Valmis vallutama uusi kõrgusi

Uus mudel Hyundai BAYON

Tänu väljapeetud välimusele, ruumikale salongile ja kõrgele istumisasendile tunned alati, et eesolev tee on sinu kontrolli all.

Esmaklassiline turvalisus ja ühenduvus

Tipptasemel ühenduvus ja esmaklassiline turvavarustus, nagu navigatsioonipõhine intelligentne kiirushoidik, annavad sulle enesekindluse igal valitud teel.

Rohkem ruumi, rohkem võimalusi

Suure pakiruumi ja ruumika salongiga uhiuus BAYON tagab, et saad teekonnale kaasa võtta kõik vajaliku.

Ole valmis igaks seikluseks – Uus BAYON saabub juba eeloleval suvel! 

Hyundai Tucson pälvis Geeniuse põhjalikus testis parima linnamaasturi tiitli!

Eesti suurim autoportaal Autogeenius viis läbi põhjaliku testi ning pani ritta 50 parimat linnamaasturit. Ülitihedas konkurentsis saavutas esikoha Hyundai Tucson, mis pälvis kuuest kogenud autoajakirjanikust žürii poolehoiu kui linnadžiip, mis paistab positiiivselt silma nii oma välimuse kui ka kasutusomaduste poolest ning mis on kõiki auto olulisi aspekte arvesse võttes kenasti tasakaalus.

Autogeeniuse ekspertide sõnul on Tucsoni sõitjateruum piisavalt avar ning ka pakiruumi oma 620 liitriga oma klassi üks mahukamaid. Ajakirjanike poolehoiu tõi Tucsonile lai mootorivalik, mille seas on nii otto- kui ka diiselmootoreid, poolhübriide ning täishübriid. Täpi i-le pani Autogeeniuse ekspertide sõnul aasta lõpus uuenenud Tucsoni disain, mis on julge ja silmapaistev, ent hea maitse piiridesse jääv nii seest kui ka väljast.

Autogeenius soovitab 1,6liitrise poolhübriidbensiinimootoriga, automaatkäigukasti ning Style-varustusega Hyundai Tucsoni versiooni, mis maksab 26 990 eurot.

Kogu autotesti on võimalik lugeda siit:

https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/suur-linnamaasturite-edetabel-parimast-halvimani-kuni-30-000-euro-eest/

Autogeeniuse põhjendust, miks esikohale platseerus just Hyundai Tucson, saab lugeda siit: https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/suur-linnamaasturite-edetabel-miks-on-just-need-maasturid-parimad-mida-hetkel-eestis-osta-saad/

Citroën ja Peugeot toovad turule vesinik-kütuseelementi kasutavad tarbesõidukid

PSA grupi ja Fiat Chrysleri (FCA) ühinemisel loodud autotootja Stellantis tõi hiljuti avalikkuse ette lahenduse, mis võimaldab võtta kasutusele vesinik-kütuseelemendi. Esimeses järjekorras hakkavad vesinikku kütusena kasutama Citroëni ja Peugeot’ tarbesõidukid.

Nii Peugeot kui ka Citroën pakuvad esinduslikku valikut elektrilisi tarbesõidukeid, millele lisanduvad juba selle aasta lõpus vesinik-kütuseelementi kasutavad mudelid, et tagada võimalikult pikk sõiduulatus, 100 % heitmevabadus, lühike tankimisaeg ning maksimaalne kandevõime.

Stellantis on koostöös Faurecia ning Symbioga otsustanud keskmise jõudlusega kütuseelemendi kasuks, süsteem koosneb 45 kW koguvõimsusega vesinik-kütuseelemendist, sõiduki põhja alla paigaldatud 4,4 kg (700 bar) mahutavusega vesinikupaagist ning 10,5 kWh akust.

Kütuseelemendi ülesandeks on pakkuda sõidu ajal pidevat ning stabiilset elektrivoogu. Aku on laetav ka vooluvõrgust ning aitab kiirendustel ja salvestab regeneratiivset pidurdusenergiat.

Stellantise toodetud vesinikusõidukid suudavad ühe laadimis- ning tankimiskorraga läbida kuni 400 km (WLTP). Vesinikupaagi saab tanklas täita umbes kolme minutiga. Sõidukite kandevõime ning mahutavus on võrdväärne sisepõlemismootoriga versioonidega, aga nad on 100% heitmevabad.

