Hyundai Kona: jõulise iseloomuga tõeline linnamaastur

  • Uhiuue Kona jõuline välimus peidab tipptehnoloogiat.
  • Esimene Hyundai, mille uus esiklaasinäidik on teravam kui konkurentidel. See toetab juhi turvalist liiklemist, sest sõiduinfo projitseeritakse otse esiklaasile, kust juht saab seda, teelt pilku tõstmata, lugeda.
  • Uhiuus Kona aitab Hyundail saavutada eesmärki – olla 2021. aastal juhtiv Aasia autotööstuse bränd Euroopas.

 

Enne ametlikku debüüti esitleb Hyundai Motor videot, mis tutvustab uhiuue Kona – Hyundai noorima Euroopa maasturi, disaini detaile. Konal on Hyundaile omased stiilijooned, kuid ta pakub lisaks jõulist välimust ja tipptehnoloogiat, olles nii unikaalne teiste kompaktsete linnamaasturite seas.

Uhiuue Kona välimuses on sportlikke jooni, mis koos voolujoonelise ja veidi nurgelise kerega loovad tugevalt eristuva üldmulje. Auto enesekindlat olemust rõhutab laius ja topeltesilaterna disain. Konal on Hyundai pereliikmele iseloomulik stiilijoon – kuusnurkne iluvõre, mille vorm ja detailid on inspireeritud voolavast sulaterasest.

Lisaks jõulisele välimusele pakub uhiuus Kona tipptehnoloogiat. Juba põhivarustuses on kättesaadavad juhti abistavad süsteemid, mis muudavad sõidu mugavaks ja ohutuks. Konal on Hyundai mudelitest esimesena uus lahendus – esiklaasinäidik, mis projitseerib olulisema sõiduinfo otse juhi vaatevälja.

Lisateavet uhiuue Kona kohta ilmub lähitulevikus. Ametlik esitlus toimub käesoleval suvel. Eestis jõuab Kona müügile aasta lõpus.

Peugeot PureTech mootor tunnistati 2017. aasta parimaks

Eile toimus 19. „Engine of the Year “ auhinnagaala Stuttgartis Saksamaal, kus rahvusvaheline autoajakirjanike žürii tunnistas 1 kuni 1,4 liitriliste bensiinimootorite kategoorias juba kolmandat aastat järjest parimaks Peugeot Puretech 1,2-liitrise kolmesilindrilise turbomootori.

Christian Chapelle, PSA grupi jõuülekande ja veermiku arendusosakonna asepresident, kommenteerib: “Auhinna saamine kinnitab meie bensiinimootorite erakordset kvaliteeti ja jõudlust. Me jätkame oma sisepõlemismootorite optimeerimist, et muuta need veel efektiivsemaks ja keskkonnasõbralikumaks.”

Valikul hinnatakse erinevaid kriteeriume nagu kütusekulu, sujuvus, jõudlus, müratase ja sõidumugavus. Mootorit kiidetakse jõudluse poolest ja seda just madalatel pööretel. PureTech mootorite pidev arendamine on võimaldanud Peugeot’l tõusta Euroopas CO2 emissiooni liidripositsioonile ning taganud kõige väiksema kütusekulu mitmes autosegmendis.

Jõuallikad on saadaval 110- ja 130-hobujõulise versioonina. PureTech 110 ja 130 mootorid on kasutusel Peugeot 208, 308, 2008, 3008 ja 5008 mudelites ning teistes PSA grupi autodes.

Alates turule tulekust 2014. aastal on mootorit toodetud Prantsusmaa ja Hiina tehastes kokku rohkem kui 850 000 tükki.

Aasta mootori auhinda annab välja Suurbritannia ajakiri Engine Technology International. Žürii koosneb 32 riigi 58 ajakirjanikust.

UUS SILLASTEND Beissbarth VAS6767

Beissbarth VAS6767 – 3D on reaalajas 3-me mõõtmeline rataste joondus sõidu- ja pakiautodele.

