikveoga pakub see murranguline elektriline CUV vapustavat jõudlust, olles ehitatud uuele tipptasemel platvormile, mis ei ole midagi vähemat kui tehnoloogiline verstapost sellel elektrisõidukite leviku ajastul.

  • Kiirendus – 100 km/h 5,3 sekundiga.
  • Kiirlaadimine – 10% → 80% umbes 18 min. 100 km sõiduulatust lisandub kiiremini kui 5 min.* * Laadimisajad võivad erineda sõltuvalt laadimistingimustest, sealhulgas laadija tüüp ja seisukord, akude temperatuur ja välistemperatuur kasutuskohas.
  • Uuendatud esiklaasinäidik – Täiesti uus esiklaasinäidik on ühendatud liitreaalsuse tehnoloogiaga.
  • Pagasiruum – Eesmine ja tagumine pakiruum.
  • Sõiduulatus – Naudi kuni 500 km sõiduulatust ühe laadimisega.* * Need väärtused on ligikaudsed. Selle mudeli elektritarbimise, heitmete ja sõiduulatuse ametlikke andmeid ei ole veel kindlaks määratud.

Garantii

Nagu iga teinegi Hyundai, on ka IONIQ 5 valmistatud kõige kõrgemate kvaliteedinõuete kohaselt. Selle tõestuseks on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii, mis lubab nautida elus kõike, mida sa armastad, ilma et peaks auto pärast muretsema.

Hyundai SUV mudelivalik

Lõpuks ometi kaaslane, mis meeldib kõigile

Mõned autod on sellised, mis kohe meeldivad ega jää märkamatuks. Hyundai linnamaasturite enesekindel välimus, tehnilised uuendused ja mugav salong on valmis pakkuma kauakestvaid lahendusi sinu igapäevaste vajaduste rahuldamiseks.

Igal sõidukil meie SUV mudelivalikus on oma iseloom – täpselt nagu nende juhtidelgi. Soovid teada, milline mudel sobib sulle kõige paremini? Vaata kohe.

Uus Hyundai TUCSON

Uuel Tucsonil on jõuline, nurki rõhutav välimus. See väike pereautoks sobiv linnamaastur on seest ruumikas ja sisaldab rohkelt varustust. Esmakordselt on avatuna kujundatud salongis uudne puutetundliku funktsiooniga keskkonsool.

TUCSON on Euroopa autoostjate seas enimmüüdud Hyundai mudel. Uuendatud TUCSON on nüüd saadaval ka pistikhübriidina ja N Line’i sportlike välis- ja sisevarustuse disainirõhutustega, mis on inspireeritud Hyundai N mudelist.

Hind alates 22 990 €


Uus Hyundai KONA

Oma väljapoole suunatud disaini ja innovaatilise ühenduvusega paistab KONA

teiste hulgast silma. Ta pakub hulgaliselt tehnilisi uuendusi turvalisuse, mugavuse ning teabe- ja meelelahutussüsteemi osas.

Lisaks hübriid- ja täiselektrilisele mudelile on KONA valikus nüüd ka sportlik N Line’i versioon.

Ja enamgi veel: saadaval on Hyundai tippmudel KONA N. N-tusiast võib selle auto viia ükskõik kuhu – nii maanteele kui ka võidusõidurajale.

Hind alates 17 590 €

 


Uus Hyundai SANTA FE

Meie linnamaasturite perekonna lipulaev on nüüd veelgi eksklusiivsem: uue SANTA FE dünaamilise välimuse kõrval on erilist tähelepanu pööratud ka kvaliteetsetele materjalidele, uutele turvasüsteemidele ja täiendatud sõidutehnoloogiatele.

Klientide rõõmustamiseks on SANTA FE nüüd saadaval ka täishübriidina ja pistikhübriidina.

Hind alates 43 990 €

 

 


Tulemas: uus Hyundai BAYON

Uhiuus BAYON on väljast väike, kuid seest suur kompaktne linnamaastur, mis on loodud kustumatu mulje avaldamiseks. Varustatud hulga nutikate tehnoloogiatega, nagu oma klassi parim turvavarustus ja ühenduvusfunktsioonid, pakub uus mudel intelligentset tõhusust uuenduslike jõuülekandesüsteemidega.

Hinda ei ole veel teatatud. Saadaval suvel 2021.

 

 


Sina sõidad, meie hoolitseme ülejäänu eest

Valides Hyundai, saad alati kõrgeima kvaliteedi. Kvaliteedi, mida võid usaldada aastaid ja millele me anname nüüd veelgi laialdasema garantii.