10,5 kWh akut on võimalik laadida 11 kW laadijaga ning elektrimootor (100 kW, 260 Nm) kasutab sama ajamit, mida kasutatakse täna saadaval olevates täiselektrilistes mudelites.

Uudse kütuseelemendiga sõidukite tootmine algab 2021. aasta lõpus.

PEUGEOT 208 ON TEIST KUUD JÄRJEST EUROOPA ENIMMÜÜDUD AUTO

Selle aasta esimese kahe kuu jooksul on Peugeot näidanud Euroopas rekordilisi müüginumbreid: Peugeot 208 on automüügiedetabelis esikohal ning Peugeot 2008 neljandal kohal, seega mahub Euroopa kõige populaarsemate sõidukite esiviisikusse suisa kaks Peugeot’ mudelit.

Peugeot 208 on edetabelis esikohal juba teist kuud järjest. Margi ajaloos esmakordselt hoitakse müügiedetabelis esikohta nii kuu lõikes kui ka üldvaates.

Peugeot 2008 jõudis möödunud kuu müügiedetabelis kolmandale kohale ning aasta lõikes asetseb mudel neljandal kohal, näidates seega möödunud aastaga võrreldes ligi 64% paremaid tulemusi, ajal mil turg tervikuna on ligi viiendiku võrra langenud.

Autotootja jaoks on tegu märkimisväärse ning julgustava tulemusega, arvestades, et viimati küündis bränd sarnase eduni 2008. aasta märtsis. Edetabelis on aidanud kõrged kohad saavutada autofirma kõikide meeskondade aastatepikkune sihipärane töö.

Europe-27 ehk Euroopa Liidu liikmesriikide turul on Peugeot võtnud suisa 2 esimest positsiooni: Peugeot 208 esikohal ning Peugeot 2008 teisel kohal. Loe lähemalt siit.

Autotootja jaoks on tegu märkimisväärse ning julgustava tulemusega, arvestades, et viimati küündis bränd sarnase eduni 2008. aasta märtsis. Kahe B-segmendi sõiduauto müügiedu annab kinnitust, et brändi strateegilised valikud on olnud õiged.

PEUGEOT UUS NÄGU – TÄIESTI UUS PEUGEOT 308

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendas põhjalikult oma identiteeti ning võttis kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Peugeot 308 kolmas põlvkond on esimene Peugeot mudel, mille esiosa ehib hiljuti avalikustatud uus logo. Uus 308 rõõmustab ajatu ja stiilse disaini, moodsate juhiabisüsteemide ning konkurentidest eristuva omanäolise interjöörilahendusega i-Cockpit®, milles aukohal uudne info- ja meelelahutussüsteem.

Mudeli eelneva kahe põlvkonna autosid on müüdud rohkem kui seitse miljonit ning 2014. aastal võideti ka mainekas Euroopa Aasta Auto tiitel.

Lisaks eelnimetatule on kolmanda põlvkonna mudelil ette näidata laienenud jõuallikate valik – lisaks bensiini- ja diiselmootoritele on nüüd saadaval ka kaks hübriidajamiga mudeliversiooni.

Intuitiivne ja mugav i-Cockpit®
Peugeot i-Cockpit® interjöörilahendusest on tänaseks saanud oluline osa kaubamärgi DNA-st, mis muutub iga põlvkonnaga järjest intuitiivsemaks ja juhisõbralikumaks.

Auto moodsa kujundusega keskkonsoolist leiab palju detaile, mis tagavad igapäevase kasutusmugavuse: juhtmevaba telefonilaadija, kaks topsihoidjat, kaks USB-C pistikut ja esiistmete vaheline käetugi, mille all on mahukas 34-liitrine panipaik.

Armatuurlauda ehib10-tollise diagonaaliga HD-ekraan, mis võimaldab juhtmevabalt telefoni ekraani autosse peegeldada, võimaldades korraga ühendada kuni kaks seadet. Sarnaselt tahvelarvutile on info- ja meelelahutussüsteem ekraan kasutaja vajaduste kohaselt ümber seadistatav ja võimaldab kasutada mitmeid otseteid.

