25. ja 26. aprillil proovisõidupäevad

Proovisõidupäevad 25. ja 26. aprillil Uuemõisa Autokeskuses

  • Proovisõidud (Peugeot 308, Peugeot 5008, Peugeot Partner)
  • Parimad pakkumised
  • TIKI haagised
  • Rehvid -15% soodsamalt
  • Klaasipuhastid -15% soodsamalt (Klaasipuhastite paigaldus tasuta)
  • Salongiautode eripakkumised

Kõikide proovisõitjate vahel loosime välja auhinna, milleks on 50 € kinkekaart omal vabal valikul.

Uuemõisa Autokeskus
Tallinna mnt. 78, Haapsalu
Info: + 372 50 81 185
myyk@uak.ee
www.uak.ee

7 aastat garantiid läbisõidupiiranguta

Alates 1. aprillist kehtib Hyundai i30 mudeliperekonnale 7 aastat garantiid ilma läbisõidupiiranguta. 

Hyundai garantii on turu kõige laiaulatuslikum – 5 aastat ilma läbisõidupiiranguta. Nüüd annab Hyundai aga oma i30 mudeliseeriale koguni 7-aastase garantii – endiselt ilma läbisõidupiiranguta. See on selgelt turu parim garantii, olles parem kõigi konkurentide garantiitingimustest. Pikendatud garantii kehtib alates 01.04.2018 registreeritud i30-mudeliseeria autodele.

Uus Peugeot 508 – radikaalne sedaan

Uus PEUGEOT 508 on teinud läbi radikaalse mudeliuuenduse, muutudes traditsioonilisest 4-ukselisest sedaanist 5-ukseliseks kupee-sedaaniks. Uus 508 on oma eelkäijast kompaktsem, samas laiem ning madalam. Uus välisdisain on teravam ja jõulisem ning auto interjöörist leiab uue põlvkonna Peugeot i-Cockpit® juhikoha. Uue mudeli puhul on seatud eesmärgiks pakkuda segmendi paremikku kuuluvaid uusi mootoreid, teelpüsivust ja loendamatuid tehnoloogilisi juhiabisid.

Julge disain

Uue Peugeot 508 aerodünaamilised jooned meenutavad kupeed, mida rõhutab madal (vaid 1,40 m kõrge) ja laugelt langev katusejoon ning mis on enamasti omane premiumklassi mudelitele. Madalad küljeaknad ning aknaraamideta uksed lisavad elegantsi ja rõhutavad kupeelikku iseloomu. Auto esiosa on muljetavaldav, isegi agressiivne, paistes silma täis-LED esitulede ja nende vahele jääva iluvõrega, mis on saanud inspiratsiooni brändi viimasest ideeautost Peugeot Instinct. LED päevatulede vertikaalne valgussignatuur annab uuele 508-le eksklusiivse identiteedi. Lõvi küüniseid imiteerivaid LED tagatulesid raamib läikiv must paneel, mis iseloomustab Peugeot uusimaid mudeleid. Lai panoraam-katuseluuk avaneb spoiler-stiilis.

Kuigi väljast paistab pagasiluuk väike, peidab see endas 487 liitrise pagasiruumi.

Uudne Peugeot i-Cockpit® salong

Uude Peugeot 508 salongi istumine on nagu teise maailma sisenemine, märksõnadeks on kvaliteet ja originaalsus. Peugeot i-Cockpit® olulised komponendid on:

  • kompaktne rool
  • 10″ puutetundlik ekraan
  • 12,3″ digitaalekraanigahead-upnäidikuteplokk

Täielikult konfigureeritav näidikutebloki ekraan on paigutatud roolist kõrgemale, kogu juhile vajalik info on pidevalt juhi vaateväljas. Suur puutetundlik ekraan on integreeritud armatuurlaua keskele, ekraani alla on paigutatud kiirvaliku nupud, mis lihtsustavad menüü valikute otseteed põhifunktsioonidele: raadio, kliimaseade, navigatsioon, auto seaded, telefon, mobiilirakendused ja i-Cockpit Amplify. See pakub kahte võimalikku salongi olustikku, üks neist dünaamilise sõidustiili „Boost” ning teine rahuliku ja mugava kulgemise kogemiseks „Relax”.Mõlemaid olustikke saab seadistada ja pakkuda seeläbi nii juhile kui ka reisijatele personaalset ja unikaalset sõiduelamust. Lisaks on võimalik seadistada auto vedrustust ja dünaamikat valides nelja erineva sõidurežiimi vahel (ECO / Sport / Comfort / Normal).