Uuemõisa Autokeskuses on kasutuses uus täpne ja kiire 3-D sillastend. 3D mõõtesüsteem töötab triangulatsiooni printsiibil – ühte punkti rattaplaadil vaadatakse kahe kaameraga (kahe kaamera vahe ja nurk on kindlad suurused). Seega arvestatakse punkti täpne nurk ja kaugus kolmnurgastamise printsiibil.

 

PEUGEOT 3008 VÕITIS RED DOT DISAINIAUHINNA

Uus auhind tootedisaini kategoorias

  • Peugeot disainerite pädevus veenab asjatundjatest žüriid
  • Peugeot 3008 tõsteti esile enam kui 50 riigist pärit kandidaatide seast
  • Uus tunnustus Peugeot’le peale RCZ-d, 308 SW-d ja Travelleri

2017. aastal kuulub Peugeot taas ühe Euroopa mainekaima disainiauhinna Red Dot võitjate hulka. Tootedisaini kategoorias kuulub võitjate sekka uus Peugeot 3008, mis jäi silma enam kui 50 riigist pärit auhinnataotlejate hulgas. Linnamaastur torkas silma nii oma välise disaini kui ka uusima põlvkonna innovatiivse i-Cockpit juhikeskkonna poolest. Hoolikalt valitud žürii kiitis eelkõige Peugeot 3008 silmpaistvaid omadusi innovatiivsuse, kvaliteedi, funktsionaalsuse ja ökoloogilisuse kategoorias. Peugeot 3008 tähistas eelmisel sügisel Pariisi autonäitusel oma esmaesitlust. 3008 avardab oluliselt prantsuse automargi mudelite valikut kasvavas linnamaasturite segmendis. 2017. a märtsi alguses valitit Peugeot 3008 Genfi autonäituse raames ka parimaks autoks käesoleval aastal, Aasta Auto 2017.

Rasmus Tali, Peugeot Baltic tegevjuht: „3008 on Peugeot üks innovaatilisemaid mudeleid nii disaini, kui ka tehnoloogia poolest. Üks esiletõstmist vääriv näide on uue põlvkonna Peugeot i-Cockpit juhikeskkond, mis on tervikuna digitaalne ja mida on võimalik kohandada vastavalt individuaalsetele vajadustele. Meil on auhinna üle väga hea meel ning Peugeot’le on see juba neljas Red Dot auhind.“ 2016. aastal omistati Red Dot disainiauhind Peugeot Travellerile, 2014. aastal Peugeot 308 SW-le ja 2010. aastal Peugeot RCZ-le.

Nordrhein-Westfaleni disainikeskus annab alates 1955. aastast välja Red Dot disainiauhinda, see on rahvusvaheliselt tunnustatud märk silmapaistvale disainile. Enam kui 17000 kogu maailma tootjate ja disainerite poolt esitatud disainiauhinna kandidaati teeb sellest ühe tunnustatuima disainikonkursi. Red Dot disainiauhinna žürii koosneb 39 sõltumatust disainerist, disainivaldkonna õppejõust ja ajakirjanikust, kes siis hindavad kõiki auhinnale esitatud reaalseid tooteid erinevate kriteeriumide nagu innovatiivsus ja funktsionaalsus järgi. Red Dot auhind antakse üle 3. juulil 2017. a Esseni ooperiteatris Aalto-Theater toimuval galal.

PEUGEOT 3008 VÕITIS EUROOPA AASTA AUTO TIITLI

Viimastel aastatel on traditsiooniks saanud, et Euroopa Aasta Auto kuulutatakse Genfi autonäitusele eelneval õhtul. Aasta Auto tiitli valimisel osales 30 autot. Žürii valis sügisel välja 7 finalisti, millest omakorda nüüd tunnistati parimaks Peugeot 3008.

Euroopa Aasta Auto tiitlit jagatakse aastast 1964, kuid esmakordselt selle ajaloos kuulutatakse võitjaks linnamaastur. Žüriisse kuulub 58 kogenud ajakirjanikku 22-st riigist.

Uus 3008 on viies Aasta Autoks valitud Peugeot mudel. Varasemalt on aasta autoks kuulutatud 308 (2014 ), 307 (2002), 405 (1988) ja 504 (1969).

Tutvu Peugeot 3008’ga siin