Kasutajaliidest täiustavad ka häälkäsklused, mille kasutamine annab veelgi enam võimalusi ohutule sõidule keskendumiseks. Lausu: „OK Peugeot“ ning kasuta justkui möödaminnes mitmeid valikseadeid, pööramata kordagi oma tähelepanu teelt.

Täiustatud juhiabisüsteemid
Uue põlvkonna Peugeot 308 pardalt leiab täiustatud juhiabisüsteemid, nagu näiteks Drive Assist 2.0, mis astub sammu edasi isejuhtivate sõidukite suunas. 8-käiguliste automaatkäigukastidega autodel on juures adaptiivne püsikiirushoidja ja sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatus, mida täiendavad kolm uudset funktsionaalsust:

– Poolautomaatne reavahetus – kiirustel 70-180 km/h soovitab auto sobival hetkel eessõitjast mööduda, et õigel ajal oma sõidurajale tagasi naasta.
– Soovituslik sõidukiirus liiklusmärkidele vastavalt (kuni 180 km/h)
– Soovituslik sõidukiirus eesootavate kurvide raskusastest lähtuvalt (kuni 180 km/h)

Lisaks eelmainitule on mudeli põhi- ja lisavarustuse hulgas mitmeid juhiabisüsteeme, mida on seni nähtud vaid premium-klassi autodel. Uue 308 kasutajate päralt on pimenurga jälgimine, tagurdades auto eest läbi liikujate eest hoiatav rakendus, pesuriga tagurduskaamera ja nn panoraamkaamerad, mis hõlbustavad manööverdamist, kuvades pildi sõiduki lähiümbruses olevast. Samuti võtmeta avamine ja käivitamine, soojendusega rooliratas ja esiklaas ning tagurdamisel külgmisi tahavaatepeegleid sättiv funktsionaalsus.

Kaheksakäigulise automaatkäigukasti korral (EAT8) saab auto varustada püsikiirushoidjaga, millel on ka Stop & Go funktsioon. Selline lahendus suudab hoida eesliikujaga soovitud pikivahet ja sisaldab lisaks õnnetusehoiatusele ka automaatset hädapidurdust (süsteem toimib kiirusvahemikus 7-140 km/h).

Lisavarustusena on saadaval ka süsteem, mis aitab nii öösel kui ka päevasel ajal tuvastada jalakäijaid ja jalgrattureid, sisaldades vastavat hoiatust ning auto trajektoori korrigeerimist nendeks puhkudeks, kui sõiduk hakkab juhi tähelepanematuse tõttu oma sõidurajalt välja kalduma. Sõiduohutusele aitavad kaasa ka automaatselt ümberlülituvad kaug- ja lähituled ja täiustatud liiklusmärkide tuvastussüsteem.

Uue 308 põhivarustuse hulka kuuluvad LED-esituled ning GT ja GT Pack varustusastmetes on mudelil ette näidata võimsa valgusvihuga Matrix LED esituled.

Õdus ja ruumikas
Uue mudeli istmete ja polstrite juures on märksõnadeks mugavus ning kvaliteetsed materjalid. Istmete tootmisel on kasutatud toonitud kangaid, struktuurvõrke ja ka luksuslikke materjale, nagu näiteks pööratud nahale sarnanev Alcantara ning reljeefse mustriga pehme Nappa nahk.

Auto esiistmeid on juba jõutud hinnata AGR (Aktion für Gesunder Rücken) sertifikaadiga, mis teeniti välja õnnestunud ergonoomika ja ohtrate seadistamisvõimaluste eest. Teises reas istujatel on lähtuvalt mudeli pikemast teljevahest (+55 mm võrreldes eelkäijaga) palju rohkem jalaruumi.

Uue 308 pakiruumi maht on 412 liitrit, mille saab tagaistmete seljatugede kokku klappimisega viia 1323-liitrini. Lisaks 28-liitrine panipaik pakiruumi põhja all.

Interjööri õhu kvaliteeti järgib 308 Air Quality System (AQS), mis lülitub vajadusel automaatselt siseõhu ringlusele.

Väga hea audioelamuse tagab ühes Focaliga loodud FOCAL® Premium Hi-Fi helisüsteem, mille arendamiseks kulus ühtekokku kolm aastat.

