Sportliku, 7-kohalise Peugeot 5008 GT Exclusive Pack jõulisus ja stiil väljendub igas väiksemaski detailis. Rattakoobaste laiendid, kõrgendatud kliirens ja suured 19″ veljed tekitavad jõulisuse, samas lisavad viimistletud kerejooned intensiivsust.
Sportliku, 7-kohalise Peugeot 5008 GT Exclusive Pack jõulisus ja stiil väljendub igas väiksemaski detailis. Rattakoobaste laiendid, kõrgendatud kliirens ja suured 19″ veljed tekitavad jõulisuse, samas lisavad viimistletud kerejooned intensiivsust.
Sportliku Peugeot 3008 GT Exclusive Pack jõulisus ja stiil väljendub igas pisemaski detailis. Rattakoobaste laiendid, kõrge kliirens ja suured 19″ veljed tekitavad jõulisuse, samas lisavad viimistletud kerejooned intensiivsust.
Uus PEUGEOT 2008 on jõulise hoiakuga linnamaastur, mille viimistletud jooned, tipptasemel materjalid, ühenduvustehnoloogia ning
tasuta Premium pack tagavad esmaklassilise sõidukogemuse.
Unistad sõitmisest uhiuue autoga ilma raske intressikoormata? Siis oled leidnud, mida otsid! Alanud on meie sensatsioonilise 0% intressiga liisingukampaania, mis muudab mängu kõigi autohuviliste jaoks.
|
Hyundai pakub laia valikut kõige nõutumaid mudeleid kogu autoturul.
Alates mitmekülgsetest linnamaasturitest kuni suure sõiduulatusega elektriautodeni – meil on olemas sõiduk, mis vastab täpselt sinu soovidele ja elustiilile. Võta Hyundai suurepärase valikuga tutvumiseks ühendust meie sõbraliku müügikonsultandiga või külasta müügisalongi. |
Hyundai BAYON näidispakkumine
Teenuse pakkuja on SIA Citadele Leasing Eesti filiaal (krediidiandjate nimekirja kantud numbri 4,1-1/81 all). Krediidi kulukuse esialgne määr on 3.539% aastas järgmistel näidistingimustel: vara hind käibemaksuga 24 990 EUR, sissemakse 15%, jääkväärtus 35% ,krediidisumma käibemaksuga 21 241.51 EUR, periood 60 kuud, läbisõidupiirang 100 000km, tagasimaksete arv 61, intressimäär aastas kuni 24 kuuni 0% ning alates 25 kuust on 1.99% + 3 kuu Euribor (31.12.2023 oli 3 kuu Euribor 3.909%, lepingus fikseeritud Euribor võib muutuda iga 3 kuu järel ja negatiivse baasmäära korral kohaldatakse baasmäärana 0%), lepingutasu 250 EUR. Määr on arvestatud eeldusel, et krediit võetakse kasutusele viivitamata ja täies mahus ning põhiosa ja intress makstakse tagasi igakuiste maksetena. Kõigi tarbija poolt krediidi tagasimaksmiseks ja krediidi kogukulu kandmiseks tehtavate maksete kogusumma on 20 271.19 Liisingu võtmisel tuleb sõlmida ka kasko- ja liikluskindlustus. Tutvu finantsteenuste tingimustega aadressil www.citadeleleasing.ee ning vajadusel konsulteeri asjatundjatega.
Hyundai IONIQ 5 näidispakkumine
Teenuse pakkuja on SIA Citadele Leasing Eesti filiaal (krediidiandjate nimekirja kantud numbri 4,1-1/81 all). Krediidi kulukuse esialgne määr on 3.502% aastas järgmistel näidistingimustel: vara hind käibemaksuga 53 990 EUR, sissemakse 15%, jääkväärtus 35% ,krediidisumma käibemaksuga 45 891.50 EUR, periood 60 kuud, läbisõidupiirang 100 000km, tagasimaksete arv 61, intressimäär aastas kuni 24 kuuni 0% ning alates 25 kuust on 1.49% + 3 kuu Euribor (31.12.2023 oli 3 kuu Euribor 3.909%, lepingus fikseeritud Euribor võib muutuda iga 3 kuu järel ja negatiivse baasmäära korral kohaldatakse baasmäärana 0%), lepingutasu 250 EUR. Määr on arvestatud eeldusel, et krediit võetakse kasutusele viivitamata ja täies mahus ning põhiosa ja intress makstakse tagasi igakuiste maksetena. Kõigi tarbija poolt krediidi tagasimaksmiseks ja krediidi kogukulu kandmiseks tehtavate maksete kogusumma on 42 790.15 EUR. Liisingu võtmisel tuleb sõlmida ka kasko- ja liikluskindlustus. Tutvu finantsteenuste tingimustega aadressil www.citadeleleasing.ee ning vajadusel konsulteeri asjatundjatega.