Salongimaterjalide ja polsterduse valikus kasutatakse täis- või Nappa nahka, satiin-kroomi, musta lakki, Alcatara’t ja ehedat puitu. Uue 508 juhiistmele on omistatud silmapaistva ergonoomika ja seadistusvõimaluste eest AGR (Aktion für Gesunder Rücken) märgis. Valikus on esiistmete elektriline seadistamine ning 8-punktiga pneumaatiline massaažisüsteem.

Esmaklassiline kvaliteet ja mugavus

Tänu uuele EMP2 platvormile ja selle dünaamilistele omadustele saavutab uus Peugeot 508 hea tasakaalu mugavuse ja juhitavuse vahel. Vedrustus on häälestatud vastavalt mudeli jõuallikate valikule, et tagada maksimaalne sõidunauding. Keredetailide ühendamisel on lisaks keevitusele kasutatud spetsiaalset liimainet, mis tagab auto jäikuse ning pika eluea. Võrreldes eelkäijaga on auto 70kg kergem.

Reisijate mugavust suurendavad arvukad panipaigad, kogumahutavusega 32 liitrit ning kõikvõimalike nutiseadmete laadimiseks on 4 USB pistikut ja 12V pistik keskkonsoolis ning pagasiruumis. Loomulikult ei puudu autost ka Apple Carplay, Android Auto ja Mirror Link ühendused, lisaks juhtmevaba telefoni laadimine ja 3D navigatsioon. Kvaliteetse helisüsteemi eest kannab hoolt akustikafirma Focal®.

Uuel 508 on kasutusel hulganisti juhiabisüsteeme mis vastavad tänapäeva nõudlike klientide ootustele ning kõige uuematele EuroNCAP kriteeriumitele:

  • Infrapuna öövaatlusseade NightVision (omas klassis esimesena)
  • Automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijaid ja jalgrattureid kiirusel kuni 140 km/h ja kokkupõrkeohu hoiatus
  • Aktiivne sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem
  • Sõidurajal hoidmise abi
  • Juhi tähelepanu hajumise hoiatus
  • Automaatne lähi- ja kaugtulede lülitus
  • Kiiruspiirangumärkide tuvastus koos piirkiiruse soovitusega
  • Liiklusmärkide tuvastus – STOP märk ja ühesuunalise tee märk
  • Adaptiivne püsikiirusehoidja koos peatumise funktsiooniga
  • Aktiivne pimenurga jälgimise süsteem
  • Visiopark2 – 360 kraadi kaamera
  • Täiustatud automaatne parkimissüsteem
  • Peugeot Connect SOS & Assistance hädaabi teavitussüsteem

Öövaatlusseade kasutab infrapunakaamerat ja tuvastab auto ees olevad elusolendid pimedas või halva nähtavusega tingimustes, 200-250m kaugusel.

Uus mitmikhoobadega tagavedrustus koos elektriliselt juhitava vedrustusega Active Suspension Control tagavad täpsema juhitavuse ja mugavama sõidu ebatasaste teede korral.

Efektiivsed ja jõulised mootorid

Valikus on kaks täiesti uut 1.6 PureTech bensiinimootorit:

– PureTech 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 5,4 l/100km

– PureTech 225hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 5,6 l/100km (saadaval ainult GT-versioonil)

Lisaks uued 1.5 ja 2.0 BlueHDi diiselmootorid:

– BlueHDi 130hj / 6-käiguline manuaalkäigukast / keskmine kütusekulu 3,8 l/100km

– BlueHDi 130hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 3,7 l/100km

– BlueHDi 160hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 4,5 l/100km

– BlueHDi 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast / keskmine kütusekulu 4,7 l/100km

Kõik uued mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ning on segmendi madalaimate CO2 päästudega. Näiteks 180 hobujõulise PureTech koos 8-käigulise automaatkastiga versioonil on CO2 pääst 123g/100km ja BlueHDi 130 koos 8-käigulise automaatkäigukastiga on CO2 pääst kõigest 98g/100km.

Uut Peugeot 508’t hakatakse tootma Mulhouse tehases Pransusmaal. Auto esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel märtsis ning müügile jõuab uus mudel Eestis aasta lõpus.