Kaks pistikhübriidi
Kolmanda põlvkonna Peugeot 308 pakub lisaks tavapärastele bensiini- ja diiselmootoritele ka kahte laetavat pistikhübriidi.

Neist esimeseks on HYBRID 225 e-EAT8, mille korral on kaheksakäigulise automaatkäigukasti külge kinnitatud ajam, mis koosneb 180 hj (132 kW) arendavast bensiinipõletajast, mida täiendab 81 kW arendav elektrimootor. Laetud akuploki korral võib selline versioon läbida elektrilises sõidurežiimis kuni 59 kilomeetrit ja vastavalt kinnitamisjärgus olevatele heitmenäitudele on mudeli C0₂ heitmete kogus vaid 26 grammi 100 km kohta (WLTP-metoodika kohaselt).

HYBRID 180 e-EAT8 pakub kooslust 150 hobujõulisest (110 kW) PureTech mootorist ning 81 kW arendavast elektrimootorist. Sellise pistikhübriidi maksimaalne sõiduulatus on elektrilises sõidurežiimis 60 km ja tavakasutuse korral toodab see C0₂ heitmeid vaid 25 grammi iga 100 km kohta (WLTP).

Lisaks nimetatud jõuallikatele on Peugeot 308 valikus veel sisepõlemismootorid, mis vastavad Euro 6 nõuetele. Bensiinimootoreist on valikus kolme silindriga 1,2-liitrised jõuallikad (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 ning PureTech 130 S&S EAT8). Diiselmootorite jaotuses on pakkuda kaks nelja silindriga 1,5 liitrist jõuallikat (BlueHdi 130 S&S BVM6 ja BlueHdi 130 S&S EAT8).

Uut Peugeot 308 mudelit toodetakse Prantsusmaal ja on saadaval Baltikumis alates 2021. aasta sügisest.

Küsi pakkumist

Uuemõisa Autokeskuse töö seoses eriolukorraga.

Hea klient, koostööpartner!

Seoses koroonaviiruse laialdase levikuga Eestis ja sooviga hoida oma töötajate ning klientide tervist juhime tähelepanu ettevaatusabinõudele.

Alates 11.03.2021 kehtivad uued tervisekaitse nõuded.

Külasta meie salongi tervena, ka vähima haiguse kahtluse korral püsi kodus ja lepime kokku uue aja. Müügisalongis on välja pandud desinfitseerimis- ja isikukaitsevahendid. Desinfitseerime ja tuulutame autod peale igat kasutust. Salongis palume järgida välja pandud juhiseid. Auto hooldustööde ajal palume võimalusel mitte viibida ootealas, kehtib 25% täituvuse nõue.

Oleme Teie jaoks olemas ja vajadusel valmis suhtlema distantsilt telefoni või e-posti teel. Meie teenuseid saab mugavalt ja kontakti vabalt broneerida virtuaalselt ning Teiega võetakse ühendust.

Broneeri teeninduse aeg

Broneeri autopesu aeg

Küsi pakkumist

Uuemõisa Autokeskuse hooldusüksuse töö jätkub tavapäraselt.

Rohkem infot koroonaviiruse levikuga seotud ettevaatusabinõude ja soovituste kohta on leitav Terviseameti kodulehelt.

Püsime terved ja hoolime teineteist!

PEUGEOT UUS LOGO

Alates 25. veebruarist möirgab enam kui 200-aastane Peugeot lõvi veelgi valjemini

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendab põhjalikult oma identiteeti ning võtab kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist 2021 asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Alates 1850. aastast on ettevõttel olnud kasutusel järjestikku kümme logo, mis kõik inspireeritud lõvist. Nüüdne versioon on juba üheteistkümnes ning paistab eelkäijatest silma eelkõige jõulisuse ja ajatu elegantsiga.

PEUGEOT on alati ajaga kaasas käinud, olnud innovatsiooni eesliinil ja pakkunud omast ajast ette rutates uute vajaduste, harjumuste ja muutustega kokku sobivaid mobiilsuslahendusi.