  • 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii.
  • 8 aastat / 160 000 km võimsa liitiumioon-polümeeraku garantii (hübriid, pistikhübriid ja elektriautod).
  • 5 aastat maanteeabi.
  • 5 aastat iga-aastasi sõidukikontrolle

PEUGEOT UUS NÄGU – TÄIESTI UUS PEUGEOT 308

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendas põhjalikult oma identiteeti ning võttis kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Peugeot 308 kolmas põlvkond on esimene Peugeot mudel, mille esiosa ehib hiljuti avalikustatud uus logo. Uus 308 rõõmustab ajatu ja stiilse disaini, moodsate juhiabisüsteemide ning konkurentidest eristuva omanäolise interjöörilahendusega i-Cockpit®, milles aukohal uudne info- ja meelelahutussüsteem.

Mudeli eelneva kahe põlvkonna autosid on müüdud rohkem kui seitse miljonit ning 2014. aastal võideti ka mainekas Euroopa Aasta Auto tiitel.

Lisaks eelnimetatule on kolmanda põlvkonna mudelil ette näidata laienenud jõuallikate valik – lisaks bensiini- ja diiselmootoritele on nüüd saadaval ka kaks hübriidajamiga mudeliversiooni.

Intuitiivne ja mugav i-Cockpit®
Peugeot i-Cockpit® interjöörilahendusest on tänaseks saanud oluline osa kaubamärgi DNA-st, mis muutub iga põlvkonnaga järjest intuitiivsemaks ja juhisõbralikumaks.

Auto moodsa kujundusega keskkonsoolist leiab palju detaile, mis tagavad igapäevase kasutusmugavuse: juhtmevaba telefonilaadija, kaks topsihoidjat, kaks USB-C pistikut ja esiistmete vaheline käetugi, mille all on mahukas 34-liitrine panipaik.

Armatuurlauda ehib10-tollise diagonaaliga HD-ekraan, mis võimaldab juhtmevabalt telefoni ekraani autosse peegeldada, võimaldades korraga ühendada kuni kaks seadet. Sarnaselt tahvelarvutile on info- ja meelelahutussüsteem ekraan kasutaja vajaduste kohaselt ümber seadistatav ja võimaldab kasutada mitmeid otseteid.

Kasutajaliidest täiustavad ka häälkäsklused, mille kasutamine annab veelgi enam võimalusi ohutule sõidule keskendumiseks. Lausu: „OK Peugeot“ ning kasuta justkui möödaminnes mitmeid valikseadeid, pööramata kordagi oma tähelepanu teelt.

Täiustatud juhiabisüsteemid
Uue põlvkonna Peugeot 308 pardalt leiab täiustatud juhiabisüsteemid, nagu näiteks Drive Assist 2.0, mis astub sammu edasi isejuhtivate sõidukite suunas. 8-käiguliste automaatkäigukastidega autodel on juures adaptiivne püsikiirushoidja ja sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatus, mida täiendavad kolm uudset funktsionaalsust:

– Poolautomaatne reavahetus – kiirustel 70-180 km/h soovitab auto sobival hetkel eessõitjast mööduda, et õigel ajal oma sõidurajale tagasi naasta.
– Soovituslik sõidukiirus liiklusmärkidele vastavalt (kuni 180 km/h)
– Soovituslik sõidukiirus eesootavate kurvide raskusastest lähtuvalt (kuni 180 km/h)

Lisaks eelmainitule on mudeli põhi- ja lisavarustuse hulgas mitmeid juhiabisüsteeme, mida on seni nähtud vaid premium-klassi autodel. Uue 308 kasutajate päralt on pimenurga jälgimine, tagurdades auto eest läbi liikujate eest hoiatav rakendus, pesuriga tagurduskaamera ja nn panoraamkaamerad, mis hõlbustavad manööverdamist, kuvades pildi sõiduki lähiümbruses olevast. Samuti võtmeta avamine ja käivitamine, soojendusega rooliratas ja esiklaas ning tagurdamisel külgmisi tahavaatepeegleid sättiv funktsionaalsus.

Kaheksakäigulise automaatkäigukasti korral (EAT8) saab auto varustada püsikiirushoidjaga, millel on ka Stop & Go funktsioon. Selline lahendus suudab hoida eesliikujaga soovitud pikivahet ja sisaldab lisaks õnnetusehoiatusele ka automaatset hädapidurdust (süsteem toimib kiirusvahemikus 7-140 km/h).