UUS PEUGEOT RIFTER

UUS PEUGEOT RIFTER – rohkem kui lihtsalt nimi

Uus Peugeot RIFTER pole eelkäija Partneriga võrreldes muutunud vaid nime poolest, vaid kogu mudeli disain ning funktsionaalsus on viidud uuele tasemele, tagamaks parimat kasutusmugavust nii linnas kui raskemates teeoludes. Lisaks on uus mudel varustatud Peugeot i-Cockpit® juhikohaga, mis on tuttav brändi teistelt uudismudelitelt.

Uuele platvormile ehitatud PEUGEOT RIFTER on vastupidav, mitmekülgne ja praktiline auto, mis on saadaval kahes kerepikkuses, 5- või 7- kohalisena. Samuti on valikusse lisandunud palju uue põlvkonna tehnoloogiaid ja tõhusaid mootoreid.

Võimas ja isikupärane

Peugeot Rifteri disain on elegantselt jõuline, mida rõhutab mudeli esiosa koos uudsete esitulede ja vertikaalse iluvõrega. Esitulede LED valgussignatuur muudab esiosa isikupäraseks ning tagatuled on traditsiooniliselt inspireeritud lõvi kolmest küünisejäljest.

Uue Rifteri isikupära lisavad erinevad keredetailid, mis on mõjutatud maasturlikest omadustest: kõrge kliirens, suured rattad ning laiendid porikoobastel ja pampritel.

Suurema seltskonna või mahukama pagasi tarvis on nüüd saadaval ka Rifteri pikem versioon, mis lisab kerepikkusele +35cm. Ning neile, kes soovivad stiilsemat ja eristuvat välimust on saadaval GT-Line tippversioon.

Peugeot juhikoht  i-Cockpit® on harmooniline ja kaasaegne, kasutusel on uudne tehnoloogia ja kõrge viimistluskvaliteet. Juhikohta iseloomustavad kompaktne rool, 8-tolline puuteekraan ja kõrgele tõstetud näidikuteplokk, mis on pidevalt juhi vaateväljas.

Looduses liiklemisele aitavad kaasa täiustatud veojõukontrolli Advanced Grip Control režiimid (tavaline, lumi, muda, liiv, ESP väljas), spetsiaalsed Mud & Snow rehvid ja mäestlaskumise abifunktsioon. Koostöös maastikule mõeldud eriversioonide tootjaga Dangel pakutakse ka nelikveolist versiooni.

Ökonoomsed ja samas jõulised mootorid

Uue Rifteri valikus on kaks bensiinimootorit võimsusega 110 ja 130 hobujõudu, lisaks kolm diiselmootorit 75, 100 ja 130 hobujõudu, mida kombineeritakse vastavalt 5- ja 6-käigulise manuaal käigukastiga või 8-käigulise automaatkäigukastiga. Kõik mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ja on madala kütusekuluga.

1.2 liitrised PureTech bensiinimootorid:

  • PureTech 130hj koos 8-käuigulise automaat käigukastiga EAT8
  • PureTech 110hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga

Uus PureTech 130 mootor omab lisaks tahkete osakeste filtrit vähendamaks CO2 heitmeid.

Valikus on kolm 1.5 BlueHDi diiselmootorit:

  • BlueHDi 130hj koos 6-käuigulise manuaal käigukastiga või koos 8-käuigulise automaat käigukastiga EAT8
  • BlueHDi 100hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga
  • BlueHDi 75hj koos 5-käigulise manuaal käigukastiga

Parim tehnoloogia

Igapäevaelu vajaduste katmiseks saab Rifter kaasa Peugeot uusimaid tehnoloogiad, mis on segmendis esmakordsed:

  • elektriline käsipidur
  • adaptiivne püsikiirusehoidja koos peatumisfunktsiooniga
  • kiiruspiirangumärkide tuvastus
  • aktiivne sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem
  • juhi tähelepanu hoiatus
  • automaatne hädapidurdus süsteem
  • haagise stabiilsuskontrollisüsteem
  • automaatselt ümberlülituvad lähi/kaugtuled
  • tagumine 180 kraadi parkimiskaamera
  • pimenurga jälgimissüsteem
  • võtmeta sisenemine ja käivitus.

Autoga hoiab sind ühenduses suur 8“ puuteekraan, 3D navigatsioon, Bluetooth ühendus, kaks USB pesa, juhtmeta telefoni laadimine ning Apple Carplay, Android Auto ja Mirror Link ühilduvus.