Viimase 10 aasta jooksul on kogu mudelirivi läbinud kardinaalseid muudatusi nii disainis kui tehnoloogiates ning alates 2010. aastast kasutusel olnud lõvimärk läbibki uuenduskuuri peamiselt selleks, et hoida sammu Peugeot autode kiire arenguga ja jõulise liikumisega premium-segmendi poole.

Värske identiteediga uuenev mudelirivi juhatatakse sisse täiesti uue Peugeot 308-ga, mis veel sel aastal turule jõuab.

Uus logo on loodud kestma

Just seetõttu on otsustatud valida vapilik disain – ajatu, universaalne ja multikultuurne vorm. See sümboliseerib ühtekuuluvust ja tunnustust. Enesekindla ja ajatu uue identiteediga liidab PEUGEOT oma pika ajaloo hüpermodernsusega.

PEUGEOT uus identiteet ühendab endas kahte olulist printsiipi:

  • Ela hetkes

Maailmas, mis pidevalt muutub ja areneb üha kiiremini, on just aeg saanud üheks kallimaks varaks.  Selles muutuvas maailmas pakub PEUGEOT võimaluse nautida iga hetke täiel rinnal.

  • Naudi kompromissitut kvaliteeti

Autod, müügiesindused, lisavarustus, veebilehed, kommunikatsioon – kõigis kokkupuutekohtades on PEUGEOT lubadus pakkuda ühtlaselt kvaliteetset brändikogemust.

 

Uue ajastu lõvid

Läbi värske rahvusvahelise kampaania puudutab PEUGEOT tänapäeva “lõvide” uut territooriumi – aeg. Igas vanuses, erinevatest kultuuriruumidest ja mitmekülgsete taustadega UUE AJASTU LÕVID hindavad võimu ja raha asemel eelkõige kvaliteetaega.

Brändi eesmärk on julgustada oma kliente haarama oma aja ohjad ja nautima iga hetke.

Peugeot on esindatud 160. riigis 10 000 müügikohaga ja mullu müüdi maailmas peaaegu 1 200 000 uut sõidukit.

Peugeot jätkab sõiduautode mudelirivi elektrifitseerimist uue e-Rifteriga

Täiselektrilisel e-Rifteril on säilitatud kõik põhimudeli eelised ning see on jätkuvalt sama ruumikas ja praktiline nagu sisepõlemismootoriga versioon.

Peugeot e-Rifteril on 100% elektriline mootor, mis arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti, ja seda vahetult kohalt startides. Puuduvad käiguvahetuse üleminekud, mootorist tulenev vibratsioon, müra, mõõtori lõhnad ning loomulikult CO2 heitmed.

Mõlemad pakutavad versioonid, nii standard (L1)- kui ka pika kerega (L2), on varustatud liitium-ioon akudega mahutavusega 50 kWh. Sõltuvalt konfiguratsioonist ja sõidutingimustest saab ühe laadimisega läbida kuni 280 kilomeetrit (WLTP). Elektrilise Rifteri maksimaalne sõidukiirus on135 km/h.

Laadimislahendused ja sõidurežiimid
Keskendudes erinevatele tarbimisvajadustele ja taristulahendustele on auto põhivarustuses 7,4 kW ühefaasiline laadija.

Sõitjateruumi soojendusega seotud akude jahutus võimaldab kasutada kuni 100 kW kiirlaadijaid ja suurendada seeläbi sõiduulatust ning pikendada akude efektiivset kasutusiga. Avaliku kiirlaadijaga saab 30 minutiga laadida kuni 80 protsenti e-Rifteri akust.

Tavaline käigukast on asendatud e-Toggle käiguvahetuslülitiga. Klahv„B“ aktiveerib intensiivsema pidurdusrežiimi, mis lülitub sisse, kui gaasipedaal on vabastatud ja tänu millele on võimalik pikendada sõiduulatust. Vaikimisi seadeks on leebe regeneratiivne pidurdus, mille tunnetus ei erine sisepõlemismootoriga autost.

ECO-sõidurežiim on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus, Normal-sõidurežiim on optimaalne igapäevaseks kasutamiseks ja

Power-režiim pakub suuremat võimsust ja paremat kiirendust.

 Uuenenud Peugeot i-Cockpit
Peugeot i-Cockpiti näidikutepaneeli infovoog on kohandatud elektriautole sobivaks.