Kõik sellel lehel olevad pildid on üksnes illustratiivsed.
Uue PEUGEOT 408 silmapaistvat välimust aitab esile tuua selle laugpäralik hoiak. Rafineeritud ja moderne olek võimaldab silma paista. Aerodünaamilisi omadusi aitab rõhutada sportlik disain, voogavad kerejooned ning kõrge kliirensiga vaoshoitud kõrgus.
Viimase põlvkonna PEUGEOT i-Cockpit® juhiala pakub kompaktse rooli ja roolile paigutatud juhtnuppude, 10-tollise 3D näidikutepaneeli ja 10-tollise puutetundliku HD-keskekraani toel tipptasemel ergonoomikat ja tehnoloogilisi lahendusi.
Luukpäradest inspireeritud ja PEUGEOT 408 kõrgusest kasu lõikav istumisasend aitab teedel toimuvat näha täiesti uue nurga alt.
Elu esitab uusi väljakutseid igal ajahetkel. Sa oled kas valmis neid vastu võtma või jääd imestama, mis juhtus. S-CROSS teeb selle valiku lihtsaks. Julge, enesekindel linnamaasturi stiil ning intelligentsed ohutussüsteemid on alles algus. Rohkelt ruumi sõpradele, perele ja varustusele, lisaks AllGrip-nelikveosüsteem, mis aitab igal teel kontrolli säilitada. Ei ole põhjust muretseda selle pärast, mis ootab ees. Ole valmis ületama piire.
S-CROSSi enesekindel maasturidisain ja intelligentne turvavarustus on alles algus. S-CROSS pakub rohkelt ruumi sõpradele, perele ja pagasile. AllGrip-nelikveosüsteemiga sõidad turvaliselt nii linnas kui ka maastikul. S-CROSS on varustatud võimsa ja suure pöördemomendiga 1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori ning 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. S-CROSS sobib suurepäraselt nii igapäevaseks pendelrändeks kodust tööle ja tagasi kui ka pikemateks puhkusereisideks.
Meile öeldakse sageli, et ei tohi otsustada esmamulje järgi, kuid juba esimene pilguheit reedab S-CROSSi tegeliku iseloomu. Võib öelda, et tegemist on karmi ja jõulise linnamaasturiga, mille suured ülemine ja alumine iluvõre nõuavad tähelepanu ja anuvad seiklusi. Lähemale jõudes avastad, et see auto on ka stiilne, elegantne ja rafineeritud.
Hea esmamulje jätmine on alati oluline, meeldejääva mulje jätmine on keeruline. Erinevus peitub detailides.
Elujõudu ja kõikehõlmavat lahedust kiirgavad esituled ja tagumised kombituled on dünaamilise mulje saamiseks varustatud kolme LED-ääretulega. Eesmised ääretuled on valgel ajal kasutuses päevasõidutuledena.
Muljetavaldav läikivmust iluvõre annab S-CROSSile dünaamilise ja iseloomuliku välimuse. Jõuline embleem kroomviimistlusega liistu keskel toonitab iluvõre võimsust.
Nurgelised eesmised ja tagumised rattakoopad lisavad välimusele iseloomu. Julged hõbedased kaunistused esiosal ja tagumisel kaitseraual jätavad tugeva ja püsiva mulje, mis lisab linnamaasturile enesekindlat välimust.
Hõbedased anodeeritud alumiiniumist integreeritud katusereelingud on nii silmatorkavad kui ka funktsionaalsed, pakkudes teravat esteetikat ja aerodünaamilist sujuvust.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX.
Tänu suurele esiklaasile ja väga heale külgnähtavusele tundub salong ruumikas ja avar.
Rohkelt ruumi nii esi- kui ka tagaistmetel lubavad lõdvestuda, lõõgastuda ja sõitu nautida.
IstmekattedElegantsete ergonoomiliselt kujundatud istmete küljed on kaetud päris nahaga, istme keskel on keerukas kunstnahast lintpunutis, mis väljendab auto karmi linnamaasturi olemust. Tekstiilist istmekatted on samasuguse disainiga, keskmises osas on kasutusel reljeefne materjal. |
60:40 jagatud tagaistme seljatugi ja mitmesse asendisse seadistatav pakiruumi põhi võimaldavad hõlpsasti mahutada mitmesugust pagasit.