Lisavarustusena on saadaval ka süsteem, mis aitab nii öösel kui ka päevasel ajal tuvastada jalakäijaid ja jalgrattureid, sisaldades vastavat hoiatust ning auto trajektoori korrigeerimist nendeks puhkudeks, kui sõiduk hakkab juhi tähelepanematuse tõttu oma sõidurajalt välja kalduma. Sõiduohutusele aitavad kaasa ka automaatselt ümberlülituvad kaug- ja lähituled ja täiustatud liiklusmärkide tuvastussüsteem.

Uue 308 põhivarustuse hulka kuuluvad LED-esituled ning GT ja GT Pack varustusastmetes on mudelil ette näidata võimsa valgusvihuga Matrix LED esituled.

Õdus ja ruumikas
Uue mudeli istmete ja polstrite juures on märksõnadeks mugavus ning kvaliteetsed materjalid. Istmete tootmisel on kasutatud toonitud kangaid, struktuurvõrke ja ka luksuslikke materjale, nagu näiteks pööratud nahale sarnanev Alcantara ning reljeefse mustriga pehme Nappa nahk.

Auto esiistmeid on juba jõutud hinnata AGR (Aktion für Gesunder Rücken) sertifikaadiga, mis teeniti välja õnnestunud ergonoomika ja ohtrate seadistamisvõimaluste eest. Teises reas istujatel on lähtuvalt mudeli pikemast teljevahest (+55 mm võrreldes eelkäijaga) palju rohkem jalaruumi.

Uue 308 pakiruumi maht on 412 liitrit, mille saab tagaistmete seljatugede kokku klappimisega viia 1323-liitrini. Lisaks 28-liitrine panipaik pakiruumi põhja all.

Interjööri õhu kvaliteeti järgib 308 Air Quality System (AQS), mis lülitub vajadusel automaatselt siseõhu ringlusele.

Väga hea audioelamuse tagab ühes Focaliga loodud FOCAL® Premium Hi-Fi helisüsteem, mille arendamiseks kulus ühtekokku kolm aastat.

Kaks pistikhübriidi
Kolmanda põlvkonna Peugeot 308 pakub lisaks tavapärastele bensiini- ja diiselmootoritele ka kahte laetavat pistikhübriidi.

Neist esimeseks on HYBRID 225 e-EAT8, mille korral on kaheksakäigulise automaatkäigukasti külge kinnitatud ajam, mis koosneb 180 hj (132 kW) arendavast bensiinipõletajast, mida täiendab 81 kW arendav elektrimootor. Laetud akuploki korral võib selline versioon läbida elektrilises sõidurežiimis kuni 59 kilomeetrit ja vastavalt kinnitamisjärgus olevatele heitmenäitudele on mudeli C0₂ heitmete kogus vaid 26 grammi 100 km kohta (WLTP-metoodika kohaselt).

HYBRID 180 e-EAT8 pakub kooslust 150 hobujõulisest (110 kW) PureTech mootorist ning 81 kW arendavast elektrimootorist. Sellise pistikhübriidi maksimaalne sõiduulatus on elektrilises sõidurežiimis 60 km ja tavakasutuse korral toodab see C0₂ heitmeid vaid 25 grammi iga 100 km kohta (WLTP).

Lisaks nimetatud jõuallikatele on Peugeot 308 valikus veel sisepõlemismootorid, mis vastavad Euro 6 nõuetele. Bensiinimootoreist on valikus kolme silindriga 1,2-liitrised jõuallikad (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 ning PureTech 130 S&S EAT8). Diiselmootorite jaotuses on pakkuda kaks nelja silindriga 1,5 liitrist jõuallikat (BlueHdi 130 S&S BVM6 ja BlueHdi 130 S&S EAT8).

Uut Peugeot 308 mudelit toodetakse Prantsusmaal ja on saadaval Baltikumis alates 2021. aasta sügisest.

Küsi pakkumist

ISUZU D-MAX

Ülevaade

Nutikam ja turvalisem uhiuus Isuzu D-Max

Võimas ja vastupidav Isuzu D-Max püsib täiuslikult teel tänu oma kaasaegsele tugevdatud ja jäigastatud konstruktsioonile ning jõuülekande, roolisüsteemi ja vedrustuse täiustustele. Isuzu D-Maxil on 1,9-liitrine RZ4E-HI diiselmootor (Euro 6d) ja 6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline „Rev-Tronic“-automaatkäigukast koos käsitsi käiguvahetust võimaldava sportrežiimiga. Pikapiga võib vedada kuni 3500 kg piduritega haagist ning haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem on põhivarustuses. Isuzu D-Max on saadaval lülitatava nelikveoga ja tagadiferentsiaali lukustusega (välja arvatud varustustase L). D-Maxi kliirens on 240 mm.