Nutikas funktsionaalsus

Uus Rifter on saadaval kahe kerepikkusega: 4,40 m ja 4,75 m. 5- ja 7-kohalised versioonid on saadaval mõlema kerepikkusega.
Teise rea istmed võimaldavad kõik kinnitada laste istet ning tänu Magic Flat süsteemile saab istmed alla klappida. Pikemal versioonil on võimalik kolmanda rea istmeid liigutada edasi-tagasi või hoopis välja tõsta. Kõrvalistuja iste on samuti kokku klapitav.
Pagasiruumi suurus jääb 775 ja 4000 liitri vahemikku, lisaks on autol palju nutikaid panipaiku, kogumahutavusega kuni 186 liitrit.
Ligipääsu teevad lihtsaks külgmised lükanduksed, suur tagaluuk koos eraldi avatava aknaga.
Uue Peugeot Rifteri esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel märtsis. Auto jõuab Eestis müügile 2018 aasta lõpus.
Uue Peugeot Rifteriga koos esitletakse Genfi autonäitusel ideeautot Rifter 4X4

Rifter 4X4 video:

Peugeot võidutses Dakari rallil

Pärast 8793 kilomeetri läbimist düünides, mägistel ja kivistel radadel läbi Peruu, Boliivia ja Argentina, selgusid 20. jaanuaril tänavuse Dakari ralli võitjad. Autode arvestuses saavutasid esikoha Carlos Sainz – Lucas Cruz.

Neljakümnenda Dakari maratonralli võitsid hispaanlased Carlos Sainz – Lucas Cruz (Peugeot 3008DKR Maxi).

Dakari 2018 lõpptulemus

1. Carlos Sainz – Lucas Cruz (Peugeot 3008 DKR Maxi) 49:16:18
2. Nasser Al Attiyah – Matthieu Baumel (Toyota 4WD Hilux) +43:40
3. Giniel de Villiers – Dirk von Zitzewitz (Toyota 4WD Hilux) +1:16:41
4. Stéphane Peterhansel – Jean-Paul Cottret (Peugeot 3008DKR Maxi) +1:25:29
5. Jakub Przygonski – Tom Colsoul (Mini 4WD) +2:45:24
6. Khalid Al Qassimi – Xavier Panseri (Peugeot 3008DKR) +4:20:58
7. Martin Prokop – Jan Tomanek (Ford F150 Evo) +7:20:49
8. Peter van Merksteijn – Maciej Marton (Toyota Hilux) +7:41:28
9. Sebastian Halpern – Edu Pulenta (Toyota Hilux) +9:08:10
10. Lucio Alvarez – Robert Howie (Toyota Hilux) +9:18:46

Uuemõisa Autokeskus Baltikumi parim.

Meil on hea meel teatada, et Uuemõisa Autokeskus valiti taas Baltikumi B-grupi parimaks Peugeot teeninuseks järelturunduse ja tehnilise kompententsi osas. B-grupi arvestuses ehk väiksematest Peugeot teenindusest oli konkurentsis kokku 13 ettevõtet Eestist, Lätist ja Leedust, kellest parimaks osutus Uuemõisa Autokeskus. Hinnati erinevaid teadmisi teenuse kvaliteedist, müügist, turundusest, garantiieeskirjade täitmisest jpm. Lisaks Uuemõisa Autokeskusele kuulusid esinelikusse veel kaks Läti ja üks Eesti esindus.

Uuemõisa Autokeskus sai Škoda ametlikuks teeninduspartneriks

Uuemõisa autokeskuse juhataja Jaan Melsas ja Škoda sõidukite maaletooja Auto 100 AS-i juhataja Janek Aavik kirjutasid alla lepingule, mis teeb Uuemõisa autokeskusest Škoda volitatud teeninduspartneri Läänemaal.

„Me oleme selleks valmistunud pikalt, ligi aasta. Eile sai leping lõpuks alla kirjutatud ja alustame nüüd ametliku esindajana Škodade müügijärgset teenindust,“ ütles Melsas.
Ettevõtte tegi selleks suure investeeringu, soetas diagnostikaseadmed ja eritööriistad ning õpetas välja töötajad.

Melsase sõnul on Škoda kliendid juba oodatud autokeskust külastama.

Haapsalu ja Läänemaa autoomanikele on tegemist väga hea uudisega, sest Melsase sõnul on Škoda väga populaarne ja müüginumbrid viimase paari aasta jooksul jõudsalt üles läinud.