Reguleeritav tagumine seljatugiTagumise istme seljatugi on seadistatav kahte asendisse, et suurendada mugavust või kasvatada pakiruumi mahtu.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX. |
Uutele seiklustele suundumine ei tähenda muu maailma maha jätmist. S-CROSS on varustatud tehnoloogia ja funktsioonidega, mis hoiavad sind ühenduses sinu auto ja elustiiliga.
Display Audio helisüsteemNaudi juhtmevabalt rakendusi Apple CarPlay® või Android Auto™, kõnetuvastust ja helistamist Bluetooth®-i vabakäesüsteemiga. Läbi USB-liidese saad kuulata muusikat või vaadata isegi filme. Display Audio hoiab sind sõidukiga ühenduses ja kuvab ka teavet kütusekulu, sõiduulatuse ja hübriidmudeli energiavoo kohta, samuti hoiatusi ning tagurduskaamera pilti. |
Topeltklaasiga panoraam-klaaskatus loob hiigelsuure ava, mis võimaldab vaadet ülespoole nautida mis tahes autoistmelt.
Lisavarustus mudelile GLX.
Kahe tsooniga täisautomaatne kliimaseadeTänu kahetsoonilisele kliimaseadmele on võimalik temperatuuri reguleerida vastavalt juhi ja kaassõitja individuaalsetele eelistustele.
Saadaval mudelitele GL+ ja GLX. |
1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori võimsus on 95 kW (129 hj), suurim pöördemoment 235 Nm on kättesaadav juba madalatel pööretel, mis muudab sõitmise muretuks. Otsesissepritsega mootoris pihustavad kütust seitsme auguga pihustiotsakud. Võimsust ja kütusesäästlikkust suurendavad veelgi piirdeklapi juhtimissüsteem ning mootori enda kerge ja kompaktne konstruktsioon. S-CROSSi kütusekulu on nelikveolisel mudelil, sõltudes versioonist, vaid 5,8–6,1 liitrit 100 km kohta.
Uue S-CROSSi jaoks loodud käigukastid aitavad saavutada suuremat jõudlust ja kütusesäästu ning pakuvad nauditavamat käiguvahetust.
6-käiguline manuaalkäigukastOptimeeritud käiguvahetused soodustavad kütusesäästu. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. Lisaks aitavad kerge ja täpne käiguvahetus ning optimeeritud vastukaal tagada sujuva käiguvahetuse. |
6-käiguline automaatkäigukastSee käigukast pakub suurt ülekandearvu kõikide käikude jaoks ja tagab suurepärase kiirenduse ka kiirel sõidul gaasipedaalile vajutades. Integreeritud jahuti suurendab automaatkäigukasti õli jahutusomadusi, mis veelgi suurendab kütuse kokkuhoidu.
Koos 6-käigulise automaatkäigukastiga on varustuses käiguvahetuslabad roolil. Manuaalrežiimile lülitudes võimaldab see roolil olevate labadega käike üles ja alla vahetada. |
S-CROSS on varustatud 48-voldise kerghübriidsüsteemiga. Kütusekulu vähendamiseks on hübriidsüsteemis tavalise laadija asemel 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). ISG on laadija, millel on mootori funktsioon. Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Liitiumioonaku mahtuvus on 0,384 kWh.
AllGrip Select pakub valikuid „lõbus sõitmine“, „meelerahu“ ja „suur kütusesääst“, võimaldades juhil valida sõidurežiimide Auto, Sport, Snow ja Lock vahel.
Elektrooniliselt kontrollitud nelikveosüsteemi ja valitava sõidurežiimi muutmiseks on vajutatav pöördlüliti, mille abil saab sõltuvalt teekattest või sõiduoludest valida erinevaid sõidustiile.
AutoSeab esikohale kütusesäästu tüüpilistes sõidutingimustes. Kui süsteem tuvastab rataste läbilibisemise, lülitub sisse nelikvedu.
SportOptimeeritud sportlikuks sõitmiseks. Jaotab pöördemomendi rataste vahel, et suurendada jõudlust kurvi läbimisel. Automaatkäigukastiga sõidukis optimeerib see režiim kiirendamise ja pöördemomendi omadusi väikeste ja mõõdukate seguklapi avamistega, et hoida mootori pöörlemiskiirus üleval ja saavutada kiire reageerimine.
SnowOptimaalne lumisel, sillutamata teel ja muudes libedates oludes. Parandab veojõudu kiirendamisel libedal teekattel. Suurendab stabiilsust libedates teeoludes.
LockAuto väljasõitmiseks lumest, mudast või liivast. Lülitub režiimile Snow, kui kiirus ületab 60 km/h. |
Uus S-CROSS võtab kasutusele uusimad ennetavad ohutustehnoloogiad, mis tagavad mugavama sõidu.