 

Kolm kabiinitüüpi

SPACE CAB on loodud kuni neljale inimesele ning on varustatud mugavate vastassuundades avanevate ustega, mis võimaldavad esiistmete tagust ruumi paremini kasutada.

  • 18-tollised valuveljed
  • Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
  • Porikaitsed ees ja taga
  • Tagaklaasi soojendus
  • Elektrilised küljeaknad ees
  • CD/DAB-raadio/Bluetooth/USB/AUX
  • Vihmaandur, esi- ja kaugtulede automaatne lülitus
  • Istmesoojendusega esiistmed
  • Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem koos veojõukontrolliga
  • Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
  • Liiklusmärkide tuvastamine ja intelligentne kiiruspiirik
  • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus- ja vältimissüsteem
  • Koormakinnitusaasad kastis

Hind alates 29 990 €


REGULAR CAB on kõige väiksem kabiinitüüp, milles on esiistmetel piisavalt ruumi kahele.

  • 18-tollised terasveljed
  • Mootori tühikäigul seiskamise ja käivitamise süsteem
  • Porikaitsed ees ja taga
  • Tavapärased ja disainitud harjad klaasipuhastitele
  • Elektrilised küljeaknad ees
  • Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
  • Bluetooth/USB/AUX
  • Vihmaandur ja esitulede automaatne lülitus
  • Istmesoojendusega esiistmed
  • Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
  • Koormakinnitusaasad kastist väljas
  • Kaitseraam kabiini taga

Hind alates 26 990 €


DOUBLE CAB mahutab kuni viis inimest ning selles on piisavalt ruumi kaubale ja seadmetele.

  • 18-tollised valuveljed
  • Elektrilised küljeaknad ees ja taga
  • Kiirushoidik ja kiiruspiirik
  • Reguleeritava kalde ja sügavusega roolisammas
  • Porikaitsed ees ja taga
  • CD/DAB-raadio/Bluetooth/USB/AUX
  • Vihmaandur, esi- ja kaugtulede automaatne lülitus
  • Pimenurga jälgimissüsteem
  • Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem
  • Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur
  • Liiklusmärkide tuvastamine ja intelligentne kiiruspiirik
  • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus- ja vältimissüsteem, sõiduraja hoidmise abisüsteem
  • Koormakinnitusaasad kastis

Hind alates 31 990 €

 

Isuzu D-Max Black Edition

Hind alates 25 490 €

Sõltumata sellest, kas tegemist on alles alustava või juba kogemustega ettevõttega, käsitöö, põllumajanduse või ehitusvaldkonnaga – Isuzu D-Max Black Editioni peale võid kindel olla. Lisa oma autoparki jõuline tööloom ja koge rohkem paindlikkust oma igapäevases äritegevuses.

 

Nutikad turva- ja juhiabisüsteemid

Uue Isuzu D-Maxi kere on tugevdatud, et kaitsta reisijaid paremini mis tahes nurga alt saabuva välise löögi eest. Suuremad pidurid ees ja taga lisavad pidurdusjõudu, istmed on aga loodud hädaolukorras lööki neelama. Ning kui mõni D-Maxi kaheksast turvapadjast peaks rakenduma, avanevad pikapi uksed lukust automaatselt.

D-Max sisaldab paljusid automaatselt ja iseseisvalt rakenduvaid turvafunktsioone, mis töötavad ohtlike olukordade lahendamise nimel – tavaliselt juba enne, kui juht üldse mõistab, et on hädas. Nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur, tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem, sõidurajalt kõrvalekaldumise ennetussüsteem* ja pimenurga jälgimissüsteem*.

 

Kõik pildid on illustratiivsed.

* See süsteem võib mõne Isuzu mudeli puhul olla lisavarustuses.

Salong

Käepärane disain. Täielik mugavus.

Pikapiga reisimine pole kunagi olnud nii mugav. Samuti on sul käeulatuses täiustatud tehnoloogia ja uuenduslikud lahendused, mida kaasaegselt autolt ootad. D-Maxil on kõrglahutusega kohandatav puuteekraan* koos DAB+ digitaalse raadioga, Android Auto™ ja juhtmevaba Apple CarPlay® tugi, samuti häältuvastus.