„Škoda autod on väga kiire arengu teinud ning hinna ja kvaliteedi suhe on väga hästi paigas,“ rääkis Melsas Škoda müügiedu põhjustest.

Škodade remondivalmidus oli Uuemõisa autokeskuses olemas ka enne. Nüüd saab Uuemõisas aga Škodasid hooldada ja remontida ka sõiduki kehtiva garantii ajal ega pea selleks mujale Škoda esindusse sõitma. „Škoda omanikud saavad kõik oma probleemid nüüd koha peal lahendada,“ ütles Uuemõisa autokeskuse juhataja ja lisas, et oodatud on ka vanemate Škodade omanikud.

VÕIDA NÄDALAVAHETUSEKS PEUGEOT 5008!

  1.   Kampaania aeg ja korraldaja

1.1 Kampaania “Võida nädalavahetuseks Peugeot 5008!”, edaspidi ”Kampaania”, viiakse läbi Eesti Vabariigis perioodil 27.09.2017 kuni 05.10.2017(kaasa arvatud) ja seda korraldab Mediabrands Digital OÜ, edaspidi ”Korraldaja”.

1.2 Kampaanialäbiviimise kord on kehtestatud Korraldaja poolt käesolevates reeglites. Kõik Korraldaja otsused Kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile Kampaanias osalejatele kohustuslikud. Kampaanias võivad osaleda Eestis alaliselt elavad isikud, välja arvatud Korraldaja, Peugeot ametlike edasimüüjate ja KW Bruun Baltic OÜ töötajad.

  1.   Kampaanias osalemine ja auhinnad

2.1 Kampaanias osalemisega kinnitavad osalejad, et on tutvunud ning nõustunud kampaaniareeglite ja tingimustega.

2.2 Kampaanias osalemisega annavad osalejad oma nõusoleku peaauhinna võidu korral piltide avaldamisega Facebookis ja Peugeot kodulehel.

2.3 Kampaanias võivad osaleda kõik Eestis alaliselt elavad isikud.

2.4 Kampaanias osalemiseks tuleb kasutajal olla Peugeot Facebooki lehe fänn.

2.5 Kampaania auhinna loosimises saavad lisahääle need kasutajad, kes on liitunud Peugeot uudiskirjaga.

2.6 Kõikide osalejate vahel, kes on liitunud uusdiskirjaga ja on Peugeot Facebooki lehe fännid, loositakse välja auhind, milleks on Peugeot 5008 kasutusõigus.

2.7 Auhind antakse üle kokkulepitud Peugeot esinduses.

2.8 Auhindade võitjatega võetakse ühendust hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale loosimist. Kui Korraldajal või tema esindajal ei õnnestu võitjaga kontakti saada ja see ei ole tingitud Korraldaja süüst, ei vastuta Korraldaja võitja auhinna kätte andmata jätmise eest. Juhul, kui võitja loobub auhinnast, siis on Korraldajal õigus loosida uus võitja.

2.9  Võidetud auhinda ei asendata võitjatele rahalises vääringus või teist liiki auhindadega, kasutusõiguse kuupäevad ei kuulu muutmisele.

2.10 Auhindade andmisega seotud riiklikud maksud tasub Korraldaja seaduses sätestatud korras ja tähtaegadel.

2.11 Kampaania võitja nimi avalikustatakse 05.10.2017.

  1.   Muud tingimused

3.1  Korraldajal on õigus vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel Kampaania ühepoolselt katkestada, teavitades sellest viivitamatult Facebooki vahendusel või muudel viisidel.

3.2  Kõik pretensioonid Kampaania korraldamise või läbiviimise kohta tuleb saata Mediabrands Digitalile, e-mail: eva@mbd.ee

3.3  Kõik Kampaaniat puudutavad vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi seadusandluse alusel.

3.4  Kampaanias osalemisega annavad osalejad oma nõusoleku oma nimede ja kontaktandmete salvestamiseks ning kasutamiseks Kampaania Korraldaja või tema volitatud esindaja poolt nii käesoleva Kampaania raames kui ka tulevaste kampaaniate ning ürituste planeerimisel, organiseerimisel ning Kampaanias osalejate informeerimiseks sellistest kampaaniatest ja üritustest, aga ka muudeks Korraldaja reklaami ja turundusega seotud võimalikeks eesmärkideks.