Kahe anduriga pidurdussüsteemSee juhiabisüsteem koosneb esiklaasi taga asuvast kaamerast ja laserradarist, mis hindavad kokkupõrke ohtu eesoleva takistusega, näiteks sõiduki või jalakäijaga. Samuti tuvastab see teemärgiseid, et aidata juhil püsida sõidurajal. |
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteemSõites kiirusega 60 km/h või kiiremini, tuvastab kaamera vasakpoolsed ja parempoolsed valged teemärgised ning hoiatab juhti hoiatussignaali ja näidiku abil, kui auto hakkab sõidurajalt kõrvale kalduma. |
Liiklusmärkide tuvastusLiiklusmärkide tuvastamise süsteem jälgib liiklusmärke ja kuvab need multifunktsionaalsele ekraanile, juhuks kui juht neid sõidu ajal ei märka. |
Kohanduv kiirushoidik koos Stop & Go funktsioonigaSee juhiabisüsteem hoiab automaatselt pikivahet eesoleva sõidukiga vastavalt kolmele erinevale kauguseseadistusele. Kui ees ei ole teist sõidukit, säilitab süsteem juhi valitud kiiruse. Stop & Go-funktsioon peatab auto täielikult, kui eessõitja seisma on jäänud, ja järgneb talle, kui ees olev auto uuesti liikuma hakkab. Kaks sekundit pärast täielikku peatumist lülitub Stop & Go välja ja pidur vabastatakse. |
Pimenurga hoiatussüsteemSee funktsioon hoiatab juhti tagumise kaitseraua mõlemal küljel asuvate andurite abil diagonaalselt tagant lähenevate või kõrval sõitvate sõidukite eest, mis ei ole sõidurada vahetades küljepeeglitest nähtavad. Saadaval mudelitele GL+ ja GLX. |
360° kaamera360-kraadise vaatega süsteem koosneb neljast kaamerast: üks ees, üks taga ja üks kummalgi küljel. Funktsioonide hulka kuuluvad 3D-algusvaade, mis võimaldab juhil enne sõidu alustamist puuteekraanilt ümbrust kontrollida; pealtvaade ülevalt, mis aitab turvalisemalt parkida; suure eraldusvõimega vaade, mida saab suurendada; ja automaatne esi- ja tagumise vaate kuvamise vahetus vastavalt käiguvalikule. Saadaval mudelile GLX. |
Sõiduabi funktsioon sisaldab esikaamera, laseranduri ja millimeeterlaine radariandurit, mis võimaldavad tuvastada takistusi, sõiduradasid ja liiklusmärke. Selle funktsiooni toimine võib sõltuda teepinnast või ilmastikutingimustest. Juht ei tohi turvaliseks sõitmiseks tugineda ainult sellele süsteemile ja peab võtma vastutuse ohutu sõidu eest.
PEUGEOT 208 on jätkuvalt nooruslik, mida rõhutab selle isikupärane ja sportlik siluett. Reisijateruum on varustatud ainukordse PEUGEOT i-Cockpit® 3D armatuuriga. 208 on saadaval nii bensiini- , diisel- kui ka elektrimootoriga.
SPORTLIK JA AHVATLEV DISAIN
PEUGEOT 208 mudelist kiirgab silmatorkavat isikupära. Sõiduki madal siluett, pikk kapott ja ahvatlevad kumerused toovad esile selle masina lummavalt sportliku iseloomu. Ergastes ja isikupärastes värvides saadaval 208 on tõeline pilgupüüdja. Sõiduki veenvat iseloomu rõhutavad Black Diamond katus ning läikivmustad rattakoopa ja aknaklaasi ääred, samuti teemantlõikega valuveljed.
PEUGEOT i-Cockpit® 3D
Salongis tervitab teid PEUGEOT’ uus, viimase põlvkonna i-Cockpit® 3D. Juhtimise erksus ja intuitiivsus on omandanud uued mõõtmed tänu kompaktsele ja integreeritud juhtsüsteemidele, roolilt konfigureeritavale digitaalsele 3D näidikuteplokile, suurele 10’’ puutetundlikule HD ekraanile ja seitsmele klaviatuuri stiilis lülitile. Lisaks on teil võimalus valida veel ka 8 erivärvi miljöövalgustuse vahel.
Uus kohandatav ja tõhus platvorm
Peugeot 208 linnaauto põhineb uuel, moduleeritaval ja erinevate jõuallikate kasutamise toega CMP/eCMP platvormil, mis võimaldab teil valida sisepõlemismootori (bensiin/diisel) või elektrilise mootori vahel ilma kompromisse tegemata.