 

* Saadaval ainult LS-varustustasemega Space Cab mudelile.

Rool on väiksem ja sportlikum, reguleeritava kalde ja sügavusega.

 

 

 

 

 

9-tolline puuteekraan CD- ja DVD-mängijaga, raadio ja tagurduskaameraga.*

* Saadaval LSE-varustustasemega Double Cab mudelile

 

 

 

Automaatne kahetsooniline kliimaseade.*

* Saadaval LS-varustustasemega Space Cab ja LSE-varustustasemega Double Cab mudelile.

 

 

 

4,2-tolline värvilise ekraaniga näidikuplokk.

 

Isuzu mugavatel ümberkujundatud istmetel on istmesoojendus ja nimmetugede reguleerimine standardvarustuses. Lisavarustusena võid valida kaheksas suunas elektriliselt reguleeritavad istmed.

Jõudlus

Too kõik kõikjale

Isuzu D-Max kastikas viib su usaldusväärselt kohale: liivas, mudas ja kasvõi kuni 800 mm sügavuses vees – ilma täiendava lisavarustuseta. Lülitatava nelikveo ja lukustatava tagadiferentsiaali* abil võid ületada igasuguse maastiku ja jõuda sihtkohta usaldusväärselt ja turvaliselt ka siis, kui vead enam kui 1000 kg raskust koormat.

 

* Välja arvatud L-varustustasemega mudelid.

Kontsentreeritud jõudlus

Uuendatud 1,9-liitrise ühisanumsissepritsega turbodiiselmootoril, mille võimsus on 120 kW (163 hj), kasutatakse AdBlue-tehnoloogiat lämmastikoksiidi heitmete vähendamiseks. 6-käigulise manuaalkäigukastiga auto kombineeritud CO2-heitmed on 216–220 g/km, 6-käigulisel automaatkäigukastiga mudelil 238–241 g/km. Kombineeritud kütusekulu on 8,2–8,4 l/100 km (manuaalkäigukast) ja 9,1–9,2 l/100 km (automaatkäigukast) kohta.

 

 

 

 

 

Tagadiferentsiaali lukustus*

Mudastelt te

edelt liivase põhjani. Tagadiferentsiaali lukustussüsteemiga saab sinu pikap rasketel pinnastel lihtsalt hakkama. Kui süsteem tagasillas sisse lülitada, püsid turvaliselt rajal.

 

* Välja arvat

ud L-varustustasemega mudelid.

 

 

 

 

 

Haagise mass kuni 3500 kg

Isuzu aitab sul vedada kõike. Alates hobustest kuni ehitusmaterjalide või kiirkaatrini – D-Maxi saad usaldada. Tänu haagise õõtsumisvastasele kontrollsüsteemile oled väljaspool ohtu ka maanteel raske koorma ja suure kiirusega sõites.

Black Edition

 

Sõltumata sellest, kas tegemist on alles alustava või juba kogemustega ettevõttega, käsitöö, põllumajanduse või ehitusvaldkonnaga – Isuzu D-Max Black Editioni peale võid kindel olla. Lisa oma autoparki jõuline tööhobune ja koge rohkem paindlikkust oma igapäevases äritegevuses.

 

Isuzu D-Max Black Editioni 1,9-liitrise ühisanumsissepritsega turbodiiselmootori võimsuseks on 120 kW (163hj). Sellel mudelil on hüdrauliline roolivõimendi, mis sobib paremini raskete koormate veoks. Käetoed, taskud ja pudelihoidjad esiustes on pisiasjad, mis omavad suurt tähtsust, kui pead autos iga päev töötama.

 

Kiirushoidik teeb sõitmise maanteel palju mugavamaks, eriti siis, kui eelistasid manuaalkäigukasti. Kuna sõidu ajal on oluline ka nähtavus, on sellel mudelil vihmaandur ja esitulede automaatne lülitus standardvarustuses. Maastikul sõites hoiavad haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem, nõlvaltstardiabi süsteem, mägipidur, elektrooniline stabiilsuskontroll ja veojõukontrollisüsteem sind kindlalt rajal.

 

 

Regular Cab Black Edition

  • 6-käiguline manuaalkäigukast
  • Nelikvedu

Hind: 25 490 €

 

 

Space Cab Black Edition

  • 6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline automaatkäigukast
  • Nelikvedu

Hind alates: 27 990 € (manuaalkäigukast), 28 990 € (automaatkäigukast)

 

 

Küsi pakkumist

 

Hyundai i30

Innovatsioon ja progress uues disainis.