3.5  Lisainfot Kampaania kohta saab e-maili teel: eva@mbd.ee

Hyundai Frankfurdi autonäitusel: kolm esmaesitlust

Hyundai Motor tutvustab 2017. aasta Frankfurdi automessil (IAA) uhiuute i30 N ja i30 Fastbackiga nooruslikku, Euroopale suunatud sarja. Lisaks on kohal ka uus jõulise iseloomuga linnamaastur KONA.
Need uued mudelid kujutavad värskeimat verstaposti Hyundai Motor teekonnal, et saavutada Euroopas 2021. aastaks juhtiva Aasia autobrändi positsioon. Frankfurdi automessil toimuv avalik esmaesitlus kujutab kolme mudeli jaoks omamoodi kojujõudmist – on ju brändil Euroopas ja Saksamaal peakontor, disaini-, tehnika- ning testimiskeskused ja piirkonda ulatuvate juurtega tegevus mootorispordi alal.

i30 N on Hyundai Motori esimene suure jõudlusega auto mootorispordist inspireeritud N-sarjas. Hyundai i30 N liigub edasi 2,0-liitrise turboülelaaduriga mootoriga, millel on kaks väljundvõimsust: standardpaketi mootor tagab 250 hj, samas kui tõhustatud sooritusvõime paketi mootori maksimaalne võimsus on võimendatud 275 hobujõuni. Mõlemad väljundvõimsused tagavad maksimaalse pöördemomendi 353 Nm ning saavutavad maksimumkiiruse 250 km/h. 250 hj versioon saavutab 100 km/h 6,4 sekundiga, 275 hj versioon 6,1 sekundiga.

i30 Fastbacki näol siseneb Hyundai Motor kompaktautode turule esmaklassilise, elegantse viieukselise kupeega. Hyundai i30 Fastbacki iseloomustavad tugev hoiak ja sportlikud, pikendatud jooned. Pakkudes aktiivse ohutus- ja juhiabisüsteemi Hyundai SmartSense™ uusimaid funktsioone, on i30 Fastback tehnoloogiliselt sama arenenud nagu i30-sarja teisedki liikmed. i30 Fastbacki jõuülekannete sari koosneb kahest väiksemast turboülelaaduriga bensiinimootorist, mis on toodud üle uue põlvkonna Hyundai i30-st. i30 Fastbackiga muudab Hyundai Motor tippkvaliteediga disaini kättesaadavaks kõigile.

Uhiuus Hyundai KONA on tõeline linnamaastur julge ja progressiivse disaini, esmaklassiliste funktsioonide, ühenduvuse ning uusima ohutustehnoloogiaga. Hyundai KONA pakub minimalistlikku, stiilset disaini täis-LED-topelt-esitulede, kahetoonilise katuse ja kümne atraktiivse kerevärvi valikuga. See uus linnamaastur ühendab valikulise tellitava neljarattaveo, 7DCT automaatkäigukasti ja Hyundai uusimad jõuülekanded. Selles väljendub kaasaegse suurlinna klientide elustiil.

Hyundai i30 N TCR, Hyundai Motorsporti esimene spetsiaalselt rajasõiduks mõeldud projekt, mis köitis rohkelt tähelepanu oma esmaesitlusel hiljuti toimunud ADAC TCRi Saksamaa meistrivõistluste ajal. 2017. aasta Frankfurdi automessil esitletakse i30 N TCRi esimest korda laiemale publikule. 2015. aastal kehtestatud TCRi eeskirjade kohaselt projekteeritud i30 N TCR on mõeldud müügiks klientidele, kes võistlevad üha arvukamates riiklikes ja rahvusvahelistes sarjades, kus reeglite järgi on lubatud TCRi spetsifikatsioonile vastav varustus. i30 N TCR täiendab Hyundai peagi lansseeritavat kõrge sooritusvõimega N-sarja ja selles avalduvad brändi suurepärased insenertehnilised lahendused veelgi.

Vastavalt TCRi eeskirjadele töötab i30 N TCR kaheliitrise turboülelaaduriga mootoriga, mis on ühendatud kuuekäigulise käigukasti külge, mida lülitatakse roolirattale paigaldatud labade abil. Auto 100-liitrine kütusepaak on varustatud vastupidava tankimiskomplektiga, mis võimaldab klientidel võistelda nii sprindis kui ka pikamaa-aladel.