Põhinäidik kuvab erinevate sõidurežiimide energia hetkekulu ning keskekraan võimaldab jälgida energiavoogu, laadimist, läbitud kilometraaži ja muid olulisi parameetreid.

Eraldi skaalad näitavad, kui palju energiat kulub kabiini temperatuurile (soojendamiseks või jahutamiseks) ning akude laetuse taset.

Nutitelefoni ekraanipilti saab kuvada uue Peugeot e-Rifteri keskekraanile kasutades MirrorScreeniga ühilduvaid Apple CarPlay või Android Auto rakendusi.

Eesrindlik ruumikus ja praktilisus
e-Rifter on varustatud uusimate Peugeot juhiabisüsteemidega ning sõltuvalt varustustasemest on autol võtmeta sisenemine ja käivitus, viieastmeline veojõukontroll, mäkketõusu abi, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatusfunktsioon, automaatne hädapidurdus, liiklusmärgituvastus, haagise stabiilsuskontroll jpm.

Mõlemasse versiooni – 4,4 m pikkusesse põhimudelisse ja 4,75 m pika kerega versiooni saab paigaldada valikuliselt viis või seitse istet.

Teises istmereas on kõik kolm istet eraldi seadistatavad ja tänu ISOFIX kinnitustele saab kõikidele istmetele paigaldada mugavalt näiteks laste turvatoolid. Istmeid saab ka lihtsalt põrandasse kokku klappida, kasutades selleks „Magic Flat“ funktsiooni. L2 versiooni kolmanda istmerea kaks eraldi istet on nihutatavad ja eemaldatavad kohanemaks kõigi olukordadega ja vajadusel eelistamaks pakiruumi mahtu või reisijate põlveruumi.

Peugeot e-Rifter jõuab Eestisse 2021. aasta lõpus.

Peugeot’ järgmine elektriline tarbesõiduk- e-Partner

Peugeot on Euroopas esimeste seas, kes pakub kõiki peamisi tarbesõidukite mudeleid ka täiselektrilise versioonina, mis kinnitab tootja tõsiseid kavatsusi selles turusegmendis. Tänavu lisandub Peugeot e-Experti ja e-Boxeri kõrvale ka 100% elektriline e-Partner.

Valikuvabadust esiplaanile seades on uus Peugeot e-Partner saadaval kahe kerepikkusega (L1 ja L2) ning kuni 5-istmelisena. E-kaubik suudab vedada kuni 750 kg haagist ja kandevõime on kuni 800 kg. Kaubaruumi mahutavus on kuni 4,4 m3, mis on täpselt sama, mis sisepõlemismootoriga versioonil.

Elektrikaubiku sõiduulatus on kuni 275 km (WLTP). Lähtudes asjaolust, et 80 % tarbesõidukijuhtidest sõidavad päevas keskmiselt vähem kui 200 km, on Peugeot Partneri elektriversioon enesestmõistetav valik.

Elektrimootor arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti, mis on rakendatav kohe sõidukiga paigalt võttes.

Sobiv kõikideks töödeks

Kaubaruumi pikkus on kasvanud standardversioonil 3,09 meetrini ja pikema kerega versiooni puhul koguni 3,44 meetrini, lisaks on sõiduki eesosas 500 liitrit kaubaruumi. Keskmise istekoha seljatoes paiknev integreeritud kirjutuslaud võimaldab luua liikuva kontori. Kokkuklapitav laud on pööratav nii kaasreisija kui ka juhi suunas.

Panipaigad, mahutavusega kokku kuni 113 liitrit, on mõeldud väga erinevate kasutajate vajadustele ja on sõitjateruumis kergesti ligipääsetavad ning nutikalt paigutatud. Üks praktiline panikaik paikneb kaasreisija istekoha ees, kus traditsiooniliselt paikneb autodel kaasreisija turvapadi ja turvapadi ise on paigutatud ruumi säästmiseks lakke. Suuremat turvalisust tagavad tabalukuga lukustatavad panipaigad keskmise istekoha all.

Akud paiknevad auto põranda all ega mõjuta kuidagi kaubaruumi mahtu. Akude selline paigutus ja optimaalne kaalujaotus teeb auto jäigemaks, kindlustades samasuguse sõidurõõmu nagu sisepõlemismootoriga sõidukis.