Olenemata valikust on teile tagatud nii kõrgest klassist jõudlus kui ka sõiduomadused: eeskujulik teelpüsivus, optimeeritud mass, manööverdatavus, heli- ja soojusisolatsioon ehk kõik mis vaja, et muuta teie sõidukogemus nauditavaks.
Sisepõlemismootorite valik
Viimase põlvkonna Euro6 suure jõudlusega, tõhusad bensiini- ja diiselmootorid meeldejääva sõiduelamuse kogemiseks:
Need mootorid on lisaks tänu optimeeritud kütusekulule saavutatud säästlikkusele veel kõik varustatud ka Stop & Start süsteemiga.
8-käiguline EAT8 automaatkäigukast
Avasta uue, 8-käigulise, käiguvahetuslabadega roolil ja elektrilise impulssjuhtimisega EAT8 käigukasti jõudlus ja erksus. Kiired ja sujuvad käiguvahetused toimuvad tänu Quickshift tehnoloogiale mängleva kergusega.
Elektrimootor
Kogege meeldivaid ja tugevaid elamusi, täielikus vaikuse- ja mugavuse mullis. Seda võimaldavad:
PEUGEOT 208 uue linnaautoga on teie käsutuses hulgaliselt nutikaid ja ohutust suurendavaid juhiabisüsteemei teie igapäevaste sõitude lihtsustamiseks.
7-kohalise linnamaasturi kohta üllatavalt sportliku ja voolujoonelise disainiga uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on läbinud värskenduskuuri, omandades homse päeva disainielemendid juba täna. PEUGEOT i-Cockpit juhikoht ning premiumklassi mugavusvarustus ümbritsevad teid esmaklassilise luksuse ja rohkete võimalustega, sõiduga kaasnev nauding ületab teie ootusi.
Uuenduskuuri läbinud, 7-kohalise PEUGEOT 5008 linnamaasturi disain pakatab elegantsist ja täiuslikkusest, võimaldades hämmastava tasakaalu võimsuse ja nägususe vahel.
Uue, raamita iluvõrega ning margikohase tuledesignatuuriga on täiuslikult ühtne, skulptuurne ja isikupärane, mida rõhutavad omakorda uus pamper ja külgmised läikivmustad õhuvõtuavad.
Kere disaini hoogsust ja sportlikkust rõhutab veelgi kroomitud liist, mis saab alguse esituledest ning kulgeb kuni tagaspoilerini välja, kusjuures linnamaasturile omast lennukat graatsiat atleetlike, väljapeetud kumeruste juures toonitavad uued 19’’ teemantlõikega „San Francisco” valuveljed.
PEUGEOT’ moderniseeritud, innovaatiline ja ergonoomiline i-Cockpit® pakub roolis olles erakordse juhtimiselamuse.
Mugavamaks manööverdamiseks kompaktse rooliga ja juhtlülituste hõlbustamiseks seitsmeklahvilise „Toggle switches” nupustikuga varustatud uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on nüüdsest uue, 10-tollise puutetundliku HD keskekraaniga ja uue digitaalse, 12,3-tollise, kõrgresolutsiooniga, pilku teel pööramata võimaldava näidikuplokiga, mille kõik funktsioonid on ühtviisi kohandatavad ning võimaldavad kogu juhtimiseks vajaliku info kuvamise vahetult juhi vaatevälja.
Ühtviisi nii erksa kui ka hea juhitavusega uus PEUGEOT 5008’t iseloomustab kõrgest klassist dünaamilisus premiumklassi sedaani helisummutuse juures.
Masin on saadaval Peugeot’ viimase põlvkonna PureTech bensiinimootoriga või BlueHDi diiselmootoriga, mis täidavad Euro 6 nõuded ja on kõik varustatud „Stop&Start” süsteemiga:
Tõhusate mootoritega, kaheksakäigulise EAT8 automaatkäigukastiga , optimeeritud kaalu ja üliväikese pöörderaadiusega uus PEUGEOT 5008 linnamaastur on ühtviisi nii ergas kui ka eeskujuliku juhitavuse ning vaevatu ja täpse manööverdatavusega, muutes kõik sõidud erakordselt nauditavateks.
Teel on teie kaaslasteks hulgaliselt uue PEUGEOT 5008 juhiabisid nagu näiteks viimase põlvkonna automaatne hädapidurdus või siis liiklusmärkide laiendatud tuvastussüsteem jne.
Linnaliikluses on teie käsutuses näiteks muretu juhtimise tagav manööverdus- ja parkimisabi: 360° tagurduskaamera ja Park Assist süsteem.