Uus i30 toob uue julge disaini, oma klassi parimad turvafunktsioonid, sujuva ühenduvuse ja 48 V kerghübriidversioonid suurema tõhususe jaoks. Sea end valmis.

Ühenda ennast oma telefoni ja autoga

Koos uue 10,25-tollise puutetundliku ekraani* ja sinu telefoniga tagab i30 sinu ühendatuse.

Koos Bluelinki® rakendusega* telefonis saad oma i30 kaugelt lukustada ja lukust avada või leida oma auto, kui oled unustanud, kuhu selle täpselt parkisid. Kui keegi peaks püüdma autosse sisse murda, saadab rakendus sulle häireteate. Ja kui tahad teada, kas rehvirõhk või pidurisüsteem on korras, teavitab rakendus sind ka sellest.

* Standardvarustus mudelitele Style ja N Line, valikvarustus mudelile Comfort.

Uusim tehnoloogia veelgi suurema turvalisuse jaoks

Täiustatud Hyundai SmartSense’i pakett – meie tipptasemel juhiabisüsteemid – on nüüd täielikult uude i30-sse integreeritud, pakkudes sulle turvalisust ja meelerahu oma armsamate suhtes. Uue i30-ga tuleb esmakordselt kaasa ka sõiduraja jälgimise abisüsteem**. Aktiveerituna hoiab see sõiduki kiirusel 0 kuni 180 km/h maanteel ja tänaval oma sõiduraja keskel.

** Standardvarustuses mudelitele Style ja N Line.

Ökonoomsus ja progress: jõuülekandesüsteem

48 V kerghübriidversiooni elektrilistel mudelitel on väiksem CO2-heide tänu paremale kütusetõhususele. 48 V kerghübriidversiooni mudelid on saadaval 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga koos 1,0 T-GDI või 1,5 T-GDI bensiinimootoriga ning 1,6 CRDi diiselmootoriga.***

*** i30 Fastback ja kõik i30 N Line’i mudelid on saadaval ainult 1,5 T-GDI bensiinimootoriga.

Bensiinimootorid

Tootevaliku tipus on 1,5-liitrine T-GDi bensiinimootor, mille võimsus on 159 hj ning millega tuleb standardvarustusena kaasa 48 V kerghübriidtehnoloogia ja 7-käiguline DCT-automaatkäigukast.

Samuti on olemas 110 hj versioon 6-käigulise manuaalkäigukastiga 1,5-liitrisest DPi mootorist ja 6-käigulise manuaalkäigukasti või 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga 1,0-liitrisest T-GDi mootorist.

Diiselmootor

Diiselmootori valikute seas on 1,6-liitrine CRDi mootor. 115 hj versioon tuleb koos 6-käigulise manuaalkäigukastiga. 136 hj võimsusega mootoriga tuleb kaasa 48 V kerghübriidsüsteem ja 7-käiguline DCT-automaatkäigukast.

Kolm keretüüpi

Uus i30 on saadaval kolme keretüübina: luukpära, universaal ja viieukseline kupee.

N Line’i disain. Nüüd saadaval ka i30 universaali jaoks

Vii oma i30 sõidukogemus teisele tasemele sportliku N Line’i varustustasemega, mis on inspireeritud suure jõudlusega i30 N-i mudelist. Selle võimsusesse ja intensiivsusesse ulatuvad juured on nüüd koos sportlikuma esivõre, uute kaitseraudade ja esitulede, uute veljedisainide ja täiustatud interjööriga veelgi märgatavamad. Dünaamilisema sõidu jaoks on Hatchbackil ja Fastbackil ka häälestatud vedrustus ja rool koos 1,5-liitrise bensiinimootoriga.

Ammutades inspiratsiooni lennumasinate disainist, on alumine keskmine iluvõre suuremaks tehtud. Külgavadel on eraldiseisvad tiivad, mis parandavad aerodünaamilist jõudlust. Uus i30 N Line tuleb koos uute eksklusiivsete 18-tolliste velgede ja Michelini sportrehvidega.

Vastupidavad N Line’i sportistmed pakuvad tuge ja mugavust, elektriliselt reguleeritavat nimmetuge ja pikendatavat istmepatja. N Line tuleb koos perforeeritud nahkkattega rooli ja roostevabast terasest pedaalidega.