Mugavus ja praktilisus

Uus Peugeot e-Partner pakub sõitjatele võimsa 5 kW soojenduse abil mugavat sõidukogemust iga ilmaga, samuti on versioonist sõltuvalt saadaval istmesoojendused.

Elektrikaubiku praktilisus annab eeskuju terves segmendis. E-Partner on varustatud reguleeritava Multiflex-pinkistmega, mis võimaldab esimeses reas istuda kolmel inimesel. Seda hindavad kasutajad kõrgelt, sest vedada saab korraga nii personali kui ka tööriistu või materjale. Keskmine iste on tavalisest laiem tänu elektrilisele käsipidurile, mis asendab tavapärast käsipidurihoobi.

Moodne tehnoloogia ja juhiabid

Peugeot e-Partnerit on võimalik varustada järgmiste juhiabide ja tehnoloogiliste lahendustega: uste võtmeta avamine ja käivitus, juhtmevaba laadimine nutitelefonidele, viieastmeline Advanced Grip Control veojõusüsteem, Visiopark 180° tagurduskaamera, juhi tähelepanu jälgimissüsteem, liiklusmärkide tuvastuse süsteem, ülekoormusindikaator, haagise stabiilsuskontrollisüsteem, sõidureast kõrvalekaldumise hoiatus, automaatne hädapidurdus, automaatselt ümberlülituvad lähi- ja kaugtuled ning Surround Rear Vision, mis kuvab auto taga ja küljel toimuva 5-tollisele ekraanile.

Nutitelefonidel on kindel koht igapäevaelus, samuti ka Peugeot e-Partneris. Kogu info saab peegeldada keskekraanile Mirror Screen funktsiooniga tänu Apple CarPlay™ ja Android Auto™ ühenduvusele.

Kiirlaadimisvõimalus

Peugeot e-Partneri L1 ja L2 versioonid on saadaval 18 moodulist koosneva liitium-ioon akuga, mille mahutavus on 50 kWh ja mis tagab kuni 275 km läbisõiduulatust sõltuvalt versioonist, temperatuurist ja juhtimisstiilist.

Uue Peugeot e-Partneri roolis on võimalik valida kolme sõidurežiimi seast:

  • Eco (60 kW, 190 Nm), mis on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus.
  •  Normal (80 kW, 210 Nm), mis optimaalne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Power (100 kW, 260 Nm), mis pakub vajalikku võimsust raskete esemete vedamiseks.

E-Partner on varustatud kahe aeglustusrežiimiga: mõõdukas aeglustus, mille aeglustus on sarnane sisepõlemismootoriga autole ja võimendatud aeglustus, mis suurendab aeglustust gaasipedaali vabastamisel, laadides seeläbi ka akut.

Akude soojendamine on ühendatud sõitjateruumi soojendusega ning see tagab kiire laadimise, optimeeritud läbisõiduulatuse ja pikema kasutusaja.

Aku termoregulaator võimaldab 100kW laadijate kasutamise ja 80% laetuse taseme saavutamise 30 minutiga.

Uus Peugeot e-Partner tuleb Balti riikides müügile 2021. aasta teises pooles

Uuemõisa Autokeskus – viiendat aastat järjest parim Peugeot esindus järelteeninduses

Uuemõisa Autokeskus sai viiendat aastat järjest Baltikumi B-grupi parimaks Peugeot esinduseks järelteeninduses.

Konkurentsis olid Peugeot esindused Eestist, Lätist ja Leedust, kellest parimaks osutus Uuemõisa Autokeskus. Hinnati erinevaid olukordi teenuse kvaliteedist, müügist, turundusest, tehnilisest valmisolekust jpm.

2019 aastal saime lisaks parima järelteeninduse tiitlile ka parima Eesti Peugeot remonditöökoja tiitli.

Parim Peugeot remonditöökoda Eestis 2019 ja 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 Baltikumi B-grupi parim Peugeot esindus järelteeninduses.

Meil on hea meel, et suudame Läänemaal pakkuda Baltikumi parimal tasemel autoteenindust.

Vaata teeninduse pakkumisi

Broneeri teeninduse aeg